Hahaha, thanks lieverds! Nou, zojuist CB gedaan! Tromgeroffel, tromgeroffel, tromgeroffel.... Zwanger 3+
Nu begrijp ik er niets meer van? 3+??? Kan het wel de innesteling zijn geweest dan (de krampen die ik op wo 18-1 voelde)? En nu? Thee, zou ik de VK al bellen? Ben je bekend met de praktijk van M. v. M.? (ik hoop dat je nu weet welke ik bedoel ). Ik ben echt zwanger!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!! En 3+ wat goed! Het is natuurlijk een indicatie dus kan nog alle kanten op. Maar ik zou gewoon de VK bellen en je situatie uitleggen..dan mag je waarschijnlijk al eerder komen voor een echo om te kijken hoe ver je bent Wat heerlijk voor je meis!!
Oh ja, manlief. Hij stond vanochtend onder de douche toen ik testte. Ben meteen naar boven gerend, en de test laten zien. Er kwam een big smile....en daar bleef het ook even bij, haha. Volgens mij dringt het nog niet helemaal door. Maar hij is wel heel blij zei hij! Maar het is een drukke dag vandaag, met de wasmachinemonteur, bankzaken regelen, en de auto die we straks op moeten halen. Als ik dan ook nog zeg dat ik zwanger ben...haha. Beetje teveel voor 1 dag .
Bianca1982, jeetje meis wat een hoop nieuws! Fijn dat het beter met je gaat en gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen! Echt rot dat er zo'n vervelende keerzijde aan zit....helemaal als je zoiets niet verwacht. Hoop dat je er niet al te veel verdriet van hebt. En hoe ga je het nu doen met je baan? Gelijk veel solliciteren? Is er genoeg werk verder?
@ Gizzie: 3+ betekend dus 5 weken of meer... innesteling op 18-1??? mooie datum! Bellen die VK!!! @ Bianca1982: wat een hoop nieuws inderdaad. Belangrijkste is dat het met jou en je aanstaande gezinnetje goed gaat. Daarmee moet je verder. de rest moet je dan maar even aan je reet roesten, hoe vervelend ook! @ hier: Ik ben bang dat ReneƩ nu aardige reflux aan het ontwikkelen is. Ze heeft enorm de hik na het eten, geeft geen mondjes maar hele stromen terug en heeft een rare huiduitslag op d'r rechterwang. Wil ik de HA bellen, eeft deze natuurlijk vakantie... Nu met de ggd gebeld en toch maar naar de vervangend arts. Om 13.30 kan ik al terecht. Ik hou jullie op de hoogte!
Jaaaaaaaaaaah Giz! Joehoe! Nog maals gefeliciteerd lief! Gezien jouw cyclus zou ik wel snel bellen en een afspraak maken, waarschijnlijk krijg je ook eerder een echo, omdat je totaal geen regelmatige cyclus had. Met die echo gaan ze dan kijken hoever je ongeveer bent, pas met de termijn echo stellen ze het echt vast hoor! Maar dan heb je in iedergeval een beetje een idee namelijk! Laat het idee eerst dit weekend maar een beetje landen, en dan maandag of dinsdag even bellen! M.v.M. (een begrip in jouw woonplaats ) is een erg goede en deskundige vk. Persoonlijk heb ik niet zoveel met die praktijk gewerkt, op de een of andere manier kom ik steeds P tegen (weet je dan wie ik bedoel? De andere praktijk in ieder geval ) en daar werk ik erg prettig mee samen! Maar de paar keer dat ik M.v.M. Tegen kwam ook hoor! Gevoelsmatig zou ik naar P gaan, maar dat is gewoon omdat ik die net iets beter ken. Welke praktijk zit er dichter bij je in de buurt? Zou ik gewoon daar naar toe gaan Hoelaat mag je je bolide gaan halen? Succes alvast daarmee! Ik ga werken, kom straks weer even spieken!
