@ thee; heb je goed gezegd ja.. morgen ben jij alweer 18 weken zwanger! ik kan me nog zo goed herinneren dat je net je posi test liet zien haha
Zoo schatjes ik ben er al weer! Het valt hier gelukkig mee hoe glad het is! Ben wel hier naar t dorp gegaan en niet n dorpje verderop. Wilde daar eig. mn pakketje van de Hema ophalen maarja dat moet maar eventjes wachten. Oh..meiden n tip. Bij de kruidvat hebben ze nu de bambinosokjes in de aanbieding. Echt de beste babysokjes die er zijn. Ze blijven tenminste goed zitten. Vaak gaat het mega snel dus wees er optijd bij haha. 2halve harde buiken gehad onderweg, gelukkig zette het niet door. Nu lekker op de bank met n kopje thee. Mijn lijf in ruststand haha. Jaa troel dat zou cool zijn als je ook KV gaat worden...eventjes omscholen Wilde vroeger altijd KV worden...lijkt me nog steeds een mooi beroep maar ben echt niet van het onregelmatig werken ed. En aangezien ik geen rijbewijs heb lijkt het me ook niet echt handig haha.
Ohh ik zie n reclame van steenoven pizza met mozzerala...wat zou ik daar nu trek in hebben haha! Ga lekker n eitje bakken zo denk ik.
Nou ja, niet alleen ik he. May heeft haar zwangerschap ook niet kado gekregen, en Noos en Es hebben ook flink last van hun bekken.... Iedereen is gewoon op haar eigen manier zwanger metnalle positieve en negatieve dingen die erbij horen! Maar soms word ik gewoon een beetje moe van mensen die klagen en klagen en klagen. Niet hier hoor! Maar irl hier in onze omgeving kunnen mensen er echt wat van! Bah! En ik denk dan steeds: wees blij dat je zwanger bent! Er zijn er genoeg die niet zwanger kunnen worden. Hier op het forum is iemand al 13 jaar bezig geweest zwanger te worden. Ik wed dat zij graag met alle liefde en plezier al onze kwalen in het 3 voud overneemt! Het achterbuurmeisje van mijn ouders is zwanger, nu een week of 13 geloof ik. En ze klaagt en klaagt maar dat ze maagzuur krijgt van cola. Serieus! De heeeeeeeele tijd gewoon! En dat vind ik dan zo moeilijk tegen over alle andere dames. Jaaah gaat snel he! Die posi test is gewoon al weer dik 14 weken geleden! Zit gewoon al bijna op de helft! Maar jij gaat ook hard hoor! Wanneer mag je ook al weer naar de vk?
@mayd wat fijn dat Renee haar eigen ritme weer terug heeft! Is voor jullie ook een stuk prettiger! Die kilo's krijg je er zeker vanaf lieverd.. rustig aan doen.. 9 maand ontzwangere zeggen ze toch wel eens? @Noosa veel plezier vanavond bij de partner les ! @Essie jeujjj 30 wkn alweer jeetje wat gaat het snel he! Veel plezier vanavond bij de echo! @Thee hahah moet steeds lachen als ik jou verhalen lees je bent me ook iets he hihi geweldig dat sneeuwverhaal, lig dubbel hier ! @Delta hopelijk ben je gauw van je misselijkheid af meid, maar ja het hoort er idd allemaal bij @Blijevrouw niet jezelf verontschuldigen lieverd.. je examens gaan voor.. wij zullen hier altijd voor je zijn meid x Hahah heb trouwens over jou gedroomd hahah. Dat wij in de buurt waar jij woont op vakantie waren, en met je had afgesproken hahahah. Sjiek he @Lovely/b.b hoe is het met jullie meiden ? @cherry ben zoo benieuwd naar de babykamer, wel foto posten he Ik heb trouwens een driewieler gemaakt van luiers. Post straks ff foto, moet ml gaan brengen naar het werk en erna meteen door naar mijn poetsplaats. Tot straks x
Thee heel frustrerend die mensen die zo klagen. Soms denk ik wel eens: ben ik ook zo'n klager? En probeer er wel op te letten. Maar goed ups en downs horen erbij! Je hebt ook van die mensen die net met een positieve test al anders gaan lopen en zitten..dan denk ik echt: pfff doe normaal!! Maarja die heb je er altijd tussen zitten. Hier kunnen we lekker klagen, vragen, stuiteren, lachen en genieten. En zolang dat allemaal in evenwicht is.....heerlijk!
