@ Thee en MayD: Thanks voor de tips en adviezen over de flessen!! Echt super blij mee. Is de Difrax fles ook een goed merk? En wat is het verschil tussen Difrax en Tommie Tippie? Wat leer ik hier toch veel van jullie allemaal. Heel fijn. Ben zo blij met jullie! Toppers!! Dikke kus en knuffel voor jullie! @ Noosa: Echt heel mooi jullie badkamer. Love it en like it! @ Gizzie: Super dat er een kloppend hartje te zien was. Heerlijk! Ben je nu wat rustiger eronder? Je moet genieten hoor meid! Jij ook een fijne avond!
@ Essie: S-fles! - Difrax closer to nature ® 1 easivent?-fles van 150 ml | Tommee Tippee wat het precieze verschil voor de kleine is weet ik niet hoor... ik heb alleen de tommee tippee gebruikt tot op heden. Ow ja, een flessenborstel heb ik destijds wel gekocht, maar die zit nog steeds in de originele verpakking. Een afwasborstel kon ook prima in de fles.
@ MayD: Thanks lieverd. Ik zit heel erg te twijfelen tussen Difrax en Tommie Tippie. Hihi.. Lastig soms om keuzes te maken. Lieffies, slaap lekker allemaal. Ik hoop dat ik vannacht ook beter ga slapen! Geniet van jullie weekend!! Xxx
Thee weer super bedankt voor je uitleg. ook ik zat met dezelfde vraag! Welke flessen, hoeveel, enz.. dusss thanx again darling!!! Nu moet ik gaan slapen!! Uit mn werk en nu vakantie tm de 21e!!!! Jeeee!!!
Goedemorgen!! Yeah!!! Ik heb heel goed geslapen!!! Heerlijk zeg! Dat heeft me goed gedaan! Vandaag ga ik lekker alle tijdschriften doorlezen die ik allemaal heb gehad over zwangerschap enzo. Verder gaan we vanavond bij vrienden eten. Lekker lasagne!! Mmm! Nu al zin in. Gister hebben wij van de buren van mijn ouders een autostoel gehad van maxi cosi. De opvolger van de maxi cosi als de kleine daar niet meer in past. Echt zooo super blij mee!!! Scheelt een hoop geld. De kleinkinderen van mijn ouders buren zijn alweer groot, dus zei moesten er van af. Dus dat was wel heel erg leuk. Mijn ouders krijgen van de buren de maxi cosi en wipstoel. Deze hebben wij al. Dus mijn ouders ook weer blij!! @ Noosa: Lekker gesmult van de sushi? Ik ben helemaal geen vis fan. Lust alleen kibbeling en vissticks. Hihi! Maar het is wel helemaal in, dat sushi. Zoveel mensen hoor ik tegenwoordig over sushi. @ Troel: Heerlijk he al die tips en adviezen! Ik ben er ook zooo blij mee! Lekker dat je nu vrij bent tot dinsdag!! Laat de dinsdag maar komen hè?! Hihi! Echt zoo gaaf! Op valentijnsdag in ondertrouw. Romantisch!! Gaan jullie het ook nog met ouders vieren enzo? Of lekker samen? Mijn broertje (de trotse vader) belde gisteravond ineens op om te vertellen hoe de eerste nacht was gegaan. Wel erg lief van hem. Woensdagavond gaan we weer naar ze toe. We willen ze de eerste dagen lekker met z'n drietjes laten, zodat ze goed kunnen wennen. Ik kan niet wachten om Luna weer te zien!! Hihi!! Doet zoveel met me, zo'n eerste kleine baby in de familie!! Staar steeds naar haar foto's. Zag gister een foto op fb van mijn broertje dat hij Luna in zijn armen had. Ik begon gewoon te janken!!!! Hihihi! Zo mooi om te zien!! Wauw!! Die jankhormonen, wordt er soms niet goed van. Nou lieffies, geniet lekker van jullie weekend!! Fijne dag vandaag! Succes voor de mensen die misschien moeten werken. Xxx
@troel lekker vakantie heerlijk!!! Ennnnn het is bijna Valentijnsdag Bij ons was de ondertrouw op 4 september 2009 niets bijzonders haha. @Essie fijn lieverd dat je goed hebt geslapen! Super dat jullie woensdag weer gaan kijken bij Luna wonen ze ver van jullie ? @Gizzie fijn meid dat alles in orde was met de baby,tenminsten een bevestiging he meid! Wanneee moet je weer terug ?
