De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Thee, hoe was het bij de VK???

Delta, snap het helemaal hoor! Even wat minder actief aanwezig op ZP. Maar we denken even goed aan je!

Troel, zijn de patatten ook binnen gebleven vanochtend? ;). Ik hoor jou, Noosa en Essie eigenlijk helemaal niet meer over ochtendmisselijkheid. Hebben jullie daar geen last meer van?

Bianca, alvast een hele fijne vakantie meis!!! Geniet ervan. Lekker ontspannen met je mannetje en schoonfamilie en je hoofdje leegmaken. Doet een mens goed!

Essie, wat superfijn dat je zoveel kleertjes hebt gekregen!! Echt heel lief van je vriendin.

Blijevrouw, gezellig dat je vanaf maandag weer vaker komt kletsen meis!

BB, hoe gaat het met jou???

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vannacht weer een goede nacht slaap gehad... gisteravond al een uur op de bank gemaft. Toen om 23.00 uut naar bed en direct weer als een blok in slaap gevallen... vanochtend om 7.00 uur wakker geworden.

Ik hoefde vannacht maar 1x te plassen hahaha... scheelt wel weer een paar keer wakker worden.

Zo, nu eerst ff naar de supermarkt om brood en melk te halen. Tot straks!

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Good morning all!

Geniet van jullie weekend weg Bianca! Even lekker ontspannen!

Fijn dat je een betere nacht hebt gehad may, een nachtje goed slapen doet wonderen!

Nog iets na de frietjes gegeten troel? Pizza? :D

Gizzie, ik denk aan je meid! Morgen eindelijk de echo, hopelijk heb je dan eindelijk wat duidelijkheid!

Nog even volhouden blije vrouw, ben je lekker van je avond werk af!

@hier: gister bij de vk was alles goed. Misselijkheid is gewoon geen zak aan te doen. Echt letterlijk en figuurlijk de tijd uitzitten.... Beetje boel balen dus! Kilo afgevallen was niet zo erg, maar mag niet meer worden. Voor de obstipatie heb ik lactulose gekregen, althans, het ligt vanmiddag klaar bij de apotheek. Moet 20 december terug voor controle, en dan gaan ze proberen het hartje te luisteren! Jeuj!
    En 12 december krijgen we de termijnecho, dubbel jeuj!

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Fijne wazigheid, ik vergeet Essie helemaal! Sorry Es, deed het niet expres! Ben echt knettersuf van die idiote zetpillen :x
    Maar wat super dat je kleertjes hebt gekregen! Kan jullie meisje toch mooi een tijdje mee vooruit! Je bent net bij de vk geweest toch? Alles weer goed?!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gratis kleertjes is sowieso mooi meegenomen... het kost allemaal ook wel genoeg hoor!

6. Troel

Troel Niet meer actief

Morninggg!!

@gizzie: Neee geen ochtendmisselijkheid meer!! Jeeeee! :D
    @thee: hahahah nee geen pizza.. wilde wel hoor! Maar de krackers met jam werkte ook goed! Haha...

wat gaan jullie doen today? Ik zo werken.. vergadering en daarna slaapdienst.. :$

ben trouwens in onderhandeling over een mooie box op MP! Voor naar 45 Euro.. en hij is zo goed als nieuw..

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: succes met de onderhandelingen.

Hier ga ik niet veel meer doen vandaag. Vanaamp de laatste keer gym... vanmorgen lekker door mijn rug gegaan. Ik verrek nu dus een beetje...

gewoon rustig aan doen.

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Autsj MayD, dat is niet fijn... Wel fijn dat je een goede nacht slaap hebt gehad! Vandaag maar weer lekker rustig aan doen. Morgen 34 weken!!! Jeeeej.

Thee, fijn dat alles goed was bij de VK! Had ze nog gezegd waarom je niet meer mag afvallen? Oh ja, lactulose, dat helpt ook goed tegen obstipatie. Vandaag 8 weken. Zal fijn zijn als je deze week voorbij bent, of niet? Deze korrel blijft vastzitten hoor, dat weet ik zeker!

Troel, slaapdienst = niet leuk, of wel? Werkse meis!

