@ Delta: Gewoon lekker eten hoor! Je lichaam heeft nu gewoon meer nodig, omdat de kleine ook energie pikt van je. Absoluut niet minder eten in iedergeval. @ Gizzie: Ohwww, hou op over rood vlees. Wat heb ik daar trek in zeg. Een biefstukje, filet american, varkenshaasje. Mmmm!!! Echt spannend wanneer je gebeld gaat worden door de vk. Ik hoop ook dat je vanavond gebeld gaat worden. Mijn mannetje ging toen hij aan het werk was niet mee naar controles. De laatste keer is hij wel meegeweest, maar de volgende keren hoeft hij van mij niet mee. Het is ook zo gebeurd. Morgen hebben we weer een echo. Dan gaat ie uiteraard wel mee. En ik neem een goeie vriendin van me mee. @ Bianca88: HET SNEEUWT HIER!!! Het is wel super zacht, maar het is wel sneeuw!!!! Hopelijk houdt het snel op. Ben er geen fan van nu ik zwanger ben. Thanks voor je duidelijke uitleg over Provera en Clomid. Nu snap ik het. Hopelijk krijg je dan snel een bloeding door de Provera. En ik hoop dat de uitslagen van de onderzoeken goed mogen zijn. Dat is inderdaad ook nog even erg spannend. Ik blijf voor jullie duimen! @ Troela: EN DAN GA JE OOK NOG EENS EEN CHOCOLADECAKE BAKKEN?!?!?!? Wooojooooooowwwwww!!!!
Troel, NEEEEE, absoluut geeeeeen foto!!! Mag je nu wel of geen salami?! Ik weet het nu niet meer. Alhoewel ik dat nog helemaal niet heb gegeten tijdens de zwangerschap. Maar ik lust het wel.
nee, er zit veel zout in.. en teveel zout kan erg slecht zijn en gevaarlijk voor de baby... maar dan mag macdonalds ook niet toch? ik bedoel daar zit volgens mij ook heeeel veeeel zout in..
Laatste vraag (voorlopig ). Ik drink altijd groene thee met lemon (van pickwick). Dit mag gewoon hè? Volgens mij was het ginseng dat niet mocht?
Ik eet gewoon salami en het was geen probleem volgens mijn VK. Is geen rauw vlees.. Dus waarom zou t niet mogen....
En het ligt maar net aan je bloeddruk meis, of je wel of geen zout mag... Ik eet veel salami en mijn bloeddruk is nog net zo al de eerste meting ervan een half jaar geleden...
Is niet rauw dus mag gewoon. schijnt veel zout in te zitten maarja als je bloeddruk goed is is t volgens mij geen probleem! Ik eet t veel en heb nergens last van. Bloeddruk mooi laag en bloedprikken was ook alles goed....
Weet je meiden, teveel is nooit goed. Het schijnt dan bergen kruiden ook niet goed is.. maarja dan kun je net zo goed niets eten... Je kindje kan echt wel tegen 3 plakken salami hoor in de week. enne de normale hoeveelheid zout heeft je kindje JUIST nodig...
Ja heb ook wat over die ginseng gehoord indd! Maar verder kan t gewoon.. Zit wel cafeïne is dus niet 6 koppen op een dag...
teveel is zeker niet goed.. maar ja anders kan je idd helemaal niks meer eten, gewoon het rauwe achterwegen laten en groentes goed wassen enzo, beetje opletten, dan zit je zeker wel goed idd!
Jep! Zou t gewoon lekker aan je VK vragen. Die meet je bloeddruk dan ook enzo... Ja als jij bijvoorbeeld een best hoge bloeddruk zou hebben zou ik ook geen salami eten.. Maar als je bijvoorbeeld licht in je hoofd bent (lage bloeddruk) kan wat zoute drop een bakkie chips of bouillon geen kwaad! Juist goed dan zelfs!
sjezus.. net 2 plakken peperkoek op en alweeeer honger... word er gek van.. zit te bedenken wat ik kan eten.. maar wil straks ook gewoon mn avond eten PROBEREN te eten.. ik heb gegeten vandaag; 3 crackers met zoet beleg 1 peer 1 appelkoekreepje.. 2 broodjes vlokken yoghurt breaker 2 plakken ontbijtkoek en gewoon nog honger!!! niet te geloven toch? maar ik word echt misselijk... dus ik moet wel echt eten pff.. geen idee wat, ga meer weer eens kijken in de kasten... hahaha
Ja precies, dat wilde ik ook precies zeggen.. Ik dacht in t begin dat ik ook geen thee meer mocht omdat daar bepaalde kruiden in zouden zitten.. hihi... mag gewoon natuurlijk.. alleen is de cafeïne minder.. Mis ook mn koffie!!!!!!!
haha is ook niet zo veel joh! Tenminste vind ik... Ik kan nu zo 6 boterhammen wegwerken..... Maar dat ga jij ook nog wel krijgen.... Weetje dat stroop heel goed voor je is nu? ijzerrrrrr! Die in dat gele blik!