Jaa ben ook echt blij met het goede nieuws! Delta smste me net dat alles goed met haar gaat gelukkig. Ze reageert morgen ff hier. Kga film kijken met ml op rtl7. Morgen lekker dagje ertussenuit, winkelen. Fijne avond en tot morgen lieverds! En ben echt blij dat jullie zo met mij (ons) mee leven meiden! Jullie zijn echt toppers!! Xx
@ Bianca88: Fijn om te horen dat alles goed gaat met Delta. Gelukkig maar. Begon me ook zorgen te maken. Lekker dat je morgen een dagje ertussenuit gaat. Heel veel plezier alvast en geniet ervan. @ Troel: Hoe was jouw dag? Ik ben zoo benieuwd! Van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!!
Morning! Allemaal een fijne valentijn gehad? Goed nieuws Bianca! Ik had je gister een berichtje gestuurd maar op de een of andere manier issie niet verzonden zag ik net.... Op naar een eisprong meis! @hier: ik was gister heel ijverig begonnen aan het kamertje, bedje heb ik in elkaar gezet en was begonnen aan de commode. Later bleek dat we van de commode onderdelen missen, dus die staat nu half af en we kunnen niet meer verder. 's avonds zijn we samen begonnen aan de kledingkast, en ja hoor, ook die staat half af omdat we ook daarvan onderdelen missen Beetje heeeeeeel erg balen dus. Zometeen babydump bellen en hopen ze dat het snel kunnen leveren, zo'n half kamertje kunnen we ook niets mee (we hoeven er ook nog niets mee, we hebben nog heel veel tijd. Maar als ik iets in m'n kop heb zitten...... Wil zooooo graag het kamertje inrichten!)
Oh Thee, dat is balen zeg. Je verwacht 's avonds gewoon een compleet kamertje en niet half/half. Ik vind het wel slecht hoor. Dat je van 1 ding iets mist, ok. Maar van de commode en de kast? Nu maar hopen dat de ontbrekende onderdelen snel geleverd kunnen worden. Noosa, gezellige avond gehad met je schoonouders/zusje? Bianca, veel plezier vandaag meis! En fijn om te weten dat met Delta alles goed gaat.
Gaat 3 tot 4 weken duren ... Ze vonden het erg raar dat de missende delen er niet bij zaten. Tjah, ik had ook liever gezien dat gister alles al stond en niet pas over 3 tot 4 weken ... Nou ja, gelukkig hebben we nog tijd genoeg!
Goedemorgen! Hier niks bijzonders voor valentijn gedaan. Eten was gezellig met de familie Zo eventjes bij mn werk langs. (grrr mn spatie doet t niet goed) Thee, wat balen van het kamertje! Ook al ben je er optijd bij, je wilt het toch afhebben!
Goedemorgen lieffies, Hier weer zo'n wilde nacht gehad!! Hihi! Was weer heerlijk! Het gebeurde gewoon weer. Zo hadden we het effe niet gedaan en zo ineens 2x achter elkaar! @ Thee: Super lomp dat er onderdelen missen!! Echt slordig zeg! Nu kan je er inderdaad niks mee. Jij bent dan hetzelfde als ik. Als ik iets wil, dan wil ik het ook gelijk af maken!! Belachelijk ook dat de levering van de gemiste onderdelen nog eens 3 tot 4 weken kan duren!!! Niet normaal! Erg jammer! Hier krijgen ze geen prijs voor. Ik ga zometeen sporten. Ben er weer helemaal klaar voor. Lekker even bewegen. Hopelijk valt de kleine zo in slaap, want ze is nu heel erg actief. Hihi! @ Gizzie: Vandaag de intake!!! Super spannend hoor!! Weer een stapje dichterbij!
