De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk allemaal Essie!
    Ik vond babypark een leuke winkel! Heb alleen geen vergelijking met babydump oid haha.

Gizzie..je hebt bijna weekend :D

Ik ga zo lekker aan t eten beginnen..stamppot boerenkool met n lekkere worst!

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, wat fijn dat het allemaal gelukt is vandaag? Zonder gekibbel met je man? ;). Leuk, morgen naar Babypark! Zit dat bij jullie in de buurt?

Uh, ik durf het bijna niet zeggen....maar wij gaan een frietje halen vandaag!!!! Jeeej. Frietje pindasaus en een frikandel met curry/uitjes. Mmmmmmm.

Maar boerenkool met worst is ook hartstikke lekker!!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh Gizzie lekker! Haha...ik heb eigenlijk mijn avondplanning al klaar voor de rest van de week en daar komen nou net geen patatjes in voor.
    Zaterdag eet ik wel alleen dus wie weet ga ik dan wel lekker wat halen haha

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hihi, lekker vooruitzicht Noosa! Ik was van plan om braaf te koken vandaag (gebakken aardappeltjes, worteltjes en vis), maar ML dacht daar anders over...;). Als ik aan hem vraag wat hij wil eten, krijg ik standaars als antwoord: 'iets lekkers'. En daar vallen geen aardappels onder, haha. Dus vooruit, vandaag iets lekkers!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zo meiden, weekend!

Ik ga richting de frietjes, en Wie is de Mol vanavond! Ik denk zelf dat Marit de mol is. Ben benieuwd!

Ik meld me morgen weer, nadat ik hoogstwaarschijnlijk weer een omowit testje in handen heb gehad ;). Maar...morgen autootje ophalen! Sowieso iets leuks morgen :).

Fijne avond! XXX

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellowwww ben der weer ;)

Wouw moest wel veel terug lezen haha, merk het meteen als ik 1 dag er niet geweest ben :p..

Ik ga mijn best doen om op iedereen te reageren ;)

@Troel: Wat fijn dat alles bij de controle goed was meid en dat de vloer in de babykamer ligt! Gelukkig dat je C.V zaterdag word gemaakt, want tis maar koud als je zonder verwarming zit! Bohh wat een lange werkdag voor je meid, jeetje!!! Bij mij op het werk hoef je geen avond of nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent, omdat het te zwaar is.

@Noosa wat super dat je een angelsound hebt en zelf naar jullie wondertje kunnen luisteren!! Geef toch altijd een goed gevoel denk ik he? Bah *** dat je zo slecht hebt geslapen meid, hopelijk slaap je vannacht wel goed!

@Essie Bij jullie ook flink voorschiet in de babykamer he meid, super!! Maak je wel een foto? Wel handig van je mams dat ze dat allemaal kan! Hahah jij met je big mac :p ik wil ook nog steeds :p!!! Lekker morgen shoppen bij babypark, heerlijk!! Heb wel gehoord dat babypark met veel dingen duurder is dan baby-dump.. Maar ja dat hoeft niet met alles te zijn natuurlijk ;)

@Gizzie ohh meid spannend morgen, ik hoop zoo dat het nu dan toch zo is! Ik duim voor je! Morgenmiddag je nieuwe auto ophalen jeujj!!! Welke cd zit je meid? Ik voel precies hetzelfde wat jij zegt.. zondag lekker knuffelen met Lars, heerlijk!! Hoe gaat het met hem meid? 25 vakdagen voor 32 uur? Ik heb 6-7 weken per jaar met 20 uur!

@Thee ga je ook ballonnen in de box doen, omdat je katten hebt?
    Je gaat al richting de 20 weken.. ongelofelijk!!! Nog ff en dan heb je de 20weken echo... ben zo benieuwd wat het gaat worden!!!

