WOW, meiden, jullie gaan ineens heel hard. @ Gizzie: Mooi zo dat jullie lekker gegeten hebben. En wat had ik jaloers geweest zeg als jullie naar de mac waren gegaan. Ik heb nog steeds trek in een big mac menu. Hihi... Ik ben gewoon gek op die big mac. Ik hoop dat de test vrijdag wel een streep gaat laten zien. En dat blijf ik gewoon bij iedere test hopen. Maar je moet de moed niet opgeven hoor als de test wit is. Blijf positief. Ik blijf voor je duimen. Heerlijk dat je de snoeppot bijgevuld hebt. I love kersen! Ik ben echt gek op haribo!!!! Onbegrijpelijk lekkerrrrr!!!!! Hihi.. @ Thee: Gewoon die cursus volgen hoor. Natuurlijk leer jij daar ook weer nieuwe dingen. Je mam zal het natuurlijk wel goed bedoelen, maar je moet wel gewoon doen wat jij wil en waar jij je goed bij voelt. Hoe gaat het puffen dan precies? Dat is toch gewoon snel ademenhalen of niet? Hihi... ik ben zo onervaren op dat gebied. Helaas geen geld om een cursus te betalen. Erg jammer. Dus hoop zoveel mogelijk tips van jullie te krijgen. Wat slordig van PostNL met de status afgeleverd en je hebt nog niks binnen. Heb ik ook weleens gehad. Bleek dat ze het gewoon verkeerd gescand hadden. Echt super vaag. Hopelijk komt je pakje nog op tijd en is het dus niet zoek geraakt. Gedoe altijd. @ Delta: Gelukkig maar dat je nog niet hebt hoeven overgeven. Dat is ook zo naar. Ik weet nog zo goed hoe naar ik me voelde toen ik midden in de woonkamer stond te kotsen. Bah! Voelde me zo beroerd en naar en ik moet ook altijd huilen als ik kots. Hihi.. heel vaag. Oke, genoeg smerige praat. Ik moet nog steeds douche. Dat ga ik zo doen. Daarna weer solliciteren en verder gewoon relaxen. Jij lekker thuis werken? Over biseksueel: Ik ben wel heel vaak nieuwsgierig geweest hoe het is om het met een vrouw te doen. Heb er geen ervaring mee, maar wel erg nieuwsgierig naar geweest. En nog steeds wel nieuwsgierig. Het lijkt me namelijk ook super spannend. En ik hou wel van die spanning. Hihi.. Maar het zal nooit gebeuren. Puntje bij paaltje zal ik wel een schijtert zijn. Hihi.. @ MayD: Hebben jullie na de bevalling alweer sex gehad of nog steeds aan het genezen down under? Was je erg uitgescheurt of niet? Beter dat de nieuwe ovutesten er zijn. Spannend hoor om er weer mee te beginnen. Wel slim om eerst even een normale menstruatie af te wachten en dan weer te gaan knallen.
Ik ben niet extreem uitgescheurd. Ik had een heel klein haarscheurtje en 1 hechtinkje voor de sier... Geen noemenswaardige oorlogswond dus hahaha... Het voelt alleen nog wel wat onwennig, maar ik denk dat ik me er ook even overheen moet zetten hoor.
@ essie; nee dat lijkt me ook heel naar dat overgeven! ik heb soms nu al als ik erg misselijk ben, dat ik bijna moet huilen, hormonen ook! haha.. inderdaad ben beetje thuis aan het werk.. zo douchen en op gemak boodschappen halen.. succes met solliciteren meis.. je gaat ook maar door he! haha.. knap hoor..
Hahaha Noosa. Die McKroketten zijn zooo lekker! Maar goed dat de mac niet op loopafstand zit, anders zouden we vaste klant zijn ben ik bang .
Hoop dat ik er dit weekend eventjes langs kom... Ik ga zo maar eens lunchen..kom ik denk wel van mijn mc-trek af haha
@ MayD: Ohw beter dat je niet erg bent uitgescheurd hoor. Maar je hebt geen pijn meer in dat gebied of is het toch nog wel errug gevoelig? @ Delta: Hihi.. heerlijk die jankhormonen. Daar ben ik nog steeds niet van af. Ik kan overal nog steeds om janken. Wel wordt ik steeds beter in het tegen houden van m'n tranen. Dus ik wordt er nog handig in. Ik heb ook heerlijk op m'n gemakkie gedoucht. Nu heb ik mijn stevige buikband om. Heerlijk. De druk op m'n rug is gelijk weg. Ik wil hem niet hele dagen dragen, want wil mijn spieren verder niet verslappen. Maar nu wel even. Ja, ik heb nog steeds sollicitatieplicht, dus ik blijf ook gewoon doorgaan. Vandaag weer 2 sollicitaties gedaan. Ben benieuwd. @ Noosa: Thanks voor je uitleg. Hihi.. heel leuk om dat zo te lezen, maar op het moment dat het echt moet gebeuren, vind ik het niet leuk meer. Hihi.. Voor je het weet is het zover. Helaas vergoed m'n zorgverzekeraar geen cursussen. Errug jammer. Maar ik ben erg blij met alle info die ik van jullie krijg. Dat helpt me wel echt. Ik wil ook nog steeds mac! Ik denk toch echt dat ik er vrijdag even langs rijdt. Ik heb ook zo'n premium card. Op elke bestelling die ik doe krijg ik dan 15% korting. Die pas is heel 2012 geldig. Ideaal! Hihi.. alleen kom ik er lang niet zo vaak. Ik ga ook even wat eten. Krijg er zo'n trek van.
