De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Wat fijn dat je je poeptoverdrankie hebt! :) Ik hoop zo dat het snel mag werken bij je en dat je lekker opgelucht mag zijn.
    € 5,- vind ik niet veel. Maar ik ben vanochtend weer geweest. En dat luchtte zo op. Het was niet veel, maar alle beetjes helpen. En het was lekkere zachte smeuïge poep. :p Veel beter dan dat harde gedoe door dat kleine gaatje te wurmen. Hihi.. ;)
    Maar wat rot dat je ineens moest kotsen. Hebben mensen jou zien kotsen of niet? Dat is helemaal rot.
    Hahahahahahaha... en die kontbommen. Geweldig!!! :D Vind het toch wel een goeie van VL. ;) Ach, als ze maar werken.
    Lekker dat je nu weer thuis bent met relaxkleding aan. :) Lekker luieren verder.
    Dikke knuffel voor jou lieve thee!

Hier is het hele huis weer spik en span. Heerlijk gevoel. Zometeen ff bakkie doen bij paps en mams. En daarna boodschappen doen voor de hele week. En verder ook in de relaxedmodus. :D Love it!!!
    En vanavond lekker patat eten!!!!!!!! :p

2. Troel

Troel Niet meer actief

Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen! (Pffff die hormonen ook en t wordt met de dag erger)

Tranen voor arme MayD... Meid wat moet je t zwaar hebben nu... Je bent zo sterk altijd en nu kun je gewoonweg niet meer... Ik snap je zoo goed en je bent echt zooooooooo geen slecht mens dat je dat denkt! Dikke dikke knuffel!! (zegt ze met een dikke prutlip)

En lieve lieve gizzie!! ook met tranen maar dan van blijdschap! Een f*cking ei???!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij moet klussen!!! Dus hup hup haal kaarsjes en een mooi speelpakje! :DHoewel t zonder dat speelpakje ook wel lukt! :D:D:D Wat een mooi nieuws! *BUUHUU snotter snotter*

En bianca82!!!!!!!!!! Zwanger?????! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Ess: Box is hout kleurig.. mooi ding! We moeten er nog wel even over nadenken... Ik was heel ijverig aan het speuren en toen zei VL of ik niet even zou wachten nog... Tsja liefst niet maar het duurt indd nog wel ff... En dan staat t maar in de weg (weliswaar opgevouwen) maar toch... Hij vond het wel schattig dat ik al zo ijverig aan t zoeken was.. Ja echt mannen weer hè? Geen haast.... wel haast!!!!!!!! ach jullie snappen dat wel....;)

3. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahahaha poeptoverdrankje!!!! ik lig in een scheur erom.. :D:D pfff mn emotie schommelt toch hee vandaag!! lachen huilen lachen huilen... :p :)

4. Troel

Troel Niet meer actief

Sorry voor mn hyper post... :$

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hahahahaha Troel je bent geweldig met je hyperpost!

Knuffel terug Essie!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Wat een hoop om bij te lezen...

Bianca82 welkom terug! En meteen met super nieuws! Wat fijn! Gefeliciteerd!

Lieve lieve lieve Mona.......eigenlijk kan ik weinig toevoegen aan wat de meiden (en dan vooral thee) heeft gezegd tegen je.
    Je bent absoluut niet gemeen!! Dat mag je echt niet van jezelf denken lieverd!!
    Je hebt genoeg voor je kiezen gehad en het wordt hoog tijd dat jij van jullie kleine meisje gaat genieten!!
    Ik hoop echt dat de VK wat voor je kan betekenen.....
    En schrijf lekker van je af hier, daar zijn we voor!

Gizze, meid wat een geweldig positief nieuws :D Heerlijk voor je, gewoon klussen voor echt een reden!!
    En dan maar op het wachtbankje...succes lieverd!

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh meiden, ik zit hier nu ook echt met tranen in mijn ogen. Wat zijn jullie lief!!!! Wat heb ik toch veel aan jullie zeg.

Thee, bedankt voor je peptalk meis! Heb er echt vertrouwen in. Zojuist belde de huisartsassistente nog met de officiele uitslag: een fraaie follikel van 2.0 cm in mijn rechtereierstok!

KONTBOMMEN!!!! Hahahahahahahahahah, geweldig. Ik hoop dat je poepjes snel op gang komen meis, ik weet hoe het voelt als je niet kunt poepen. Echt niet fijn.

Troel! Hahahaha, heerlijk. Bedankt meis.

Bedankt allemaal!!!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Zie je gizzie! Gaat goed komen! Deze korrel komt ook uit m'n rechtereierstok vertelde ze me met de echo. Kon ze zien want die was nog actief.... Mooie bevestiging voor wat ik gevoeld had!
    Nu alleen nog je ei aanmoedigen om te springen, en je man's zwemmertjes dat ze goed hard hun best doen om te zwemmen!

Gaat helemaal goed komen!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel & Noosa: dikke vette knuffel voor jullie!

(ben hier gvd alweer aan het janken bleeeehh)

@ Thee: och meis, wat een gedoe. Ik hoop zo dat jouw misselijkheid snel over mag zijn meis. En € 5,- for a good crap is niet duur hoor (hahahaha). Hopen dat je er snel vanaf bent. (oeh, foute woordspeling) Dikke knuf, ook voor jou!

Gelukkig heb ik geen last van opstipatie... ik kan wel 3x per dag!

@ Gizzie: sleur die vent van je mee naar een gezellig plekje en ga lekker kindjes maken dit weekend!!! (voordietijd krijg je van mij ook nog een knuffel)

10. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Pff dames... Vanaf mijn bezoek aan gyn tot vandaag totaal niet meer het "moet" gevoel..
    Hadden echt een break genomen. Tenminste zo voelde het bij mij omdat ik dacht we wachten wel tot april.