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi Lieverds,

Jaja, ben laat met reageren vandaag. Vanochtend vroeg bij de vk geweest voor de keuring. Alles was weer goed. Lage bloeddruk en hartje klopt goed. Zo mooi om dat te horen. Echt in de wolken. Ook ben ik weer gewogen. En nu dus in totaal 6 kg aangekomen. Begin nu ook echt te groeien.
    En nu net 1,5 uur lekker wezen sporten. Heerlijk gevoel als ik dan weer gesport heb. Het er naar toe gaan is altijd wel een drempel.
    Maar bewegen is gezond en daar doe ik het voor. Ook hou ik gewoon van sporten.

En nu zit ik aan de lunch. Een volkorenbroodje met kaas en een glas melk. Verder gaan we vandaag weer solliciteren en weer fijn schoonmaken.

@ Bianca: Geniet lekker van je weekje vrij. Je hebt het verdient! Lekker je rust pakken en van je mannetje genieten.

@ Gizzie: Ik heb alleen in het begin 4 dagen last gehad van misselijkheid. Verder niet gelukkig. Verder heb ik me alleen maar super goed gevoeld. En dat is nu nog steeds.
    We zijn super blij met de kleertjes. Zo schattig allemaal. Dat kleine maatje. Hihi..

@ MayD: Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt. :) Wel fijn als je nu goede nachtrust hebt, want dat heb je straks misschien niet meer.

@ Troel: Leuk prijsje zeg voor een box zo goed als nieuw. Willen jullie een box met lade of niet? En welke kleur box wil je?
    Ik hoop dat het wat gaat worden met die box.
    Succes met vergaderen!

@ Thee: Werken die zetpillen een beetje of totaal niet? Vervelend dat je er zo suf van wordt. :( Rustig aan meis.
    Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Kan me voorstellen dat het voor jou en je mannetje wel super spannend is. Je bent alweer 8 weken. Tijd vliegt! Wat doet dat spul wat jij tegen obstipatie hebt gekregen? Moet je dan wel elke dag poepen? :p

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: fijn dat alles weer goed was!

M.b.t. goed slapen.... de afgelopen 2 nachten enorm slecht geslapen. Elke goeie nacht die ik mee kan pakken is er 1!

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Werk ze Troel!

Gizzie: ik mag niet meer afvallen omdat als je afvalt er giftige stoffen vrij komen die naar je kindje kunnen gaan. En dat is niet de bedoeling natuurlijk! Maar het zal allemaal wel loplopen denk ik, het afvallen dan. Als je ziet wat ik er uit gooi op een dag, vind ik het nog bijzonder knap dat ik maar 1 kilo kwijt ben!
    Ik zal inderdaad blij zijn als deze week voorbij is! Met name as dinsdag. Dan ben ik weer 8 weken en 5 dagen. Freaky genoeg was ik de vorige keer ook op een dinsdag 8 weken en 5 dagen (net als de vorige keer dus, ben ik nu iedere keer op donderdag weer een weekje verder)
    Ik merk dat ik er nu al steeds meer aan terug denk, en ik gok dat dat volgende week alleen maar erger gaat worden. Dinsdag de MK begonnen, woensdag een slechte echo, donderdag stikken van de buikpijn en koorts krijgen en vrijdag weer een echo en toen bleek ik al schoon te zijn.
    Maar goed, deze blijft inderdaad gewoon zitten! Over een dikke 2 weken mogen we weer een keertje naar binnen gluren (oke, dat klinkt wel heel nasty ;)) en daar verheug ik me nu al op!

Essie: fijn dat je weer door de keuring heen bent! En super dat je weer het hartje hebt kunnen horen!
    Zetpillen werken redelijk. Misselijk gevoel zakt ietsje af en ipv 8 keer per dag overgeven doe ik dat nu nog een keer of 3. Alleen wel steeds dus gruwelijk suf! Ben een beetje een warhoofd zeg maar. Moest straks de HA bellen en wist mijn eigen geboorte datum niet eens meer :) haha hoe erg is dat?!
    Lactulose zorgt ervoor dat je ontlasting zacht blijft. Hoe langer je ontlasting in je darmen blijft zitten, hoe meer vocht je lichaam eruit gaat halen. Dus ipv (sorry als je het goor vindt! :D) een zachte brij poep je dan harde keutels. En die doen pijnnnnnnn! Obstipatie schijnt er bij te horen in het begin van de zwangerschap, en zeker gezien mijn kotsgedrag ;) maar nu krijg ik dus een drankje om de boel soepel te houden, en weer normaal naar de wc te kunnen. Lijkt me een verademing!

