De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

ik weet dat strepsels en trachitol al niet eens mogen duss... denk t niet.. :(

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mijn 'liefs Gizzie' past helaas niet meer in mijn handtekening... Maar ik vind jullie allemaal hartstikke lief hè!!! :D.

Heb zojuist voor ml (hoe origineel) het boekje van Kluun gehaald (help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt), en voor mezelf 'krijg nou tieten' van Claudia de Breij :p. Lijkt me leuk om te lezen!

3. Delta

Delta Niet meer actief

haha ja lach maar gij! wat zou dat heerlijk zijn..
    gister naar bed gegaan, kei moe, en wakker worden, en ik voel me net zo als gister avond haha....

@ thee; hahahaa jij kan dat altijd zo grappig vertellen he! de wc pot een mep geven.. tis zonde, ken ie jou kots vangen en nog een mep erachter aan ook haha..
    nee maar dat lijkt me echt heel vervelend.. zeker tot bloedens toe! wtf... pfff dat is geen klagen meer, dan heb je je volste recht om dat te uiten en je gewoon heel zielig te voelen hoor..

gelukkig is dat nu wel over he?

4. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha dokter troel!! Wat een giller!! :D:D:D

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Spannend Gizzie!!!

Over klagen: tja... ieder ervaart pijn anders... Ik heb idd een k*t-zwangerschap gehad, maar een superfijne bevalling... Dat weerhoud me er niet van z.s.m. weer ervoor te gaan. En dan maar hopen dat het lukt.

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, misschien toch maar gaan omscholen tot doktersassistant ;)

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dr. Mina-bakgraag-Troel

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD dat vroeg ik me nog af....ivm je BI "moet" je je lichaam dan niet rust geven voor je weer zwanger raakt of maakt dat niet uit?
    Ben je er trouwens helemaal vanaf nu? Dat hoop ik ook zo :D

9. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha leuk!! Ik hou ook wel van dat soort boeken.. :D

10. Troel

Troel Niet meer actief

Maar eigenlijk heten we toch ook de 'Babybabbelaars'? We moeten t juist hebben over kwaaltjes enzo! :D hihi daar is t topic voor! ;)

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en krijg nou tieten zijn leuke boekjes! Ik heb ze hier ook staan!

Wc pot een lel verkopen: zoals vl toen zei: had ie maar geen wc pot moeten worden :D

Zo achteraf, net als nu vind ik het ook wel grappig hoor! Ik zie mezelf nog zitten, op de vloer van de badkamer, huilen omdat ik het beu was. Wc papier versnipperd uit onmacht. Om vervolgens weer heel hard te huilen omdat ik tot het besef kwam dat ik ook nog eens zelf die snippers moest opruimen.
    Maar gelukkkg is daar altijd weer vl die me altijd weer aan het lachen krijgt. :)

Misselijkheid is ergens vaag nog aanwezig, maar te verwaarlozen vind ik. Kokhalzen gebeurt nog af en toe. Met name als ik aan dingen denk, of zie waar ik heel erg van heb moeten overgeven. Dan komt automatisch dat kokhalsreflex weer omhoog. Ik denk dat ik sommige dingen echt nooit meer kan eten.......
    Nou ja, we zullen zien wat de tijd brengt!

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Whahahaha heerlijk gezelschap hier! We hebben een Mona, een Dr Mina Bakgraag. Essie die het altijd maar over eten heeft!

13. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahahha!! May ik lig in een scheur!!

........................

Die chcoladecake was wel erg lekker trouwens :p

14. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha geweldig!!! essie is 'mevr hagelslag'

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekkere wijffies zijn jullie! Haha

Hmm heb net 2 broodjes ei op..wat zalig!
    Maarja nu wil ik nog meer meer meer...

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieverds,

Hier ben ik dan weer.

