De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Het is zeker wel spannend. Gewoon een ei!! Dus dan werkt het wel allemaal toch?
    Ja, we zijn echt een super groepje met elkaar. :D Jullie zijn allemaal de beste!! :D

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nee, JULIE zijn de beste!!!!

Fijn dat je gewoon lief en leed kunt delen...

Stelletje lieverds!!!

3. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Zojuist het eten achter de kiezen. Op zaterdag eten wij eigenlijk altijd brood. Soms met soep of een knakworst.

Alleen ik heb vandaag bij boodschappen de verkeerde hagelslag gekocht "puur". Niet te eten, maar goed, tis dure hagelslag speciaal suikervrij, dus zal het opeten.

Vanavond eerst nog even bankhangen, daarna nog even op visite.

Jullie nog plannen voor het weekend verder?
    Fijne avond!!

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahaha, geen seks op de zolder gehad hoor! Echt klussen, en jee, wat doen mijn handen zeer zeg. Helemaal ruw van dat stomme schuurwerk.

Je slaat de spijker op z'n kop Es. Dat gevoel heb ik nu eindelijk, dat alles werkt van binnen. Ongeacht of het ei nu bevrucht wordt of niet, ik vind het echt zo fijn dat ik uberhaupt een ei heb, en dat mijn hormoontjes dus goed werken. Super!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Inderdaad Thee, heel bijzonder hoe oprecht je met iedereen meeleeft hier. Zo ervaar ik dat ook echt. Een heerlijk clubje meiden dit! Met de nodige humor en relativering, en oprechte steun en lieve woordjes als dat nodig is.

Love you girls!

Mmmm, wij gaan zometeen langs Domino's Pizza!!! Nog niet gegeten, en ik barst van de honger.

Fijne avond!!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey lieve meiden,

Even een berichtje uit Zeeland..
    Het begon gisteren al goed, smorgensvroeg al vertrokken omdat we dan nog wat van de dag hadden. Eenmaal aangekomen in zandvoort viel alles vies tegen!!
    Het huisje was vies, lagen muizenkeutels in bed, stond en lag rattenvergif overal! Heel oud park, klein. Niets te doen. Viel gewoon tegen en ik ging niet in een muizenkeutelbed liggen en mijn honden los laten lopen waar gif lag. Dus meteen gaan klagen dat we hier niet wilden blijven. We waren al twee maal in Zeeland geweest port zelande en wiste dat het daar echt een super park was. En hebben gevraagd om een huisje in Zeeland. Dit hebben de uiteindelijk gauw gekregen. Wel twee huisjes apart, maar wel naast elkaar en 130 moeten bij betalen. Goed wij naar Zeeland, onderweg alleen maar files, 3 uur weer in de auto gezeten, waren we er bijna weer file doordat wij alchoholcontrole erna moeten doen pff kon niet op haha. Maar we waren er eindelijk! Prachtig park maar dat wisten we natuurlijk al en twee mooie huisjes.
    Gistereavond schoen gezet hahaha ennne!!! Sinterklaas is geweest ha ha ;)
    Hadden allemaal chocoladeletter, pepernoten en een gelukspoppetje gekregen.
    En dt gelukspopetje heeft gewerkt!
    Ik ben vandaag echt ONGESTELD geworden! Had een paar dagen al wat bloedverlies maar niet echt dat je zeg ik ben ongi. Maar dat is vandaag dus wel zo ;). Ik weet niet precies op welke cd ik zat, heb mijn agenda niet bij mij ik dacht 88.
    Maar ben blij dat ik het nu wel ben geworden, eindelijk na 3 maanden en kan me lekker straks wat drinken hihi.
    Vandaag lekker geshopt in Middelburg en vanmorgen heerlijk over het strand gewandeld! We gaan dalijk lekker gourmetten.
    Ik wilde toch even gauw een berichtje achterlaten ;).
    Meiden tot maandagavond of dinsdag
    xxx

7. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    @Bianca, leuk om ff wat van je te lezen. Jeetje dat was geen leuk begin van een korte vakantie. Gelukkig is het goed opgelost en zitten jullie nu waar het wel fijn is.
    Verwen jezelf maar eens goed met shoppen, een lekker wijntje en frisse zeelucht doet een mens ook goed.
    Enerzijds balen dat precies in je vakantie je ongesteldheid doorbreekt, van de andere kant natuurlijk erg fijn dat het eindelijk weer is doorgezet na zo'n lange tijd.
    Drink er maar een lekker wijntje op en geniet er van, je hebt het verdiend!!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @bianca ja gaan er zeker van genieten en hebben we ook al gedaan. Morgen weer lekker naar de zee ;) doet mij en mijn man ook echt goed er even tussen uit.
    Ik heb een vraagje..