May: oei klinkt pijnlijk meis, door je rug gaan. Vanavond laatste keer puf les! Heb je er ook wat aan je gehad voor je gevoel? In zoverre je dat nu al kunt beoordelen natuurlijk.
    Lekker rustig aan doen vandaag meis! Zorg goed voor jezelf en je kleine meid!

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Wel fijn dat het overgeven nu minder is. En inderdaad valt het nog reuze mee dat je dan maar 1 kg bent afgevallen.
    Die vergeetachtigheid heb ik ook soms. Echt stom. En je voelt je dan zo dom, maar het schijnt er ook allemaal bij te horen. ;) Niks aan te doen.
    Ik moet steeds aan je denken, omdat je nu weer 8 weken zwanger bent en in deze week begon het vorige keer allemaal. Nu blijft deze korrel gewoon zitten, maar je wordt er zeker wel aan herinnert. Ik wil je daarom toch ook sterkte wensen en een hele dikke vette knuffel geven!!
    Beter dat je nu dat spul hebt gekregen tegen obstipatie. Dat zou ik ook wel willen. Ik had van de week zo'n pijn niet normaal. :( En daarna heb ik het ook nog een tijd gevoeld zegmaar.
    Is dat ook spul dat vergoed wordt of niet? Of moet je dat gewoon zelf kopen? Wij moeten natuurlijk errug op de centen letten, vandaar dat ik het vraag. :)
    Lijkt me ook super fijn als je weer normaal naar de wc kan.

@ MayD: Ik hoop dat je komende nachten weer goed kan slapen. Zit echt in de zenuwen voor jou. Hihi.. Super spannend gewoon. Gewoon de laatste paar weekjes. Voel je de kleine veel bewegen of is ze rustig?

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goejemiggel :p

@Thee wat fijn dat alles goed is gegaan meid bij de vk, niet meer afvallen nu he meis... En deze korrel blijft zeker zitten dat weet IK ook zeker weten meis!!!!! Jammer van je misselijkheid, maar je weet wat het voor is he meis moet je maar denken ;)

@Essie: Wat fijn meid dat je een zak met kleding hebt gekregen!! dat is zeker altijd meegenomen!!!!!

@Troel: Werk ze meis...!!

@Gizzie: Lieverd ik denk aan je morgen he!!!!

Andere meiden, ik probeer straks nog even te reageren..
    Ben nog even druk in de weer hahaha...

Liefs xx

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wat zijn jullie toch ook allemaal lieverds dat jullie nu nog aan de MK denken! Knuffel terug meis!

Ik heb de HA gebeld voor die lactulose, omdat ik niet zeker wist of dat het vrij in de verkoop was, of dat het op recept moest. De assistente zei me dat het ook vrij in de verkoop was, waarop ik antwoorde met: oke dan weet ik genoeg!
    Maar zij vertelde dat ik het toch beter via hun kon doen, want dan werd het vergoed door de verzekering, als ik het zelf zou kopen, dan niet.
    Nou heb ik geen idee wat het kost als je het zelf gaat kopen, maar ik ga geen dief zijn van m'n eigen portemonee en vind dat ik premie genoeg betaal! En de assistente kwam er zelf mee, Dus heeft ze geregeld dat het straks klaar ligt bij de apotheek, op recept dus, zodat ik het niet zelf hoef te betalen. Dus ik zou gewoon je HA opbellen! Alle kleine beetjes helpen!
    Maar hier doet het ook erg veel pijn, en ik voel gewoon dat er nog meer ontlasting zit, maar ik krijg het er zelf gewoon niet uitgeperst :) en normaal ga ik iedere dag, nu 1 keer in de 4 dagen, en dat voelt zo niet fijn! Het kan wel 2 dagen duren voor de lactulose z'n werk gaat doen, maar goed, dat valt nog wel te overzien!

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Fijne vakantie alvast Bianca! Geniet geniet geniet!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

Bianca: Wil jou ook nog even een hele fijne vakantie toe wensen meid!! geniet er lekker van ! dikke kus

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat klinkt dat negatief... pufles.. hahaha. Vanaamp gaan we niet extreem gymen ofzo. Vanaamp gaat het over herstel na de bevalling. De zwangerschapsgym/-begeleiding is voor mij goed geweest. Ook de oefeningen sloten prima aan bij mijn sessies van de fysio. Je krijgt gewoon allerlei verschillende handvatten die je door de bevalling heenloodsen. Ook de dames zijn erg gezellig en we hebben veel lol samen. Na deze les hebben we nog een reunie en kunnen we ervaringen uitwisselen.

