De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; jaaa 30 weken alweer! leukleuk. succes en veel plezier bij de echo.. enne voorzichtig met boodschappen doen ajb.

jeetje ik ben weer soort van misselijk, raar gevoel. sta te kokhalzen als ik de prullenbak open doe of de ijskast of de vaatwasser die nog aan moet.. pfff vreselijk!
    ik wil slapen en pas wakker worden als het over is! hahaha

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Voor zolang het duurt hahaha

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    kun je lang slapen Delta!

4. Delta

Delta Niet meer actief

noosa; vervelend die harde buiken zeg! doen ze ook echt pijn of? goed dat je het even voorlegt aan de VK hoor..

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delta, hoort erbij he die misselijkheid. En het gaat vanzelf een keer over...beetje cliche maar het is niet anders!
    En verder lekker de prullenbak dicht laten zitten ;)

Soms doen de harde buiken wel pijn....iig niet echt pijn pijn maar echt een rot gevoel. Als ik dan rustig blijf liggen/ademhalen gaat het wel weer over en als ik dan nog eventjes door ga wordt het echt niet fijn.

6. Troel

Troel Niet meer actief

klinkt erg leuk!! Ik denk dat ik mn beroep ben misgelopen ... :) ook je gewone werkzaamheden vind ik erg leuk.. :)

Met mij alles goed thee! Ik voel me goed op wat kleine pijntjes na. stuitje enzo.. maar daar was niet zo veel aan te doen op kruikje en beetje wrijven na. voel de kleine man heel goed en veel! Zooo gezellig! Word soms ook wakker gemaakt door m. heerlijk! :) voel jij t al? Kan, ik voelde het eerste plopje al met 14!!!! weken.... :) hoe is het verder met jou? En de kwalen??

7. Delta

Delta Niet meer actief

was t maar waar...

8. Troel

Troel Niet meer actief

Heeeel herkenbaar!! Ik moest ook overal van kokhalsen... letterlijk. ik moest al kokhalsen van de gedachte aan de kleur bruin! Hopelijk blijft t zo! En wordt t niet met èlke dag boven de pot! Bij mij trok dit weg met 7 weken

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ging het rond week 10 over volgens mij........en dan kwam het heel sporadisch nog eens terug.

Troel, gelukkig dat je nu niet meer kokhalst bij de kleur bruin.......kan je niet eens je eigen babykamer in haha.

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa; oke wel een rot gevoel dus.. :( goed rustig aan doen, meer kan je er niet tegen doen he?

nou ja het is de misselijkheid en erg last van de hele tijd janken ook pff het hoort er bij, maar voel me echt levenloos, nergens zin in ook

11. Delta

Delta Niet meer actief

oh erg he.. pff nou bij mij word t erger.. ook dat emo gedoe..

12. Troel

Troel Niet meer actief

Aaah Noos!! arme jij.... :( echt zo kut.. Is er iets tegen te doen..? Behalve rustig doen...

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delta, herkenbaar hoor meis!! En dat gevoel gewoon over je heen laten komen. Ik ken vrij weinig mensen die meteen vanaf dag 1 op een roze wolk zitten tot en met de laatste dag van hun zwangerschap!
    Maar misschien helpt even naar buiten gaan wel?

Troel, nee volgens mij is er niks aan te doen behalve rustig aan doen. Maar het gekke is...dat doe ik eigenlijk al.
    Morgen maar even overleggen.

Ik ga zo toch maar eventjes het huis uit. Als t niet gaat ben ik zo weer terug.
    Vanavond is het partnerles op de zw-gym dus dan zijn we ook weg en kan ik vanmiddag mooi eventjes relaxen.

14. Troel

Troel Niet meer actief

Ja.... maarja...... dàt is zwanger zijn......

15. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahah!!! ;)

16. Troel

Troel Niet meer actief

Noos ik hoop echt dat ze iets voor je kan doen.... dit is zo rot.. :(

17. Troel

Troel Niet meer actief

Neee ik zat indd ook pas na de eerste echo op een wolkje... duurde wel even bij mij... Vooral door die vreselijke bm krampen die ik had... :(

18. Troel

Troel Niet meer actief

Voorzichtig buiten Noos!!!

19. Delta

Delta Niet meer actief

idd tis zwanger zijn, de hele dag janken en als een zombie eruit zien.. maar ja, komt goed!!
    ik ga zo ook even naar buiten..
    voorzichtig hoor noosa!
    en essie ook.. iedereen eigenlijk die naar buiten gaat haha

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Aaah Noos wat balen zeg! Inderdaad morgen even overleggen, ben benieuwd wat ze zeggen.....

@ misselijk zijn: breek me de bek niet open.... Ik vraag me nu nog dagelijks af hoe ik die 12 weken ben doorgekomen (al is het achteraf wel heel snel gegaan hoor...) maar dat constante misselijk zijn, kokhalzen en overgeven tot je uiteindelijk alleen maar bloed spuugt..... :( wat een hel!
    Bijna opgenomen moeten worden omdat je het gewoon echt allemaal niet meer trekt, nee niet echt mijn idee van een feestje!
    En hoe hard ik toen ook heb geroepen: ik wil never nooit meer een tweede, nu denk ik daar al weer heeeeel anders over!
    Het is voor een verrekte goed doel, en dat moeten we er maar gewoon voor over hebben (en geloof mij, als ik zoiets uit mijn strot kan krijgen na al die weken ellende, dan is het ook echt zo!!)
    Zwanger zijn brengt nou eenmaal een hoop super leuke dingen met zich mee, maar daar tegenover kan het ook flink kl*te zijn
    Uiteindelijk is het moment daar dat je je kindje mag vasthouden, daar doen we het voor!

@bewegingen: met 13 weken dacht ik dat ik de baby voelde, net zo'n trekkend oogspiertje in mijn buik. Maar daarna heb ik dat nooit meer gevoeld. Ja wel, gister had ik echt last van een trekkend oogspiertje, maar dan ook echt net onder mijn oog. Geloof niet dat de baby me daar kan kietelen :D
    Met 15 weken en nog wat dagen voelde ik af en toe een zacht plopje, en die plopjes voel ik nu dagelijks en worden ook steeds duidelijker. Zondag voelde ik een plopje en naar mijn idee wat dat een reactie op vl. Die zat mijn buik/de baby dan ook flink te klieren. Baby did kick some ass! Kan niet wachten tot ik alles net zo duidelijk voel als jullie!
    Met de regelmaat luister ik met de angel sounds naar het hartje, gister heb ik het ook kunnen opnemen met mijn telefoon! Zo gaaf!

@troel: ze zoeken overal nog kv's! Wie weet misschien wel echt iets voor jou?! :) het is echt super werk!

Eeeeeesssssssssiiiiiieeeeeeeee: hoe laat hebben jullie de echo?

Deel Deze Pagina