Ess ik zal je vertellen ik ben zelfs vrij tot de 21e! 11 dagen vrij!!! Jeeeeee!! Fijn dat je goed geslapen hebt!!!! Joepie!!! dat had je ook zoo nodig! Bedoel je de ondertrouw vieren? We gaan lekker samen eten ergens of bestellen. Sushi ofzo.. (vega) haha voor mij dan.. verder trouwen we klein met wat vrienden, mijn beste vriendin en ouders en zussen, broer. daarna bij ons hapjes en drankje en daarna degen die willen lekker eten, bestellen we chinees ofzo word er al helemaal zenuwachtig van!!!! Haha... en dan 17april waarschijnlijk.. vond ik wel een mooie datum! Klonk mooi! Haha..
Leukkk, gezellig en lekker ! Wacht maar dat de datum dichterbij komt.... dan ben je nog zenuwachtiger hihi Mooie datum 17 April ! Wanneer gaan jullie de datum vast leggen?
@ Troel: 17 april?!?!?!? DAT IS OOK ONZE TROUWDATUM!!! Wij zijn dan 3 jaar getrouwd!! Echt een hele mooie datum. Hihi.. Heerlijk zeg dat je gewoon tot de 21ste vrij bent! Genieten!!!! Leuk dat jullie dinsdag samen lekker uiteten gaan of wat gaan bestellen. Wij hadden ons ondertrouw gevierd door inderdaad samen uiteten te gaan. Geen idee meer welke datum we in ondertrouw zijn gegaan. Hihi.. OEPS! Echt super cool en leuk klinkt het zoals jullie de trouwdag willen. Lekker kleinschalig en knus. Spannend hoor. En ook die voorbereidingen zijn zo leuk! Geniet van de voorpret lieverd! @ Bianca88: Míjn broertje en schoonzus wonen niet ver bij ons vandaag. Het is 15 a 20 minuutjes rijden. Goed te doen. Kan niet wachten tot ik Luna weer zie. Hihi.. Ga jij nog wat doen vandaag? Ik ga zo naar de zeeman. De babykleding hangertjes zijn in de aanbieding. Gelijk scoren natuurlijk.
@Essie zie net pas je berichtje over de autostoel,dat is wel super fijn he dat je dat hebt gekregen van de buren van je ouders!! Heb gistere wat zitten neuzen naar kinderwagens op mp. Stonden een paar leuke op. Welke hebben jullie ook alweer allemaal?? Ik heb net machine was ingestopt, ga zo strijken, stoffen/zuigen/dweilen. Ff op laptop kijken. En vanavond werken. Amuseer je bij de zeeman lieverd xx
@ Essie: wacht maar tot je bevallen bent... de kraamtranen zijn nog veel erger hahahaha @ Troel: lekker, wat dagen vrij!
Zo, ben ik weer! Thee, wat een prachtige echofoto's meis! *smelt*. Ik kan me voorstellen dat je vriend heel even moest omschakelen, maar zo te horen is hij nu zo trots als een pauw! Noosa, wat een supermooie badkamer is het geworden! Ook echt helemaal mijn smaak. En lekker op tijd af! Troel, 17 april trouwen lees ik? Gaaf! En heel leuk hoe jullie dat gaan doen meis. Lekker intiem. Ga je nog mooie kleertjes kopen voor die dag? Leuk lentejurkje of zo? En dinsdag in ondertrouw, joehoe! Essie, wat lief dat je broertje belde om verslag van de eerste nacht uit te brengen . En leuk dat jullie woensdag weer gaan kijken! Bianca, voel je al iets van een ongi aankomen? Ik begin nu steeds meer te beseffen dat ik zwanger ben, en ook steeds meer te genieten! Er is alleen één dingetje dat ik moeilijk los kan laten. Volgens de CB zou ik gisteren minimaal 7 weken zwanger moeten zijn, maar het blijkt 6 weken en 1 dag te zijn. Hoe kan dit? Toen ik testte was ik dus 4 weken en 1 dag, en het waren echt dikke knalstrepen. Kan het zijn dat ik een vroege innesteling heb gehad? Of dat ik wat meer HCG aanmaak en daarom 3+ aangaf? Als ik hier een plausibel antwoord op krijg, denk ik dat ik ECHT kan gaan genieten . Volgens manlief moet ik ophouden met piekeren en stoppen met dat negatief denken.... En daar heeft hij helemaal gelijk in. Ik ben gewoon zwanger en we hebben een kloppend hartje gezien! Yes!!!
Jaaaaaaa bijna Valentijnsdag!!!!!! Spannend!!!!!!!! Wat gaat er eigenlijk gebeuren met ondertrouw? Hahaha.. Ja gizzie heerlijk dat alles goed was!! Hoe voel je je nu? Bianca hoe voel je je lieverd? Cherrrrr!!!! hoe is de kamer???? enne meiden het weer tijd voor buik foto'tjes hoor...! Thee, Cher, ess!!!!
