Jaaa, Bennie mag er ook wezen hoor . Al die tattoo's...sexy! Meestal ben ik daar niet zo van, maar bij hem vind ik het supergeil!
Hahaha, thank god it's thursday! Bijna weekend! Dan houd ik wel van dit soort praat . Gelukkig lopen mijn collega's niet rond op kantoor. Zit hier mee grijns van oor tot oor .
Jeeeej! Nu moeten we deze nog even vollullen . Nou ja, genoeg over lullen gesproken lijkt me zo . Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Ok we gaan over op de orde van de dag Ik ga zaterdag op kraamvisite hoop ik! Vriend is nu niet helemaal fit dus hoop dat hij zaterdag wel weer de oude is..) En zondag bij mn ouders eten die zijn 35 (?) jaar getrouwd. May, hoelaat komt je moeder?
Oh ja, zaterdag op kraamvisite bij je vriendin! Leuk! Hopelijk is je mannetje dan weer fit. En zondag klinkt ook gezellig! Wij hebben een rustig weekend. Helemaal niets gepland staan. ML gaat weer veel klussen en ik een beetje opruimen, poetsen en relaxen.
Straks komen een oudoom en 2 oudtantes van Harold op kraamvisite! Heb er al zin in, zijn heel leuke mensen!
Beddegoed uit de wasmachine halen, uitkloppen en netjes ophangen. En dan een nieuwe was in de wasmachine stoppen Wat denken jullie wel niet van me? Ik ben zo'n braaf en net meisje! Tsssssk!
Gizzie hier zal het ook zoiets worden. Badkamer is dan misschien wel klaar (op kleine dingen na) dus dan kan vriend zich uitleven daar! MayD, gezellig! En wat leuk dat de oudooms/tantes langs komen zeg!