I know ken er ook meerdere van in omgeving en op het werk die zwanger waren, continue klagen klagen klagen.. terwijl ze zich in andere eens moeten keren..
@ thee; heb je gelijk in, oh dat vind ik wel erg lullig, dat je al zeurt om een slok cola, waar je maagzuur van krijgt.. ik kon een week geen avond eten naar binnen krijgen, niet erg, maar na een paar dagen alleen beschuit had ik zo een honger, terwijl eten niet lukte, toen werd ik boos haha.. maar goed jij had dat misselijkheid wel heel erg!!! en indd de andere dames met BI, dat is zeker niet makkelijk, zou het ook niet graag willen hebben. en kan me maar al te goed voorstellen dat als je zoooo lang bezig bent, je helemaal gek word van dat gezeur! ik had het zelf ook soms hoor, misselijk hier, misselijk daar.. en ik niet zwanger.. dus absoluut, zeuren vind ik niet kunnen. maar ik vind het fijn om ervaringen te delen bianca88; gaat goed met je kraam cadeau's he! gaat ook ineens snel bij je. je wilde zo graag dat maken en iets opzetten, en tis gelukt ook!! echt super
Goh, zelfs als ik 1 regel typ, staat er gewoon een heel verhaal onder, haha. Maar ik word me toch blij van die banner!!!
Ja thee, dat zei je mooi! Mijn zusje is ook al een tijd met IVF bezig... Ze zou een moord doen voor alles dat wij bij elkaar aan kwalen hebben... Ik heb ook echt wel mn pijnen enzo hoor alleen hoor je me er niet over. Ik weet wel beter...... Het is een hel om zooo graag zwanger te willen worden en het gewoon niet lukt! Aangezien ze al ff bezig is ermee. Het is slopend!
jaaaaa je hebt een top banner!!! Gaat alles goed? Keelpijn nog? Pas je op met keelpilletjes enzo? Die kun je nu beter niet nemen nmlijk... Hahaha gaaaaan we weeeeeer! Thee met honing!
Iedereen mag klagen, zeuren, mopperen, zeiken, zagen enz. Zolang het inderdaad maar in evenwicht is! Hihi dat boos worden herken ik wel delta! Ik heb ergens in de laatste weken de wc pot een mep verkocht omdat ik het zo beu was om steeds maar te moeten kokhalzen en overgeven. En gewoon uit pure onmacht heb ik de pot een lel gegeven. Oh! En wc papier versnipperd was alleen wel weer balen want ik was alleen thuis, dus moest het ook zelf weer opruimen. En een keer zo hard gehuild, zoals alleen een kind dat kan, in de armen van vl dat ik het echt niet meer trok en dat ie de volgende keer maar een andere idioot moest zoeken om zwanger te maken. Maar ik zou dit nooit meer doen! Om vervolgens 5 min later met een glimlach op te staan en naar de keuken te lopen omdat ik zo'n zin had in een beschuitje. Vl totaal verbrouwereerd achter latend Maar steeds weer als ik aan ons beebietje denk word ik helemaal warm van binnen! En als ik zie hoe vl nu al met mijn buik bezig is (lees: loopt te vervelen) besef ik hoe gelukkig ik ben! Thee met honing doet wonderen! Pas ook op met honingdropjes, is ook weer nie zo goed (wat eigenlijk nog wel zaten we ons net af te vragen?) Ooh ik heb net allemaal geboortekaartjes zitten maken, heb er nu 4 voor een jongen en 4 voor een meisje opgeslagen. En ik kan serieus niet kiezen! Volgende week kunnen er sowieso al 4 weg, maar dan! Nou ja, eerst maar eens kijken wat vl er van vindt vanavond.
Haha, dank je dokter Troel (en Thee)! . Altijd fijn om te weten! Heb er nog niks voor ingenomen. Maar de pijn neemt wel een beetje toe. Mag je eigenlijk wel gewoon een finimal innemen? Echo staat gepland voor volgende week vrijdag om 11.00 uur!!!
Haha Thee, wat heb je toch altijd heerlijke verhaaltjes! . Ook al is het niet altijd zo leuk nie...ik moet er meestal toch om lachen (sorry).