Mina bakgraag!!!! Hahahahahah! Oeh klinkt zwaar mayd.. je bent indd zo een uur verder... moet dat altijd je kleintje een half uur omhoog houden?
In ons geval wel, omdat ze anders alles er weer uit gooit. Normaal hoeft dat niet hoor, dan is een minuut of 10 voldoende.
wauw vreselijk mooie testen gizzie!! haha inderdaad, dat je dacht dat die kapot waren hahaha... mooi zeg, zo lang niet ongi geweest en gewoon nu ineens zwanger he! erg mooi.. hoe voel jij je nu? we schelen trouwens niet veel he, erg leuk ook! hier gaat het oke.. ben moe en af en toe beetje misselijk nog.. maar heb zwangerschap vit. van kruidvat gehaald.. met omega 3.. werkt wel oke moet ik zeggen! essie; lekker sporten meis! heb je nog geen big mac gegeten?? ohhhh schande! hahaha
@gizzie wauw mooi KNAL testen zeg!! Ben jaloers ja zei ik toevallig gisteren tegen mijn vader, hopelijk zit ik er dan met een dikke buik ohh ik hoop het zo idd! @delta fijn meid dat je j goed voelt met de vitamientjes ! @mayd ohhh wauw ik ben ook benieuwd naar je tattoo! Hoe gaat het met lijnen? @ essie wees maar blij dat jullie geen sneeuw hebben.. hier ligt de sneeuw 3cm en het blijft sneeuwen.... net op het weerbericht zeiden ze de hele dag en komende nacht ook nog!!! Ik wil geeeeeen sneeuwwwww! Niet meer gewerkt aan kraamkadootjes, geen tijd voor gehad. Hele weekend gewerkt ... ik heb een groothandel gevonden waar ze rompertjes en slabbetjes etv verkopen, moet een maand wachten eer ik kan bestellen kreeg een mail ervan. Hopelijk kan ik daar bestellen, want meestal moet je KvK hebben. Ff afwachten @hier begin morgen met de provera ipv woensdag. Hopelijk kom ik dan op woensdag uit met mijn 3e ongi dag. Met de vorige kuur was ik binnen 2 dgn ongi en dat was 7 dagen kuur. Deze kuur is 10 dgn. Ben benieuwd vind het wel spannend worden! Heb trouwens nog een pendel lopen voor feb/maart!
Schatjes ik ga zo bij lezen hoor maar even leuk nieuws.. Vanmorgen hebben VL en ik getekend voor partnerschap. Ik had zelf eerst het gevoel dat het even iets snel was maar uiteindelijk was het toch heel bijzonder! We hebben elkaar het ja woord gegeven en op t moment dat we moesten staan en de rechterhand gaven begon de kleine te schoppen. Geweldig moment. Net met de getuige (ouders) bakkie gedaan en taartje gegeten. Ik voel me zo gelukkig!
Oh Noosa! Gefeliciteerd meid! @ Bianca: lijnen: de voornemens zijn goed... heb iig geen zoetigheid in huis gehaald met de boodschappen net hahaha
gefeliciteerd noosa! bijzonder zeg.. heel mooi bianca88; ben erg benieuwd naar de provera kuur!! spannend allemaal he...
@ Bianca88: spannend, de provera... ook spannend dat er nog een pendel loopt! Ik ga ontzettend voor je duimen!
Noosa, gefeliciteerd! En wat super dat jullie kleine mannetje net op dat moment van zich liet voelen...erg bijzonder. Bianca, spannend morgen meis. Maar wel super dat er nu actie komt hè. Het zal best zwaar worden denk ik, maar jullie weten waar je het voor doet. Ik hoop dat de pendel uit mag komen meis! Delta, we schelen inderdaad niet zoveel! Twee weekjes maar. Ik voel me goed! Maar soms denk ik wel, zou ik nog steeds zwanger zijn? Maar ja, geen bloed is goed denk ik maar. Ik probeer niet teveel te piekeren, en wat meer te genieten van het idee. Maar ik hoop wel dat we snel de echo krijgen! Als we een kloppend hartje zien, heb ik voor mijn gevoel de echte bevestiging. Fijn dat je je goed voelt bij de vitamientjes! Ik wilde vrijdag de Dav. Mama+visolie halen, maar die was overal uitverkocht (etos, kv, trekpleister). Dus heb nu maar de Dav.Mama zonder visolie, en probeer elke week een broodje haring te eten. En hopelijk over 59 pilletjes zijn ze wel weer voorradig .
