Hahaha Essie, ook een hele geile goedemorgen voor jou! . Gekkie . Ook bij jullie op een laag pitje dus. Kan ik me goed voorstellen hoor! Komt straks wel weer. Tot die tijd maar lekker knuffelen en af en toe wat hand- en spandiensten verrichten . Succes met sporten liefie! Ik mag dadelijk nog even langs de tandarts... Ik heb een spalkje, en daar zit sinds dit weekend een heel klein haakje aan. Daar kom ik steeds langs met mijn tong en dat is niet fijn! Dadelijk even glad laten vijlen. Ja Troel, heerlijk meis, zoveel dagen vrij! En morgen in ondertrouw, jeeeeej!
Goedenmorgen!!! Sorry lieverds... Ben al van 0815 uur op, kon niet meer slapen.. Denk maar steeds aan morgen.. Ik hoop dat de echo goed is & ik meteen mag starten met Clomid. Ik heb om 0900 uur gebeld, stond kwartier in de wacht pfff. Maar ik kan morgen om 14.45 uur terecht! Dan kan ik morgenvroeg van 10-12 nog ff naar mijn poetsplaats, voor wat afleiding, thuis ff nog douchen en erna richting zkh. Bohhh het sneeuwt hier sinds gisteravond alweer, gisteren niet zo heel veel. Maar het is nu alweer van 8 uur flink aan het sneeuwen . Ik heb nu wel lekker 3 dagen vrij, dus ik hoef er niet 123 doorheen. Wat zijn de plannen vandaag bij jullie?
Fijn om te lezen dat het zo herkenbaar is Essie! Wel leuk toch een drukke week? Of zie je er tegenop? Wat heerlijk dat de kleine van je broer al doorslaapt! Mn vriendin heeft (gelukkig) een andere naam gegeven dan die wij hebben. Scheelt weer een hoop denkwerk haha! MayD, met Reneé gaat het ook de goede kant op dus met doorslapen! Goed zeg! Vanaf wanneer hebben ze die middennachtvoeding niet meer nodig? Gizzie, succes bij de tandarts! En wachten jullie trouwens nog steeds tot 12 weken? Wanneer hb je nu weer een echo?
Spannend Bianca!! Logisch dat je zenuwachtig bent! Het is ook niet zomaar iets Kom maar lekker veel op t forum voor afleiding haha. Kleine man ligt super hoog vandaag! Merk dat ik wat benauwder ben (nieuw kwaaltje) en dat mn buik zo strak staat. Het trek helemaal door vanuit mn rug. Verder is hij mega aan het draaien dus ik heb echt geen idee waar wat nu zit. Voel elke keer ergens anders iets uitsteken haha. Dondedag groeiecho, pfoe daar kijk ik toch naar uit!! Heb er zo'n zin in, de week kan me niet snel genoeg gaan!
Spannend Bianca! Ik hoop dat je morgen direct mag starten met de clomid meis. Dat er maar een heel mooi eitje mag gaan groeien! Noosa, kan me voorstellen dat de week niet snel genoeg kan gaan tot donderdag! Toch fijn als je je mannetje donderdag weer ziet, en ziet dat alles nog goed gaat. Ik weet niet wanneer we nu weer een echo hebben. In ieder geval tussen de 10 en 12 weken. Als dan alles goed is, denk ik dat we het grote nieuws gaan vertellen aan de opa's, oma's, ooms en tante. En misschien ook onze beste vrienden. De rest hoort het echt pas na die 12 weken. A.s. woensdag intake bij de verloskundige! Ben ik ook heel benieuwd naar.
@Noosa Spannend donderdag de groeiecho!!! Wel vervelend dat je wat benauwd bent . De kleine heeft een feestje binnenin haha Ja vind het echt spannend.. Maar vind het wel vervelend dat ik ongi ben en echo moet laten maken, heb enorme buikpijn en is dan allemaal gevoelig en pijnlijk bij mij tijdens een ongi daar beneden. Het is niet anders, ff doorbijten dan maar..
@ Noosa: spannend, echo donderdag! M.b.t. wanneer ze 's nachts doorslapen: dat ligt echt aan je kind. De 1 slaapt met 4 maanden nog niet door, de ander met 1 maand al wel... @ Bianca: ontspannen en doorbijten meis. Begrijp dat leuk echt anders is.
