De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: wel vaag idd een posi ovutest... misschien toch maar even gezellig maken met manlief? Geen sorry zeggen voor emoberichten hoor!

@ Essie: ik heb geen moment last gehad van mijn stoelgang... eerder te snel dan vastzittend hahaha

@ Thee: ik wil dat plankje wel zien!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    May :D ik zal morgen een foto maken voor je!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha *lol*

4. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha word melig van al die verhalen... Ja ik wil ook je plankje wel zien thee!

Ik heb ook (nog) geen last van mn stoelgang.. Gaat lekker soepel! :D:D

Wat eten jullie vandaag?? Ik wraps! Heeeerlijk!! :D:D:D:D

gizzie: blij? blij? :)

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    FOTOFOTOFOTO!!!! :D Ik wil ook zien!!! :p

Net van m'n zusje een Woezel en Pip rugzakje gehad en een Woezel en pip bordjes en bestek. Super lief en schattig. :D De kleine wordt maar verwend. En wij natuurlijk ook. ;):D

@ MayD: Wat heerlijk zeg dat je daar nooit last van hebt gehad. Beter!!

@ Troel: Heerlijk zeg als alles soepeltjes je kontgat weer uit komt. :p;) Hihihi.. Ik ga zo maar weer even een tijdje op de wc zitten. Kijken of het komt.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je dat van je zus hebt gehad!!!

Da's dan ook het enige waar ik geen last van heb gehad hahaha...

Eten: wij hebben gebakken kriel met een jasje, rundervinken en verse sperziebonen gehad vanaamp.

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ja, super lief van m'n zusje. :D

Vandaag is een vriendin van mij bevallen. Via keizersnede. Erg leuk! Ik krijg er echt kriebels van! Maar ook weer heel dubbel, omdat ik ook denk aan dat kleine mannetje wat maandag is overleden en vandaag begraven is. Leven is zo dubbel.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Echt wel... ik moet zeggen dat ik wel goed heb geleerd de nare dingen snel van me af te zetten...

Tuurlijk, nare dingen gebeuren. Ik bedoel, Harold en ik zijn ook wel bezig met het regelen van de uitvaartverzekering en ons testament... Wij zijn wel realist. Maar ik probeer me verhalen van anderen vooral niet te veel aan te trekken of te lang bij me te laten hangen.

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Good morning!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning meiden!

Essie, pfoe dat is wel dubbel ja! Hoop dat jullie er een beetje mee om kunnen gaan.

Thee.....ik wil ook foto's van je plankje zien :D :p

Zooo ik heb heeerlijk gegeten gister. Met vriendinnen naar sushibar geweest.
    Goed opgelet wat ik wel en niet mocht maar het was heeerlijk!
    En vanavond weer uit eten alleen nu voor personeelsuitje...life is good! :)

Vandaag verder wat klussen aan t kamertje hoop ik. Vriend is nog steeds een beetje ziek, hoop dat hij er ook wat energie voor heeft.

Hebben jullie nog plannen?

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

@ MayD: We gaan ook door, maar het is wel moeilijk. Zeker naar wat die familie al allemaal heeft meegemaakt. :( Heel triest alles bij elkaar.
    Maar we zijn ook super blij voor onze vrienden die nu een kleine hebben. Een jongen! Er worden zoveel meisjes geboren.

@ Thee: Goeeeeeeeeeeeeeedemorgen! ;) Ben zoo benieuwd naar je privéplankje. :p

@ Noosa: We weten er wel mee om te gaan. Maar het leven is gewoon zo dubbel. Leven en dood liggen zo dicht bij elkaar.
    Mooi zo dat je lekker gegeten hebt met vriendinnen. Ik ben geen fan van sushi. Hihi... en dan vanavond weer uiteten. Lekker hoor! :p Je boft maar.
    Balen dat je mannetje niet lekker is. Hopen dat hij snel weer opknapt.
    Mijn mannetje gaat vandaag ook weer verder in de babykamer. Kozijnen verven en de inbouwkast in de grondverf zetten.
    Ik ga saai strijken. ;) Hihi.. er ligt weer genoeg, dus daar ben ik wel even mee bezig.

Fijne dag allemaal vandaag!!

12. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ojaaa die foto! Was het alweer vergeten!! Zal em straks maken als ik me ga douchen!

Klinkt goed noosa! Lekker genieten! Hopelijk voelt je vriend zich snel wat beter.
    Hier vandaag weer een rustig dagje. Na vandaag heeft Vl. Ook lekker weekend dus daar kijk ik wel naar uit!

Fijne dag vandaag!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Strijk ze Essie!

Foto komt straks! Zit nu nog super lui beneden, als ik ga douchen zal ik de foto maken haha

14. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Gistermiddag had ik een heel verslag getypt, maar werd onderbroken door ziekenhuis van mijn vriend. Dus had beeldscherm uitgezet, want schrijf straks bericht wel af. Kom ik thuis druk ik de stroomschakelaar onder het mom ik ga me pc opstarten. Alleen ik zette dus de stroom eraf. Stom, had geen zin om nog opnieuw te beginnen.

