De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht gedroomd over Rennies....hoe bijzonder is dat!
    En dat terwijl ik er nog nooit een op heb haha

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jeeej, Mona is back! :D

3. Troel

Troel Niet meer actief

Ben bij de vlos geweest! Ze heeft me doorverwezen naar de bekkenfysio... :( was nie goed nie.. De fysio belt me zo.. hopelijk valt t mee en kom ik er met oefeningen en rustig aan doen vanaf... ze had t al over dat als t niet goed is de fysio heeel streng gaat zijn...

verder bloeddruk goed!! En kindje ook! Lag lekker met zn koppie omhoog bij mn ribben en hartje klonk goed! :)

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh, dat is iets minder meis... Ik hoop met je mee dat je er met wat oefeningen en de nodige rust vanaf bent. Of dat het in elk geval niet erger wordt.

Op je werk sta je ook heel veel hè meis, of niet? Misschien dat je daar ook wat aanpassingen moet gaan doen.

Fijn dat verder wel alles goed was met jou en de kleine man!!

5. Delta

Delta Niet meer actief

ja inderdaad gek dat ik er bij mn ouders geen last van heb.. vriendje heb ik gister gezien en ik zie hem zaterdag weer of vrijdag.. maar ach hij moet veel werken en vaak ook over werken.. dus ja.. dan zit ik alleen maar alleen thuis! vind ik echt niks aan..

ik ben waarschijnlijk 16 september uitgerekend, maar ik krijg volgende week donderdag de echo, dan weet ik t beter..

essie; spannend he.. ben erg benieuwd naar de baby's!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las t Troel, shit zeg!! :( was er al bang voor.
    Hoop dat de fysio je goed kan helpen!
    En echt dondersgoed naar je lijf luisteren he?!! Want je hebt echtd alleen jezelf ermee.

Knuffel voor jou! Die rotbekken ook.

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik ga er vandoor meisjes! Vanavond ben ik er niet, dus ik kom morgenvroeg verslag uitbrengen ;).

Fijne avond!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Gizz!

Delta das ook niet leuk idd. Laat je maar lekker verwennen door je ouders!

9. Troel

Troel Niet meer actief

Ja echt shit!! Ben er helemaal sago van... Bah.. wel leuke schoenen van zalando binnen... hihi..

nee gizz ik sta niet veel en zit ook niet veel... hihi ligt eraan! Is begeleiden hè, pubers trainen... gesprekken zit ik gewoon.. werk is wat dat betreft top.. maarja weet niet wat de fysio vindt... Ze moet nog bellen!!

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Aah Troel wat shit! Luister naar je lijf (en je bekkentherapeut!) wel super dat de andere controles weer helemaal goed waren!

Thanks Mona! Dat brinta met anijs erin heb ik idd nog niet geprobeerd!6 rennies per dag haal ik niet, tenminste.... Ik eet er niet zo veel, pak alleen rennie's als echt niet meer te hebben is. Heb liever iets 'anders' zoals bijv die brinta, of vanile vla dan iets 'medicijnsachtig'

Dat ik niet aan bepanthen heb gedacht! Stom zeg! Ga het morgen meteen halen.

Balen dat je zo veel alleen zit Delta! Wel fijn dat je naar je ouders kan steeds! Werkt je mannetje altijd zoveel? Of het is alleen een fase? (hier gaat dat namelijk met fase's. De ene keer is vl weeeeeken aan een stuk netjes om 18:15 uur thuis, en dan ineens weer weken dat ie pas na 21:00 uur komt binnen vallen)

Spannend Noos, morgen de echo! Hoelaat mag je? :D ben benieuwd!!

Fijne avond lieve dames!

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    hai lieverds,

troel ik wil jou en je aanstaande man even feliciteren met jullie ondertrouw! Hoe speciaal op valentijnsdag! fijn dat je een fijne dag gehad hebt!

Hier gaat alles goed hoor dames, lekker druk! Ik ga een deze dagen de gyn weer opbellen voor een afspraak (hun werken maar met agenda's van 1 a 2 maanden vooruit namelijk)

fijne avond xx

12. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx blije!!!!

Ga je dan een afspraak maken bij de gyn?

13. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik moet in april terug vandaar dat ik weer moet bellen.;)

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenavond dames..

Heb niet alles kunnen terug lezen, ik lees morgenvroeg alles terug ;)

@Blijevrouw hopelijk mag je misschien toch eerder terug komen meid! Ben benieuwd wanneer je terug mag gaan.

@Noosa morgen de groei echo spannend ben benieuwd !

Hier lekker gejats :p gekke meiden op fb. Jatsen betekend shoppen/winkelen ff eruit gaan hahah ;) vond ze opmerkingen wel leuk :p
    Waren eerst naar winkelcentrum geweest, super lieve babysokjes met i Love mama/papa gescoord voor de kraamkadootjes ! Erna wezen eten bij ikea en nog wat rond ggelopen. En erna nog naar winkel boulevard geweest. Zijn we babypark ingelopen ;) ml vond het geweldig, heeft met verschillende kinderwagens gelopen haha en mooie babykamertjes gezien! Ohhh hopelijk mogen we echt snel gaan shoppen !!

