De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Gek he Bianca, dat alles hier draait om carnaval? Hier is gewoon de appie eerder dicht? Vanwege carnaval?! Nou jaaaaaaaa zeg!
    Inderdaad, er is ook nog iets anders als carnaval vieren!

Ik hoop voor je dat je op een fijn tijdstip terrecht kan maandag!

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hè Bianca, wat vervelend zeg. Overkomt mij ook regelmatig met die assistentes. Heb je dingen afgesproken met de arts, en wordt dat vervolgens helemaal niet gecommuniceerd met de assistente. En de assistentes die ik heb, hebben meestal zo'n air over zich. Heel irritant. Ze zouden zelf eens in zo'n situatie moeten zitten. Hopelijk lukt het toch allemaal meis!

Thee, manlief gaat sowieso mee naar de echo's. Vanavond natuurlijk ook naar de intake van de VK en verder zien we wel. Als we de afspraken 's avonds kunnen plannen, zal hij wel meegaan denk ik. Maar als het overdag is, hoeft hij er echt geen vrij voor te vragen.

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh, ik overweeg serieus om in de pauze langs de friettent te lopen voor twee kroketjes.... Daar heb ik zo'n zin in!!! Honger, honger, honger ;).

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hmm lekker kroketjes! Hier gaan zo 2 foccacia (of hoe schrijf je dat?) de oven in. Vl komt thuis lunchen.

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Dat is wel een goeie smoes ja, dat je je mannetje moet ophalen van werk. :) Dat geloven ze gelijk.
    Bevalt je toettoet nog? Je scheurt er lekker overal mee naar toe?
    Lekker dat je misschien vanmiddag naar de frietttent gaat. :p Ik lust wel een broodje frikandel met mayo! ;) Hihi..

@ Thee: Ik heb altijd al gesport en vindt het heerlijk om te doen. Kan gewoon niet zonder. Zegmaar een verslaving van mij. ;) Hihi.. Natuurlijk is het wel zwaarder, maar het gaat allemaal nog wel prima. Daar ben ik erg blij om! :D Krijg er ook energie van. Heerlijk!
    Mijn mannetje gaat sowieso mee naar alle echo's en bij de intake was hij er ook zeker bij. Maar bij de gewone controles hoeft hij van mij niet mee. Sta toch zo weer buiten. Hij is 1x mee geweest bij een controle. Hij kan nu net zo goed meegaan natuurlijk, nu hij ook thuis zit. Wel zo gezellig. ;)

@ Bianca88: I'm sooo bad. :p Hihi.. het was heerlijk. Krijg daar ook energie van merk ik. En voel me goed. :D
    Bizar dat de carnaval daar zoveel betekent. Dat is hier echt niet zo.
    Wel belachelijk hoor. Hopelijk wordt je vandaag gewoon terug gebeld vandaag met het bericht dat je maandag gewoon kan komen. Ik duim voor je!
    Geniet vandaag lekker van het 'jatsen!' Have fun lieverd!!

6. Troel

Troel Niet meer actief

@bianca: juist nirt de uitgroei... dan gaat t op de hoofdhuid en je lichaam binnen.. de rest van de haren maken niet uit juist.. lastig ik ga t de vlos wel vragen! ;) ;) ben bte blij voor je dat je kon beginnen!!!! Super spannend he?!?!

Mannen mee VK. vl is de eerste keer neegegaan en de rest niet.. wat moet hij daar.. haha.. ik ben altijd in 10 min weer buiten.. bloeddruk, vragen van mij hartje luisteren en klaar! :) van mij hoeft hij ook niet mee.. wel met echo's. Maar dan wil hij zelf ook natuurlijk!

Ik wil ook kroketten!!!!!!!!!! :) ;) :) ;)

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hihi, heb lekker twee kroketjes gehaald! En ze smaakten heerlijk... Zou er zo nog 5 opkunnen :D. Ik lijk onverzadigbaar, haha!

Essie, de auto rijdt echt heerlijk! Eindelijk een auto met stuurbekrachtiging...wat een verschil zeg. En hij zit lekker hoog, vind ik ook fijn. Wat ben je toch altijd geinteresseerd in iedereen meis! Echt kei lief van je.

8. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha lekkerrrrr!!!!

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oohhh ik heb een nieuwe verslaving :$ kleine doosjes smarties! 1 zo'n doosje in 1 keer in je mond en dan lekker laten smelten ;) jammie!

Ga nu ff lekker relaxen in bad, eens kijken of ik daar van opknap! Tot straks lieverds!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm lekkere dingen komen hier voorbij!
    Ik heb net n salade gemaakt met tonijn.....zalig!