Haha Essie, jij zit duidelijk in een goede flow deze periode! Veel seks en sporten. Je klinkt er helemaal happy van Fijn zeg!! Je hebt een zwangerschap uit n boekje volgens mij, echt heerlijk! Oww Gizzie, leuk de intake Ik kreeg een leuk tasje van zwitsal mee met allemaal leuke (reclame) spulletjes erin hihi
Sport ze Es! Have fun bij je collega's Noosa! Zo'n zwitsal tasje kreeg ik ook bij de intake! En toen we bij de vk voor het eerst het hartje konden horen kregen we een knuffeltje. Hoelaat heb je de intake vanaaf Giz? Ik moet vanaaf ook op controle komen, ben erg benieuwd!
Haha Essie, heerlijk meis! Sporten, seksen, jij verbrand nogal wat calorieën zo . Oh, wat leuk al die spulletjes! Ik hoop dat wij ook iets meekrijgen vandaag. Intake staat gepland om 17.30 uur. Ik ga dus iets eerder weg vandaag. Nog ff een smoesje verzinnen . Thee, jij ook vandaag? Leuk meis! Weer even naar het hartje van jullie meisje luisteren.
Ik zal blij zijn als mijn banner morgen op 7 weken staat! Ik kijk nu al twee weken naar de 6 weken serie .
Spannend Giz! Je zal een hoop info meekrijgen! Ik mag om 20.30 uur op controle vanavond. Ben benieuwd of ze zich laat horen vanavond als ze op zoek gaan naar het hartje! De laatste keer zwom ze steeds weg Maar ik voel haar nu steeds duidelijker ploppen, en zeker na vorige week de bevestiging gehad te hebben tijdens de 20 wkn echo. Ik zag en voelde haar bewegen tegelijkertijd. Dus als ze zich weer moeilijk laat horen weet ik dat er niets aan de hand is.
Ik zie het nu pas. Vandaag precies 20 weken zwanger Thee!!! Joehoe, op de helft! Fijn dat je haar nu vaker voelt. Dan weet je inderdaad dat het goed zit, mocht je het hartje niet horen vanavond. Maar ik hoop toch dat ze even lief haar hartslagje laat horen .
Hoi meiden!! Was leuk gister!!! Voelde goed!! daarna taart gehaald en avond sushi gegeten!! Aaaah thee wat shit!! wij zaten ook behoorlijk te klooien met babydump meubels.... t paste niet lekker inelkaar en er lopen 2 laadjes aan van de commode.... dus nu moet je die opentrekken met een soort van 'swing'.... enne VL is heel goed in dingen in elkaar zetten... beetje jammer.. maar ik kijk er doorheen.. Wie weet hoe het nou zit met haar kleuren? Verf? Spoeling? Wat kan/mag? Ik heb een uitgroei!! Weet wel dat CoupeSoleil gewoon kan omdat dat de hoofdhuid niet raakt dan maar wil wat anders!! Vanmiddag weer hartje luisteren!
Klinkt als een leuke dag Troel! Mmm, lekker sushi! De spare ribs smaakten ook fantastisch . Leuk, vanmiddag weer hartje luisteren!! Het is VK dag vandaag .
