Dat zie je helemaal onderaan staan (er zijn (bijv. 3) actieve gebruikers op dit moment). En daar staan dan de 'namen' bij . Haha Thee, daarom zag ik gisteren ook dat je weer in da house was .
Mogguhh meiden!!! Even n snel ego berichtje haha..slechte nacht gehad..van 04.30 tot 06.00 wakker gelegen. Daarna gelukkig wel (onrustig) in slaap gevallen. Kleine man wel alweer gevoeld maar alsnog anders dan anders..misschien is hij gedraaid? Verder last van mn darmen..ik wil wel maar ik kan niet!! Grr frustrerend..heb ook het idee dat ik daarom beeb minder voel...doordat mn darmen opgeblazen zijn..kan dat? Ik heb zo visite en ben er vanmiddag weer!
@ box: wij hebben een hond en dus geen gevaar van het in de box springen of eraan moeten wennen... Wij hebben de box pas na de kraamweek opgezet, zodra ze niet meer in direct licht hoefde te liggen.
Aaah noos snap zo goed dat je je zorgen maakt...! Ik voel de kleine ook de hele dag door eigenlijk en ineens een dag minder, 2 dagen. daarna werd t weer veel meer dan voorheen.. denk ook dat ie anders is gaan liggen ofzo. Maak je geen zorgen hoor! En anders bel je de VK gewoon... En shit zo'n rot nacht.. ik moet zeggen dat ik steeds minder fijn lig... wordt gewoon gebroken wakker soms.. hahah ken je dat? En moet straks 22u werken... Pfffffff vergadering en slaapdienst erna.. Van 1300 tot morgen ochtend 1030
Zo even naar de wc geweest en het trappelen is weer begonnen gelukkig..lekker in mn ribben maar dat maakt me niks uit Heftig Troel..zo'n werkdag...succes meis! HIerna wel n paar dagen vrij?
Ooh gelukkig!!! Jee! ik voelde t kleintje net ook heel hoog ineens! Haha zo gek! T erge is is dat ik nu toevallig 2 weken weinig vrij ben... wel dan vrijdagna mn slaap (maar dan ben ik niks waard) en zaterdag. en mn andere vrije dagen zijn ingepikt door communicatie cursus.. Brr best wel zwaar om veel te werken nu.. ik sta ook op een groep met 7 pubers... dus echt rust heb ik ook niet!
Pff zwaar hoor Troel! Neem aan dat je wel nog met iemand anders staat? En zo'n nachtdienst...ben je dan alleen? Hoop dat je tussendoor je rust een beetje kan pakken, want je zal zien dat het nu echt een aanslag geeft op je lijf zoveel werken..
Heftig Troel! Wat stom zeg, dat je vrije dagen nu ingevuld worden door zo'n (vaak stomme) communicatiecursus. Wanneer begint jouw verlof eigenlijk? 4 of 6 weken van tevoren?
Ja ik begin het indd te merken.. kleine wordt groter en slupt mn energie.. nee sta alleen op de groep altijd. soms heb ik een stagiare bij me maar niet altijd.. helaas haha.. ja slaapdienst is alleen op 22 clienten... Zijn 3 huizen, 3 groepen. gelukkig slapen ze altijd goed...
Ja stom he?! Ik baal ook goed! En t zijn nog 2 dagen ook nog eens.... verlof begint gelukkig eind maart!!! Om precies te zijn 29 maart haha... 2 maanden nog!!!! Joepie!!!
Ja stom he?! Ik baal ook goed! En t zijn nog 2 dagen ook nog eens.... verlof begint gelukkig eind maart!!! Om precies te zijn 29 maart haha... 2 maanden nog!!!! Joepie!!!
Dat is een lekker vooruitzicht Troel! Het is al bijna februari, dus dan kun je zeggen dat je volgende maand verlof krijgt . Ik bekijk het graag positief!
@ Gizzie: Ohw gelukkig maar dat er nog geen sprake van is. Ik schrok al. Lekker genieten van je baan hoor. Je hebt het gewoon goed voor elkaar en daar mag je absoluut van genieten. Ik moet door solliciteren en ik wil het zelf ook heel graag. In mijn hoofd wordt ik toch pas rustiger en relaxter als ik weer uitkijk heb op een nieuwe baan. @ Noosa: Balen dat je vannacht zo'n slechte nacht hebt gehad. Heel vervelend. En ook heel rot dat je zo'n last hebt van je darmen. Ik weet hoe dat is. Fijn dat je inmiddels de kleine weer goed voelt! Altijd een opluchting! @ Troel: Jij heel veel succes met werken. Neem wel vaak zat je rust hoor tussendoor. Aan jezelf blijven denken. Het werken zal nu zeker wel zwaarder zijn. En als het even niet gaat, moet je dat ook bij je werkgever aangeven, want jij en de kleine gaan voor!!! Is de vergadering goed gegaan? En dan heb je ook nog eens een cursus?! Pff... drukdrukdruk dus. Ik lig nu ook niet lekker meer in bed. Heel irritant. Maarja.. het hoort erbij. Hier is alles gelukt wat we vandaag wilde doen. Wandplankje is opgehangen en de schilderijtjes zijn ook opgehangen. Moeders heeft de gordijnen meegenomen om in te korten. Nu kunnen we de babykamer gaan poetsen en verder gaan aankleden. En we hebben net besloten dat we morgen naar babypark gaan. Ik ben zo benieuwd naar die winkel. Ik kan niet wachten. Hihi.. Heb er tot nu toe alleen positieve verhalen over gehoord. Dus ben reuze benieuwd.