Moet ik.vanaf vandaag cd1 pakken? Heb 3-4dgn ervoor meer bruinig/slijmig met soms beetje helder bloed 2druppels gehad. Maar vsndaag is het echt.doorgebroken tot ongi. Ik weet niet welke dag 1 nu is van mijn nieuwe cyclus?

Wij.gaan slapen,.zijn moe van een ontzettende leuke dag!
    Trusten xx

9. Delta

Delta Niet meer actief

hey lieverd! Ik las het al op je FB! pff wat een begin zeg. gelukkig is het nu wel leuk! lekker genieten he! enne de eerste dat je echt ongi bent, meetellen als dag 1 !! super.. zou het toch door de maansteen komen? ;)

ik heb mn steentje even af gedaan.. ben benieuwd wat mijn ei gaat doen.. zit op dag 15, en nog geen temp verhoging helaas.. maar ja.. komt goed, i hope..

dikke kus!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

@ Gizzie: Ja, je lichaam werkt gewoon! Echt super! Dus er moet binnenkort wel duidelijkheid zijn! Of een positieve test wat ik heel erg hoop of een aankomende ongi. Stelt je wel gerust toch?
    Heerlijk dat jullie gisteravond pizza van de Domino's hebben gegeten. Dat vind ik zo'n goeie pizzeria!! Love it!!

@ Bianca88: Wat een gedoe zeg met dat slechte huisje. Dat het niet eerst is gecontroleerd door hun of het wel schoon was. Super dom. Gelukkig hebben jullie nu wel een ander huisje in een andere plaats, maar hier is het wel een heel stuk beter zo te horen.
    Geniet er lekker van!
    En wat super dat je ongi bent geworden!! Ben super blij voor je! Jeeeej!!! Eindelijk weer een nieuwe ronde en je kan nu lekker genieten van de drankjes. Heerlijk hoor!

@ Delta: Hoe is het met je meis? Lukt het ontspannen een beetje?

Hier heeft m'n mannetje gister de kast van de babykamer in de grondverf gezet en de kozijnen geverfd. Het begin is er. Morgen gaat hij nog een keer de kozijnen doen en de kast grijs verven. Nu die thuis is kan hij hier lekker mee aan de slag. Ook fijn! En ondertussen solliciteren.
    Verder vandaag lekker een relaxdagje.

Jullie nog plannen?

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delta: jouw ei komt nog hoor... als je op je vorige cyclus af zou gaan, zou je ei vandaag of morgen moeten springen... Maar geen enkele cyclus is hetzelfde, dus dat zegt niets over deze cyclus!

@ Bianca88: wat goor zeg, rattegif en muizekeutels! Joepie eindelijk ongi! Ik zou ook vandaag als jouw CD1 aanmerken! Geniet lekker van de wijntjes en drink er ook een voor mij.

@ Bianca1982: getsie, pure choco bleh... weet je wat wel lekker is? Pure chocoladehagel in yogurt met een scheut roosvicee (of ranja)

@ Essie: zo te horen schiet het kamertje op! Wij willen natuurlijk het eindresultaat zien!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws hier!!
    Ei, ongesteld...fijn meiden!!

Essie, lekker he n begin aan babykamer...ik ga zo het ledikantje verven!

Verder rustig dagje. Even chillen na n druk weekend. En vanavond bij vrienden eten

Jullie plannen verder?

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Straks lekker douchen, daarna de 2e buitenlamp monteren (doet mijn man, ik heb supervisie hahaha)... en vanmiddag F1 kijken

14. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Vandaag maar eens uitgeslapen, was vanmorgen weer vroeg wakker omdat ik moest plassen. Kennen jullie dat?