Troel, gefeliciteerd met de ondertrouw lieverd!

Thee jij gefeliciteerd met de helft!!! Heerlijk :)

Op mn werk was gezellig! Nu wel doodop dus op de bank met n boek.
    Liefste zou ik even gaan slapen maar de klusjesman is bezig hier dus kan dan toch niet goed relaxen.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zo, kijken of ik niemand oversla (zo ja, sorry):

@ Troel: alles waar blondering in zit mag niet tijdens de zwangerschap. Donkere kleuren mogen wel gewoon.

@ Thee: balen van het kamertje, ach je hebt iig mooi de tijd nog. Gefeli met de 20 weken meis!

@ Essie: begint ook een aardig seksbeest te worden zie ik hahaha! Geniet er maar van, want na de bevalling mag het zo'n 6 weken niet (of je moet langer vloeien, want zolang je vloeit mag het ook niet).

@ Bianca: Goed nieuws meid!!! Ik blijf goede hoop voor je houden!

@ Gizzie: je schoonouders.... de mijne zijn gelukkig gescheiden (en dat kun je op meerdere manieren opvatten hahaha). Ze zijn gelukkig wel goed bevriend gebleven en gaan ook buiten ons om met elkaar om. Mijn ouders is weer een ander verhaal. Ik snap niet wat die nog bij elkaar doen, maar goed....

@ Noosa: hoe is het met je spatie? hahaha

@ hier: Gister lekker gegeten, daarna te moe en te vol om het nog gezellig te maken. We halen de schade vanaamp in, ik heb er nu al zin in (misschien teken voor naderend ei?).

Een mijlpaal voor Reneé: ze heeft nu maat 62 aan, want 56 werd te klein... kleine meisjes worden groter...

M.b.t. de situatie met mijn ouders: ik heb de afgelopen tijd wat afstand gehouden en als ik mijn telefoon opnam als mijn moeder me belde, heb ik geen diepgaande gesprekken gedaan en een beetje op de vlakte gebleven. Mijn moeder wil nu donderdagmiddag op visite komen... werd ook een keer tijd dat ze hier kwam, want ze was sinds de kraamweek al niet meer bij ons geweest... (de kluizenaar, en het wordt met het jaar erger)... ik ben benieuwd

@ Delta: waar ben je meis...

12. Delta

Delta Niet meer actief

lekkerrrr kroketten! haha

hier ben ik! had niet veel puf om hier te komen.. maar kreeg smsje van bianca dat jullie om mij vroegen.. wat lief! hier gaat alles goed hoor voor de rest :) volgende week donderdag echo.. ik ben zo benieuwd ernaar, erg spannend..

hoe is het hier allemaal?

13. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx may!!!! Laat nu toevallig mijn kleur blond zijn.... hahaha dan maar weer wat donkerder! Lijk ik meteen een stuk slimmer ook! Daarom heb ik ook een bril hè.. ;):p

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Haha, daarom heb ik ook een bril hahaha

De hele zwangerschap niet nodig gehad, nu gaan mijn ogen weer achteruit...

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Fijn weer even wat van je te lezen Delta. Fijn dat alles goed met je gaat. Hoe is het nu met dat bloedspugen afgelopen?

Spannend voor jou, volgende week donderdag!

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Delta, fijn dat het goed met je gaat! Als je geen puf hebt om te kletsen, moet je dat ook niet doen hoor meis. Als je elke 3 dagen dan maar even zegt dat het goed met je gaat ;).

May, ben benieuwd hoe het donderdag met je moeder gaat meis. Hopelijk is het een beetje tot haar doorgedrongen... Ik ben ook wel benieuwd hoe het straks met mijn ouders gaat. Ik ben tot nu toe altijd een pleaser geweest. Wil het voor iedereen goed doen, en alles wat gevraagd wordt doe ik. Maar als wij straks een gezinnetje zijn, dan tellen alleen nog maar onze regels, en staat onze kleine voorop! Voor alles. Ik ben benieuwd of mijn ouders zich daar bijvoorbeeld op aan kunnen passen. Het zal even wennen zijn voor iedereen, maar het altijd maar toehappen en pleasen is dan afgelopen. Begrijp je wat ik bedoel?

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Niet dat ik een of andere kenau wordt hoor, hahaha. En ik ben dol op mijn ouders en kan niet wachten om het grote nieuws te vertellen! Ik ben alleen benieuwd hoe iedereen zich straks in gaat passen in hun 'nieuwe' rol ;). En dan zal ik wat vaker aan mezelf en ons gezinnetje moeten denken, en niet meer zoveel aan andere mensen.