Wat erg Troel, ik kan me dat amper meer herinneren! Haha. Weinig indruk gemaakt . We zaten bij een ambtenaar van de gemeente. Volgens mij moet je je identiteitspapieren overleggen, verklaren dat je met elkaar wilt trouwen, aangeven welke achternaam je straks wilt dragen, en een keuze maken uit een trouwboekje. Volgens mij duurde het in totaal 15 minuten .
Oh gizz hihi ik [plaatste t bericht en had die van jou nog niet gelezen! Het komt veel voor hoor dat je wat terug gezet wordt! Komt ook omdat je een onregelmatige cyclus had, dan komt dat bijna altijd voor had ik begrepen, (vaak iig) Ja precies hoe jij t zegt, een leuk lente jurkje!!! hihi.. geen trouwjurk, das niets voor mij.. voel ik me niet mooi in.. maar ff goed speuren.. 1 die onder mn borsten strak zit en dan wijder zodat mn buik van nu er in kan maar ook over 2 maanden.. gewoon lekker lossig, flodderig mooi jurkje.. wel wit of crème of champagne kleurig.. iemand tips om te kijken op internet? Of zal ik gewoon in de winkel kijken? maar waar? meestal vind je meer op internet..... ess!!! neeeeeeeeeeeeeeee is dat ook jullie trouwdatum?? Hahaha wat grappig! en leuk! Ja indd een mooie datum joh! haha.. LEUK! en super toevallig!!!!!!!
hihi leuk! Wat is een trouwboekje? Enne tips voor een trouwkaart? 'Moet' je altijd officiële kaarten gebruiken? Je kunt ook mooie gewoon kopen toch? ik ben nog een nono op dit gebied.... en nog meer tips om aan te denken voor op de dag zelf? ik wil niet uit t ouderlijk huis gehaald worden.. maar hoe dan? En is iedereen al daar bij t gemeentehuis en komen wij dan later? en wacht iedereen dan buiten? voor foto's is dat wel leuk... en bloemen? aaaaaaah!!!!! paniek!!!!
@Troel Verwacht er niets speciaals van.. Wij konden kiezen om naar gemeentehuis te gaan om in ondertrouw te gaan maar dat hebben wij niet gedaan. Ik weet dat met ondertrouw mensen kunnen reageren die erop tegen zijn dat jullie gaan trouwen. Maar daar moet je niet bang om zijn haha.. Ondertrouw stelt eigenlijk niets voor Ik had gisteren beetje bruinig verlies, had tampon ingedaan voor de zekerheid. Maar was niets meer gekomen, voel me verder ook gewoon goed. Hoop dat het vanavond of i.i.g morgen door gaat zetten.
@Troel precies wat Gizzie zegt.. Wij hebben het dan allemaal opgestuurd, omdat wij niet bij de gemeente zijn geweest die dag. Je moet vanalles invullen vragenlijsten etc.. Hoe je elkaar hebt leren kennen, je moet i.d kopieen van de getuigens hebben, welke muziek je evt wilt bij de huwelijksvoltrekking etc Wij hadden leuke kaarten via de drukkerij laten maken, waren van te voren boeken gaan halen stuk of 4 met allemaal uitnodigingen erin veelste veel keuze hahaa.... En waren het met 1 allebei eens en die hebben wij toen ook gepakt. Bloemstuk: Ik had calla's gebrokenwit, en een kleine calla als corsage voor de familie. Zal eens kijken voor een foto
Hahaha, geen paniek meis! Een trouwboekje is niets meer dan een officieel document waarin staat dat jij en je vriend (man) zijn getrouwd! En ik geloof dat je je kindjes daar later nog bij kunt laten schrijven. Het is niet eens verplicht! Maar toch wel leuk om te hebben vind ik. Trouwkaarten kun je gewoon kopen hoor meis! Wat jullie mooi vinden. Ik ben zelf toen wel bij mijn ouders blijven slapen. ML heeft me 's ochtends met de Fiat 500 , daar opgehaald. Je moet doen wat je zelf prettig/leuk vind! Jullie gasten zullen als eerste naar binnen gaan in het gemeentehuis. Het trouwpaar volgt daarna. Bij het einde gaan de gasten als eerste naar buiten, en wachten jullie op. Bij ons werd er een haag gevormd en rozenblaadjes naar ons gestrooid. Maar wederom, wat jullie leuk vinden! Wij hebben een bruidsfotograaf ingehuurd die de hele dag foto's van ons heeft gemaakt. En daarna hebben zij een prachtig album voor ons samengesteld. Qua bloemen hadden we niet zoveel spannends. Ik had een heel leuk biedermeijer (of zoiets) boeketje met vrolijke kleurtjes, en corsages voor de bruidegom, ouders, broer en zus. Op internet kun je veel ideeën opdoen meis! Ik hoor het wel als je nog meer wilt weten. Of misschien hebben de andere meiden nog leuke tips?!