De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Whahahahahaha, geweldig! Die is ook wel leuk ja. Ik durf echt niet te zeggen met wie ik aan het 'batsen' was :D... Het waren er zelfs 2! :cool:

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh zeg nou!!! Pb het anders ik ben nieuwsgierig!
    Heb je het aan je man vertelt?

Ik zei altijd: schat...het was weer zover. Simon in da house! En dan weet hij genoeg whaha!
    Nu is het alweer een tijd geleden moet ik zeggen.

Fijn dat je intake goed is gegaan en dat je er een fijn gevoel bij hebt!
    Helemaal heerlijk dat je een extra echo krijgt. Super he als ze zo met je mee denken/voelen.

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Whahahahah mijn dag begint weer goed! Kom even spieken en lees vanalles over batsen!
    Als er hier gebatst word in mijn dromen verandert diegene steeds van gezicht :D heeeeeel raar! Het ene moment is het weer iemand anders als het andere moment, maar ze hebben wel steeds allemaal het zelfde lijf zeg maar, alleen steeds een ander hoofd :$ heeeeel vreemd!

Fijn dat de intake goed was Gizzie! En 1 maart is ook al bijna! Nog 2 weekjes! Op 1 maart krijgen wij ook een echo van ons meisje, heb er nu al zin in! Een dag na m'n verjaardag, betere planning kan haast niet!
    Ikke wil ook wel weten met wie jij hebt liggen batsen vannacht!!!

Leuk Noosa! Ik ga meteen even kijken!

4. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahahah mijn dag begint ook goed!! tsja batsen... haha erg eigenlijk! :)

jaaaaa dat soort dromen komen mij ook wel bekent voor!!! Had ze regelmatig.. maar ook met alles erop en eraan.... :) if you know what i mean.... dat wat zo'n zeer doet in t begin....... :) hahahha!!! Dusss... ............. .. ...... ik ben niet de enige want ik heb er meer meiden over gehoord hier! Hahaha zo.

Maare gizzie!!!! Jaaaawel! Vertel!!!! Bij was t vaak VL gewoon.. hahaha tè braaf he? Oja en Rick van GTST!! Hahahhaha Rick met zn stijve ..! :p Haha sorry laat me een beetje gaan....

Gizz fijn dat je de intake gehad hebt!! :) spannend allemaal he?!

Noos vanmorgen gebeld en ze is er niet vandaag! :( duss morgen meteen bellen!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha hoe komen we erop he?

Rick...hilarisch! Geef mij Simon dan maar ;)

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Whahahaha rick met zijn stijve....... dus!

7. Troel

Troel Niet meer actief

OF allebei!!! Nick en Simon!!!:p

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hee Troelie! Je hebt op mijn verjaardag een pretecho! Hoe cool is dat! Gebeurt nie vaak! De 29ste dan he ;)

9. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha ja zo zou je t ook kunnen zeggen..! Gaha maaaar net p.. erachter is t wel leuker! Volgens mij heeft Rick een kleintje!! :D

10. Troel

Troel Niet meer actief

Wat grappig Thee!!! Ben je snel jarig!!! :)

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Aaaah dan is het dus: rick met zijn kleine....... :D zielug hoor!

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ja over 2 weekjes! Maar vooral: eindelijk weer eens jarig!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoeehoeoe

Nou hij heeft iig wel indruk gemaakt bij Troelie dus hij weet wel wat hij er mee moet doen :p

Lekkere praat om dit topic af te sluiten meiden! Nog maar een paar pagina's!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O thee..bijzonder om dan jarig te zijn inderdaad!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha..moet nu gelijk aan die reclame denken van N&S...(of naar nick en simon)

Zie het al voor me..iedereen komt langs in je droom...Rick, de 2 bekende van Gizzie :p en dan opeens:

OF MET NICK EN SIMON!

Hele gangbang

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Pfffffff, ik lig hier echt helemaal dubbel! Whahahahaha, ik moet me echt inhouden, anders merken mijn collega's er iets van. Rick met z'n stijve....:D. Kleintje dan :cool:.

Nee, heb het manlief niet verteld! Hahaha. Misschien als het vaker gebeurd. Mag van mij wel ;).

Zal ik het dan maar vertellen? Oh, ik vind het echt te genant. En hoe ik erbij kom?? Echt geen idee. Nou, komt ie.... Boris (je weet wel, die alto van Idols of zo? WTF, hoe kom ik daar nou weer op?!). En Dean Saunders! Whahahahahaha. Die had wel een mega lekker lijf trouwens. En Boris een hele grote....jeweetwel. My god, echt te erg. Ik denk als ik dit tegen ml vertelt, dat hij vraagt, WIE???

Hahaha, heerlijk begin de dag! :D

17. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahahahha geweldig!!!! Haha!!:D

of met nick en simon :D

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Inderdaad! Ik word 7 over 2 weken.... Je zal maar op je 7de mama worden :$ en al 12 jaar een relatie hebben, en 9 jaar je rijbewijs, en 9 jaar werken :$ :D

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahaha Noosa! :D. Een gangbang met Nick & Simon, Rick Brandsteder, Boris en Dean Saunders! Wat een club zeg. Nou, ik zou er wel raad mee weten ;).

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boris? Zo die is oldschool haha!

Nouja Gizz, je hebt iig een plezierige nacht gehad en das het belangrijkste :D

Deel Deze Pagina