@ Theeleutje: ik heb zondag een deltasleep (zijligger) besteld omdat Reneé een sterke voorkeur voor 1 zijde heeft en ik die opgerolde hydrofiele luiers onder 1 schoudertje niet 's nachts in het bedje durf te leggen...
@Noosa Ik moet deze kuur (provera) eerst 10 dagen slikken. Na ongeveer 2-3 dagen word ik ongesteld daardoor. En dan moet ik meteen het zkh bellen voor een afspraak te maken. Want de 3e dag van mijn ongi moet ik naar het zkh voor een echo weer en bloed prikken. Omdat ik een waarschijnlijke kieste had moet de echo, want ze geven je clomid schijnbaar niet als je een kieste hebt. Maar door provera kan de kieste kapot gaan. Vandaar de echo, is de echo goed? Dan start ik meteen met clomid. En zkh bezoek zal de 14e of 15e feb worden.
@ Bianca: wat een werk meid... ik hoop zo dat het zijn vruchten afwerpt en jullie ook snel goed nieuws krijgen.
Ja ik hoop het ook meid.. Wil zo graag voelen wat jullie ook voelen.. En dan kan ik ook eindelijk mee praten met jullie.. Voel me nu zo wat verloren
Aaaah lieverd!!! Je bent geweldig!!! Als dat eens kon he, dan was het toch allemaal een stuk makkelijker geweest en konden we heel veel vrouwen blij maken !!
@ Bianca88: Wat een super vette driewieler!! Hij is echt super cool zeg! Echt heel gaaf gedaan. Origineel hoor. Spannend nu met provera kuur. Hopelijk slaat ie goed aan en heeft het geen bijwerkingen. Blijft spannend he lieverd, wat er nu allemaal gaat komen. Ik leef erg met jullie mee. Dikke knuffel voor jou!! @ Noosa: Fijn dat het wel leuk was bij Ikea. En gaat jou vriend gewoon nu nog steeds met z'n jonge heer je geboortekanaal in? Of dat niet meer? Hihi.. Ik durf dat op één of andere manier niet meer. Hihi.. @ MayD: Ja, ik ben nu echt super benieuwd wat het geboortegewicht ongeveer zal zijn van onze kleine. Maarja.. laat haar eerst nog maar even 10 weken in m'n buik volhouden. Passen die kraamverbanden die in het kraampakket zitten ook in boxershorts? Of zijn normale onderbroeken fijner? @ Troel: Mijn kraampakket bestaat uit allerlei dingen die je nodig hebt voor een thuis bevalling. En veeel grote kraamverbanden. Echt niet charmant ofzo. Hahaha... ik heb die hele doos verstopt. Hihi.. Er zat bij mij wel een leuk boek bij over het eerste jaar van de kleine. Die is wel erg interressant. Verder helemaal niks. Ik ben heerlijk low-budget met een vriendin wezen eten bij een Pizzeria. Was erg lekker. Heb heeeel die pizza op. En die pizza was groot! Zit nu goed vol. Kan er weer even tegenaan. De baby is goed wakker en trapt er op los. Hihi.. Hopelijk gaat ze straks wel met me mee slapen. Even rust is wel fijn. @ Thee: Jij raad dus wel aan om zo'n inbakerdoek aan te schaffen? Ik heb dat namelijk nog niet.
@ Essie: ik had hipsters aan en daar pasten ze ook goed in. Als tip: als je niet enorme hoeveelheden bloed verliest zou ik een pak Libresse Night maandverband achter de hand houden. Deze heeft een niet broeierige bovenlaag en is stukken dunner. Ik vond dat dikke kraamverband soms echt drukken in mijn kruis en dat was niet aangenaam na de geboorte omdat alles al een beetje beurs is van onder...
Meiden ik ga ML halen en nog ff tv kijken en erna duik ik mijn bed in.. Ik ben er morgen weer Welterusten alvast & tot lieve swesters xxxxxx
Bianca ik ga heel erg aan je denken en voor je duimen..... gun je zooooo dat je snel zwanger bent!!!!! X + knuffel!!!!
Thanks MayD voor je info en tip! Ik ga libresse night nog even aanschaffen binnenkort. Wel handig. Hipsters zijn inderdaad ook wel fijn ja. Ik kijk nog ff wat ik ga aanschaffen. Hoeveel voedingsbh's zal ik aanschaffen? @ Bianca88: Een hele dikke knuffel voor jou! Heel veel succes morgen! Ik denk aan je.
Pijn in schaambot herken ik wel... maar dat kwam bij mij omdat de kleine gewoon laag lag en daar tegen aan trapte. Nu is de kleine al een beetje ingedaald. Dus met haar hoofd heel laag.
Ff snel...Troel kan met je bekken te maken hebben! Omdat je ook last van je stuitje hebt..... Hou t in de gaten en geef t aan bij de vk. Evt. Even langs fysio voor tips! Welterusten meiden, lees morgen bij!
@ Troel: Nee, als het echt steekjes zijn dan herken ik het niet. Sorry. Inderdaad wel goed in de gaten houden hoor. Lieffies, ik ga nu lekker slapen. Morgenochtend weer sporten. En ik ga vannacht voor het eerst met een voedingskussen slapen. Ben benieuwd of het me gaat bevallen. Slaap lekker allemaal!!! XXX
Ja ik ga t in de gaten houden! Heb indd ook weer zeer in mn stuitje... Moet half feb weer naar de vlos.. Ga ik t vragen, en als t erger wordt bel ik eerder! Truste meiden!
Nog ff gauw een berichtje Jullie zijn toch lieve schatten ! Zou niet weten wat ik zonder jullie moest! Jullie zijn echt vriendinnen van mij geworden! Vertel jullie nog meer dan mijn beste vriendin hahah ohjah morge, was het alweer vergeten ! Ze bellen tussen 12 en 12.30 bn benieuwd!! Ben er zelf pas na 13 uur weer op lieverds.. Truste swesters xx