De echo gehad en alles ziet er prima uit. Ze doet het helemaal goed.
    Lekker lang naar haar mogen staren. :D Zo leuk. Vorige keer woog ze 590 gram en nu weegt ze 1312 gram!! Ze is onwijs hard gegroeid.
    De vk denkt dat ons kindje bij de geboorte ongeveer 3200 gram zal zijn. We zijn benieuwd. Ze was lekker aan het bewegen. We zagen haar drinken en haar mondje open en dicht gaan. Helemaal in love!
    Bij 36 weken heb ik ook nog een echo. Een liggingsecho. Ook weer spannend.
    Verder heb ik de laatste paar dagen last van mijn ribben. De baarmoeder zit er tegenaan en de kleine trapt er ook soms tegenaan. Dus daarom heb ik daar nu regelmatig pijntjes. Verder gaat het allemaal goed.
    Ik heb het ook nog even gevraagd over op de rug slapen. Als ik nergens last van heb en niet duizelig wordt mag ik gewoon op mijn rug slapen. Dus dat was wel weer fijn om te horen. Hoef ik me daar geen zorgen om te maken.

@ MayD: Thanks voor je felicitatie! :D Nu zal de tijd denk ik wel weer langzamer gaan naar mijn idee. ;) Laatste weken duren het langst. ;)
    Jij nu echt begonnen met lijnen. Knap hoor. Hopelijk ben je de kilo's snel weer kwijt. Je bent al aardig wat kwijt.
    En vannacht ging wel he met de kleine meid?

@ Noosa: Wat vervelend die harde buiken. :( Het is inderdaad toch een teken dat je rustiger aan moet doen. Raar he, want je doet al super rustig aan naar je idee. Dat had ik ook. Ik heb maar een paar keer harde buiken gehad en toen zei de vk ook dat ik dan toch rustiger aan moet doen. Maar ik werk niet eens en zit meestal gewoon thuis. Dus ik vond dat ook apart. Maarja... ik ga nu gewoon elke dag even een uurtje liggen. Dat werkt wel moet ik zeggen.
    Maar inderdaad morgen maar even aangeven bij de vk.
    Hoe was het eten bij de Ikea gister? Lekker? Nog overwogen om het partnerschap ook te vieren in de ballenbak? ;):p

@ Delta: Echt vervelend die misselijkheid. :( Ik hoop zo dat je er snel van af mag zijn. Maar je bent gewoon goed zwanger!! :D Daar mag je weer super blij en trots op zijn. :)

@ Gizzie: Super gaaf dat je volgende week vrijdag een echo hebt!! Dat is echt super snel al. Lekker aftellen. :D
    Ik snap je onzekerheid hoor Gizz. Maar dat hoort erbij. Het is allemaal ook niet niks wat er nu in je lichaam gebeurd. Maar de kleine voel je nu nog niet. Dat duurt nog wel even. Dus geen zorgen lieverd!!

@ Bianca88: Vandaag beginnen met de Provera toch? Spannend. Hopelijk gaat het zorgen voor een bloeding.
    Ik ben super benieuwd naar een foto van je nieuwe kraamkado. Leuk dat je weer nieuwe ideeën op doet. :) Creatieveling.

@ Thee: Heb je al een leuk geboortekaartje gevonden? Of ga je het via een drukkerij doen?
    Jeee!!! Morgen 18 weken!! SUPER!!!! Nog even en je hebt de 20 weken echo. Logisch dat je niet kan wachten.

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    BROODJE HAGELSLAG WAS WEER SUPER LEKKER NET!!! Heb ook een saucijzenbroodje gegeten en een broodje met appelstroop.

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh Ess...saucijzenbroodje..hmmm goede ideen heb jij!

Super dat jullie meisje het zo goed deed! Hoe zwaar weegt een pasgeboren kindje gemiddeld?
    Bizar dat ze nu nog zoveel dikker gaat worden komende 10 weken he! Ze moet nog flink wat vetjes creeren haha...

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Es...ze lag dus met dr hoofdje al naar beneden? En al iets ingedaald of nog niet?

Ikke is nieuwsgierigg :D

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Essie, ik ben nu ook helemaal in love met jouw kindje! Wat klinkt dat superlief zeg! En ze is zeker goed gegroeid! Nu op naar de laatste 10 weekjes.

Deel Deze Pagina