Nou, na die droom van vannacht ben ik mijn geiligheid nog niet te boven . Dus kom maar op! . Hahahahaha. Vanavond ml maar even lief aan kijken .
Ach, doe dromen komt me bekend voor... had ik in het begin ook. En jawel... met alles erop en eraan. Ben wel eens wakker geworden omdat ik klaarkwam hahahaha Gek genoeg was het in mijn dromen altijd mijn ex... wel een ontzettend lekker ding! @ Troel: gefeli met je ondertrouw meis. Rot van je bekken. Al nieuws van de fysio? @ Gizzie: fijn dat je een keer extra mag kijken. Mooie extra controle! @ Thee: fijn dat bij jou ook alles goed was.
Gizz Rick wie?!? Hahahahahahahah!!!!!!! Neeee Rick van GTST! Hahahaha oooh ik blijf erin... haha! zoo grappig dit! Nou dean mag er wel wezen.. die heeft geen kleintje denk ik
Hahahahaha dat zou een goede zijn! "wij krijgen een zoon en noemen hem: Boris Dean ....... (achternaam)"
Hahahahaha, hou op zeg! Ik lig hier echt helemaal te schuddebuiken van het lachen . En dan vragen wat het verhaal achter de naam is....'Goh, hoe zijn jullie op die naam gekomen? Nou...uh....
Pff ik hou het niet meer hier (van het lachen dan haha). Heb echt zo'n domme grijns op mn gezicht van jullie!
Oh die, hahahahaha . Nou, geef mij die brandsteder dan maar. Uitgaande van zijn lengte....oelalala . Da's echt Rick met z'n stijve !