@ Troel: NEEEEE, Wat erg!!! Ik hoop zo dat er geen schade is. En hierom huilen is nie gek nie hoor! Helemaal logisch en begrijpelijk. Dikke knuffel voor jou!!!
Mona even je oren/ogen dicht... Thee je hebt me op een idee ebracht...ben net naar de winkel eraced voor niet alleen paprikachips maar ook appel kruimel cake! Hij staat in de oven Essie...hij is over n uurtje klaar...kom maar n stukje halen hoor meis Troel..neeee grrr logisch dat je daarom huilt. Dat mag ook zeker weten...hoop dat je het optijd zag en dat je laminaat niet beschadigd is? Het was dus de letterlijke druppel die de emmer bij je deed overlopen..Knuffel voor jou!
aaah nee he troel! Ik hoop dat de schade meevalt. Het zit jullie niet mee he? Indd thee, nationaal bakdag! Vind het heeerlijk altijd, alleen de geur al die er dan door het hele huis hangt haha. Oeeeehhh wij hebben zojuist een nieuw huisgenootje gekocht. Een franse hangoor. Onze hond moet er nog een beetje aan wennen maar het is echt een super aanhankelijk beestje. Hij heet Dibbes.
Super schattig Blije! Komt er nog een fototje op FB dat we hem kunnen bewonderen? En hij staat binnen dus? Gezellig hoor al die beestjes!
ik zal morgen even een fototje posten, batterij van mn telefoon leeg & van de camera ook! Hij is zo mooi, wit met blauwe ogen.. lieffff
@ Noosa: Let op met wat je zegt he?! Hihi... Appelkruimel is mijn favoriet! @ Blijevrouw: Super leuk dat jullie een Dibbes hebben nu. Hihi.. leuke naam ook. Lekker knuffelen!
Ess..heb je genoten van je patatjes trouwens? Ik ga morgen denk patatjes halen voor het avondeten haha. Gaan jullie nog wat doen vanavond? Wij ploffen lekker op de bank....ga denk the Voice kids kijken..ben wel benieuwd.
@ Blije: ik ben benieuwd naar Dibbes! @ hier: friet uit de airfryer, groenteburgers uit de airfryer en gekookte broccoli... jaja, het lijnen is begonnen! Lang leve de heteluchtfriteuse!
@ Noos: Patat was heerlijk! Echt wel van genoten. Bord was zo leeg. Wij zaten net ook voice kids te kijken, maar ben het nu toch wel even zat, dus kijken nu Flikken. Verder zitten wij ook relaxed te bank hangen. Lekker hoor! Bij mijn schoonzus is het nog rustig! Ben zo benieuwd wanneer de kleine gaat komen van hun!
Ik wil ook graag zon friteuse mayd, is het een aanrader? Ben benieuwd! Hier is DIBBES! Bekijk bijlage 218680
Thanx meiden... Gelukkig is t laminaat niet bol gaan staan.... Ik heb er ook een hele tijd zo'n straal kacheltje op gehouden. heeft goed geholpen.... maar wat shit indd... Ik was nog alleen ook dus heb dat zware k*t ding zelf een beetje aan de kant moeten schuiven om de plas weg te krijgen... was eigenlijk te zwaar dus werd helemaal gek. gelukkig was vl snel thuis toen ik m belde... Was t water wel al een stuk door t laminaat getrokken.. ertussen in de ondervloer.. dus hopelijk staat t nu niet ineens morgen wel bol... Pff! Hopelijk houdt t nu ff op hoor..! Hoop maar dat t met de CV plaatsen wel lukt allemaal morgen... Maarja je zou bijna denken hè?!! Duimen jullie dat t goed gaat komen? Blije wat een lief beestje!!! ik ben ook dol op ze!!!!!! gizzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is t al doorgedrongen??!!
Goedemorgen schatten! Hoe was jullie nacht?! Hier bij het naar bed gaan, werd ons meisje hyper actief. Kon niet in slaap komen door dat gedraai. Tis echt een draaikont. Niet normaal. Uiteindelijk gelukkig toch in slaap gevallen. En zij ook. En nu word ik net wakker en wordt zij ook wakker. Hihi! Alsof ze het aan voelt. @ Troel: Ik ga zeker wel voor je duimen dat er niks aan de hand is met het laminaat en dat alles heel mag blijven. Maar jij niet meer tillen hè?! Geen zware dingen tillen! Foei!!! Ga je verder nog wat doen vandaag? @ Gizzie: Where are you?!? Hoe is het?!? Hoe voel je je nu? Je bent gewoon zwanger!!!!! En wat was je overtuigd van een omowitte test. Hadden jullie veel geklust? Behalve steeds op zolder dan? Hoe rijdt je nieuwe toettoet?!
Goedemorgen meiden!! Ik heb heerlijk geslapen!!! Van half 12 tot 8.00 en toen ging de wekker. Zonder wakker worden echt zalig. Hoop dat het s nachts plassen nog even weg blijft. Vanmorgen lag ik te bedenken dat er over een tijdje zo'n klein hummeltje tussen ons in ligt s ochtends. Ik werd intens gelukkig haha! Troel, was er schade vanmorgen? Ik hoop t echt niet!!!! Dikke knuffel voor jou. Essie, heerlijk he dat je die kleine zo voelt!! Geniet ervan lieverd voor je t weet is het voorbij!!
@ Noosa: Lekker zeg dat je door geslapen hebt. Dat doorslapen heb ik de laatste nachten ook. Maar het in slaap komen met zo'n terror meisje is wel erg lastig. Hihi.. Als ik op mijn rug lig kan ik het beste in slaap vallen. Heerlijk he dat idee dat er straks zo'n klein mannetje tussen jullie in ligt. Ik had daar nog niet eens aan gedacht, maar nu ik daar ook aan denk... ik kan nie wachten nie. Kommaarop. Het is heerlijk om te kleine zo te voelen, maar soms ben ik ook wel blij als ze even slaapt. Ze draait gigantisch veel. Hihi.. Draaikont. Maar dinsdag kunnen we haar weer bewonderen. Ben benieuwd of dit dan de laatste echo is?! Of komt er ook nog een liggingsecho? Vandaag gaan we alle kleertjes enzo wassen. Is dat maar gebeurd.
Haha Ess, nee ik zal t neit meer doen... Was geen schade vanmorgen!!! Nu is de loodgieter bezig met de CV.. Oei hopelijk komt daar geen scgade van... haha! wat een bende daar in t kamertje!!! Vanmiddag lekker naar mn ouders, moeders verjaardag vieren. jullie??
Oh ess het op je rug slapen wordt afgeraden meis... er worden allerlei bloedvaten afgekneld door je kindje. ik mag t ook niet meer van mn VK...