Ohh Ess hoe kom je aan zo'n kaart? Hebbe hebbe hebbeeeee!! Fijn dat die buikband je iets ondersteuning geeft! O ik heb ook zo'n zin om uitgebreidt te douchen in mn nieuwe badkamer...wat kijk ik daar naar uit! Gizzie, gezellig dat je er ook bent! Ik zal je maar niet teveel afleiden haha
Leid me gerust af hoor . Alleen maar gezellig! Een premiumkaart van de Mac? Gaaf! Wij hebben zo'n vast pasje van de Domino's. Dan kunnen we altijd 3 medium pizza's voor 15,- bestellen. En daar maken we vaak gebruik van! . We zeggen steeds, 'nu het nog kan'. Als er een kleintje zou komen, geef ik niet meer zo vaak zoveel geld uit aan afhalen.
@ Noosa: Ik had die pas gehad van vrienden van ons. Geen idee hoe zij er aan kwamen. Ik pakte dat pasje met alle liefde aan. Hihi.. Echt ideaal. Maar zo vaak gaan we niet eens. Tijd om wel vaker te gaan. @ Gizzie: Wooojooowwwww, die pas wil ik ook van Domino's. Dat is echt mijn favoriete pizzatent! Ik ben gek op pizza's van Domino's. Helaas zit die hier niet. Hier zit new york pizza en hoop zo dat dat eens een Domino's mag gaan worden. OH, het is niet goed om hierover te praten. Ik zou bijna mijn fiets pakken en naar de mac fietsen. Ookal is het een aardig stuk fietsen.
Ik zit te denken wat ik ga eten vanavond...denk aardappelpuree met groente en vlees....Lekker slavinkje ofzo hmmmm Wat gaan jullie eten?
Haha Essie, zat ik ook al aan te denken Maar dat heb ik er toch nog niet voor over hihi. Anders ga je toch wat anders lekkers bakken? Ik had pas bladerdeeg met worstjes in de oven gedaan..of met kaas hmmm
Jaa Essie, lekker hè! Ik pak altijd de Deluxe, ML de hot&spicy, en dan nog een shoarmatje om de volgende dag op te warmen. Smaken ze nog lekkerder! Mmmm, begin nu al te watertanden . Noosa, wij mogen vandaag zelfgemaakte snert gaan eten bij ons pap en mam! Voor de 1e keer deze winter. Lekker!! Puree, groenten en slavink klinken ook goed!
Ohh Snert! Lekker! Dat soort dingen vind ik zo lekker maar maak ik zelf echt niet. Ga nu wel zelf meer experimenteren met koken. Heb er nu ook tijd zat voor dus waarom niet. Begin het steeds leuker te vinden haha..dus wie weet..als er echt zo'n koude winter aan komt ga ik ook aan de erwtensoep!
@ Noosa: Hihi... ik zit al een broodje met hagelslag. Ik geniet ook volop van pure chocolade hagelslag. Wij eten vanavond chicken tonight Hawai. Heb ik wel erge trek in moet ik zeggen. Ik ben trouwens absoluut geen bakker of keukenprinses of iemand die creatief is. Echt erg he?! Ik vind koken gewoon niks aan. Dus doe het ook niet graag. M'n mannetje kookt meestal. Maar het lijkt me wel weer leuk om te gaan bakken. Net zoals die cup cakes maken wat helemaal hot is tegenwoordig. En een appeltaart bakken. Ik heb die dingen nog nooit gedaan. Gewoon omdat ik daar geen interesse in had. Maar nu krijg ik dat toch wel. Ik ga me er toch maar eens in verdiepen.
Ik heb ook nog nooit snert gemaakt. Eigenlijk nog nooit zelf verse soep gemaakt! Altijd uit een pakje/blikje. Slecht eigenlijk zeg. Ik vind het heel leuk om te kokerellen, maar vanwege de verbouwing (anderhalf jaar...) heb ik daar gewoon de tijd niet voor, of de puf niet meer voor. Als we het straks rustiger hebben, wil ik ook weer eens wat dingetjes gaan koken/experimenteren.
@ Gizzie: Ohw heerlijk zeg. Echt verrukkelijk. Dus je bewaart dan meestal nog een pizza voor de volgende dag? Lekker hoor, erwtensoep. Die van mijn moeder is ook altijd zoooo lekker. Eet smakelijk alvast voor vanavond! Is de snoeppot al leeg?