Ohja heb afspraak gemaakt, a.s maandag 13.45 uur op controle dus ben benieuwd, hopelijk heeft de clomid dan aangeslagen!

Ik ga verder GTST kijken en erna film kijken.
    Fijne avond tot morgen xx

15. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha jatsen gebruiken 'wij' hier als in: ergens iets doorheen jatsen. Rammen, slaan.. hahaha! Maar ik denk dan ook aan iets ander:)s indd.... B***** hahaha

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Even gauw! Alles was goed bij de vk! Hartje klonk weer perfect, baarmoeder is weer netjes gegroeid, bloeddruk was prima! Ben nu 1 kilo aangekomen in totaal (sta dus nog steeds op min 7 vergeleken met het begin van de zwangerschap)
    Beeb en ik zijn dus weer door de APK heen en mogen over 4 weken weer terug.

Spannend blijevrouw! Dan heb je in iedergeval weer een datum om naar toe te leven!

Fijn dat je alsnog maandag terecht kan Bianca! Ben benieuwd wat de clomid dan gedaan heeft voor je!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen?

Troel, heeft de fysio al gebeld?

Gizzie hoe was het??

Thee wat fijn dat alles weer goed was :D

Bianca wat fijn dat je toch een afspraak hebt!! :D Ben zo benieuwd!

Hier n nieuwe buikfoto in mn profiel. Heb de vorige gewist want die was zo gek genomen dat het nu lijkt alsof ik kleiner geworden ben.
    Ik word steeds trotser op mn buik zeg, ga hem echt steeds mooier vinden!
    Denk dat ik hem over een paar maanden wel ga missen ;)

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Troel, ik dacht dat je veel zou moeten rondlopen, maar dat valt allemaal wel mee dus. Mooi in balans. Dan hoop ik dat de oefeningen en rust gaan helpen lieverd!

Hahaha, jatsen :D. Maarre Troel, met batsen bedoelen 'jullie' ;) seksen of zo? Ken het woord niet :p.

Over seksen gesproken....ik heb me toch een partij wilde seks gehad vannacht!! Alleen niet in het echt, maar in een droom :D. En niet met mijn man, maar met een bekende nederlander waarvanikdenaamnietnoem. Hahaha. Pffff, ik was er nog helemaal beduusd van toen ik wakker werd. Ik kan me de beelden ook nog zo voor de geest halen :). Maakt mijn werkdag toch een stuk leuker! :D :cool:.

Bianca, fijn dat jullie zo goed hebben gejatst meis! En leuk dat jullie al dingetjes hebben gezien bij de babypark! Hopelijk mogen jullie gauw gaan shoppen! En super dat je maandag terecht kunt bij de gyn. Ben heel benieuwd wat de clomid dan heeft gedaan.

Thee, super dat jij en je meisje weer door de APK zijn gekomen! En fijn dat jullie het hartje hebben gehoord!

Blijevrouw, ik hoop dat je een afspraak in april in kunt plannen. Alvast een hele fijne carnaval toegewenst meis! En gefeliciteerd met jullie jubileum vandaag ;).

Zo, deze vast ff posten, en dan zal ik verslag doen van de VK...

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa Batsen ken ik ook wel ja ;)

En Gizzie...oehlaalaaa...bij mij is Simon (jaa die van Nick & ;) ) al regelmatig langs geweest in het begin hihi!!

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Intake bij de VK was leuk! Hele aardige dame. Eerst werden er een hoop vragen gesteld over mijn gezondheid en die van ml, en of er rare ziektes in de families zitten. Dat is niet zo gelukkig. Daarna heeft ze uitleg gegeven over de combinatietest (omdat we die graag willen doen). Daarna bloeddruk gemeten (best laag trouwens 95/60), en mijn plasje ingeleverd. En op de weegschaal, aaaaargh!!!! Nondeju, ik schrok me kapot. Maar ja, laten we het erop houden dat ik zware kleren aanhad ;), en al twee weken niet goed naar de wc kan.... Yeah right! :p.

Ik heb het formulier meegekregen waarmee ik de termijnecho kan plannen, en deze wordt dan meteen gecombineerd met de nekplooimeting. Ik wil straks proberen een afspraak te plannen voor 16 maart. Dan ben ik 11 weken en 1 dag.

En wat ook superfijn is. Ik mag over twee weken nog even terugkomen naar de VK om door hen een echo te laten maken! Omdat ik toch best vroeg een 1e echo heb gehad, vond ze het nog lang duren tot de volgende echo. Dus stelde ze zelf voor om tussentijds nog even langs te komen. Zij zijn niet bevoegd officiele echo's te maken, maar dit is dus gewoon even voor de geruststelling. Fijn!! 1 maart staat deze gepland.

En op het laatst ook een zwitsaltas meegekregen met allemaal leuke spulletjes. Jeeej!

Deel Deze Pagina