De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ja, we zijn echt super blij met die autostoel die we gehad hebben. Scheelt echt wel veel geld. Die krengen zijn nieuw best wel duur. Leuk he dat neuzen op internet. Ik hoop zo dat jullie heel snel ook spulletjes mogen gaan kopen. Het is jullie zo gegund. Spannend dat je al een beetje bruinig verlies had. Hopelijk gaat het snel doorzetten.
    Wij hebben de kinderwagen Joolz in Antraciet. Erg fijne wagen en rijd zo lekker. :) Absoluut geen spijt van.
    Heb heerlijk even geshopt bij de Zeeman. Wat een leuke spulletjes hebben ze daar zeg. En die kleine prijsjes zijn ideaal. :p
    Bij jou het huis weer helemaal schoon?
    Wij hadden trouwens op onze trouwdag ook Calla's. Echt super mooi!! Las dat jullie die ook hadden op jullie trouwdag. Gaaf!! :D

@ MayD: Echt erg die jankhormonen. Wordt er echt niet goed van af en toe. Hihi.. Als er op tv al een buffel aangevallen wordt door een krokodil dan moet ik al janken. Vind dat zoo zielig, maar nu stromen de tranen echt over m'n wangen.
    Foto van mijn broertje met zijn dochtertje Luna. Zit ik ook al bij te janken. Bij gtst als er iets ergs is gebeurd... zit ik weer te janken. Als m'n mannetje iets zegt op een andere toon.. zit ik te janken. Het is gewoon niet normaal. Hahahaha... ;)

@ Gizzie: Je bent gewoon hartstikke zwanger en je hebt een mooi kloppend hartje gezien. Echt super goed nieuws en ben super blij voor jullie! Heerlijk! Nu echt genieten hoor.
    Het is natuurlijk jammer dat je wat terug gezet bent. Misschien heb je dan inderdaad een vroege innesteling gehad. Ik durf niet te zeggen hoe het precies ziet met de cb testen enzo. Maar Thee heeft het je al wel goed uitgelegd. Super he wat je hier allemaal leert van elkaar? :D

@ Troel: JAAAA, dat is ook echt onze trouwdatum. :D Hihi.. echt leuk dat jullie ook die datum willen trouwen. Misschien ga ik wel bevallen op die datum. ;) Zou ook nog kunnen. :p Hihi..
    Wij hadden de trouwkaarten laten ontwerpen door een vriend van ons. We hadden eerst bij de drukkerij allerlei mappen gehaald van trouwkaarten. Je hebt er zooooveel. Niet normaal nie.
    Bij ons was het zo dat ik 's ochtends door m'n (toen nog verloofde) werd opgehaald in een mooie Mercedes CLS en toen zijn wij samen foto's gaan maken in de ochtend. De gasten moesten verzamelen in een zaal en daar gingen wij gelijk heen toen wij de foto's hadden gemaakt. Daar even koffie/thee gedronken en een broodje gegeten en toen met z'n allen op naar het stadhuis.
    En op stadhuis wordt je dan opgevangen door de mensen die daar werken en dan gaan eerst alle gasten in de trouwzaal zitten en krijgen een plek toegewezen en als dat allemaal klaar is dan komt het bruidspaar binnen (met een mooi nummer wat jullie mooi vinden)
    En na stadhuis zijn we naar de locatie gegaan waar we taart hebben gegeten en onze maaltijd genuttigd hebben. En daarna zijn wij 's avonds nog in de kerk getrouwd.
    En daarna hadden we een receptie in de hal van de kerk en daarna het grote feest met dj's die vrienden zijn van ons. Was echt een super dag. En man, wat vloog het allemaal snel voorbij.
    Mijn haren waren door mijn vriendin gedaan die kapster is. Half opgestoken.
    Bloemen hebben we ook door vrienden laten doen. Die werken met bloemen. Dus dat was wel weer handig.
    Fotograaf was een oud collega van me. Die had al vaker bruidsreportages gedaan en zag er erg mooi uit. Ook heeft hij ons fotoalbum gemaakt. Echt super mooi.
    Er komt zoveel bij kijken bij zo'n dag. Je hebt ook checklisten op internet. Ook wel erg handig.
    Wij hadden onze bruiloft groots uitgepakt. Hihi!! Alles erop en eraan.

