MayD, dat zijn inderdaad de vervelende verhalen van thuis bevallen. Ik zelf probeer daar niet te veel naar te luisteren haha. Ik weet dat dat het risico is van een thuis bevalling maar toch trekt een thuisbevalling mij meer. Ik heb zelf zoiets: ik ga er vanuit dat het allemaal goed gaat thuis, en als dat niet zo is dan zien we het op dat moment wel. Toch heb ik ergens het gevoel dat ik toch in het ziekenhuis ga bevallen. Misschien door die harde buiken, verhoogde bloeddruk een tijdje geleden. Iets in me zegt dat het allemaal nog niet klaar is met me. Geen idee of dat een voorgevoel is of "bangmakerij" van mezelf. Laat het in ieder geval op me afkomen. Bevallen gaat hoe dan ook gebeuren en de tijd zal het leren hoe
Thee, wat heerlijk dat je je nu zo goed voelt! Dat heb je ook wel verdiend na zo'n heftige eerste periode!
Haha thanks giz! Ben ook wel sterk, maar af en toe ook wel een klein meisje hoor Hoe gelukkig ik ook ben met deze zwangerschap en dat alles nu goed gaat, en we over 20 weken een gezonde dochter krijgen, als ik eraan denk dat ik anders nu 37 weken zwanger was geweest en bijna had moeten bevallen springen de tranen me in de ogen. Raar idee dat als die zwangerschap goed was gegaan, dit meisje er nooit was geweest. Maar goed, dingen lopen zoals ze lopen, en ik ben super gelukkig met dit kleine meisje in mijn buik, en dat ik haar over 20 weken kan vasthouden!
@ Thee: Ik ga zo gelijk je buikfoto bekijken. Hihi.. ben nieuwsgierig. Zou zoooo graag van jouw boobs een deel willen hebben. Hihi.. Werd net super emotioneel. Kreeg zo'n lieve kaart van m'n vriendinnetje. Schoot gelijk vol en zat in tranen. Werd er gewoon stil van. Zoo ontzettend lief. Wel goed dat je nog steeds halve dagen werkt. Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. En beter iets dan niets. Als je maar rustig aan doet. Voor jou beter dat je in het ziekenhuis gaat bevallen. Scheelt nu sowieso in de kosten. En goed dat je extra in de gaten gehouden wordt. Dat moet ook wel weer geruststellend zijn voor jullie. De kleine gaat inderdaad voor alles nu. Vindt jou ook echt heel dapper hoe je met alles om gaat. Respect!!
@ Noosa: ondanks de verhalen wil ik de tweede (als het ons gegeven is een tweede te krijgen) graag thuis ter wereld brengen... Tenzij ik weer veel problemen krijg, maar dat zien we dan wel.
Ik moest ineens aan iets denken, volgens mij Troel en Essie, jullie hebben toch ook zo'n last van een verstopte neus? Moet je niet gaan lachen, maar weet je wat bij mij goed werkt? (altijd als ik een verstopte neus heb ga ik snurken lang leve de astma zullen we maar zeggen ) Die neusstrips van breathe right (je hebt ze ook van kruidvat merk, maar dan stukken goedkoper, alleen niet iedere kruidvat heeft ze) Zijn strips die plak je over je neus heen en die trekt je neusvleugels een beetje open. Opplakken voor je gaat slapen en weg is je verstopte neus! (en in mijn geval: geen gesnurk meer!) Het ziet er niet uit, totaal absoluut niet charmant/sexy, maar het werkt wel! Ik vind het een ideale uitkomst zo in de zwangerschap! Ze zijn wel best prijzig, 10 strips voor 7 euro ofzo (kruidvatmerk 30 strips voor een 10tje, en die werken ook prima!) maar bij mij werkt een zoutoplossing niet en de neusspray die ik normaal heb (op recept via de huisarts) mag ik nu niet gebruiken.
Dat is inderdaad een vreemde gedachte Thee. Ik hoop dat ik niemand voor zijn neus stoot, maar toch geloof ik dat dingen gebeuren met een reden. En waarom jullie het verdriet van een miskraam hebben moeten meemaken weet/begrijp ik niet, maar misschien is juist de komst van dit meisje de reden. Ik vind je een kanjer Thee!
Oh maar dat geloof ik ook hoor Giz! Alles gebeurt met een reden, en hoe erg het ook allemaal was/is met die mk, het zal vast wel ergens goed voor zijn geweest. Ik hou me maar voor dat het geen gezond kindje was en dat de natuur zelf heeft ingegrepen. Het kamertje is net bezorgd! Eens kijken of ik iets in elkaar kan krijgen
Inderdaad, dat denk ik ook! Jeeeeej, gaaf meis! Is het echt een gigantisch bouwpakket, of valt het mee? Ben benieuwd naar het resultaat!!