Nu was ik aan het opruimen kwam ik 1 verdwaalde ovu test tegen de laatste die ik in huis had en dacht natuurlijk waarom ook niet. Test gedaan en positief. Is dat niet gek? zit vandaag op dag 36...

Sorry voor de ego maar ben een beetje verbijsterd..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen sorry zeggen voor ego berichten! Daar zijn we hier voor. Vind t juist mooi dat iedereen ons toch weer weet te vinden!

Bijzonder is het wel blije!...maar had jij vorige keer ook niet die vage ovu testen?

12. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Klopt, ze schommelde steeds heen en weer. vond het wel weer even gek! Trek er geen conclusies uit hoor, daarvoor weet ik inmiddels wel beter..

Ik ga even nieuwe eetkamerstoelen uitzoeken. die wat we gekocht hadden kraakte heel erg en bleek een fabrieksfout..

X

13. Troel

Troel Niet meer actief

Moehoehahaha! kontbommen????! Hahahha Gizzie jij kan er ook wat van hoor!! Zijn dat ppppffffrrrrrtttt's? (windjes, scheetjes, ruften, bouten??) :D:D;);)

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ohw heerlijk die hormonen. :D Ik herken het zo. Ik had dat ook zo erg. Is nu eigenlijk wel weg. Ik kon om alles janken.
    Mannen willen altijd alles rustig aan doen en relaxed en zonder haast. Maar als die box nou echt heel mooi is en een leuke prijs heeft zou ik er toch voor gaan. ;) Bij ons duurt het ook nog wel even, maar alles staat gewoon in elkaar op zolder. Liefst zet ik de box nu al in de woonkamer. Hahaha... :D ;)

@ Noosa: Hoe is het met jou?

@ Blijevrouw: Iedere cyclus is anders natuurlijk ook qua aantal dagen. Ik had ook pas laat een positieve ovutest. Maar als je pas ook al positieve ovutesten had zou ik er toch ook wel aan twijfelen. Ach, je weet maar nooit. Je merkt niks aan je cervixslijm?

@ MayD: Ik wou dat ik 3x per dag kon. Lijkt me echt een verademing. Ook heel de zwangerschap geen last van gehad van een moeilijke stoelgang?
    Ik wou dat ik je pijn weg kon nemen. Vind het zo vervelend en rot voor je. Doe rustig aan meis. En blijven aangeven bij de vk dat je erg veel pijn hebt. Lijkt mij dat ze toch weleens een keer naar je gaan luisteren.
    Dikke knuffel voor jou!

Hier alle boodschappen weer in huis. :) Heerlijk. En straks lekker 2 broodjes frikandel met mayo eten. En vooral heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel mayo! :p Hihi.. Zoveel trek in.
    Verder lekker in de relaxedmodus.

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hahahaha... @ Troel: Kontbommen zijn de zetpillen van Thee. :p :D Hahahaha... Thee heeft een hele gezellige badkamer met kontbommen, een fles poeptoverdrank en MvM flessen.

16. Troel

Troel Niet meer actief

:$ Oooohhwwwww hahahaha! ;);) Het hadden windjes kunnen zijn hè? :p

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Had zeker gekund. STINKKONTBOMMEN! :p

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hahaha hoe krijgt ie het verzonnen hè? Kontbommen?! Maar wacht maar, ik pak hem nog wel terug! Mijn wraak zal zoet zijn mwhoehahahaha *zoekt een evil smiley*
    Jaaaaaa het is een echt feestje op m'n badkamer! Links op t plankje de kontbommen met een potje vaseline :)$:D) daar naast m'n poepdrankje, daarnaast m'n lenzenvloeistof. Niet te verwarren met m'n poepdrankje, of de mondwater, dat kan nog wel eens vervelend uitpakken. M'n parfummetjes staan er ook nog bij, maar die zijn redelijk werkloos. Kan ze niet verdragen momenteel. Geurtjes Vl. Staan er ook nog (goh, staat er toch iets van hem op t plankje!) die kan ik dan gek genoeg wel weer verdragen. Als hij ze draagt dan hè? Beetje gek als ik ze bij mezelf op spuit.... Bij de wc m'n spullen voor MvM.
    Oh en vergeet die 88 tubes tandpasta niet! Die zijn heul hard nodig voor als de kontbommen hun werk niet of onvoldoende uitvoeren.
    Jaaaaaa echt een heeeeeel gezellig feestje op de badkamer! Moet er eigenlijk een foto van maken met bijschrift: leuk joh! Zwanger zijn....
    (nee das flauw, ik ben hardstikke blij dat dat plankje zo vol staat. Zo kan ik simpelweg niet vergeten dat ik zwanger ben... Samen met de misselijkheid. En m'n volle darmen. En m'n pens die nu wel 23 maanden zwanger lijkt :D)

Haha May! Nee 5 euro is absoluut niet duur voor een good crap! Al was dat flesje 50 euro dan had ik het er nog wel voor over gehad!

Voel je verder ook iets van een naderende eisprong blijevrouw? Ik ben benieuwd! Succes met nieuwe stoelen uitzoeken!

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hehehehe die stinkkontbommen komen nog! Volgens de bijsluiter van m'n poepdrankje ga ik eerst 2 dagen winden laten voordat ik echt goed kan poepen. En dat bedoel ik met: pak Vl. Nog wel terug. Mijn wraak zal zoet zijn! Of... Nou ja.... Stinkend sowieso! :D

Oke.... Nou wordt het echt een gevalletje van too much information.... :p

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Hahahahaha!!!! :p Goeie aanpak! VL vergassen. Ook lekker in bed, zo onder het deken en dan flink wapperen met het deken!!! :p

Deel Deze Pagina