Jammie!!! Straks bij de koffie een stukje appelkruimelvlaai. I love it!!! Heb zo'n lekkere trek niet normaal. Ach, morgenochtend toch weer sporten. Maar eerst om 9 uur bij de vk zijn voor de keuring.
Oeeeh ben te laat voor de group hug!! Alsnog: *hug* Ja heb patat gegeten..! Helemaal zelf gehaald! Haha.. Was lekker en niet genoeg... Dus....
Ik heb net even een miljoen reacties verstuurd naar allerlei boxen op MP.. Zooo zitten nog mooie tussen joh!! Allemaal niet meer dan 50 euro... Heb op 4/5 gereageerd dus hoop dat er wat tussen zit! *duimen* ff flinke poets en sop beurt en ik vind het gescheten...
Oke... ik ga ook mijn handtekening aanpassen. Inderdaad handig. @ Troel: Heerlijk zeg patat. Ik denk dat wij dat vrijdag gaan eten. Leuk he op marktplaats snuffelen en bieden. Wij hebben vorige week onze bopita box met lade gekocht via marktplaats. Zo super blij mee. En uiteraard ook gelijk opgehaald. Net kwam een goede vriendin van ons langs met 2 grote vuilniszakken vol met meisjes babykleding!! Zooo leuk en zooo schattig. Mogen we gewoon hebben. We zijn hier super blij mee.
ohh gizzie! wat lief van je! klopt, ik was vandaag even lekker bij mijn ouders en op bezoek bij wat oude clienten.. lief dat jullie aan me denken, thee en essie en de rest!! doet me goed hoor! maar inderdaad, ik kom hier ook wat minder, wil het even van me af zetten dikke knuffel!!
@ Delta: Een super mega vette dikke knuffel voor jou. Denk aan jezelf en zet het maar even van je af als dat goed doet. Als je maar weet dat wij aan je denken en je absoluut niet vergeten. Xxx
@ essie: ohh dankjewel lieverd.. echt super lief van je.. krijg traantjes in mn ogen! Dikke kus+knuffel
Meiden jullie gaan mij veelte snel hahah.... Na het weekend heb ik een hoop terug te lezen vrees ik @noosa fijn meis dat de echo goed is gegaan, altijd een opluchting als je het hartje hoort en ukkie weer ff ziet he @gizzie ik stuur het volgende week is dat goed meid, de namenlijst. Ik kom niet meer op de pc komende dagen en ik moet words opnieuw instaleren anders kan ik het bestand niet openen.. komt goed meid! @delta ik denk aan je liever... @essie lief toenstraks je twitter berichtje eindelijk een weekje vakantie!!! Met de andere meiden gaat het gelukkig ook goed fijn lieverds!!! Houden zo he @hier steeds beetje slijm met bloed op tampon, maar vind en kan het geen ongi noemen :s echt zo wazig! We wachten nog maar een paar dagen af. Leuke avond gehad bij schoonbroer die was jarig, ben nu wel kapoetos na een nachtje niet te hebben geslapen! Vannacht hopelijk wel te slapen! Morgen drukke dag, wassen, strijken, opruimen, weekendtassen inpakken etc.. savonds naar mijn vader en erna schoonouders... En vroeg in ons bedje, want we staan vrijdag om 6 uur op, we vertrekken om 08.30 ongeveer naar mijn schoonbroer en schoonzusje thuis en gaan erna richting Zandvoort met onderweg nog een tussenstop .. Probeer morgen nog wel even te reageren goed? Voor nu welterusten xx
Bianca, ook hier wil ik je even een super vakantie wensen. Ga lekker genieten! Thee.. Hoe was het gister meid??? Je moest toch naar de vlk? Van af maandag ben ik weer actief meiden nog maar 2 werk avonden te gaan.. Nu eerst naar school tot half 6. Fijne dag allemaal xx
@ Delta: dikke knuffel van mij... ik denk aan je @ Bianca: alvast heeeeeeeeel veeeeeeel plezier op vakantie meid!