@ Thee: Je bent een bikkel!! Zoveel respect voor jou. Je bent echt dapper. Mag best eens gezegd worden. Knuffel voor jou lieverd! Ik heb overdag nergens last van en dan iedere avond komt het dan weer... een verstopte neus!! Volgens m'n mannetje schijn ik daardoor inderdaad te snurken, maar hij snurkt zelf ook. Dus hij mag nie zeuren nie. Thanks voor je tip! Ik zal eens gaan kijken naar die dingen. Leukleukleuk dat het kamertje is bezorgd!!! Doe je wel voorzichtig met bukken en tillen enzo. Anders het in elkaar zetten door manlief laten doen hoor!! Ookal weet ik dat je het nu zo snel mogelijk in elkaar wilt hebben staan. Vrouweigen! @ Troel: De handtekening al gezet? @ Bianca88: Denk aan je!!
Meiden, heb weer een beetje geruststelling nodig . Heb sinds een uur weer wat menstruatiekrampjes. Ik krijg dan meteen schrik wat ik aantref op de wc. Maar niets bijzonders gelukkig. Ik zie in mijn banner dat ik deze week een groeispurt heb. Dat kan de krampjes dan wel verklaren hè?
Ff gauw berichtje via mijn gsm. De gyn belt tussen 5 en 6 terug. Gaat overleggen, want kieste zat er nog. Ze konden dan niet precies zeggwn of het een ei of die kieste was als ik clomid slikte. Ik hoop dat ik toch met clomid mag beginnen! Ze zegt anders moeten we afwachte dat de kieste weg is. Maar ja die zit er waarschijnlijk al zowieso sinds juli! Wil niet weer zolang wachten bah! Hoop zoo dat ze,dalijk toch goed nieuws verteld meiden!!! Ohja en bloed prikken viel mee Vertel straks meer, ben nu lekker lunche met ml. Xx
Bianca nog even spannend dus! Hoop ook zo dat je mag beginnen met clomid. Ik blijf duimen voor je! Thee, kan me voorstellen dat het dubbel is..het is ook een gekke gedachte. Dikke knuffel voor jou omdat je zo ontzettend sterk bent! Hoe is het met het kamertje? Gizzie, krampjes horen erbij meid!! Zeker als je baarmoeder gaat groeien No worries schatje! Ik heb net mn vriendin gesproken, super fijn om even gekletst te hebben! Was zo nieuwsgierig naar haar verhaal. Zaterdag gaan we op kraamvisite, kan nu al niet wachten.
Oh Bianca, spannend meis! Ik hoop met je mee dat de gyn straks goed nieuws voor jullie heeft, en dat je mag beginnen met de clomid! Ik duim voor je lieverd! Valt wel mee hè, bloedprikken . Goed gedaan meis!! Veel plezier nog met je mannetje!
Dank je Noosa! Had al even gegoogled en het is inderdaad normaal las ik. Maar het voelt zo alsof je ongesteld moet worden hè. Ik moet er nog even aan wennen . Jij bent ook een schatje! . Is de bevalling goed gegaan van je vriendin? Leuk dat jullie zaterdag op kraamvisite gaan! Ga je kleertjes kopen denk je?
Ben toch ook wel heel benieuwd hoe met het Delta gaat. Ze heeft sinds 8 februari geen berichtjes meer geplaatst. En dat is toch niets voor haar volgens mij. Heb je zo'n last van de misselijkheid meis? Hopelijk gaat alles goed met je. Als je dit leest, knuffel!
Ja bevalling is goed gegaan en genieten nu lekker thuis Wel heftig hoor als je dat hoort hoe die eerste nachten gaan met borstvoeding en dergelijke. Er staat ons allemaal nog heel wat te wachten haha! Ik heb een witte polo besteld met zijn naam erop en een plaatje van n voetbal. Wel voor als hij een half jaar is (of ouders). Wilde toch graag iets anders dan anders maar wel iets wat hij aan kan. Dus ben benieuwd wat ze er van vinden! Hoop dat het morgen of overmorgen binnen komt. Brrr heb het zo koud al de hele dag....bah
Ja ik moest gister ook al aan dr denken. Heb ook nog even in een ander topic gespiekt waar ze in mee schrijft maar daar staat ook niks. Helemaal met dat bloedspugen ed? Niemand heeft haar nummer zeker?