Ik hoop het ontzettend voor je lieverd, maar fixeer jezelf er niet op meis. Maar ik duim natuurlijk wel voor je!!
Ik ben te snel. Dit bedoel ik niet negatief! Volgens mij (voor mijn gevoel) heb je een grote kans om na de clomid meteen zwanger te raken!! Maar laat je gevoel niet leiden door pendels. Dat bedoelde ik .
Het is middag en ik kak weer in... Zou graag een dutje willen doen, haha. Gisteren de herhaling van All you need is love gekeken. Ik moest echt bij elk item janken! Hahaha. Hoezo hormoontjes? .
Horrormoontjes zul je bedoelen? hahaha @ Bianca: ik hoop het ook zo ontzettend voor je... Ik ga voor je duimen hoor!
O Bianca, ik hoop het ook zo voor je!! Pendels zijn maar pendels..maar toch geven ze altijd ergens een beetje hoop. Ik ben net even bij de Zeeman naar binnen gelopen, leuke kleertjes vond ik. Ook voor jongens.. 2x maatje 68 gekocht, waarsch. iets wat je veel krijgt mr het kon me even niet schelen. Had even n verzetje nodig En zoiets leuks kan je toch niet laten hangen!?
@Gizzie nee meid ik snap wat je bedoeld. Ik spits me ook nergens op. Heb gelukkig wel nog hoop .. We wachten af.. @Noosa aahhh wat schattig zeg!! Echt lief! Gelukkig is de sneeuw bijna weg, maar wat een pratsj overal. Wat gaan jullie koken? Ik ga spinazie/aardappelen en visticks maken
Ikke ga Foe-yong-ei maken vanaamp @ Noosa: bij Zeeman hebben ze verrasend leuke kleding voor een leuk prijsje. Maat 68 is een maat die je veel krijgt, maar daar zitten ze ook het langst in... komt dus wel goed.
Tnx meiden Wij eten witlofschotel. Morgen komen mn schoonouders en schoonzus eten vind r altijd lastig om opeens voor meer mensen te koken. Denk dat ik maar een flinke pan met pasta maak. Altijd makkelijk en lekker.
@Noosa gezellig dat morgen je schoonouders komen eten, ik vind dat ook altijd lastig om dan te koken... Meestal maak ik dan een ovenschotel, dat gaat hier altijd wel erin. Ik maak frietjes of halen iets te eten A.s vrijdag komen mijn zusje en schoonbroertje eten, en dan maak ik frieten haha makkelijk/snel en eet iedereen
Er komen weer lekkere dingen voorbij! Alleen van de witlofschotel word ik niet zo blij . Wij eten gekookte aardappels, rode kool, en een haaskarbonade. Doen jullie nog iets met Valentijnsdag?
@Gizzie Nee wij doen niets speciaals met valentijn jullie wel? Wij zitten morgen romantisch in het ziekenhuis hahaha Ben me alleen aan het afvragen, als ik voor de echo moet, dan heb ik geen tampon ofso in. Maar ben zo erg ongi dat het er gewoon uitloopt , dus dan sta ik daar op uit die stoel en loopt het me straks gewoon weg op de grond ieelllll
Lastig Bianca, misschien even op t forum speuren hoe andere meiden dat doen? Kan me voorstellen dat je daar mee bezig bent! Lastig al die dingen die erbij komen he? Wij doen niks aan valentijn. Heb wel n kaartje voor mn vriend mr verder niet. Kaartje hoort er n beetje bij vind ik, kleine lieve gebaren. Verder niks.
Nee heb al eens gekeken, maar kom er niet wijzer uit hahaha... Nou ja zal een zakdoekje in mijn hand pakken, en als ik moet opstaan maar gauw tegen mijn flamoes houden Ohja weet iemand toevallig hoe je berichten kunt verwijderen wat je hebt gepost???? Of gaat dit niet?
@ Bianca: ze hebben in het ziekenhuis vast vaker met dat bijltje gehakt. Anders vraag je gewoon een stuk tussuepapier aan de gyn? Ik zou me er niet te druk om maken hoor. Ff een vies detail van mij bij de geboorte: ik heb een beetje gepoept tijdens het persen... kun je niks aan doen (poepen en persen is dezelfde druk hahaha) en komt vaker voor dan je denkt. Ik schaamde me kapot, maar las hier op het forum dat ik niet de enige ben daarmee. Uiteindelijk vond ik voor mezelf het kotsen van de weeën erger dan dat beetje poepen.
Harold heeft vorige week voor valentijn een accuschroefmachine gekregen en hij neemt me (ons) morgen mee uit eten naar de Griek.
Ow Mayd daar zie ik ook wel tegenop....heb vriend al op de hoogte gesteld dat dat kan gebeuren... Ze zeggen idd dat het voor de Vk juist een goed teken is...dat je goed bezig bent. Mij lijkt het vreselijk haha..maargoed..je doet er niks aan.
Noos super leuke kleertjes!! Ik zag laatst bij zeeman ook leuke dingen.. zo'n vestje met mutsje eraan met berenoortjes... dat vind ik zooo lief.. ja ik ga naar jullie luisteren meiden. Het wordt echt steeds erger nmlijk.. gister minder maar vandaag! Pffffff vreselijk! De kleine heeft hier toch geen last van? Alleen ikzelf voel het he? Lekker gizzie!!!!! Gister was lekker!! Alleen proef ik niet zoveel! Hihi.. das jammer.. vanavond lekker bekje, sperzibonen en aardappelkroketjes in de oven.. jammie!!!!
Ergens toch ook best romantisch Bianca? Op Valentijnsdag saamjes in het ziekenhuis zitten om de eerstvolgende stap te zetten naar een kindje van jullie samen? Oh, dat is wel minder ja... Kun je anders niet een flink inlegkruis indoen, in plaats van een tampon. En dan een verse in de hand houden om er tegenaan te leggen? Het is vervelend voor jou lieverd, maar de mensen daar zien niets anders hè! Het moet nu eenmaal op dag 3 van je cyclus. Noosa, dat vind ik een heel lief gebaar! Wij doen er helemaal niets aan. 17 februari is ons jubileum van de verkering, en we gingen dan altijd uit eten. Maar nu we getrouwd zijn, mag dat ook niet meer . Nu vieren we onze trouwdag, hihi. En Troel heeft ook een bijzondere Valentijn! Veel plezier morgen meis! En alvast heel veel geluk voor jullie saampjes . Fijne avond schatjes!