@ Thee: Wat leuk dat jullie zo geshopt hebben voor jullie meisje!! :d Super gaaf! Handig zo'n voedingskussen waar je vriend mee slaapt! Hahahahahaha... ;) Wat een mannetje joh. Hihi.. gewoon weer terug pikken.
    Bij prenatal heb inderdaad die actie met die kortingsbonnen. Erg leuk!

@ Noosa: Dikke knuffel voor jou lieverd! Lekker rustig aan doen hoor.

Lieffies, ik ga nu even op bed liggen. Even uitrusten. Half 6 gaan we naar vrienden toe en lekker lasagne bij ze eten. :p Nu al trek in. Hihi.. Fijne dag nog allemaal!!! Denk aan jullie!
    Ik had gister trouwens nieuwe foto's van mijn buik gemaakt en ze staan nu in mijn album. Voor de nieuwsgierige mensen. ;) Hihi..

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Thee dat is indd een mooi prijsje nu voor 35 euro! Ik zag ze ook bij de hema 35 euro. Dat idee van Mayd is ook wel super zeg! Hopelijk is tegen die tijd als ik zwanger ben, weer zo'n leuke aanbieding ;)

@Essie Amuseer je vanavond lieverd, lekker lasagne mmm!!! Maakt je vriendin die zelf? In mijn fotoalbum staat een foto van het boeket, moet je maar eens kijken :D.

Ik ga wat eten, nog ff op de bank zitten & dan kan ik gaan werken..
    Meiden ik ben er morgen weer!
    Fijne avond xxxx

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    #4683 Bianca88, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Meiden ff gauw nog een berichtje...
    Net naar wc geweest en zat helderrood bloed op tampon!!!!
    Wel nog maar minimaal, maar het is een begin ;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Yoeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Moet ik vandaag dan al als CD1 pakken?

Vandaag is CD78, dus ik moet vandaag toch CD1 nemen nu ik ongi ben geworden ? Ik lees het straks wel ;) Ga nu eten xxx

4. Troel

Troel Niet meer actief

Jeeee Bianc!! Ja das dan dag 1 nu!! Woehoe!! Laat het maar beginnen! Spannend!!!!!

Nou dat kraampakket is ook niet veel leuks! Haha alleenmaar verbanden en enge luiers (lees: voor mij) Ook zit er een digi thermometer in... super handig. maar wist ik dat maar, had ik er niet zelf 1 gekocht.... ;) en een badcape! :D is ook eigenlijk voor thuisbevallingen.. Kan ik er niets uit gebruiken dan?

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Thnxs meid, was alweer zolang geleden dat ik ongi was ik wist het ff niet meer :p Ohh dat is minder dat je kraampakket zo eng is :p, wel leuk van de badcape! Welke verzekering heb je?

zo meiden kga werken!
    Fijne avond!
    xxxxxxxxxxxxx

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa bianca super!!! Opnieuw beginnen met dag 1 en spannende tijd breekt er nu aan voor jullie...het is jullie zo gegund!

Werkse straks!

Leuk om alle trouwverhalen te lezen!
    Troel gewoon de dag zo doen zoals jullie het willen. Niks moet, juist niet op zo'n dag!
    En ben nu al benieuwd naar je jurkje, het zal je prachtig staan!

Essie, fijne avond lieverd! En je hebt n prachtige buik!

Thee, ik heb ook dat voedingskussen denk...om te slapen vind ik t niks maar het idee dat die kleine er straks in ligt in de box...ohh dan smelt ik!
    Heerlijk dat je verder veel geshopt hebt!!

Hier staat de zelfgemaakte pizza in oven...Hmmm lekker!!

Gizzie dikke knuffel voor jou! Je mag het echt gaan geloven nu hoor!

7. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx Noos!! :) Hoe is het met je? Wat meer last vandaag? :( al minder?

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Super Bianca! Dag 1 van een nieuwe ronde, met nieuwe kansen!!! Op dag 3 mag je starten met de clomid hè? Ik dacht altijd dat als je echt ongesteld bent geworden voor 18.00 uur, je die dag als dag 1 mag tellen. Maar dan moet het wel doorgezet zijn.

