Thnx meiden voor jullie info! Ik zag dat een Kialapunt hier in de buurt ligt, eigelijk evenver als het postkantoor dus dan breng k het morgen gewoon daarheen die 1 euro kom ik ook nog wel overheen haha. Weet je wat het stomme is.. de eerste bestelling wat ik verkeerd had gedaan he, zitten het beste! Alleen de pijpen zijn erg lang, maar ik ga vragen of een collega die korter kan maken. Die andere bestelling is de lengte wel goed, maar zitten zo strak om mijn boven benen :O kan amper bewegen op bukken! dus terug ermee @Mayd ohhh gelukkig gaat het dan toch goed met Reneé.. Bah dat ze tegenwoordig al zo snel reflux zeggen! Hopelijk krijgt ze geen verhoging en is ze snel van de uitslag af germ.. @Essie hoe was het bij babypark?? nog iets gekocht? @Noosa schiet het op met jullie badkamer meid? @Gizzie ik blijf blij voor je de hele dag haha.... Heb je niet het idee dat je wel al een buikje krijgt of niet? Wanneer ga je het jullie ouders vertellen?? jullie dag kon vandaag niet op, nieuwe auto... zwanger !!!! Heb gisteren visitekaartjes besteld voor mijn hobby een vriendin van mijn schoonzus die werkt op de kraamafd en wilt daar wel kaartjes neer leggen, dus dat is wel fijn!! Collega van mijn man heeft een domeinnaam aangemaakt voor mijn website. Nu word hij doorgelinkt naar de webwinkel nog, straks als het echt goed mocht lopen maak ik via de domeinnaam een website. Ben eens aan het kijken voor groothandel in babyspullen maar die zijn er volgens mij niet ???
@ MayD: Fijn dat gelukkig alles goed is met kleine Reneé. Wel vervelend die uitslag op haar huidje. Hopelijk is dat snel weg met de voedende creme. Wel goed dat je er zo snel bij bent. Je maakt je toch gelijk zorgen. @ Noosa: Ja, partnerschap mag ook zeker gevierd worden!!! Hihi.. Heb jij verder nog wat gedaan vandaag? @ Blijevrouw: Wat zijn precies sprookjesboom cakejes? Foto? Hihi.. ook al zo creatief aan het bakken. Ik moet er toch echt binnenkort aan gaan beginnen, geloof ik. Kan niet achterblijven. @ Gizzie: IK BEN ZOOOO BLIJ VOOR JE!!! HIHI... Zo super gaaf!! Ik ga nu even lekker op bed liggen een uurtje. Even relaxedmodus aan.
Ga maar lekker ff liggen meid, is goed voor je en je kleintje.. Zie jij je buik ook helemaal bewegen? Haha ook al met 25 weken? Vast wel hè? Er zit een kickbokser in mn buik man!!!!!!
Bianca wat gaaf dat het begin zo goed is van je winkeltje! Super! Troel/Blijevrouw: wat heerlijk lekker bakken...ga ik van t weekend ook doen denk ik. Essie ja lekker rusten maar meid!! Hoe vond je babypark? Hier had ik een kickboxer maar nu is het een zwemmer geworden denk ik...voel geen stoten en schoppen meer maar wel allemaal golvende bewegingen haha
Ja t gaat vriezen he?! Haha.. pffff. Ja de kans ik heel groot dat ie zich heeft gedraaid! Vandaar dat t zo anders voelt!
bij de c1000 zijn alle koopmansproducten 1 euro! Wel alleen vandaag en morgen nog (en de zondag vestigingen)..
O goede tip blije! Ik ga straks denk even nr de winkels. Heb zon trek in paprikachips dus daar trakteer ik mezelf op vanavond haha
Bah jah vanaf morgen gaat het al vriezen.. Maandag -6 gelukkig wel snachts & overdag schijnt het zonnetje dat is dan wel lekker.. Heb liever die kou dan die vreselijke natte regen!! Wat zijn jullie plannen het weekend? Ik mag zo weer gaan werken, nr 1 van de 3
@ Bianca88: ik weet wel dat ze bij Action leuke en grappige babydingetjes hebben voor weinig.... Ook luiers van huggies hebben ze daar vaak.