Vandaag nieuwe poging :D

@Essie, Dat is goed om te horen te lezen, dat het zo mooi is geweest in je geboorteland. Lijkt me een bijzondere ervaring!
    Maar nu zit ik even je banner te bekijken, maar dat betekent dat je voor die tijd al zwanger was, terwijl jullie eigenlijk pas na de reis er voor wilde gaan? Wauw dat is dan toch allemaal snel gegaan. Had je geen problemen met de malariatabletten?

@theeleut, Een mk is natuurlijk verschrikkelijk. Fijn om te lezen dat je zoveel steun hebt mogen ervaren. Nu heb ik een vraag, ervaar jij nu ook angst omdat je bijna evenver bent als je vorige zwangerschap? Als ik naar mezelf kijk ervaar ik die angst wel. Bij mijn 1e mk heb ik na 1 week dat ik een positieve test had in handen een mk gekregen. Bij de 2de keer de volgende dag al. En het is bij mij nog zo pril dat ik wel denk als ik in ieder geval voorbij de 1e week mag zijn dan heb ik alweer meer vertrouwen. Uiteraard kan er dan nog van alles gebeuren, maar zo werkt dat op dit moment in mijn hoofd.
    Mijn vriend heeft zover ze een diagnose vast hebben kunnen stellen cu i.c.m een eventuele pds. Chronische darmproblemen zeg maar.

@Gizzie, wat fijn een EI. wauw, heerlijk om te horen. Dat wordt klussen in huis, uh bed :p

@MayD, vele hebben al lieve dingen geschreven, waar ik mij volledig bij aansluit. Ik vind dat je een hele lieve mama gaat worden. Ik zeg het verkeerd, je bent al een lieve mama, want je nu allemaal al overhebt en doorstaat voor deze lieve kleine meid.
    Probeer ondanks dat je VK er niet echt wat van wilt weten, toch met haar te bespreken. Zij voelt niet wat jij nu voelt. *knuffel*

@Delta, er gaat me wat dagen. Jouw vriend was toen naar NY geloof ik.:) En kon toen elk moment terugkomen.
    Heb je al wat meer zicht op je ei dat je deze bijvoorbeeld voelt of rekbaar slijm ervaart? Dat wordt klussen deze dagen;)

@Troel, dank je wel voor de felicitaties. Ik zie dat jij over een paar dagen weer op controle mag naar het hartje luisteren. Verloopt de zwangerschap verder goed?

@Noosa, bedankt voor de felicitaties. Ik zie dat je alweer op de helft bent van je zwangerschap. Wat gaat dat allemaal snel meid. Ben veelste lang weggeweest, maar moest toen echt voor mezelf kiezen.
    Gaat het goed met de zwangerschap?

@blijevrouw, bah dat het allemaal niet zo lekker loopt. Ik ben nog steeds niet thuis in de ovutesten. Voel je verder ook dat je ei er aan zou kunnen komen? Of vruchtbaarslijm? *knuff*

Hoop nu een beetje bij te blijven. Heb nu het gevoel nog achter de feiten aan te lopen. Maar jullie kletsen zoveel er op los, dat valt ook niet altijd bij te houden:$:p

Gisteren ben ik bij huisarts geweest en ik krijg binnen een week een uitnodiging van de POP-poli. Dat is dus even afwachten.
    Heb ook contact gemaakt met MvM en wordt volgende week contact met me gezocht.
    Maandag contact zoeken met dietiste om nog een afspraak mee te maken om te kijken waar ik mijn voeding moet aanpassen. Ik mag namelijk heel veel dingen niet en wil natuurlijk wel voldoende voedingsstoffen binnen krijgen en afspraak was dat als ik zwanger was ik nog een keer terug zou komen.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: thnx meis... doet me wederom goed om zoiets liefs te horen... ik hoop dat je veel baat hebt bij de POP-poli. Bij mij waren gesprekken met een psych al genoeg om me er doorheen te helpen.

@ Luie theeleut, kom op met die pica!!! hahaha

@ Noosa: oh, moet je me nu zo jaloers maken met sushi!!! (hebben we hier in de buurt niet). Vanaamp nog een keer uit eten... luxe hoor!

@ Essie: strijk ze... wich reminds me... ik moet mijn strijkbout nog even goed verstoppen voor de kraamzor hier komt.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca1982: Het was zeker wel een hele mooie ervaring. Vergeten we nooit meer.
    Bij de huisarts hadden we aangegeven dat we een kinderwens hadden en die gaf aan dat dat niet erg was.
    Ik was inderdaad voor de Sri Lanka vakantie zwanger. Het was toen nog heel pril, maar alles is gewoon goed gegaan. Ik hoefde geen malariatabletten te slikken en ben gewoon overal tegen ingeënt. Dus was gewoon geen enkel probleem. :D
    Bij ons was het ook gewoon onverwachts in 1x raak. Dat was ook een hele verassing. Hadden we gewoon nooit verwacht. In april was ik gestopt met de pil en toen 3 maanden veilig gedaan en toen condoom weg gelaten en gelijk raak.
    Fijn dat je een uitnodiging krijgt van de POP-poli. En dan waarschijnlijk een intake en dan gaan ze dus kijken hoe en wat?
    Het is inderdaad belangrijk om goede voedingsstoffen binnen te krijgen. Goed dat je daar ook zo op let.
    Ik neem aan dat je ook foliumzuur slikt?

