De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi lieve meiden! Zo het ergste gedeelte zit erop! :) nog even de ochtend voor elkaar maken en klaar!! :) lig nu nog in bed! Haha..
    Ik werd vanmorgen wakker door gerommel in mn buik.. Rond 5:30. Dus ik voelen met mn hand en voelde m echt zo bezig zijn!!! Niet een trapje maar echt een lang geduw.. ja weet nier precies hoe ik t moet verwoorden maar zooooo geweldig en lief!! Echt zo'n lang gedruk, gedraai, gerommel tegen mn hand... *aaaaah zucht* ben er helemaal hyper van!! Haha! Nu al!!! :) :) mijn kleine mannetje.... <3

Oja we hebben wat te vieren!!! : we zijn al een JAAR met elkaar aan t kletsen meiden!!!! Een jaar terug begon lieve Cherry dit topic... :) haha gefeliciteerd! ;) :)

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik kan het nog niet bevatten, maar om 06.45 uur verscheen er toch echt een 2e streepje op mijn KV test... En op de 2e test ook! Daarna wilde ik de Clearblue doen, maar die is kapot! Aaargh. Maar volgens mij ben ik zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaah, wat spannend!!!!! Zojuist meteen naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, en mijn medicijnen (schildklier) meteen opgehoogd.

En als straks de wasmachinemonteur is geweest, sjees ik meteen naar de drogist voor een nieuwe clearblue!

Pffff, zou het echt zo zijn? Ik kan het echt niet geloven..

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Waar is iedereen nu????????? Haha.

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaaaaaaaa
    Ik heb nog niet alles gelezen maar ik lees zwanger

Nu ga ik verder lezen!!!!!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaa het is echt!!!

Ik zou je wel willen bellen en gillen!!! Hiiijaaaaa gefeliciteerd lieverd!! Wat eeb geweldig nieuws en een wonder!!!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto foto foto foto!!!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben helemaal horendol hihi
    Gizzie waar ben je??

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oké, tik ik lekker nog even in mijn eentje verder ;).

De teststreep verscheen nog eerder dan de controlestreep! En is nog donkerder van kleur. Ik ben dus echt benieuwd wat de indicator aan gaat geven. Ik denk zelf dat ik nu dan ongeveer 4,5 week zwanger ben. Ben zo benieuwd wat de indicator van CB aangeeft!

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja Noos, daar ben je! Ik zat op de WC! Hahahaha. Combinatie van zwanger/spanning/friet satesaus, resulteert in diarree :D.

Heb een foto gemaakt, maar die houden jullie van me tegoed (maandag). Geen idee hoe dat ik via de laptop hier op het scherm krijg. Doe ik maandag op het werk!

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt trouwens lieverd, ik kan het echt nog niet bevatten...

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat ben ik blij dat ik de afgelopen weken geen alcohol heb gedronken!!!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het een duidelijke streep?
    Want heb je dan enig idee hoever je nu bent?
    2 weken geleden heb je nog getest toch>

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    GIZZIE!!!!! Whaaaaaaaaaaa!!!!! Ik wordt helemaal gek!!! Snel snel snel haast je!!! Haal nog een test!!!
    Ik moet huilen!!! Sorry!! Ga door het lint!!

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, de teststreep verscheen nog eerder dan de controlestreep! En nog donkerder van kleur!

Inderdaad, 2 weken geleden was ie nog negatief. Met het bruine slijm van vorige week verwacht ik dat mijn ei ergens rond 10 januari is geweest. Dus dat zou dan nu rond de 4,5 week zijn?

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, wat lief! Jaaaa, dat zou ik ook wel willen, maar de wasmachinemonteur komt langs tussen 08.00 en 12.00 uur! Ik kan niet weg!!! Hahaha, zul je altijd zien hè.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Wanneer krijg je de uitslag van het ziekenhuis????? Zit helemaal in de zenuwen man! Hoop het zo!!! Zou haast niet anders kunnen na 2 positieve testen!!! Oh, wat ben ik hyper!!!!

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Shit Essie, daar zeg je iets! Had net zo goed meteen HCG aan kunnen kruisen... Helemaal niet aan gedacht. Er is nu alleen geprikt op de schildklier! Daar krijg ik maandag de uitslag van. Maar dat zegt niets over wel of niet zwanger zijn. Om 12.00 uur sjees ik meteen naar de KV!

18. Troel

Troel Niet meer actief

Oh god oh god oh god!!! JEEEEEEEE!!!!!!! GIzzie!!!!!!! Oh ik zit hier ook te tranen op mn werk!!!! gefeliciteerd!!!!!!! je bent zwanger!!!! Oohh ben zoooooooooo blij!!!!!

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt Troelie!!! Maar als jullie dat zo zeggen, geloof ik dat helemaal niet! Dadelijk heb ik net 2 kapotte KV testen in mijn handen gehad! Aaargh, waar blijft die monteur!

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieffies,

Zo even m'n tranen weg doen en neus snuiten hoor.
    Werd heel enthousiast van Gizzie haar bericht! :D

@ Troel: Is het goed gegaan op je werk? Een beetje vol kunnen houden?
    Wat een heerlijk gevoel hè de kleine voelen schoppen. :) Ik ben vanochtend ook wakker geworden van de kleine. Zoo bijzonder! Zooo leuk!! Helemaal verliefd! Hihi! :D

@ Noosa: Heb je een betere nacht gehad nu? Hoop het wel!

Heeft babypark leuke accessoires ook onder babykamer leuk mee aan te kleden of valt dat juist weer tegen bij die winkel?!?!?

Deel Deze Pagina