De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Hier heerlijk gegeten hoor met de big Mac in gedachten. :p Hihi! Daar blijf ik aan denken.
    Jij lekker gegeten?

@ Troel: Wat kut zeg dat alles nu tegelijk kont. Dat zal je net zien. Altijd op het verkeerde moment. :(
    Gelukkig wordt de cv zaterdag gemaakt!
    Wel fijn dat alles goed was bij de controle! Dat maakt al een hoop goed en ook zeker dat het vloertje er in ligt. Lekker hoor! Jullie gaan hard met het kamertje.
    Een hele dikke warme knuffel voor jou schat!!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gelukkig bijna zaterdag Troel! Nog Heeel even!! Leuk wat speelgoed in de box.

Essie staat je box al????

Pff voel de kleine zo goed als niet vandaag. Heel raar na al die dagen gerommel en getrap. Hoop dat t morgen beter is, anders ga ik denk de vk maar bellen.
    Heb net wel het hartje geluisterd gelukkig met de angelsound :)

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Hebben jullie een angelsound?! Super gaaf!! :D Ik heb ook weleens een dagje dat ik haar amper voel, maar ze ligt dan gewoon in een diepe slaap. ;) Ze trapt echt hard man. Af en toe gewoon blij als ze stil is. ;)
    Nee, de box staat nog niet. Zou hem zo neer zetten. Geen idee wanneer het normaal is om de box neer te zetten.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieffies!!

Lekker geslapen?
    Ik wel redelijk. Ik slaap nu op mijn zij. Maar wat ik nu vannacht gemerkt heb is dat mijn bekken zachter is en een beetje voelde schuiven. Echt een eng gevoel vond ik dat.
    Hopelijk val ik niet uit elkaar. ;)

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Wij gaan vandaag schilderijtjes ophangen in de babykamer en een wandplankje bevestigen. Ben benieuwd of dat zonder gescheld gaat goed komen. Mijn man is niet zo'n handige klusser. :D Hihi!! Maar mijn moeder komt ook en die is daar wel super handig in. Ook gaat ze de gordijnen op maat maken! Als dat is gebeurd zijn we echt heel ver. Dan moeten we nog wat accessoires kopen om nog wat leuker te maken, denk ik. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Hihi!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Murning!

De snert was heerlijk!! Haha, Thee, ik moet wel lachen om je Mac verhaal :D. Fijn dat het werken alweer wat beter is gegaan gisteren.

Troel, oh wat balen meis. Alles komt tegelijk zo. Nou ja, beter dat nu de CV uitvalt, dan dat jullie kleine man er straks is! Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

Hoe werkt zo'n angelsound eigenlijk?

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Leuk Essie! Na vandaag ziet het er weer anders uit!

Maken jullie allemaal wel een fotootje van de babykamer als die helemaal af is? Ben erg benieuwd!

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Mooi zo dat de snert lekker was. :p En je hebt alweer bijna weekend!!! :D Relaxed hoor! Nog weekendplannen?
    Ja, het kamertje komt er weer iets anders uit te zien na vandaag. Als het kamertje klaar is dan maak ik er zeker een foto van. :) Ik kan nie wachten tot het helemaal klaar is. ;)
    Hoe gaat jouw werkdag eruit zien vandaag? Weer met een volle snoeppot? Druk dagje met dingen die niet af hoeven vandaag?

@ Thee: Ik ben ook erg benieuwd wat je uiteindelijk gegeten hebt van de mac?!?! :p Heb je aan ons gedacht toen je mac at? ;) Werkse vandaag meis!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Morning!

Mac was heerlijk gister! Die Bigmac ging er goed in :D Vanavond toch maar echt aan de verse bietjes :)

Jee Troel, wat erg dat alles zo tegen zit nu! Gelukkig is het snel zaterdag en kan je snel weer lekker warm douchen

Ben echt benieuwd naar jullie babykamer Essie!

Ik heb als een roosje geslapen! Al lag ik wel weer om 21:30 uur echt knock out. Zal het wel nodig hebben dan.
    Vandaag en morgen nog werken, en dan het weekend lekker vrij!

Fijne dag allemaal!

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hihi Essie, in ieder geval een dagje zonder snoeppot! Heb gisteren teveel gesnoept, vandaag moet ik er vanaf blijven ;). Uhm, mijn werkdag vandaag. Nou, ben nu bezig met een brief te maken voor mensen die zich hebben ingeschreven voor een nieuwbouwproject van ons. Daarna rijd ik even langs de postbus om de post op te halen, en te verwerken. Straks ga ik nog langs de sligro om wat inkopen te doen voor kantoor, ook nog even langs de repro om wat grote tekeningen te kopiëren, en vanmiddag werk ik de administratie bij. En tussendoor natuurlijk nog wat babbelen hier ;). Rustig dagje vandaag!