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Heerlijk zeg dat je 2 kroketjes op hebt! :p Jaloezie heerst!! ;) Hihi.. ik zou zo 2 broodjes frikandel met mayo kunnen eten. Hihi.. maar doe het maar niet. Ik eet zo wel mijn mandarijntje. ;)
    Fijn dat de auto zo goed bevalt. Heerlijk lijkt me dat om stuurbekrachtiging te hebben. Dat heeft mijn autootje niet. Heb ook nooit een auto gehad met stuurbekrachtiging, dus ben niet anders gewend. Maar heerlijk dat de toyota zo goed bevalt! :D Blijf voorzichtig he op de weg!

@ Thee: Jammie, smarties!!! :p Hihi.. dat zijn ook van die dingen die ik ineens heb. Als ik ze dan zie liggen dan moet ik het ook echt kopen en dan is het zo op. Lekker van genieten joh.
    Ben je een beetje opgeknapt van het in bad zitten? Hoe is het nu eigenlijk met je stoelgang?

@ Noosa: Jij bent lekker gezond bezig met je salade met tonijn. :) Was het lekker?
    Was het gister nog gezellig met je schoonouders? Lekker gegeten?
    Mooi zo dat het gezellig was op je werk. Wel balen dat je nu niet even kan liggen. :( Is de klusjesman nog lang bezig vandaag?

@ MayD: Hahaha... ik lust er sowieso wel pap van, maar het was nu gewoon echt een stuk minder in de zwangerschap en nu komt het ineens weer. Hahaha.. Geniet er zeker van. :p Heerlijk.
    Inderdaad nu flink genieten, want straks na de bevalling zal het niet meer zo strak zijn daaro en daarbij komt nog eens het vloeien. ;)
    Veel plezier vanavond met de schade inhalen. Zal vast wel goed komen. :p GENIET!!
    Mooi dat jullie lekker gegeten hebben gister. :) Ik ben gek op gyros. Jammie!! :p En tzatzikie of hoe je dat ook schrijven mag. ;)
    Spannend dat je moeder morgen wilt langskomen. Hopelijk gaat het goed en bemoeit ze zich nergens mee. Spannend hoor!
    Wow, dat gaat snel zeg met Reneé. Alweer maatje 62! Had je veel kleding in maat 56? Wij hebben niet zoveel van maat 56. Dus vraag me af of we nog wat kleertjes in die maat moeten kopen.

@ Delta: Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Dan ben ik weer gerust gesteld. Begon me zorgen te maken.
    Hoe is het nu met je keel? Geen bloed meer gespuugd?
    Zorg goed voor jezelf hoor en neem je rust! Knuffel voor jou!

@ Troel: Hoe was het bij de vk?

19. Delta

Delta Niet meer actief

thnx MayD! ja dat spugen is over.. ik zit nu vaker bij mn ouders, ik zat veel alleen thuis.. dus volgens mij was dat spugen en misselijkheid psychisch.. ik heb er nu namelijk geen last meer van echt.. alleen als ik thuis kom in mijn eigen huis, heb ik dat weer wel, dus ik zit veel bij mijn ouders haha..
    hoeist met jou meisje? alweer bijna 2 maandjes oud.. gaat hard zeg.

@ gizzie; nu gaat het gelukkig weer beter :) niet bezorgd zijn hoor! haha.. met jou ook alles goed? behalve dat je veeeel zin in lekker eten hebt :D merk ik ook wel ja haha... zit alleen superrrrr snel vol, maar dat komt denk ik omdat ik 2 weken lang op crackers heb geleeft en mijn maag zooo gekrompen is!

@ essie; hihi niet bezorgd zijn meis! met mij gaat het goed :) met jou ook? je bent al 32 weken! aaah dat schiet echt op he... ben zo benieuwd.. volgens mij ben jij de eerst volgende niet? ;)

bianca aan de clomid hoorde ik.. ohhh zo spannend ook allemaal..

knuffels!

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, wat kun je toch altijd heerlijk kletsen meis! Waar haal je de lappen tekst toch altijd vandaan, haha :D. Leuk!!

Ja, jij bent de eerstvolgende hè? Zullen we even een lijstje maken van uitgerekende datums? Ik ben af en toe een beetje de draad kwijt ;). Hopelijk heb ik de goede volgorde te pakken:

MayD: Reneé geboren op 25 december 2011.
    Essie: 10 april
    Cherry: ?
    Noosa: ?
    Troel: 13 mei
    Thee: 5 juli? Weet het niet zeker.
    BB: ?
    Bianca82: ?
    Delta: ?
    Gizzie: 4 oktober

Bianca, Blijevrouw en Lovely, hopelijk heeeeeel snel hierna!!!

Vul maar aan! :)

Deel Deze Pagina