@hier... Gisteren behoorlijk misselijk de hele avond geweest bah, heb af en toe van die krampjes/steekjes. Ik ga het weekend testen ipv woensdag die paar dagen zal het zich ook niet uitmaken. Ik ga er ook niet vanuit, voel verder niets hoe die andere 11 maanden i.i.g.
    Ik ben druk in de weer met mijn kraamkadootjes.. heb er al 2 verkocht, gaat de goede kant op.. Hoor veel positieve verhalen en mensen die wel intressen hebben. Heb net visitekaartjes besteld, voor bij de kadootjes ook een kaartje te hangen. Heb vanmiddag een webwinkel gemaakt. Zie fb voor de link anders PB me ff..
    Ben nog steeds bezig met de luiertrein, lijkt makkelijker dan dat het is bohh.. Heb gisteren hydrofielluiers gehaald van bij de hema, maar ze zijn toch niet zo handig met knutselen :p..
    Ik ga nog ff flink aan de slag hier, wil hem vandaag af hebben ;)

Hoe gaat het met Cherry, Lovely, Blijevrouw & Bianca82 heb allang niet meer van hun gehoord??

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gaaaaaap... kom net uit mijn middagslaap... beetje door de wekker heen gemaft.

Straks ga ik lekker foe jong hay (of hoe je dat schrijft) maken. hmmmmm

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Mayd Thnx lieverd van het delen van mijn website xx!!!
    Hmmm lekker foe yong hai, heb het zelf nog nooit gemaakt!

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Smakelijk giz! Frietjes zijn ook errug lekker!

Bianca: nee ik ga geen balonnen in de box leggen, mijn katten kennende nodigt dat alleen maar uit om te spelen. Net als aluminiumfolie.... Vinden ze ook helemaal geweldig!
    Het beste werkt hier om ze te laten schrikken met de plantenspuit. Alhoewel, ook maar bij 1 van de katten. De ander vind water namelijk gewelig en komt ook bij me onder de douche staan als hij de kans krijgt, of gaat mee in bad. Gebeurt niet zo heel vaak, want ze komen maar weinig boven. Maar als ie de kans krijgt...... :D
    We hebben al bedacht dat als we er niet zijn, en na de geboorte welp niet in de box ligt, we een plank op de box leggem zodat ze er ook gewoon echt niet in kunnen.
    Kijk, straks als welp gaat kruipen zal hij echt wel eens een keer een haar of wat dan ook binnen krijgen. Maar ik vind gewoon dat de box en zijn kamer 'kattenvrije plaatsen' moeten zijn.

Jaaaah vandaag over 2 weken hebben we de 20 weken echo! Ik heb er zo'n zin in! Wil echt weer even naar binnen gluren hoor! Even kijken of alles wel gezond is en goed gaat daar binnen. En het geslacht!!!! Ik ben echt zoooo aan het aftellen!

Die luiertrein is echt gaaf zeg! Lijkt me ook super leuk om te maken denk ik!

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oeeeh smakelijk! Mag ik komen eten?

*nee thee, je gaat NU de bietjes raspen*

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
  12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hihihi.. het gaat weer over eten. :p Heerlijk! ;) Wij hebben broodjes hamburger gegeten! En niet eens van de Mac! :D ;) Dit was ook errug lekker.

@ Noosa: Jij eet ook lekker hoor! Jammie!

@ Gizzie: Mijn moeder kwam helpen en die is super handig dus die heeft geholpen. Zonder gescheld is het allemaal goed gegaan. :D Heerlijk. En ook fijn dat we nu weer een stap verder zijn.
    Nu wil ik het liefst een heel groot kado voor mijn ouders kopen voor alle hulp die ze ons hebben gegeven, maar helaas hebben we daar het geld niet voor. :( Als we weer een baan hebben ga ik echt een groot kado geven.
    Heerlijk dat jullie frietjes gaan halen vanavond! :p Super lekker. Eet smakelijk en geniet er maar goed van. ;)
    Babypark is niet ver hier vandaan. Goed te doen. :)
    Fijn weekend he! Geniet ervan. En veel plezier met je auto ophalen morgen. Erg leuk! Lekker crossen in je nieuwe waggie. :p