Weekendplannen: morgenochtend testen ;), daarna even 5 minuten de teleurstelling verwerken... Dan poetsen en morgenmiddag mijn nieuwe autootje ophalen!! Zaterdag klussen, 's avonds lekker rustig, en zondag is de verjaardag van mijn schoonvader. Kan ik weer fijn met Lars gaan knuffelen. En wat zijn jouw weekendplannen?

Nog nieuws op sollicitatiegebied (voor jou en/of je man)?

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Giz! Hoe is het met het bruinige verlies?

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Niets meer gezien. Af en toe een gevoelige onderrug, af en toe een steekje in mijn onderbuik (met name als ik ga slapen), en wat meer puisten dan normaal. Maar geen gevoelige booby's, niet meer plassen dan normaal, en al helemaal geen afscheiding. En dat laatste zou toch wel een beetje te zien moeten zijn als je zwanger bent, toch?

Ik verwacht er morgen dus helemaal niets van. Misschien was het inderdaad van een ovulatiebloeding, wat je zei? Dat hoop ik dan maar, want dat betekent dat ik volgende week ongi zou moeten worden. Als ik maar niet weer richting de 100 dagen ga...

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mogguh dames!

@ Troel: denk maar zo, dat wat nu kapot gaat heb je straks als de kleine er is niet... dikke knuf meid! Fijn dat met de beeb en jou alles weer goed was

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Ohww, wat ben ik jaloers zeg. Gewoon een big mac gegeten waar ik al dagen hele grote trek in heb. :p;) Heerlijk hoor! Hoop dat je er goed van genoten hebt! Maar daar twijfel ik niet aan.
    Lekker zeg dat je zo goed geslapen hebt. :) Heerlijk om goed uitgerust te zijn. Succes met werken vandaag en ook met het gesprek die je hebt vandaag. Ben benieuwd.
    Hoe is het nu met je bekken?

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @gizzie: ik zou het gewoon even goed in de gaten houden! Als het idd een ovulatiebloeding is geweest dan zou je ongeveer volgende week wel ongesteld moeten worden. Ik ben stiekem toch wel erg nieuwsgierig naar je testje morgen!

@essie: sorry! Jij gaat in het weekend toch een mac momentje inlassen toch?!
    Met mijn bekken gaat het nu wel redelijk. Merk wel echt dat rust houden gewoon heel belangrijk is! Ben benieuwd wat ze straks zeggen bij de bedrijfsverpleegkundige

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Is dat een rustig dagje die je omschrijft? Ik vind het anders best drukkies eruit zien als ik het zo lees. Wel lekker dat je onder werktijd ook even weg bent van kantoor. Heerlijk lijkt me dat. :) Kan je gelijk weer wat snoep inslaan en naar een volle snoeppot staren. :p
    Hihi.. Super spannend morgen de auto ophalen. Gaaf hoor! :D En ik hoop zo dat de test positief mag zijn. Maar dat is afwachten. Ik vind je in iedergeval super dapper dat je zo door zet. Dikke knuffel voor jou meis!
    Wij hebben niks gepland dit weekend. Ik vind het nu wel erg fijn om lekker samen met m'n mannetje te zijn. Straks is dat wel anders. Dus ik geniet nog wel volop van de rust. Maar het kan ook zomaar zijn dat we ineens naar vrienden gaan. We zien wel. We plannen niks. Sowieso morgenmiddag boodschappies doen. Bedenken wat we de rest van de week allemaal gaan eten. Pfff.. gedoe altijd.
    Mijn man heeft nog steeds niks gehoord van zijn tweede gesprek van vorige week. Dat duurt echt verschrikkelijk lang. :( Maar als je dan belt dan ben je weer opdringerig. Ook zoiets.
    Ik heb van de week weer uitgenodigd voor een intake. Maar na die uitnodiging heb ik aangegeven dat ik zwanger ben en dat ik dus vanaf 12 maart met verlof kan en of ik dan nog steeds de kans krijg om de functie te vervullen. Maar op deze mail heb ik nog geen reactie gekregen. Maar zal wel niet doorgaan. :(

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Het is zeker wel de bedoeling om even in het weekend langs de mac te rijden. Ik kan nie wachten nie. ;)
    Rustig aan blijven doen in iedergeval en zeker je rust pakken.
    Ik voelde vannacht een beetje mijn bekken verschuiven. Echt heel eng gevoel vond ik dat. Ik merk gewoon dat dat zachter is nu. Hopelijk val ik niet uit elkaar.
    Bij hoeveel weken is het een beetje normaal om de box neer te zetten? Wat raad jij aan?

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, Thee, ik wacht maar gewoon af. Ben in elk geval blij dat ik morgen mijn autootje op mag halen! Dat verzacht de pijn van weer een negatest ;).