@ Thee: Ik zit ook nog in mijn luie kloffie. ;) Ik ga zo ook maar eens douche. Ben wel lekker lui vandaag. :) Moet mezelf dwingen om te strijken. ;) Ik ben echt super nieuwsgierig naar je beroemde plankie. :p

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jeetje bianca82, dat lijkt me heftig voor je vriend, chronische darmproblemen. Kan daar wel iets aan gedaan worden zodat het allemaal wat beter gaat? Ik begreep dat er een erfelijkheidsfactor is? Hoe groot is dan de kans dat jullie kleintje dit ook krijgt?
    Even iets heel anders, maar ik heb astma en we hebben 50% kans dat ons kleintje dit ook krijgt. astma is natuurlijk niet te vergelijken met dat wat jouw vriend heeft, maar ik vroeg me af of ze daar iets over kunnen zeggen?

Wat betreft de MK: ik ben altijd erg nuchter geweest. Ook toen we de MK hadden. Natuurlijk waren we hardstikke verdrietig, je Weet dat het fout kan gaan, maar toch is het een ver van je bed show. Maar oh wat heb ik gehuild. Ik zag het allemaal even niet meer zitten! Dan ben je normaal nog zo nuchter, op dat moment was ik dat ff niet! Gelukkig kon ik het wel relativeren. Maar toch he, gevoel en verstand staan dan ver van elkaar af..... Achteraf gezien heb ik geweten dat die zwangerschap niet goed was. Achteraf is alles natuurlijk makkelijk, maar er vielen ineens dingen op de juiste plaats.
    Ik was heel bang dat ik een nieuwe zwangerschap nooit meer als 'onbezorgd' zou ervaren. Dat ik altijd die zelfde gedachtes zou hebben als toen ik zwanger was van de MK. Gek genoeg heb ik dat deze keer helemaal niet! Het voelt zoooo anders! Ik heb wel vanaf het begin af aan tegen deze week opgezien. Want dit is de week dat het fout ging. Irritant genoeg kom ik precies op dezelfde dag uit. Allebei de keren was/ben ik 8+5 op een dinsdag. En dan ga je toch wel denken.....
    Ik doe een vreugdedansje als deze week voorbij is! Merk aan mezelf dat ik er nu toch veel aan denk. Herinneringen komen weer heel sterk naar boven. Ben heeeeeel blij dat we het hartje hebben zien kloppen met 6+5! Vl. En ik zijn ervan overtuigd dat dat de vorige keer nooit is gebeurd. Maar ik heb toen nooit een echo gehad. Pas toen de MK al aan de gang was, en toen was er alleen nog een restant van het vruchtzakje te zien. Het is ook echt nergens op gebaseerd maar dat idee hebben wij allebei heel sterk.
    Maar ik denk wel dat die angst altijd zal blijven. Bij iedere volgende zwangerschap zal het weer terug komen.
    Ik merk wel, toen ik de MK gehad had, en niet alweer zwanger was, dat ik de weken door telde. "anders was ik nu zoveeel weken geweest" en dan ging ik opzoeken wat er dan allemaal gebeurd zou zijn in m'n buik.
    Nu ik dan weer opnieuw zwanger ben, weet ik dat ik anders rond de 25 weken geweest zou zijn. Maar ik weet het niet meer precies. Wel lijkt me straks moeilijk als de uitgerekende datum in beeld komt. Ookal ben ik dan rond en (hopelijk!) gezond met deze zwangerschap. Anders had ik dan al ons kindje gehad.
    Maar goed, nu ga ik begin juli ons kindje op de wereld zetten! En daar ga ik me gewoon aan vast houden!
    Voor jou is het natuurlijk al weer heel anders, jij hebt 2 keer een MK gehad, dat is echt vreselijk heftig! Ik ga voor ons beide duimen dat deze week snel voor bij is! Dan zijn we allebei onze moeilijkste periode voorbij. Wanneer krijg jij je vroege echo? Ook rond de 6/7 weken?
    Ooh man wat was ik blij toen ik dat kleine knipperlichtje zag!

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Foto's komen der aan! Komen in m'n album te staan.

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca1982: Ik hoop en bid voor jullie dat dit een goeie plakbeeb is. Een hele dikke knuffel voor jou.

@ MayD: Hihi.. owee als ze merkt dat jij aan het strijken bent. Denk aan jezelf he! Rustig aan.

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Foto's staan in een prive album! Ik ga me douchen!

Deel Deze Pagina