De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thee....pizza? Big Mac? Broodje hagelslag?

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @thee geeft toch niets gekkie..
    Waarom duurt het altijd zolang eer ze bellen pfff ben er al 3 weken op aan het wachten!

Uhmmm wat ben je aan het eten.. big mac? Boterham met hagelslag :p

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Wow!! Super thanks voor al je info!! :D Er komt dus inderdaad veel meer bij kijken dan een man denkt. Fijn dat je mannetje daarvan op de hoogte is.
    En hoe gaat jullie geboorteplan er dan precies uit zien? Wat komt er allemaal op te staan?
    De pizza was trouwens heerlijk gister. Gewoon zo'n hele grote pizza op. Bizar dat ik dat weg kreeg met al m'n ingewanden die nu zo hoog liggen. Hahaha... :p Maar wel hele erge dorst gehad steeds. Niet normaal. Komt hoogst waarschijnlijk door het zout van de pizza.
    Nu valt het weer reuze mee met de dorst. ;)

@ Bianca88: Ik denk zooo onwijs erg aan je. Ik duim voor je lieverd!!!

@ Thee: Voor zo'n cursus via de kraamzorg instelling ben ik al te laat. Helaas. Ik begin er nu ineens aan te twijfelen om een cursus te doen, omdat ik gister bij de vk dus zo'n folder zag voor privecursus. Ik wilde eerst helemaal geen cursus doen, maar als ik zo alle informatie van jullie hoor, is het toch wel errug handig. En het geld hebben wij er niet voor hoor, maar dan vraag ik wel of ik dat van mijn ouders eerst kan lenen.

Ik ga zometeen naar een vriendin van me. Een bakkie doen. En daarna naar m'n ouders, dus dan ga ik het wel even vragen aan ze of ik dat geld kan lenen.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Helemaal geen ego bericht lieverd! We zijn er voor je dus ...
    Gelukkig was alles goed met de kleine en ook al gedraaid super!
    Meer dan rustig aan doen kun je idd niet, maar extra opletten wat je doet en lekker warm bad of douche nemen.

Hahah we zeiden toevallig hetzelfde over thee wat eten betreft..

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Aah noos wat balen! Maar kan het niet zo zijn dat je je onbewust druk zat te maken over je harde buiken en daarom je bloeddruk wat joger was?
    De laatste keer (2wkn geleden) was mijn bloeddruk tot 2 keer toe ook iets te hoog maar ik had me net enorm zitten opfokken over die hele toestand met broertje. Toen moest ik rustig in en uit ademen en zijn we leuke dingen gaan doen (hartje luisteren wat erg grappig was omdat welp zich steeds aan het verstoppen was) en daarna was mijn bloeddruk weer erg netjes...
    Goed dat je het over een paar dagen nog een keer laat meten en hou het inderdaad gewoon heel goed in de gaten. Ik hoop dat het allemaal mee valt meis!

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wat ik zit te eten: het is gewoon 1 februari en voor mij op de tafel ligt een kilo (!) zak praline paaseitjes :$
    Niet zelf gekocht hoor! Gekregen van schoonzusje, die had ze bij het kruidvat vandaan :)

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieverds!!

Thee, ja daar zat ik zelf ook al aan te denken..na het hartje was hij ook nog iets te hoog. Met handmeter was het wel al beter.
    Ben blij dat ik dinsdag gewoon weer terug kan komen. Extra controle kan nooit kwaad.

Ik heb de verwarming aan en duik lekker de bank op.
    Die hormonen zullen de overhand wel hebben hier haha

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar had ik niet aan gedacht Thee haha......paaseitjes..lekker :D

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Paaseieren??? :$. Mmm, wel lekker :D.

Noosa, fijn dat met de kleine man alles goed is! En de rest maar gewoon in de gaten houden meis. Misschien heeft het inderdaad wel met de spanning te maken, wat Thee zegt. Hopelijk is je bloeddruk bij de volgende meting weer wat lager. En verder maar lekker rustig aan doen lieverd! Kus!

Bianca, nog niet gebeld? Vervelend is altijd hè. Ik zou maandag om 10.55 uur gebeld worden door de internist. Aangezien iedereen op kantoor was ben ik om die tijd naar de postbus gereden. Extra langzaam gereden, totdat ik echt niet langer weg kon blijven. Belt ie om 11.20 uur... Kan gebeuren hoor, maar vind het wel vervelend.

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Haha theeeeeeeeeee!!!!

Pffff ze hebben nog niet gebeld! Als ze om 1 uur nog niet hebben gebeld, ga ik maar eens bellen....

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Extra controle is altijd goed noos!
    Lekker op de bank, dekentje erbij, kop thee, favo tv serie/goed boek of iets dergelijks en ontspannen maar!

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Pffff nog niet gebeld! Dan inderdaad zometeen zelf maar bellen hoor! Ze laten je wel wachten hoor ...

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Daar heb ik ook zin in! Heerlijk, onder mijn dekentje, pot thee en een goeie film kijken of zo. Heb totaaaal geen zin om te werken vandaag ;).

Schenk voor mij ook een kop thee in Noos! :)

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Weet je al iets bianc? Het is ineens stil op wordfeud!?

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even Gizzie dan heb je weekend!! Morgen nog even en dan kan jij ook genieten van een pot thee en n dekentje.

Kopje thee is gezet hoor Gizz!!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Bianc..pff wat duurt wachten lang dan he...jeetje!! Hoop dat ze opschieten

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, gelukkig wel! Kan me maar moeilijk concentreren deze week, maar ja, dat is ook niet gek hè.

Mmm, lekker! Wat voor thee ;)?

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niet gek en heel herkenbaar! Bij mij duurde het erggg lang voor ik weer zin had in mn werk haha. En toen dat eenmaal terug kwam moest ik stoppen ;)

Lekker groene thee met citroen.....lust je wel he?

19. Troel

Troel Niet meer actief

Aaaah Noos! Fijn dat je geweest bent.. En gelukkig is t met t mannetje allemaal goed.. Ze had t over gespannen BM? Dat heb ik volgens mij ook af en toe. Doet geen zeer maar voelt hard en strak.. Dikke knuffel voor Noos!!!!!

Bianca wat duurt t lang hè? Pffffffffffffff... Ik word er zelf helemaal zenuwachtig van man!!!!!

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jaaaa, die ben ik nu ook aan het drinken! :D. Drinken we gezellig samen een kopje thee...op afstand ;).

Deel Deze Pagina