De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond er ook niks aan maar dat was echt omdat ik niet wist wat ik moest doen!
    Nu ik vaker kook, receptjes zoek en meer uitprobeer etc. ga ik het wel leuker vinden.
    Denk dat ik van het weekend ook iets lekkers ga maken voor bij de koffie...we krijgen eters zondag dus dat is dan extra lekker haha!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk...maarja je moet je er even toe zetten.

Waarom ik ook meer zelf wil gaan koken is voor straks als de kleine er is.
    Dan kan die gewoon mee eten met de pot zonder zout, smaakversterkers etc. Is natuurlijk een stuk gezonder

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, dat is echt hartstikke leuk om te doen! Cupcakes, taartjes. En helemaal niet moeilijk. Ik heb dat een tijdje gedaan, alleen het nadeel was dat ik steeds met 12 cupcakes stond te kijken. En mijn familie waren de cupcakes ook vort beu, haha.

Ja, als je de pizza de volgende dag nog even opwarmt in de oven, vinden wij 'm nog lekkerder dan de dag ervoor! Snoeppot is nog niet leeg, maar wat is het moeilijk om daar vanaf te blijven zeg, haha.

Noosa, dat zou ik ook graag willen tegen die tijd. Zoveel mogelijk met de pot mee laten eten. Is gezond, gemakkelijk en het scheelt geld van potjesvoeding.

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ok, back to work! Tot straks! XX

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Wat goed dat je het nu steeds leuker gaat vinden en vaker gaat doen. Knap hoor.
    Ik kan me er inderdaad niet toe zetten. Daarom vind ik het dus ook niet leuk. Zou mezelf echt moeten dwingen om de keuken in te gaan en van alles te proberen. Ook ben ik bang dat het dan toch niet lekker smaakt.
    Maar ik ga het toch ook maar eens proberen. Ook leuk voor de kleine straks om samen koekjes te bakken enzo.
    Ik zal eens nadenken om van het weekend een appeltaart te bakken.
    Leuk dat jullie zondag eters krijgen. Wat ga je dan koken? En aan wat voor lekkers zit je te denken om erbij te maken?

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga boodschappen doen!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Ess zal nog even snel reageren!

Heb nog n beenham in de vriezer liggen dus die gaat zondag de pan in. Met aardappelpartjes uit de oven (van de lidl zijn zooo lekker!) en boontjes denk ik.
    Denk dat ik een cake maak of appelcrumble ofzo...zag op t forum n lekker recept ervan.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Klinkt erg goed hoor wat je zondag gaat klaar maken. Wat zijn aardappelpartjes? Wij doen ook boodschappen bij de Lidl. Vrijdag gaan we er weer heen.
    Succes met boodschappen doen. Je hebt toch wel al gegeten he? Anders pak ligt je karretje zooo snel vol met snoepgoed en andere lekkere dingen. ;):p Hihi..

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stukjes aardappel met schilletje eromheen en kruiden..liggen in het vriesgedeelte en gaan in de oven (wij hebben geen frituurpan). Echt zalig!! Moet je eigenlijk wel meenemen haha.

Het scheelt dat ik altijd een mandje neem dus die zit met een zak aardappels al vol :p haha.

Ik kan me trouwens sinds een paar dagen aanmelden bij de poepdames ;) Harde ontlasting is n feit...dus ik drink nu ook lekker roosvicee met pruimen. Werkt redelijk volgens mij!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Als wij bij mijn schoonouders zijn en daar eten bestel ik eigenlijk altijd pizza. Mijn schoonmoeder kan absoluut niet koken. :D En die pizza bestel ik dan altijd bij Domino's. Volgende keer zal ik er dan 2 bestellen en dan 1 mee naar huis nemen voor de volgende dag. :p Vind het heus niet erg om 2 dagen achter elkaar een pizza te eten. ;) Hihi..
    Wat leuk dat jij wel zo creatief bent in bakken. Ik moet mezelf echt dwingen. Maar we gaan zeker binnenkort doen. We hebben niet eens een cake bakvorm. Erg he?! Dus die moeten we eerst even gaan kopen. Laten we makkelijk beginnen. ;)

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, als je echt makkelijk wilt beginnen moet je brownies maken waar je alleen water bij hoeft te gooien. Heb je niet eens een vorm nodig want die zit al in het pak haha.
    Misschien ben je dan wel gemotiveerd om wat ingewikkelder te gaan :p
    Cake maken doe ik trouwens altijd met een pak.....soms met alleen water toevoegen soms met melk, eieren en weet ik t wat er dan in moet.
    Helemaal zonder pakje vind ik nog wel lastig (iig nog niet geprobeerd)

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik zal er eens op letten in de winkel.
    Hihi... welkom bij de club van de poepers. :p ;) Bij mij gaat het nu wel goed moet ik zeggen. Sinds ik mandarijnen eet en zo'n knijpfruit drink.
    Maar harde ontlasting is zoo vervelend en ook pijnlijk af en toe. Echt niet fijn.

Dragen baby's eigenlijk schoentjes in het begin of eigenlijk heel weinig? Naar mijn idee zie ik de baby's altijd alleen met sokjes aan en zonder schoenen.
    En welke schoenmaat heeft een gemiddelde baby bij de geboorte?

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, bij de Xenos of Action hebben ze vaak aanbiedingen voor bakspullen. Inderdaad, een cake bakken is goed om mee te beginnen!

Hihi, nee, 2x pizza achter elkaar eten vinden wij ook niet vervelend...;). Wat trouwens ook erg lekker is, is om pizza zelf te maken! Bij de jumbo hebben ze kant-en-klaar deeg, met een potje tomatensaus erbij. Enige wat je dan moet doen is de pizza bedekken met alles wat je lekker vindt. Mozzarella, ham, salami, champignons, paprika, groene peper, tonijn, ui, oregano, tijm, peper, zout. En dan een kwartiertje in de oven! Super lekker.

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, bij de Xenos of Action hebben ze vaak aanbiedingen voor bakspullen. Inderdaad, een cake bakken is goed om mee te beginnen!

Hihi, nee, 2x pizza achter elkaar eten vinden wij ook niet vervelend...:p. Wat trouwens ook erg lekker is, is om pizza zelf te maken! Bij de jumbo hebben ze kant-en-klaar deeg, met een potje tomatensaus erbij. Enige wat je dan moet doen is de pizza bedekken met alles wat je lekker vindt. Mozzarella, ham, salami, champignons, paprika, groene peper, tonijn, ui, oregano, tijm, peper, zout. En dan een kwartiertje in de oven! Super lekker.

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oeps, beetje te enthousiast! ;)

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh jaa zelf pizza maken is heeeeeerlijk :D
    Dat ga ik ook weer een keer doen..jongens jullie inspireren me zo :p

Weg met de gekookte aardappels hihi

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    So, ik ben bevorderd tot VIP-member! Maandag stond ik nog op 980 berichtjes... Goed gelul...kletst de afgelopen dagen, hihi. We zitten alweer op pagina 354 dames!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ess...eigenlijk dragen baby's geen schoenen. Lekkerste voor hun is natuurlijk gewoon sokjes/slofjes. Zit los op de kleine pootjes heen en kunnen ze ales goed bewegen.
    Verder heb je wel schoentjes voor kleintjes maar die zijn vaak van stof en dat is prima (zoo schatig klein all stars, nike's, adidasjes haha)
    Echt schoeisel hebben ze pas nodig als ze gaan beginnen met lopen.

Wat de maat is...echt geeen idee!

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Gekookte aardappels, boeh boeh boeh!!! ;).

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mac Donalds jee jee jee

Deel Deze Pagina