De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, stijf kapsel! Meiden, ik ga opruimen en richting de snert! Fijne avond schatten!!

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Bahbahbah... heel vies gewoon. En dan daarna iemand de hand schudden.... smerig gewoon.

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Fijne avond gizzie! Eet smakelijk bij je ouders! :)

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie...zonde?? Hahaha van de auto of t kwakkie

Fijne avond Gizzie!

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  6. Delta

Delta Niet meer actief

kentucky is de beste! mc donalds heeft pas nepkip.. deze is echte kipfilet met een krokant jasje! heerlijk

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Sjeeeeeeesus!
    Oke... Hier gaan we:

Namens vl: bedankt! Nu heb ik zo'n zin in de mac dat ik naar de mac wil! Ik heb vl gepingd met de tekst: baby ..... (achternaam vl, sinds we maandag de erkenning gedaan hebben heet korrel/welpje ineens baby...... Arm kind, nu al zo vaak van naam gewisseld!) wil vanavond naar de mac!
    Stuurt vl terug: hmm heb ik niet zo'n zin in
    Ik: wil jij nou serieus je zwangere vrouw en je bloed eigen kind de mac ontzeggen? (met een dikke vette knipoog smily er achter)
    Hij: nee je hebt gelijk, dat kan echt niet, oke dan, we gaan wel naaf de mac, maar dan alleen als we naar de mac drive gaan.....

Hihi

Schoentjes: ik wil ooooook baby puma's!!!!!! Maar dat heeft nu echt nog geen zin! Ik probeer braaf te wachten tot ie kan gaan lopen

Rukkers langs de snelweg: ik heb er ooit eens gezien langs de a67. Bahbahbah!

Als ik hier aardappelpuree uit een pakje durf te maken, ben ik niet veilig! Ik ben echt absoluut geen keukenprinses, maar daar hoef ik echt niet mee aan te komen!

Pakketje: yeah hij is aangekomen! Theeleut is weer happy de peppy! Toch vervelend, een kinderwagen zonder reiswieg! Nu is alles compleet! (waar je je al niet zorgen over kan maken he, met 17 weken zwangerschap.... Tis niet dat ik het morgen al nodig heb ofzo ;):D)

En verder: hahahahaha jullie sporen echt niet hoor dames! Van rukkers langs de snelweg naar benen oo het dashbord en roeren maar, naar mini puma's en iets met appelmoes. En het kost me allemaal nog geld ook, want nou MOET ik naar de mac vanaaf..... *zucht*

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    En ineens was mn post gepost...
    Wat er nog achter moest was: wat hebben jullie me laten lachen! Heerlijk groepje hebben zo!

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thee ik ben jaloers!!!!!!! Sta ik dan straks mn aardappels te schillen en te koken..
    Ik ga zowiezo een mcmoment inlassen as weekend!

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Meiden ik heb jammer genoeg geen tijd om overal op te reageren...
    Over 3 kwartier komen ze mij ophalen om te gaan uiteten met het werk, en moet me nog omkleden etc...

Ik reageer en lees alles morgen !!!!!

Fijne avond..

xxxx

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: We hadden in iedergeval wel een varierend gesprek, toch?! ;):p Een beetje afwisseling van stof moet kunnen. :p
    Ohwww, jaa, ga naar de mac!! Ik zeg doen!!!! :D:D Wil je dan 2 big macs bij me brengen? ;)
    Fijn dat het pakketje bezorgd is. Als je erop zit te wachten wil je het ook zo snel mogelijk in huis hebben. Heb je nog lang moeten wachten op het pakketje?
    En hoe was het werken?

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Uiteten bij de mac toevallig?!?!!? :D Ohwww, en wij maar chicken tonight eten. Poeh.. wat een tegenvaller dan als ik aan de mac denk.
    Veel plezier meid! Geniet ervan!!

@ Noos: Hier ga ik ook zeker een mac moment plannen. Dat MOET gewoon.