Fijn dat alles oke is met Reneé May! Ik denk dat je je toch zorgen gaat maken dan, nu weet je dat alles gewoon goed is! Haha moeilijk he Giz? Zowel MvM als P. Zijn geweldige vk's! Kijk anders ook even naar of ze zelf wel of geen echo's kunnen maken en of ze bijv ook 's avonds spreekuur hebben. Misschien dat dat helpt om de beslissing te maken? Ik weet wel dat er hij MvM onlangs een vk gestopt is, weet niet of daar iemand anders voor in de plaats is gekomen? Al maakt dat op zich voor jou ook niets uit, het zijn toch allemaal nieuwe gezichten voor je. Hoe bevalt je nieuwe auto? Wat vond je van babypark essie? Nog iets leuks geshopt? @ons kamertje: mijn streven was sowieso om het voor 30 weken af te hebben, mocht er dan namelijk iets gebeuren (vroeggeboorte, of ik volledige rust of wat dan ook) dan zouden we ons geen zorgen meer hoeven te maken of alles wel op tijd af was. Eigenlijk vind ik het nu wel lekker dat ie er over 2,5 week al is! Kijk, de aankleding is dan natuurlijk nog niet af, maar de grote basisdingen staan er dan al. En wat betreft aankleding zullen we zo klaar zijn denk ik. We willen toch een 'rustig' kamertje dus er hoeft ook niet veel meer te gebeuren dan! Hahaha is het vandaag nationale bakdag ofzo? Ik heb vanmorgen een lekkere appelkruimelcake gebakken, verheug me gewoon nu al op een lekker plakje straks!
Zooo, ik heb even gelegen. Niet geslapen. Maar liggen is ook lekker. @ Bianca88: Wat apart dat de broeken die verkeerd waren nu toch goed blijken te zijn. Hihi.. zo zie je maar. Ik heb ook altijd bij broeken dat ze te lang zijn. Heel vervelend. Maar als er iets dan ingekort moet worden breng ik het naar mijn moeder. @ Troel: Mijn buik gaat inderdaad echt alle kanten op. Echt heel grappig. Maar af en toe ook wel minder fijn. Want dan draait ze weer en dan nog een keer. Hihi.. Ben wel erg benieuwd hoe ze nu ligt. Want ik voel dat ze erg vaak tegen m'n bekken aan schopt. We hebben dinsdag weer een echo, dus ben benieuwd. @ Noosa: Dus jij hebt een nieuwe 'Van den Hoogenband' in je buik zitten? Hihi... je weet maar nooit. Bij babypark was het leuk. Wel een leukere winkel dan de babydump, vond ik. Veel meer leuke dingen. We hebben een Pip meetlint gekocht om haar groei bij te kunnen houden. Super schattig. En een Woezel en pip deurhanger en mini knuffeltjes van Woezel en pip en een muziekdoosje van Woezel en pip. Verder wilde we nog veeel meer kopen, want het is zo leuk allemaal! Maar helaas hebben we daar het geld niet voor. Dit had ik al eigenlijk niet mogen kopen, maar ik kon daar echt niet met lege handen weg gaan. Dus toch gedaan. OEPS! Hihi..
@ Thee: Een appelkruimelcake gebakken?! Een plakje er van nemen?!?! Hier die cake!! Jij een plakje en ik de rest... i love appelkruimel!!!!! Zooooooooo lekker. Moeilijk te maken of niet? Zeker super simpel?
meiden dit geloof je niet!! Nieuwe CV staat in de babykamer want daar moet ie geplaatst in een kast. (is een gesloten dus veilig) LEKT DAT GORE KL*TE DING! gewoon een hele plas water op mn nieuwe laminaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x Jullie snappen dat de nodige tranen weer kwamen................ Wat the fuck??! Vloek??! %^&*$#@@#%
Essie: super simpel! Een pak van koopmans volgen kan iedereen! (niet tegen onze mona zeggen hoor! ) Aaaahhhhhh nee troel! Wat is dat k*t zeg! En nu? Valt het mee of staat je laminaat bol? Sjeeeeesus...... Hadden ze ook wel even kunnen zeggen dat ie water lekt..... Ben je mooi klaar mee.... Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat het allemaal mee valt meis!