@ Gizzie: Nu je begint over curry.. dat vind ik nu ineens ook weer erg lekker. Vorige week broodje hamburger op met currysaus. Super lekker. Ik heb altijd dat ik iets zat ben en dan heb ik er weer opeens hele erge trek in. En ik ga dus vrijdag ook weer lekker snacken met currysaus!
Haha Essie. Lekker! Of een frikandel met curry en uitjes (lust geen mayo). Mmmm. Goh, aardappels met appelmoes klinkt helemaal niet verkeerd! Heb het nog nooit geprobeerd, maar friet met appelmoes vind ik ook heel lekker! Thanks voor de tip (nou ja, jullie mannen eigenlijk ).
Hahaha, degene die straks inlogt. 'Wow, wat is er veel gekletst '! En waar gaat het dan over: eten en babyslofjes . Hahaha.
@ Gizz: Lust jij geen mayo? Dat meen je niet?!?!? Heerlijk zo'n vette kleddah op je bord. Jammie! Aardappelen met appelmoes kan wel, maar mijn man eet alles met appelmoes. Verschrikkelijk. Volwassen vent en moet overal appelmoes bij. Als we uiteten gaan hoeft hij echt geen peperroomsaus of championroomsaus of een andere saus. Gewoon appelmoes.
@ Noosa: Ik zit me blind te staren op die kleine schattige inieminie puma's. Echt verliefd! Zooo lief. Maar ik ga dan dus nog helemaal geen schoentjes kopen en wacht nog wel even.
Ohwww, ik voel een kiekeboe moment komen!! Sorry ladies, ik ga toch ff kijken naar dat rukfilmpie. Hebben jullie het trouwens nog gehoord op het nieuws?! (nu ik het toch over rukken heb) Er is een meneer die in de file stond op de A2 betrapt op masturberen in de auto!!!!! Hoe bizar?!?!?!
Hahaha, dat is wel te erg ja! Ga je lekker uit eten....sorry, maar heeft u ook appelmoes voor me? . Fan van Van de Valk, of niet? .
Hahahaha Essie, dat meen je niet! Ga meteen het nieuws checken! Pfff, lig hier helemaal dubbel. Mijn collega's moesten eens weten....
Ohh lekker frikandel speciaal....patatje speciaal...mayo, curry, ketchup ik vind alles lekker! Er werd net aangebelt staan er 2 pakjesbezorgers aan de deur. Zegt de een: mijn collega durft het niet te vragen, maar de wasbak die in jullie tuin ligt willen jullie die nog houden? Anders wil hij m graag hebben. Ik zeg:natuurlijk neem maar mee! Weer een goede daad verricht hihi...kan die man ook weer bij zn vrouw aankomen haha.
Haha niks van meegekregen! Achja....je moet toch iets doen als je aan t wachten bent? Doe ik ook zo vaak... Okniet...!!!
@ Noosa: Kijk, dat is leuk een ander blij maken met jouw wasbak. En moesten ze ook bij jou een pakje bezorgen of niet eens? @ Gizzie: Bij Van der Valk eet hij wel graag ja. Langleve de appelmoes. Ongelovelijk wat sommige mensen doen in de file. Ik vraag me dan af: 'Waar laat hij zijn troepie/kwakkie/pudding dan achter? Want als je aan zoiets begint wil je het ook afmaken toch?! Als man zijnde zou ik niet aan rukken beginnen als ik het niet af zou kunnen maken. Hihihi...
Oke, ik krijg nu echt hele vreemde beelden voor me . Noosa, hadden die pakjesbezorgers toevallig geen pakje van Thee bij zich?
Zou wat zijn als wij vrouwen dat zouden doen als we in de file staan. Hup benen op het dashboardkassie en beentjes gespreid en roeren maar.
@ Gizz: Ieuwwwww... ranzig!!! Zonde ook trouwens. Weet zeker dat er mannen zijn die dat dus wel doen. @ Noosa: Dus ze belden echt aan speciaa voor die wasbak. Scheelt jullie ook weer met wegbrengen.