@ Thee: ik hoop echt dat dat goedje gaat helpen meis... lijkt me erg naar om er niet vanaf te kunnen komen.

@ Essie: die kleine voel ik nu extreem goed. Ze doet me soms zelfs echt zeer! Ik kan nu ook vanaf de buitenkant voelen welk lichaamsdeel er voorbij komt hahaha... erg weird, net een alien in je buik.

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Niet negatief bedoeld hoor! Vond het alleen een grappig woord ;).

19. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Met dank aan Troel die mij in augustus een pbtje had gestuurd dat iedereen verhuisd was hier naar toe, wil ik mijn gezicht graag weer laten zien.

Ik heb een hele tijd niets van mij laten horen, want ik kon het gewoon even niet. Maakte mezelf helemaal gek en alles wat ik voelde zou op een zwangerschap kunnen lijken. Daarbij de gezondheid van mijn partner ging ook met ups and downs. Dan hebben we onlangs nog brand gehad. Gelukkig niet in onze woning, maar wel genoeg rook en daar zijn we nog met de nasleep mee bezig.

Maar laat ik jullie daar niet mee vermoeien, maar mijn blije nieuws met jullie delen.
    We zijn vanaf begin september gestopt met condoom en gewoon maar eens zien wat er gebeurde. En ik had het niet verwacht, maar ik ben zwanger :D zoals je kunt zien aan mijn banner.

Beseffen doe ik nog niet helemaal. Gistermiddag voor het eerst getest. Was alleen thuis en was allerlei symptomen zat en dat ik gisteren bijna moest overgeven was de druppel.
    Direct kwam er een 2e streepje bij. Ik was perplex, want dacht toch dat ik weer niets zou zien. Dan is dat best schrikken.
    Vooral als dan ook nog de deurbel gaat;) wordt je uit je moment gehaald. Daarna weer opgepakt en een kaartje gekocht met een gedichtje geschreven en toen vriendlief thuis kwam gegeven. Hij kan het ook nog niet bevatten.
    Morgenochtend gaan we naar de huisarts, want dan hoor ik hoe het verder gaat. Kom sowieso onder streng toezicht vanwege mijn partners erfelijke afwijkingen en zal begeleid gaan worden via de POP-poli.

Wel ga ik meedoen aan moeders voor moeders, omdat ik op die manier mijn steentje kan bijdragen. Ik weet dat er in mijn familie veel zijn die niet zwanger kunnen worden.

Ik ben met vlagen misselijk (nog niet overgegeven), diverse bloedneuzen gehad, rommelige darmen, drukkend gevoel in vagina. Steekjes in liesstreek. Nu al paar dagen last van onderrug tegen je staartbeentje aan.
    Zere tepels en echt gevoelige borsten. Ene moment heb ik energie voor 100 andere moment blijf ik gapen.
    Verder voel ik me eigenlijk toppie!

Hoe het met jullie is dat zal ik eens een beetje gaan teruglezen. Verwacht niet van mij dat ik alles ga teruglezen dan ben ik maanden bezig. Jullie posten veelste veel :p
    Heb al wel gezien dat er al een groepje van ons zwanger is en uiteraard hoop ik dat alles goed gaat.

Vanaf nu denk ik niet dat ik het forum nog zal verlaten. Heb zoveel vragen, gedachtes en uiteraard nieuwsgierig hoe het bij jullie verloopt om zo ervaringen uit te wisselen.

Dikke kus voor jullie allemaal -XXX-

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik dacht 'hé, een berichtje van Bianca1982'?! Wat leuk!

Gefeliciteerd met je zwangerschap meis!!! Helemaal super. Vanaf nu zijn we dan dus met 13 meiden ;), waarvan 7 in verwachting (MayD, CherryBelly, Essie, Troel, Noosa, Theeleutje en jijzelf).

Delta, BB, Blijevrouw, Bianca88, Lovelybabe en ikzelf nog niet... Dan ben je een beetje op de hoogte van de stand van zaken ;).

Toch best snel gegaan dan zeg. September gestopt met condoom en nu al zwanger! Echt fijn. Wat is een POP-polie?

Deel Deze Pagina