Meiden heb een site gevonden waar je kinderwagens krijgt, veel goedkoper dan bij baby-dump etc.. Kinderwagen_buggy_wipstoel_speelkleed_kinderstoel
@ MayD: Ja, ik weet inderdaad dat je pas frambozenblad met 34 weken mag. Maar ik ga vandaag even bellen of ik dat mag gebruiken, want ik ga donderdag naar de tuinen winkel toe en kan ik het gelijk meenemen. Hihi.. hier in het dorp hebben we niet zo'n winkel. Vandaar. @ Bianca88: Super spannend zeg!! Ik hoop zo dat alles er goed uit ziet en je gelijk mag beginnen met Clomid. Ik duim voor je lieverd en denk aan jullie! Inderdaad lekker veel afleiding zoeken hier. Bizar dat het bij jullie zo aan het sneeuwen was. Nu nog? Hier heeft het geregend en de meeste sneeuw is dan ook ineens snel verdwenen. Wel beter. Laat de lente maar komen! @ Gizzie: Hihi.. mijn ochtendje was niet geil hoor. Hahaha... Gelukkig hebben we inderdaad onze handjes en mond nog. Kan je ook aardig wat mee. Hihi.. oke, genoeg details. Al bij de tandarts geweest? Is het weer glad gevijld? Spannend dat je woensdag de intake hebt bij de vk. Weer een stapje verder. Zo leuk! Wordt je helemaal uitgehoord over van alles en nog wat. Bereid je voor. @ Noosa: Gelukkig maar dat ze wel een andere naam hebben. Ik hoef me nu niet meer druk te maken om de naam van m'n nichtje. Het is een hele andere naam dan die wij hebben. Nu zitten we in spanning af te wachten op het geboortekaartje. Maarja.. de post is meestal laat op maandag. Ik vind het wel lekker zo'n drukke week. Heerlijk. Lekker afleiding. Overdag lekker veel rusten. Hier ging het sporten goed. Heerlijk zeg. Weer 70 minuten flink in beweging geweest. Trots op mezelf. Morgen mag ik trouwens zwangerschapsverlof aanvragen. Het komt nu zo dichtbij allemaal. Ben zooo benieuwd en ik vind het zoooo spannend!!! Donderdagmiddag ga ik met m'n moeder shoppen voor de laatste spulletjes. Voedingsbh's en ondergoed, pyama.
Je klinkt weer helemaal vrolijk en gezellig Essie! Fijn! Gezellig met je moeder de laatste dingentjes kopen...heb ik ook zo'n zin in!
Hahaha gizzie hou op over hoogtepunten!!! Haha dat deed zoo'n zeer bij me in de eerste maanden! Ik krepeerde gewoon.. na die tijd was t weer goed! ja strontverkouden! Maar wel goed geslapen!! Ess ik ga lekker niksen en een beetje met vriendinnen afspreken. wel elke dag wat maar daarvoor en daarna kan ik lekker ontspannen! de tijd is aangebroken dat ik dat moet gaan doen.. woe weer baar de VK dus ff vragen over stuitje en steekjes schaambot.. had jij niet he ess? Bij t optillen van je benen? Straks gordijnen en rolgordijntje uitzoeken..
@ Essie: ik heb het destijds wel gemeld aan de VK dat ik het ging gebruiken, maar ze wist niet eens wat het was en waar het voor diende... ook na de bevalling in het ziekenhuis gemeld en die kenden het ook niet. Trouwens, als je van jezelf normaal gesproken al aardig gespierd bent wordt het gebruik ervan wel afgeraden omdat het dan een tegengestelde werking heeft. Succes meis.
@ Troel: ik zou gewoon naar de bekkenfysio gaan. Je hebt geen verwijzing van je VK nodig en het klinkt voor mij als beginnende BI... gewoon doen!
Thanks May.. je hebt gelijk. had jij ook he? Ik heb alleen geen vreselijke pijn.. Ik kan alles nog doen alleen met opstaan gaat t wat langzamer enzo..
Wat goed van je Essie! 70 minuten sporten, knap hoor! Oeh, morgen verlof aanvragen! Weer een stapje dichterbij. Spannend! Ja, spalkje is weer glad gevijld. Voelt een stuk prettiger. Shit hè (letterlijk ). Kan ik al dagen moeilijk naar de wc, en nu MOET ik. Weer op mijn werk. Eens kijken of me dat tussendoor dadelijk lukt (met het nodige gekuch ). Hahaha. Troel, kun je het niet eens voorleggen aan je VK? Misschien dat ze ook wel zegt om naar de fysio te gaan? Weet je trouwens wat wij morgen gaan eten? Spare ribs! Dat komt door jou, haha. Kreeg er ineens zo'n zin in!
@ Troel: het begon bij mij met het opstaan... je kan het wel voorleggen aan je VK, maar die kan/mag die diagnose toch niet stellen... je kunt beter direct naar de bekkenfysio gaan en die kan je zeggen of het nu wel of geen BI is. @ Gizzie: heb je al geprobeerd om met rozijnen eten je pooh weer op gang te krijgen?
Troelie luister nou maar naar de Bi-experts gewoon even bellen. Ik heb ook niet altijd hele erge pijnen maar het word wel steeds erger.... Denk aan jezelf meis! Gizzie, lekker veel fruit! Rozijnen zijn ook een goede! Zo eens even naar buiten, wat heerlijk dat de sneeuw weg is! Lekker fijn fietsen
@Essie nee op het moment sneeuwt het nu niet meer. En het is gelukkig ook al aan het smelten! Indd laat de lente maar komen Ik had uitgerekend als ik morgen mag beginnen met Clomid en daar een mooie eisprong van ga krijgen, dan kan ik rond 15 maart testen. Ben zo benieuwd of mijn 3 pendels uitkomen! Allemaal zeiden ze februari innesteling, maart positief testen!