@Bianca88 ik zou ook gisteren als 1cb rekenen, omdat je aangeeft toen alles echt doorzette.

@MayD Ik hou ook helemaal niet van pure chocola, maar tja kan moeilijk weggooien. Jou combinatie klinkt lekker, alleen mag ik dat niet. Krijg ik teveel suiker binnen.

Aan de dames de bezig zijn met de kinderkamer, vanaf wanneer moet deze klaar zijn?
    Niet dat ik nu al moet beginnen, maar informeren kan nooit kwaad natuurlijk.

Even een vraag, zijn er hier dames die katten hebben? Nu doet vriendlief al netjes de kattenbak is ie erg blij mee :p
    Maar hoe laten jullie je kat(ten) wennen aan een aankomende nieuwe situatie?
    We hebben 2 katten en een konijn. En onze ene kant is best wel lomp qua springen op je en ik bedoel dan echt lomp springen. Overal kusjes geven. Nu mag ie dat niet meer in me gezicht. Springen kon volgens HA geen kwaad voor de kleine, alleen voor mij vervelend. Ik laat het nu niet meer toe, want vind dat toch geen prettig idee.
    Maar straks met aanschaf babyspullen, in hoeverre je katten erbij laten/betrekken?

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Nou we zijn voorlopig nog niet klaar. Duurt nog wel even denk ik. Hihi.. maar we hebben ook nog even. ;) Maar als het klaar is plaats ik zeker even een fotootje. :) Ik ben zelf ook super benieuwd naar het eindresultaat. ;)

@ Noosa: Leuk dat je het ledikantje gaat verven. Welke kleur wordt die?
    Enne, vanavond ALWEER buiten de deur eten? :p;) Je doet het goed met eten dit weekend. Hihi... lekker hoor! En vooral ervan genieten. :D

@ Bianca1982: Ik wordt ook wakker omdat ik moet plassen. Heel vervelend, maar de kleine ligt bij mij ook echt op m'n blaas, dus moet echt veel naar de wc. Heel irritant.
    Wij zijn bij 18 weken zwangerschap een beginnetje gaan maken met de babykamer. Alles opruimen en heel veel troep weggooien en zo. Daar zijn we mee begonnen. En nu dus bezig met kozijnen verven en de inbouwkast verven. Pas na de 20 weken echo wilde we echt verder gaan en de 20 weken echo hebben we al gehad.

Mijn mannetje heeft gisteravond aangegeven dat hij het eens is met de meisjesnaam die ik in gedachten heb. :D:D:D Zo leuk. Hij vindt het ook een erg leuke naam. :D

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  17. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: ja gaat wel oke! lief dat je het vraagt. met jou ook alles goed?

@ MayD: ja mn ei komt nog! misschien heb ik hem gister gehad, mn temp was vannochtend 36.9 ben benieuwd.. komt goed ! :)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delta: ik had me een dag verkeken in jouw kaartje... Ik denk dat je ei idd gister is geweest...

@ Bianca1982: jammer... tja, dan maar door de bittere hagel heenbijten...

@ katten: hou er rekening mee dat je babyspullen zoveel mogelijk vrij van katteharen moeten blijven, want katteharen verteren niet..... Als de kleine te veel haren binnenkrijgt kunnen deze zich te veel ophopen in het spijsverteringsstelsel van de baby.

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Nog wel geklust voor je ei? Of even rust genomen?
    Lekker aan jezelf denken hoor meis. Met mij gaat het redelijk. Ook ups and downs. Dinsdag heb ik weer een sollicitatiegesprek, dus dat is weer super spannend. Ga me vanavond alvast voorbereiden.

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: nou ik heb pas net vanavond mn temp ingevuld hoor! want was druk dit weekend! haha denk ook dat mn ei gister is geweest

@ essie: we hebben donderdag en gister (op ei dag!) geklust :D haha en vanavond misschien nog even voor de zekerheid! je weet maar nooit he.

oh goed zo! weer een sollicitatie. super spannend. ik blijf voor je duimen!!

Deel Deze Pagina