JEEEEEEEEEEEEE GIZZIE!!! 3+ !!! Waauuw!!!!!!!! Ik ben zo blij!!! Hoe voelt dat nou??!!! Hahaha! Joepie!! Ik zei het toch dat er snel iemand zou volgen!!!! hahaha ik zou wel een dansje willen maken!! *traaalalalalallalalalalala lalalala lalalalaaaaaa* Haha ja ik was iets te voorbarig Thee maar ik vind dit ook al een jaar.. Op die 3 weekjes na.. scheelt nie veel! Wij hebben t kamertje ook al zowat klaar.. Ben nu bijna 25 weken (wat gaat dat snel!!!) En jij gaat ook zo mega hard meid!! Is t alweer tijd voor een buikfoto?? (gizzie jij ook buikfoto's binnenkort!!!!!) wat een heerlijk nieuws.. Pfff ben er helemaal van ondersteboven!
Bedankt meiden! Wat een lieve reacties... Thee, mijn schoonzus en collega zijn bij MvM geweest. Ik ken tot nu toe niemand die bij P. is geweest. Qua afstand maakt het niets uit, ik woon er tussenin . Ik denk dat ik maar naar MvM ga, heb daar een goed gevoel bij. Nou, dan zal ik maar eens gaan bellen! Misschien vanmiddag al, anders maandag. Ik ga er nu weer vandoor! Naar de bank en AH, en om 16.00 uur autootje ophalen! Dikke kus voor iedereen!!!
Oww Thee heb helemaal niet op je kamertjes verhaal gereageerd! Fijn toch als het snel klaar is? Je weet nooit wat er in je zwangerschap nog komt en als het dan helemaal af is is het alleen maar fijn! In een ander topic waar ik zit had iemand kamertje ook al vroeg af en die heeft vanaf week 28 bank/bedrust opgedragen gekregen. Zij is zo blij dat ze het nu af heeft. Als bij ons de badkamer niet tussendoor was gekomen was die van ons ook helemaal af geweest. Gewoon van genieten en lekker klaar gaan maken die hap! MayD, fijn dat je morgen toch naar de huisarts kan. Je kan er maar beter optijd bij zijn...wel heel zielig voor d'r dat ze zoveel spuugt. Ze slaapt er verder niet onrustig door toch?
Nou Thee, die website van P ziet er ook super uit! Wat een hoop informatie! Mmm, vanavond maar even met ML overleggen . Thanks in ieder geval meis!
@ Noosa: ik kan straks al naar de HA... vannacht heeft ze onrustig geslapen. Ik maar denken dat ze honger had, maar waarschijnlijk is het wat anders...
O helemaal verkeerd gelezen! Nou straks is nog beter!! Hoop dat de HA er snel achter komt wat het is en dat hij/zij er ook wat voor weet. Als je eenmaal de goede medicijnen/voedin/aanpak weet zie je volgens mij snel resultaat!
Hoi lieffies!! Ik ben er weer! Ik was naar Babypark en daarna hebben gelijk de boodschappen in huis gehaald. Ook weer gebeurd. Heerlijk! @ Noosa: Hoe kwam het dat je zo moest huilen gisteren? Hormonen gewoon? @ Thee: Wat balen dat de levertijd is opgeschoven. Pff... daar wordt je nie vrolijk van nie. Wel fijn dat je vrij hebt gekregen op de dag van levering. Wel zo fijn. Heerlijk hoor dat jullie babykamertje zo vroeg klaar is. Lekker verder genieten van de zwangerschap! Wat gaat het hard bij je zeg. Super gaaf! Lekker dat je een cake gaat bakken. Jammie! Krijg er weer trek van. Maar ik zal niet over eten beginnen nu. Straks weer. Hihi.. @ GIZZIE:: YEAHHHHHHHHHHH!!! SUPER GAAF!! GEFELICITEEEEEEEEERD!!!! WAANZINNIG GOED NIEUWS! OH, WAT BEN IK BLIJ VOOR JE ZEG. SCHIET GELIJK WEER IN TRANEN!! HOE REAGEERDE JE MANNETJE???
@ MayD: Wat schrikken van ReneƩ. Goed dat je gelijk zo snel in grijpt. Beter het zekere voor het onzeker. Sterkte ermee meis! Ik denk aan jullie.