@ Bianca1982: Vervelend dat je zo'n nare nacht achter de rug hebt. Dat dromen is ook echt een zwangerschapskwaal. Hihi.. het hoort er helaas bij. Je moet het maar voor lief nemen meis. Wel voorzichtig zijn hoor met die gladheid. Dood eng inderdaad en zeker nu je zwanger bent. Je zal er niet aan moeten denken... Bah! Echt leuk die voorbereidingen voor jullie grote dag. Geniet ervan hoor meis. Voor je het weet is het zo ver. Ik weet nog niet precies wat voor tattoe ik wil. Sowieso wel klein, want ik houd niet van die grote dingen. Hihi.. En ik denk dat het gewoon haar naam wordt in sierletters. Ook een heel bijzonder idee om inderdaad een symbolisch iets van je moeder te laten tatoëren. Maar als die behoefte er niet meer is, moet je het ook niet doen. Maar het is wel een hele mooie en bijzondere gedachte. @ Troel: Geniet jij maar lekker van je cake. Dan geniet ik van mijn broodje met hagelslag. Hihi.. Wow, je ventje maar gelijk een 3D plasma gekocht?! Dus jullie zitten samen met zo'n 3D bril naar de tv te staren? Jullie hebben nu wel alle grote dingen nieuw. Dus dan zou je denken dat jullie er nu de eerste 10 jaar weer tegenaan kunnen. Laten we het hopen. Beter dat er geen schade is aan het laminaat. Grote opluchting zeg. @ Gizzie: Hahahah... droogkloot met die kv testen. Hihihi... Je bent gewoon hartstikke zwanger. Oei, vervelend dat je misselijk wakker werd. Inderdaad afwachten hoe het morgenochtend is. Als je je babi pangang maar binnen houdt. Zonde om dat eruit te gooien. Ik ben zelf ook niet zo van de tattoo's. Maar een kleine tattoo vind ik niet erg. En het idee van m'n mannetje vond ik erg leuk en bijzonder. Je kind blijft altijd van jou. Dat is ook zo. Dus dat bracht mij ineens aan het denken en dat leek mij ook erg leuk. Het sporten ging goed, maar wel weer iets langzamer. Lijkt wel alsof ik aan het afbouwen ben. Hihi.. Maar heb weer lekker 70 minuten beweging gehad en daar gaat het om. @ BB, Cherry en Noosa: Waar zijn jullie? Hoe is het met jullie lieverds?
Oh ja, ik wilde nog even iets aan jullie voorleggen. Er van uitgaande dat alles goed blijft gaan, willen we het rond de 10-11 weken vertellen aan de ouders. Nu is het zo dat ons pap eind februari gehuldigd wordt bij de plaatselijke voetbalkantine (jeuj...). Daar hoort een feestje bij, en bij feestjes mag er gerookt worden in de kantine. Zeg dan maar gerust rookhol! Wat doe ik hier nu mee? Ons pap wil heel graag dat wij er bij zijn, en dat wil ik natuurlijk zelf ook wel. Maar om nu de hele avond in de rook te staan? Kan dit kwaad als het om 1 avond gaat? Wat zouden jullie doen? Vertellen is echt geen optie, we willen eerst weten dat alles in orde is (liefst na de 2e echo).
Zoooo Gizzie wat een prachtige testen!! Whoeeehaaaa Heerlijk voor je lieverd Troel: de tv ook kapot? Dat meen je niet...gelukkig is er gelijk een nieuwe aangeschaft! Nu mag het wel ophouden bij jullie hoor...genoeg ellende zo! Ben je nog aan t bakken geslagen? MayD, tnx voor de felicitatie! Vervelend dat Reneé zo'n vervelende nacht heeft gehad. Het blijft puzzelen zo he met die voedingen...lijkt me erg lastig. En ik weet zeker dat jij het lijnen helemaal vol gaat houden! Volgens mij beschik jij wel over de nodige discipline. Bianca88: spannend meis morgen beginnen!! Ik duim ontzettend hard voor je! Bianca82: gelukkig dat het geen grote financiele gevolgen voor jullie heeft dat je geen werk hebt. Nu heb je alle tijd om je klaar te maken voor de komst van jullie kindje en het regelen van de bruiloft! Essie: mooi gebaar een tattoo! Hoop dat jullie snel wat centjes bij elkaar hebben ervoor! Lekker gesport?? Dan past er nu vast wel weer een Maccie in hihi! Delta: de kwaaltjes komen dus! Ik vind het zo heerlijk voor jullie dat het echt zover is Mooi begin van het jaar he! En bedankt voor je felicitatie! Thee, ben je wel weer aan t werk vandaag?? Succes meis! Misselijk is trouwens helemaal over? Blije: fijn dat het examen achter de rug is!! Nu kan je je helemaal storten op carnaval zeker haha! BB, hoe is het met jou meid? Cherry, lovely? Alles goed bij jullie? Zoooo volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik ga straks even lekker relaxen..vanavond weer even naar de Ikea om gordijntjes te ruilen. VL (ownee...mijn levenspartner zoals de ambtenaar het zo mooi zei) zei: dan neem ik je romantisch mee uit eten naar de zweedse gehaktballen whahaha! Dus toen zei ik: en duiken we daarna de ballenbak in als huwlijksnacht
Ess denk dat je mijn berichtje op de vorige pagina gemist hebt! Haha... Gizze, schatje maakt niet uit hoor 1 avond!! Tuurlijk moet je doen waar jij je prettig bij voelt..maar de kleine krijgt daar niks van.