Hoihoi lieffies, Hier ben ik weer. Heerlijk gesport. Heeft me weer goed gedaan. Nu even afkoelen en een theetje drinken en een bammetje eten. Daarna lekker douche. @ Noosa: Ja, voel me goed inderdaad. Hihi.. mag gewoon niet klagen. Gelukkig geen problemen tot nu toe met de zwangerschap. Alleen de nodige kwaaltjes die erbij horen. Ik kreeg ook zo'n zwitsal tas bij de intake. En niemand mocht het toen nog weten natuurlijk, dus die tas moesten we wel verbergen voor als we bekende tegen zouden komen. Hihi.. @ Thee: GEFELICITEERD met de 20 weken zwangerschap!!! JOEHOE!!! Super zeg! Op naar de volgende 20!!! @ Gizzie: Ja, beweging genoeg. Kan gewoon niet zonder. Hihi.. Ik kan wel begrijpen dat je heeeel blij bent dat je banner morgen op 7 weken staat. Nog heel even. Wat voor smoes ga je verzinnen om eerder weg te gaan van je werk? @ Troel: Fijn dat je gisteren zo'n leuke dag gehad hebt! En de datum 17 april staat ook echt vast nu? Leuk dat je vandaag weer naar het hartje van de kleine gaat luisteren. Weer even lekker weg dromen. Heerlijk! Relaxed hoor dat je nu lekker vrij bent. Ik durf niet te zeggen hoe het zit met haren kleuren en dergelijke. Ik heb ook enorme uitgroei, maar ik wil gewoon weer terug naar mijn eigen haarkleur zwart. Ben het bruine zat en mijn haar voelde heel anders aan door het kleuren. Het zwarte gedeelte voelt veel gezonder aan bij mij. @ Delta, BB, Blijevrouw, Lovely, Bianca1982: Lieverds, hoe is het met jullie? @ Bianca88: Jij hebt vandaag een lekker dagje toch? Even er tussen uit! Heerlijk! Veel plezier vandaag! Geniet ervan! @ MayD: Hoe was het gisteren bij de Griek? Lekker gegeten? Nog een valentijnswip gemaakt? Hihi...
Essie, ik heb bedacht dat ik manlief op moet halen van zijn werk vandaag. Wordt verder toch niet naar gevraagd hoor. Haha, ja May, ik ben ook wel benieuwd!
Heloooo @essie hahah wilde nacht gehad bad girl hahha @troel je mag je haren gewoon verven volgens mij hoor. Anders alleen de uitgroei verven en ze niet helemaal verven? Fijn dat jullie dag gisteren leuk is geweest, lekker gegeten klinkt goed op naar 17 April!! @Thee jeuujjj 20 weken, pff wel balen van het kamertje zeg! Gelukkig hebben jullie nog tijd, maar ik zou ook alles meteen goed op willen zetten! @gizzie nog ff meid en dan zit je op 7 wkn Net gyn gebeld voor afspraak komende maandag, doet de assistente aan de telefoon echt zo dom. Ja maar ik kan niet zomaar en afspraak maken op carnaval. Ik zeg nou de gyn heeft mij gisteren gebeld en moest maandag komen hoor. Ja ik ga met haar overleggen zei ze want kan niet zomaar een tijd zeggen. :S sorry maar er bestaan ook nog andere dingen dan carnaval vieren hoor! Nou ben benieuwd ze zou me vandaag nog terug bellen. Zal je zien dat ik zeker voor 11 uur moet gaan, en dan kan ik niet want moet tot 12 uur werken. Ik laat jullie straks wat weten als ik wat heb gehoord. We gaan nu lekker winkelen, ff iets anders Xxx
Haha thanks ladies! Het is al weer een hele mijlpaal! (voor mij tenminste!) Vind het zo knap Es dat jij nog zo lekker kan sporten! Respect! Klinkt als een heerlijke dag gister Troel! Over haren verven etc heb ik ook geen idee. Dus jullie hadden ook gerommel met het kamertje? Wij hebben een commode met 3 lades, en 1 lade daarvan is compleet (de andere 2 missen dus onderdelen) maar die ene lade is compleet is, loopt ook niet helemaal lekker. Nou werd vl gister enorm sjaggie toen bleek dat we van alles miste, en toen de lade ook niet meteen goed wilde heb ik hem vriendelijk doch zeer dringend verzocht te stoppen. misschien dat hij die lade er vanavond wel goed in krijgt. Gaan jullie mannen eigenlijk steeds mee naar de vk? Vl is tot nu toe iedere keer mee geweest, omdat voornamelijk de afspraken steeds in de avond heb, en hij dus ook thuis is. Als ik vanavond weg ga, zal hij net nog niet thuis zijn. Ik vind het geen probleem om alleen te gaan, als ik steeds de afspraken overdag zou hebben zou hij er immers ook niet bij zijn. (zolang hij er maar bij was/is met de intake en de echo's vind ik het wel prima)