9. Troel

Troel Niet meer actief

Nou ik lig met mn voedingskussen in bed! Heeeerlijk!! Jee echt top!! Die zonder balletjes... en heb genoeg ondersteuning iig! :) gelukkig! :)

10. Troel

Troel Niet meer actief

Nou ik lig met mn voedingskussen in bed! Heeeerlijk!! Jee echt top!! Die zonder balletjes... en heb genoeg ondersteuning iig! :) gelukkig! :)

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Wat goed dat je ongi bent geworden!! Super man!! En wanneer kan je dan nu met Clomid beginnen? Super spannend!!!
    Mijn vriendin had zelf de lasagne gemaakt. Was heerlijk! Echt zitten smullen.

Wij zij net weer thuis. Het was erg gezellig met onze vrienden. Hij heeft gelijk belastingaangifte voor ons gedaan en we krijgen gewoon 1500 euro terug!!!!!! :D Dat was even super leuk nieuws. En de belastingdienst mij maar een brief sturen dat ik geen aangifte hoefde te doen. Gemeen!!! Als ik naar die brief had geluisterd, hadden we mooi die 1500 euro mis gelopen.
    Heb vanavond teveel gegeten. Lasagne, toen bij de thee appeltaart en toen later op de avond kaassoufflees! We zijn dus errug verwend door ze. ;):p
    En nu moet ik naar de wc en ga dan naar bed.
    Vanmiddag komen mijn schoonouders op visite. Dus zal morgen weinig op het forum zijn. Wel ff spieken, maar reageren een stuk minder.
    Slaap lekker allemaal!!

Xxx

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: uit het pakket heb ik uiteindelijk de kraaamverbanden en de kraammatrasjes/onderleggers gebruikt (waarvan ik er nog 1 in de luiertas heb zitten). Verder niks uit het pakket gebruikt.

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: mooi buikje hoor!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :)

Essie dat is lekker zeg van de belasting! Ga je t sparen of iets leuks van doen?

Kraampakket hier maar weggestopt. Komt wel weer te voorschijn als t nodig is haha. Ben benieuwd hoeveel ik er van gebruik met mn hopelijk thuis bevalling!

Vandaag rustig dagje voor de boeg. Mn broer komt straks bakkie doen en vanmiddag ergens voetbal kijken denk...ga gezellig met vriend mee anders zit ik zo alleen haha.

15. Troel

Troel Niet meer actief

Oh ooooh!!! Kan nie poepen nie!!! :) jammer dat ik daar tòch nog last van krijg!

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellow Sunday,

Vandaag is dan echt mijn ongi doorgebroken,, weet weer meteen hoe het voelt bahbah.. Buikpijn tot en met :( maar ja parc genomen hopelijk werkt het een beetje. Weet i.i.g waar ik het voor doe!
    Moet ik vandaag dan niet als cd1 pakken, of gewoon gisteren? Gisteren had ik ook wel bloed ( helderrood ) maar beetje.

Ik moet eerst morgen naar de poli gyn bellen voor een afspraak te maken voor de echo. Dinsdag zit ik op CD3 als ik vanaf vandaag tel. De gyn heeft toen gezegt maakt niet zoveel uit als het op dag 3-4 gebeurt de echo. Want als het in het weekend viel kon ik de echo ook niet laten maken, dan zijn ze dicht. Dus ik kijk wanneer ze plaats hebben Dinsdag of Woensdag. En dan moeten we ff afwachten of de echo goed is, voor ik met clomid mag gaan starten...

17. Troel

Troel Niet meer actief

als je gister helderrood had dan is dat dag 1.. Anders vraag je t even als je belt? Spannend allemaal!!!!

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Thnxs Troel voor de info ;)!

Wat gaan jullie nog doen op deze zondag?
    ML is werken tot 17.00 uur, heb gisteren alles gepoetst. Laatste wasje zit in de droger.
    Ga zo film kijken en vanavond weer arbeiten... en erna heerlijk 3 daagjes vrij ;)

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Meiden een TIP!

Net leuk paar enkellaarsjes gekocht via internet..
    Laatste dag vandaag: 10% korting en gratis verzenden..
    Kortingscode: ikprobeerintreza
    www . intreza . nl

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bianca!!! Ik zocht nog enkellaarsjes :D

Deel Deze Pagina