De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh ja, daar heb ik niet eens meer aan gedacht! Ik hoop maar dat alles goed gaat... Ik heb haar nummer niet. Misschien Bianca?

Ah, wat lief zeg wat je hebt gekocht! Dat zal ze hartstikke leuk vinden denk ik!

Wat staat er op het menu vandaag? Wij eten vandaag aardappelsalade, sla, en spare ribs! Met dank aan Troel ;). Heb er zo'n zin in!

Troel, ik hoop dat je een hele mooie Valentijnsdag hebt lieverd!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij eten macaroni met zelfgemaakte saus en sla erbij.
    Verder nog schotel over van gister dus dat komt er ook nog bij. Krijgen mn schoonouders op visite dus die mogen kiezen ;)

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mmmm, macaroni was vroeger mijn lievelingseten. Bij ons thuis noemden ze me altijd M.....(voornaam) Macaroni, haha. Gezellig dat je schoonouders komen eten!

Heb je ook nog schoonzussen/broers?

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja..nog 2 zwagers (waarvan 1 met vrouw en 2 kids) en 1 schoonzusje.
    Alleen schoonzusje woont nog thuis dus die komt ook mee.

Zelf heb ik 1 broer en 1 zus (met man en kind) :)

Jij?

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Wat super spannend zeg!! Ik ben de hele tijd al voor je aan het duimen voor goed nieuws!!! Ik denk aan je lieverd.
    Hopelijk mag je gewoon met Clomid gaan beginnen.
    Fijn dat het bloedprikken mee viel. Je hebt zeker de andere kant op gekeken?

@ Noosa: Leuk dat je je vriendin hebt gesproken. :) Leuk he dan al die verhalen te horen. Gaaf dat jullie daar zaterdag heen gaan. En je geeft een erg origineel en leuk kado. :D Super schattig!
    Lekker dat jullie macaroni gaan eten. :p En gezellig dat je schoonouders komen.

@ Gizzie: Geen zorgen lieverd. Die krampjes en dat zeurderige gevoel hoort er gewoon bij. Er gebeurd zo gigantisch veel daar binnen. Je baarmoeder rekt uit en wordt groter. En dat merk je nu.
    Ook de groei van de kleine gaat super snel.
    Ik hoop dat het heeel snel 22 maart is. Maar blijf vertrouwen op je lijf. Knuffel voor jou!

@ Delta: Lieverd, hoe is het met je?! Hoe is het met je keel en het bloed spugen? Ik hoop zo dat het beter met je gaat.
    Knuffel voor jou schat!

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt Essie. Het vertrouwen neemt toe hoor, maar dit soort krampjes vind ik toch nog een beetje eng. Maar het is wel heel logisch natuurlijk! Mijn baarmoeder wordt groter, en daar horen nu eenmaal krampjes bij. Ben weer gerustgesteld! ;)

Noosa, gezellige drukte bij jullie! Ik heb 1 schoonzus (met man en twee neefjes) en ik zelf heb een oudere broer. Al meerdere relaties gehad, maar tot op heden geen blijvertje ;).

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als we met de hele schoonfamilie aan tafel zitten is t volle boel! Straks nog voller met onze kleine erbij.
    Vind het altijd erg gezellig iig met z'n allen (zowel mijn fam als schoonfam.)

Heb je goede band met je schoonfamilie (neefjes?)

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat klinkt heel gezellig Noosa!

Op zich gaat het best goed met mijn schoonouders, maar ze leven in een aparte situatie. Aangezien ik hier toch anoniem zit, kan ik het wel delen met jullie. Mijn schoonouders zijn eigenlijk al 30 jaar geleden uit elkaar gegroeid. Maar geen van beiden heeft ooit de stap gezet om te gaan scheiden. Omwille van de kinderen zijn ze altijd bij elkaar gebleven. Maar dat heeft er wel toe geleid dat er nu totaal geen communicatie meer is tussen mijn schoonouders. Letterlijk! Alles gaat altijd via ons, of mijn schoonzus. Ze praten niet tegen elkaar. Schoonvader is al jaren alcoholist (werkt wel en zo, maar hij kan voor mijn gevoel alleen nog maar functioneren met alcohol op). Schoonmoeder werkt niet, en haalt haar voldoening uit zo goedkoop mogelijk boodschappen doen, eten, beetje poetsen bij mensen, en oppassen op mijn neefjes. Een hele vreemde situatie dus.

Maar, ze zijn wel dol op mij! En ik kan met beiden ook goed opschieten. Na 13 jaar ben ik er wel aan gewend en ik probeer er altijd maar het beste van te maken, samen met ml. Maar gezellig met hen uit eten gaan, of met z'n allen eten zit er niet echt in. Of je krijgt van die ongemakkelijke stiltes...

