Mijn profielfoto is van vorig jaar zomer hahaha Nu echt een dikke bolle toet. Maar is heel veel water hoor! Vanaf 100kg mag je niet meer boven liggen in de laatste fase i.v.m. dat ziekenbroeders je dan niet meer de trap af mogen dragen in een noodgeval (Arbo-technisch). Ik hoop ook dat de thee zijn werk doet en dat alles een beetje heel blijft down-under bij de geboorte.
Nee het lijkt mij dat het ook niet zo'n kwaad kan, 1 kilo kwijt. Ik vraag het vanavond wel even na! Onze ouders naaste familie zijn nu allemaal op de hoogte! Echt leuk want iedere dag komt wel een kaartje binnen, of een kadootje, of een sms'je! Maar we gaan het pas echt algemeen bekend maken na de termijn echo. Dus dan pas andere familie leden, kenissen, op hyves en Facebook, collega's enz. Ik had je ook niet 100 kilo verwacht may! Maar ik weet natuurlijk ook niet hie oud je profiel foto op fb is? Maar gewicht is sowieso moeilijk in te schatten, de meeste schrikken ook als ze horen hoeveel ik weeg Nog heeeeeel even vol houden may! Je bent er echt bijna! En dan kan je eindelijk Renée in je armen houden! (ik weet dat het streepje op de 2de e moet, maar de autocorrect van de iPad zet em op de eerste e, en ik kan het niet veranderen.... Sorry!)
Wat leuk, al die reacties Thee! Ik stuur ook altijd een kaartje als ik weet dat iemand in verwachting is. Thanks lieve Troel! Oh, frietjes...wat lekker!! Haha Mayd, dat hoop ik voor jou, dat alles een beetje heel blijft down under . Ben je trouwens op pufles geweest? Mmm, raar woord, pufles. Alsof er puffels staat, haha. Sorry, melig . KIEKEBOE!!!!!!!!!!
Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, dus heb m'n moeke even gebeld. We eten spaghetti!!!!! Jammmm.
@ Noosa: Het is absoluut niet leuk leven, want je bent het luxe gewend zeg maar. Maar we zijn gewoon verwend hoor, dat merk je nu wel als je een heel stuk minder geld hebt. We moeten gewoon blij zijn met alles wat we hebben en dat respecteren. @ Troel: Ik was bij 16 weken in totaal 2 kg aangekomen. Maar nu begin ik toch echt wel te groeien, dus ik ben nu wel meer aangekomen. Hihi.. Ben benieuwd. Jammie... patat is ook erg lekker. Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan broodje frikandel met heel veel mayo. Erg he?! Hihi... @ MayD: Ach, die kilo's zijn allemaal voor het goede doel. Dat je vocht vast houdt daar kan je gewoon niks aan doen. Hoort erbij. Ik ben benieuwd of de frambozenbladthee gaat helpen. Je kan het maar sowieso voor de zekerheid gebruiken. Ik ga het ook gebruiken als ik zo ver ben als jij. Nog effe en je ligt te puffen. Hihi... Maar kleine Renee moet nog even blijven zitten. @ Thee: Komt zeker dan door het spugen dat je bent afgevallen? Je hoort het vanavond meid. Je kan er in iedergeval niks aan doen, want het is niet bewust gebeurd. Ik hoop dat ze wat hebben voor die misselijkheid en dat spugen. Probeer je geen zorgen te maken, maar relax en ontspan. (Makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk) @ Gizzie: Van het geld wat we vanmiddag ingewisseld hebben is het verf gekocht. Zijn we erg blij mee, want zo komen we weer een stapje dichterbij. Lekker dat jullie bij pap en mam gaan eten. Mijn moeder zei altijd: Alles wat ik maak is lekker. En dat is ook zo. Hihi.. ik mis nog altijd het lekkere eten van moeders. Maar eet ook vaak genoeg daar. Geniet van het eten straks! OHWWWW IK HEB ZO'N TREK IN PIZZA!!!!!
Hahahaha Thee, dan heb ik je nu teruggepakt voor het rauwe eiwit verhaal van vorige week! . Jee, wat had ik toen de slappe lach zeg.
Oké, even een zenmomentje voor Delta! Volgens mij voor het eerst in de geschiedenis van de Baby Babbelaars dat Delta nog niet gereageerd heeft vandaag... Meis, ik (we) denk(en) aan je hoor lieverd! Knuffel!!
@ Gizzie: we hebben bij de zwanger-actief nu 2 lessen met ademhaling gehad, waarbij ook 1 samen met manlief hahaha... erg leuk. @ Thee: geeft niet hoor... techniek is ook niet alles hahahaha @ Essie: ach, die kilo's doen me niet zoveel. Ik weet dat ik gezond eet en niet te veel, dus ga ervan uit dat het meeste vocht is. Zo niet... met borstvoeden kan een extra buffer geen kwaad.
Seau, mistig hier zeg! Brrrr, ziet er spooky uit. Ik ga de boel opruimen en dan richting de spaghetti! Smakelijk en een hele fijne avond lieverds!
Zo is het Mayd! Oo...ik kijk elke dag weer uit naar het moment dat ik kan beginnen met avond eten haha... Merk toch wel dat ik meer trek krijg laatste tijd. In het begin moest ik niks van avond eten hebben. Nu zou ik de hele dag door lekkere pasta, salades, gebakken aardappeltjes en weet k t allemaal kunnen eten.
@ MayD: Die kilo's maken ook zeker niet uit. Gaan er wel weer af na de bevalling. Zeker niet druk om maken. @ Noosa: In het begin had ik nergens trek in en nu heb ik veel meer trek in avondeten dan normaal. Ook weer zo'n kwaal. Hahaha.. @ Troel: Weet je nu al definitief of je patat gaat eten? @ Delta: Lieffie, we denken aan je! Hele dikke knuffel voor jou.