Zo, dat was weer even zoeken, maar ik heb 'm gevonden hoor!! Deel 2 alweer! Leukleukleuk! @ Thee: Ga je nu een kinderwagen bestellen met je mams of niet? Bij babydump krijg je je geld terug en wordt de bestelling weer opgehaald als het mis mocht gaan. Maar natuurlijk gaat het gewoon goed. Blijf positief meid!!
@ Troel: Wij missen jou ook. Hoe is het met je? Groeit je buik lekker? Oh, wat blijft het sinterklaasjournaal toch leuk. Haha.. Alleen jammer van die nieuwe sinterklaas. Ik wil de ouwe terug.
Gadver, opgewarmde wortelstamp is echt gadver! Nu iets anders bedenken wat ik kan maken Hee troel je hebt het gevonden!
Ik denk dat ik em maar gewoon ga bestellen Essie! En anders kan ik em altijd nog op zolder zetten. Maar dit is zo'n mooie aanbieding!
@ Thee: Ja, het is een super leuke actie. Dat vonden wij dus ook. Hihi.. Voor welke gingen jullie nou?
Maxi cosi Mura. Maar twijfel al een tijdje tussen de 3 (driewieler) en de 4 (vierwieler) 1 vriendin heeft de 3, en heeft er spijt van dat ze de 4 niet heeft gepakt, en een andere vriendin heeft de 4, en er juist spijt van dat ze de 3 niet gepakt heeft...... Handig hoor maar niet heus!
@ Thee: Wij hebben een kinderwagen gekozen met 4 wielen, omdat dat toch wat stabieler is, vonden wij. Maar daarin verschillen natuurlijk de meningen. Fijne avond en geniet van het dobberen in bad. @ MayD: Fijne avond. Lekker relaxen. Heerlijk! Tot morgen! Ik heb morgenochtend eerst een gesprek op een uitzendbureau. Dus ben er pas ergens 's middags denk ik.
Helllupppppp!!! hahaha wat gaan jullie snel!!!! Ik zeker 10 pagina's aan het terug lezen & zag ik op het einde dat jullie al in DEEL2 zitten ahahha !!! Maar ik heb jullie weer gevonden gelukkig ! @Thee Leuke kinderwagen is het he! Ik vind het ook zo'n mooie en praktische wagen! Ik zou zelf voor de 4 gaan, comfortabler lijkend het mij? Ik weet nog niet welke ik uiteindelijk dan ga kiezen, wil het toch eerst zien en voelen hoe die rijd in het echt. Op marktplaats staan ook er heel veel 2ehands en echt nog mooie bij voor een prikkie? Moet je maar eens kijken.. @Gizzie ik weet niet of je mijn berichtje nog hebt gelezen in DEEl1? Dat herken ik hoor meis. Ik heb er ook weken geen last van, en soms ineens denk ik, verdomme! In mijn geval dat ik nog niet ongi ben, maar die gevoelens gelden net zo goed voor jou dat je nog niet zwanger bent. Knuffel! Dit had je gepost, ik denk precies hetzelfde meis! Ik vind zo iedere maand wat wij moeten wachten zonder iets van zekerheid te hebben zo weggegooit .. Maar probeer toch steeds positief te blijven denken.. De maanden vliegen eigelijk ook zo voorbij, over 3 maand zijn wij ook al 1 jaar bezig zwanger te raken ongelofelijk waar de tijd heen gaat!
Wat zijn jullie maar stil ineens haha... zo komen we nooit aan deel 3 hahah Lieverds ik wens jullie welterusten, sweet dreams! Tot morgen xxxx
Goedemorgen meiden! Gister bijzonder moment gehad! Denk dat ik de kleine voelde en vriend ook! Kreeg er tranen van in mn ogen...nuu maar hopen dat dat t echt was. Voel de kleine steeds op dezelfde plek ongeveer, kan dat?
Goedemorgen schatten, Intake bij uitzendbureau gaat niet door. Bedrijf is amper te bereiken voor mij. @ Noosa: Wauw wat bijzonder als je de baby voelde. Hoe voelde het? Als luchtbelletjes of leek het alsof je darmen aan het rommelen waren? Ik voel het nu al even. Erg bijzonder. M'n mannetje voelt het nog niet, maar komt vanzelf wel. Hihi..
Even een vraagje en ik zou graag jullie mening willen weten. Is een woezel en pip babykamer meer voor jongens of voor meisjes?