Contact met schoonzus, zwager en neefjes is gelukkig erg goed! We wonen bij elkaar om de hoek en zien en spreken elkaar vaak. Natuurlijk ook regelmatig over de situatie tussen mijn schoonouders.

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieder huisje heeft zijn kruisje dat zowiezo

Klinkt wel heel vervelend die situatie van je schoonouders. Ook voor je man.
    Gelukkig zijn ze wel dol op jou :D en kunnen jullie er onderling wel goed over praten, dat sterkt de band natuurlijk!

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh ja, als ik iets heb geleerd is dat het gras bij de buurman niet groener is hoor! Inderdaad, elk huisje heeft z'n kruisje.

Nou, met mijn schoonzus kan ik er goed over praten, maar manlief vindt het wel goed zo. Ook hij maakt er het beste van op zijn manier en heeft niet vaak de behoefte om daarover te praten. Maar we zeggen wel tegen elkaar dat onze relatie zo nooit mag worden!!

Ik vind het ook zo'n fantastisch idee dat mijn man en ik nu samen een gezinnetje gaan stichten! Dit kindje gaat zoveel liefde krijgen van ons... Ik kan niet wachten tot het zover is!

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Dat is wel een pittige situatie zeg. Dat je schoonouders het zo volhouden met elkaar. Knap hoor.
    Wel super vervelend voor jullie en voor je mannetje helemaal.
    Fijn dat jij wel gewoon met allemaal goed kan opschieten. Maar inderdaad gezellig met z'n allen aan tafel zitten, gebeurd dan inderdaad niet. Jammer he?!
    Wij zien mijn schoonzus en zwager met hun 2 kids ook nooit. Toen ik bij m'n schoonouders in de fam. kwam, was zij super jaloers op mij, omdat ik slank ben. Dit had ze tegen m'n schoonmoeder gezegd. En ze heeft nooit wat tegen me gezegd. Heel jammer.
    En nu ik zwanger ben reageert ze via hyves en fb heel veel op mijn foto's van m'n zwangere buik enzo. Ik laat het zo en vind het prima. Ik hoop dat het contact beter mag worden als onze kleine er is.

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    En waar ik ook niet op kan wachten.... de spare ribs! :D. Oh, heb er zo'n zin in!!! Haha.

Ik ga mijn bureau opruimen en dan lekker naar huis. Veel plezier met je schoonouders/zusje Noosa en voor iedereen een fijne avond!!

Bianca, ik denk aan je lieverd! Maar ik zie je berichtje waarschijnlijk morgen pas. Dikke kus!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook wel iets typisch mannen denk ik..er niet zo over praten.
    Maar het feit dat jullie al besluiten om het heel anders te doen en daar over praten is ook al goed.

Heerlijk idee he...ik zit ook regelmatig te dromen over "later".
    Je eigen tradities krijgen....met het hele gezin aan tafel. Super :D

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eetsmakelijk voor zo Gizzie!

Essie, wat rot dat ze zo jaloers is!
    Maar goed dat je het nu naast je neer kunt leggen.
    En soms kunnen kleine kinderen inderdaad voor mooie verrassingen zorgen in relaties!

Ik ga ook aan het eten beginnen...:) Maar kom natuurlijk nog wel even spieken hier voor Bianca!

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Nog even reageren op Essie. Meis, daar is niks knaps aan! Ze zijn beide harstikke ongelukkig. De een haalt alleen haar voldoening uit eten (troost) en de ander uit alcohol (ook troost). Ik zou het veel knapper vinden als ze de stap gaan zetten om te scheiden! Ik denk dat mijn schoonmoeder volledig zou opbloeien. En wij zouden ze met alles helpen. Maar ja, als je al 30 jaar niet werkt, geen rijbewijs hebt (dus niet verder komt dan je woonplaats), en verder weinig mensen om je heen hebt, snap ik dat het een (te) grote stap is. Dan maar lekker vertrouwd in je huisje en dealen met de situatie. Ik kan er niet over oordelen, maar ik weet wel dat ik zo nooit wil leven! Maar ja, we maken er het beste van.

Jammer hoor, van je schoonzus. Niet netjes van haar vind ik. Hopelijk wordt het contact straks beter als jullie meisje er is. En zo niet, helaas! Maar dan hebben jullie nog genoeg lieve familie om jullie heen volgens mij...

Dikke kus!

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ja, het is super jammer dat het zo gegaan is. Maar m'n schoonzus heeft verder ook allerlei rare dingen gedaan toen ik nog geen relatie had met m'n mannetje. Ze is ook gewoon een aparte.
    Maar mijn schoonzus, zwager en hun 2 kids zien we dus nooit.
    En nu via hyves en fb reageert ze nu wel vaak. Dat laat ik zo en ik vind het prima. Hopelijk wordt het straks inderdaad beter als onze kleine geboren is. Ik vind het namelijk toch zonde. En ook dat we hun kids nooit zien.