@mayd goed gedaan mup geen zoetigheid in huis.,, wat er is niet is, kun je ook niet nemen ! Ben je al afgevallen? @pendel ik hoop het ook meiden... heb er 3 eigelijk wat zeggen feb/maart. Agjah het is maar een voorspelling.. het lichaam moet het nu gaan doen met hulp van de prov/clomid. 6,9 % kans op een tweeling of meerling met clomid las net de bijschrijving! Zul je net zien dat we er dalijk twee krijgen hahaha! Provera heb ik al eens gehad en merk je niets van, ben me meer druk aan het maken over de uitslag a.s woensdag van het uitstrijkje. En ben benieuwd wanneer ik uitslag van het spermaonderzoek krijg ....
Bedankt Noosa! Dat lucht op. Dan ga ik toch maar een avondje in de mist rondhangen . Blèh, vind dat altijd zo vies. Als je dan de volgende dag aan je kleren ruikt? Ieks. En dat terwijl ik 8 jaar gerookt heb, haha.
@gizzie wat een leuke banner trouwens !!! Word je echt vrolijk van hihi Ik denk niet dat 1 avondje rook kwaad kan meid, er zijn genoeg vrouwen die roken als ze zwanger zijn. Ik denk of ga er eigelijk wel vanuit dat dat schadelijker is voor het kindje dan, een avondje in de rook staan meid. Anders zou ik het gewoon tegen die tijd tegen je ouders vertellen, zodat ze er rekening mee kunnen houden als je naar huis of buiten wilt? @noosa gefeliciteerd meid!!!! Hihi lekker romantisch uiteten bij de ikea en huwelijksnacht in de ballenbak geweldig!!
@ Noosa: GEFELICITEERD met deze bijzondere en mooie dag!! En wat super schattig dat jullie kleine man van zich liet horen op dat moment! *smelt* @ MayD: Wow, inderdaad een heel heftig nachtje zeg. Hopelijk aankomende nacht weer anders en hopen dat ze minder komt. Ik zal trouwens niet op je lijf letten als je een foto hebt van je tattoo. Ennuh, je hebt net 9 maanden een heel ander lijf gehad, dus je moet je juist niet schamen hoor!!!! @ Delta: Inderdaad nog steeds niet naar de Mac geweest. Errug he?! Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Maarja.. ik denk alleen maar eten, dus ook aan dat lekkere ding. Hihi.. Hoe is het met jou meis? @ Bianca88: Doe je wel voorzichtig met die gladheid? Ik houd er ook absoluut niet van en zeker niet nu ik met zo'n dikke toeter rond loop. Doodeng die gladheid. Bizar dat het zo blijft sneeuwen bij jullie! Ongelovelijk. Hier helemaal niks hoor. Ben ik wel blij om. Oh, beter kan je bij die groothandel bestellen. Dat scheelt wel zeg. Maar waarom moet je een maand wachten? Wat is het grote verschil tussen provera en clomid?
@ gizzie; ja spannend allemaal he.. bij mij begon de misselijkheid met 6 weken pas.. nu is het een beetje minder.. ik denk dat dat komt omdat ik gister zwangerschap vit. heb gehaald.. ik ben dr blij mee in ieder geval! heb je al gebeld? ik heb intake met 8 weken en rond 11 weken pas echo.. maaaar geen bloed geeft moed hoor! en sommige hebben nergens last van, maaaar t kan nog komen! @ noosa; soms wat kwaaltjes inderdaad.. maar het hoort erbij ben blij dat ik toch wel wat kan eten af en toe hoor.. haha anders is het echt niet leuk! @ essie; nou wel knap van je hoor zeg! zo lang mogelijk geen mac proberen te eten..! ik voel me redelijk.. net 2 broodjes vlokken op, maar weer honger! pff word er gek van haha