Ik durf echt te zeggen dat ik zowat de relaxte baan van de wereld heb Essie. Ik heb erg veel vrijheid, in de 5 jaar dat ik hier werk misschien 3x een stressmomentje gehad, ik werk voor alleen maar mannen (heerlijk!), krijg veel waardering voor mijn werk, heb best veel vakantiedagen (25 dagen voor 32 uur) en ook nog eens een bovengemiddeld salaris! Helaas is projectontwikkeling momenteel wel een risicovol beroep. Woningen moeten verkocht worden, en met alle discussie rondom de hypotheekrenteaftrek, en de crisis, wordt dat er niet makkelijker op. Ik hoop dus maar dat mijn baantje blijft bestaan!

Vind het echt zo klote voor jullie meis :(. Veel bedrijven laten ook gewoon niks weten hè, als je afgewezen bent voor een sollicitatiegesprek? Echt slecht hoor. Tja, het zal voor jou nu wel steeds lastiger worden, naar mate je verlof dichterbij komt. Ik duim voor je dat je na je verlof snel iets kunt vinden!! Maar daar heb ik alle vertrouwen in eigenlijk. Kwaliteiten genoeg denk ik! Hopelijk vind eerst je mannetje nieuw werk...

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Box neerzetten is maar net wat je zelf wilt! Sommige doen het pas met 38 weken omdat ze het maar een ondimg vinden wat veel ruimte inneemt, en andere zetten em bij wijze van al met 20 weken op omdat het ze het zo leuk vinden!
    Wij willen de box gaan opzetten als ik 34 weken zwanger ben, dan gaan mijn verlof in en ben ik veel thuis. Dit omdat wij 2 katten hebben en op deze manier kan ik ze laten wennen aan de box. Sowieso omdat ze er niet in mogen, dus dan kan ik dat een beetje in de gaten houden. Maar ook omdat 1 van onze katten een echt gewoontediertje is, en het vreselijk eng vind als er iets veranderd in huis. Dan leeft hij weer een week onder de bank. En op deze manier kunnen we de veranderingen een beetje doseren zeg maar
    Maar volgens mij hebben jullie geen huisdieren he? Ik zou gewoon de boz opzetten als je daar zin in hebt! Kan je er zelf ook een beetje aan wennen! Weet je al waar je de box wil gaan neerzetten?

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Je hebt zeker wel een super relaxte baan. Ik zou ook heeeel graag zo'n baan als jou willen hebben. Lijkt me zo lekker om zoveel vrijheid te hebben. :p:) Ondertussen even zp-en. ;) Hihi..
    Het is inderdaad wel een moeilijke tijd met die crisis. Dat zeker. Maar hebben ze er wel over nagedacht dan om jouw baan te schrappen? Nee toch zeker?
    Ik denk dat het voor mij niet meer gaat lukken om voor mijn verlof nog een baan te vinden. :( Super *** natuurlijk. Maar ik blijf ook tijdens mijn verlof gewoon door solliciteren hoor en als ik op gesprek uitgenodigd wordt ga ik ook gewoon. Ik doe alles voor een nieuwe baan momenteel.
    Hopelijk vindt mijn mannetje snel een nieuwe baan. Het is gewoon heel lastig, omdat er zoveel sollicitanten zijn. :( Maarja.. we moeten positief blijven en doorgaan. Ons kop niet laten hangen.

@ Thee: Ik vind het juist super leuk en gezellig als de box er staat. We weten ook waar we hem neer willen zetten. Gewoon in het midden van de woonkamer tegen de muur aan. Dan staat ie lekker centraal en kan ze overal naar toe gluren. ;)
    Wij hebben geen huisdieren die aan de box moeten wennen. Ik weet niet of onze vis Cosmo eraan moet wennen?! ;):p:D Hihihi..
    Maar wat je zegt, ik moet er zelf ook aan wennen dat er een box komt te staan. :p;):D Goed excuus om de box zo snel mogelijk neer te zetten. Hihihihi.. Ik denk dat we gewoon wachten tot ik 34 weken ben. Nog even geduld dus.
    Wel apart zeg dat één van jullie katten zo'n gewoontjediertje is en veranderingen eng vind. Best schattig moet ik zeggen. Klinkt heel lief.

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Nee hoor Essie, daar is nu nog geen sprake van. Ik ben er ook nog niet bang voor. Maar ik weet wel hoe de financiele situatie in elkaar zit, en ons bestaan bestaat uit het verkopen van grond en huizen. En als de verkoop misschien stil valt vanwege de slechte economie, tja. Dan zullen er kosten bespaard moeten worden. Maar we blijven gewoon positief hoor! Mensen moeten toch wonen, en de vraag naar huizen is nog steeds groter dan het aanbod. Dat is goed!

Ik vind je echt een kanjer hoor! Super dat je gewoon door blijft solliciteren, en alles ervoor doet. Het kan misschien ook niet anders, maar toch. Toppertje!

Deel Deze Pagina