@ Gizzie: Ik bedoelde ook meer dat ik het knap vindt van je schoonouders om zo op deze manier ongelukkig te zijn. Ze zouden inderdaad beter kunnen scheiden. Ik snap de gedachten van je schoonouders wel, maar hier worden ze alleen maar nog ongelukkiger van.
    Logisch dat jij niet zo wilt leven. En dat zal ook echt niet gebeuren.
    Ik hoop ook zo dat het contact straks beter mag worden. We hebben ze nu al 3 jaar niet gezien!!!!!!! Echt te erg gewoon. De kadootjes die we van ze gehad hebben geven ze dan aan mijn schoonouders en die geven het dan aan ons. Triest he?!
    Ach, ik ben nu gewend aan deze situatie, maar hoop dat het toch anders mag gaan straks.
    En zeker weten: Elk huisje heeft zijn kruisje!!!!!
    Fijne avond lieverd!! Xxx

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Yeaaaaahhhhh goed nieuws :D:D:D !!!

Ik mag beginnen met clomid 50mg ! Ze had de situatie overlegd met de gynaecoloog (professor ofsoiets) en die vond het niet nodig ons nog langer te laten wachten. Ze weten waar de kieste zit en houden daar rekening mee, voorals de eitjes gaan groeien, deze dan niet aan te zien als een ei.
    Ik mocht meteen beginnen net, dus eerste pilletje zit al ergens in mijn lichaam ;)
    Deze kuur is tot zaterdag. En dan moet ik maandag op cd10 terug voor weer een echo, om te kijken hoe mijn eitjes gegroeit zijn of dat de dossis te weinig is. Hopelijk is 50mg genoeg! Ml zei net tegen mijn vader, begin maar alvast te sparen voor de babykamer haha ;) mijn vader heeft gezegd jullie krijgen de babykamer van ons ;) lief he!
    De gyn belt mij deze week fff terug, omdat het maandag carnaval is voor de openingstijden etc dat wist ze nu ff niet, want a.s vrijdag ia te vroeg om op controle te gaan. Dat hoor ik deze week dan. Spannend! Er gaat nu echt iets gebeuren meiden ohhhhhhhhh super!!

@essie ha ha ja heb idd andere kant opgekeken ;) viel mee, klein prikje. Kreeg meer kramp van het papiertje op de plek te drukken voor het stoppen van bloeden ha ha ;) heb wel een stijve arm nu hahah.

@Noosa gezellig zo met de familie ;) word een grotere tafel kopen hhihi :p

@Troel gefeliciteerd met jullie ondertrouw lieverd!! Hoe was jullie dag?

@Gizzie wouw ook heftige situatie met je schoonouders he meid. Lijkt me ook lastig voor ml,maar hij zal de situatie ook onderhand wel gewend zijn denk ik toch? Zijn jullie al zolang samen 13 jaar? Wauw super zeg! Wij zijn dit jaar 10 jaar samen in november wel pas hahha.

Ik heb delta een SMSje gestuurd of alles goed met haar gaat, dat we al zolang niets van haar gehoord hebben. Zodra ik wat hoor van haar, zal ik het jullie zeggen.

Fijne valentijn allemaal cupido's ;)
    Wij zijn lekker gaan lunchen vanmiddag.

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bianca, dat is supergoed nieuws meis!!! Yes! En zojuist dus meteen al begonnen met het eerste pilletje! Dat het maar een prachtig eitje mag worden meis. En wat lief dat jullie de babykamer cadeau krijgen!

Ja, a.s. vrijdag alweer 13 jaar samen! Ik vind jullie 10 jaar ook lang hoor, aangezien je toch wat jaartjes jonger bent dan ik.

Ben benieuwd hoe het met Delta gaat, we horen het wel van je.

Fijne avond lieverd!

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: YEAHH!!!! Dat is fantastisch goed nieuws!!! :D Super dat je nu bent begonnen met Clomid 50mg. En heel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Ik hoop van harte met jullie mee dat 50mg voldoende is!
    Wel super lief dat je vader al heeft aangeboden dat jullie het babykamertje van hem krijgen. Cool! :D
    Ben zoo super blij voor je. Ik hoop echt dat het nu heeel snel raak mag zijn! Ik blijf gewoon voor jullie duimen!
    Gelukkig maar dat het bloedprikken mee viel. Bikkel!! :) Dat heb je ook weer gehad.
    Ik hoop dat we snel wat horen van Delta.

Wij zijn vanavond weer weg. Fijne avond allemaal lieffies!

Xxx

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel...

Bianca wat fijn!!! Echt goed nieuws :D

Deel Deze Pagina