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jaaah lekker naar de mac! Ik heb zo geen zin om te koken! En eigenlijk zou ik verse bietjes, gekookte aardappel en iets vissigs maken. Maar ik weet ook dat vl dat niet zo heel graag heeft, en dan is het simpel: dan gaat hij liever naar de mac! (oeh chantage noemen ze dat!)

Pakketje is bij de buren bezorgd toen ik aan het werk was. Geen idee dus hoelaat het geleverd was! Ik ben er in elk geval erg blij mee!

Werken ging vandaag al weer beter, maar ja, lag gisteravond om 21:15 al knock out en werd pas na 8:00 uur wakker vanmorgen... Was wel goed uitgerust dus! Morgen weer maar eens kijken hoe het gaat! Moet dan ook naar de bedrijfsverpleegkundige, ben benieuwd!

Jaaaaah jullie hebben zeer gevarieerde gespreksstof! Je verveelt je nooit zo! I love it!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Lekker uiteten Bianca! Dat is altijd gezellig!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Heerlijk om af en toe te kunnen chanteren. :p Slim gedaan. Hahaha... ;) Fijn dat het werken beter ging. Je zal inderdaad wel errug moe zijn na een halve dag werken. Dus ook niet gek dat je dan vroeg slaapt. Lekker doen hoor, je rust pakken. Dat heeft je lichaam ook echt wel nodig. Spannend dat je morgen naar de bedrijfsverpleegkundige moet. En hoe is het met je bekken nu?
    Ohww, ik zit steeds maar te denken aan die o zo schattige lieve kleine pumaatjes!!!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow dames, jullie gaan echt te hard om overal op te reageren... doe ik ook eens een middagdutje!!! Korte resumé:

Essie: het is nog wel een beetje gevoelig downunder, maar niet pijnlijk

Gizzie: uit een pakje! Foei!!! hahahaha

Thee: oh, lekker mac... volgende week een keer voor ons

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat een rust hier afgelopen 2 uur..iedereen lekker gegeten?

Fijn Thee dat je pakketje er is en dat het werken iets beter ging! Nog last van je bekken?

MayD, dan heb jij een lekker middagdutje gedaan zeg, heerlijk!

18. Troel

Troel Niet meer actief

Wooooooooooow!! 10 pagina'a terug moeten lezen!! Hahaha...

Zo ik was er klaar mee en ben lekker wezen shoppen.. Alles in mn huis gaat letterlijk stuk! CV dus.. Dus moet met mn dikke buik met een pan warm water me wassen in de douchebak wil ik nog een beetje een 'douche' idee hebben. en daardoor dus ook met elektrische kachels in huis die ook niet lekker gezond zijn. was droogt amper door die kou. t stroom doet t hier en daar niet meer zodat we met een verlengsnoer de vaatwasser aan moeten zetten.. En doordat iemand (heel lief overigens) ging kijken voor het stroom is er hier en daar stukken plafond naar beneden gekomen.... Hoe bedoel je PECH!!! Oja en de pc van VL is stuk en aangezien hij er veel thuis achter werkt is dat ook klote. Dusssssssssss jullie begrijpen... ikke sipjes :(:(:(

Vloertje ligt wel in de babykamer! Dus dat maakt me blij! Mn liefje is zoo goed bezig... oja en bij de VK geweest en alles was goed. Hartje klopte goed en mn bloeddruk was ook mooi en niet anders dan de andere keren.. Ook goed nieuws!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Troellie wat rot!! Ze zeggen ook altijd dat alles in 3voud komt he? Wat rot zeg!
    Enig idee wanneer je nieuwe CV krijgt?

Wel lekker van je af kunnen shoppen? Wat heb je gekocht?

Fijn dat alles goed was bij de VK, dat is uiteindelijk nog het belangrijkste :D

20. Troel

Troel Niet meer actief

CV wordt als t goed is zaterdag gemaakt!! Kan niet wachten! Dan kunnen we de rest laten maken. als dat eerst klaar is volgt de rest wel.. zucht..

ja fijn dat alles goed was!!! Heerlijk om t hartje zo sterk te horen...

Heb een gekleurde knuffelbal gekocht voor de kleine.. voor in.de box.. en sokjes enz.. heel lief!! :)

Deel Deze Pagina