@ Bianca88: Als het kamertje helemaal klaar is dan maak ik een foto! Nu is het nog niet klaar en we gaan eerst de grote schoonmaak in het kamertje doen. ;)
    Morgen gaan we eerst kijken wat we allemaal leuk vinden bij babypark en nog niks kopen. Eerst maar weer wat centjes sparen. :(
    Balen van die misselijkheid zeg. :( Bah! Hopelijk gaat het nu wel beter. Wat goed dat je al 2 kraamkadootjes hebt verkocht! :D Gaaf! Leuk dat je een eigen webwinkel bent begonnen. :) Doe je goed hoor! Respect!
    Wat een super leuke en gave luiertrein! Ik vind hem echt geweldig!!! :D:D:D:D

@ MayD: Heerlijk zeg Foe Yong Hai. :p Dat maakt mijn moeder altijd zo lekker!! Jummie. :p Geniet ervan!

Heeft Babypark leuke accessoires om het kamertje aan te kleden of valt dat juist daar weer tegen? Want hier gaan we voornamelijk voor.

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Vertel.. hoe is je gesprek gegaan met de bedrijfsverpleegkundige? Heb aan je gedacht!!

14. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    even een kort berichtje vanaf deze kant, ik lees nog steeds mee hoor! Hier gaat het naar omstandigheden redelijk. Moeilijk dagen achter de rug incl. vandaag.

Wel vandaag mijn examen gehaald, morgen nog een examen nederlands en dan op naar het laatste jaar!

Ik zit nu alweer op dag 98! Maar we blijven positief en laten het op ons afkomen.

x

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    aahh lieverd toch! Ik las het op fb ja!! Gefeliciteerd meid!!! En dat examen nederlands ga je morgen ook zeker weten halen!!! Nog 1 jaartje doorbijten en dan ben je er eindelijk vanaf ;)!!! Zet hem op morgen meid x

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw: Balen dat je moeilijke dagen achter de rug hebt! :( Dikke knuffel voor jou meid.
    Wel super goed dat je je examen gehaald hebt vandaag! Gefeliciteerd!! :D Succes met het examen van morgen. Je kan het! Blijf positief he!?
    Kop op!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh Bianca wat GAAAAAFFFF, die luiertrein!!! Vind echt mooie cadeaus die je maakt, dus ik deel je site graag hoor!

Foe yong hai was enorm lekker en erg makkelijk te maken hoor. Schreeuw maar als ik het recept moet posten!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schreeeeeeuwww!!! Posten maar may!

Meiden ik ben er vandoor, ben het even helemaal zat. Tot morgen

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ blijevrouw: ik geef je een heel dikke knuffel. Gefeliciteerd met je examen en succes voor morgen!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ingredienten:

250 gram witte (jasmijn)rijst
    6 eieren
    500 ml ketchup
    1 blikje tomatenpuree (140 gram)
    ketjap manis
    sweet chili saus
    pinda-olie (of rijstolie)
    400 gram wokgroente
    asia kruidenmix (gevriesdroogde kruiden)

Bereidingstijd ca. 20 minuten

Zet water voor de rijst op (ik kook het vaak al in de waterkoker, zodat je de rijst direct in de pan kunt doen) en doe de rijst erin als het water kookt.

Zet een wokpan op het vuur en doe hier de wokgroente in. Pak een bakje en doe hier de 6 eieren in die je samen met de kruiden door elkaar mixt. Nadat de eieren zijn geklutst, gooi je deze bij de wokgroente in en verdeelt het zo egaal mogelijk over de bodem van de pan. Doe een spatdeksel op de wokpan en laat het geheel langzaam garen.

Pak een kleine kookpan en doe hier de ketchup en tomatenpuree in. Giet af en toe een scheut water bij, zodat de saus niet te dik wordt. Doe er vervolgens een heel flinke scheut ketjap en een klein scheutje chilisaus in. Roer het geheel door totdat er een mooi gladde saus ontstaat.

Als het goed is, is de ei/groentemix inmiddels al aardig gaar. Maak kleine stukjes van deze mix en giet de tomatensaus erbij. Giet vervolgens de rijst af.

Een paar scheppen rijst met daarover de saus en smullen maar!!!

Deel Deze Pagina