@ Delta: Ohw, gewoon weer goed geklust dus. Super spannend ook voor jou. Ik blijf voor jou duimen meis! Hoop het zo. Ik ga uiteraard weer heel hard mijn best doen tijdens het gesprek. Ik ben positief en geef aan dat ik heeel graag wil werken en ik kan gewoon werken.
@ essie: thnx! we blijven afwachten of het raak is.. maare dat met jou zit wel goed! ik weet hoe graag je weer aan het werk wilt! ik duim
Ik duim ook voor je Essie, dat je snel wat werk hebt! Hier vannacht goed geslapen. Wel met 3x plasonderbreking, maar gelukkig weer snel de slaap kunnen vatten. Reneé dankt dat mijn buik van gummy is ofzo... ze doet me nu vaak echt pijn met haar geschop en gedraai! Soms ziet mijn buik er zelfs helemaal misvormd uit (kont aan de ene kant, voetjes aan de andere en in het midden helemaal plat...) echt heel rare gewaarwording. Of ik heb ineens een heel puntige buik, als ze weer eens precies met de billen bij mijn navel zit.
Goedemorgen meiden! Delta, fijn dat je goed geklust hebt! Mijn duimen draaien. Essie wat spannend weer n sollicitatie Mayd, goed dat je nachtrust weer beetje terug is. Ik moet ook standaard plassen s nachts. En lijkt mr best grappig om te zien die kleine renee in de bocht
nou laat dat duimen maar zitten, nog geen ei gevonden! temp weer omlaag, kan wel janken, wat is mijn lijf van plan te doen?!
Schatje wat rot voor je! Maar vergeet niet dat elke cyclus weer anders is! Je kan er niet de klok gelijk op zetten....ik weet zeker dat je eitje een dezer dagen komt. Dus lekker klussen als je wilt en ik weet zeker dat jullie beebje niet lang meer op zich laat wachten!
thnx noosa.. ik voel me zo kut nu.. vl is vrij maar kan gewoon niet meer slapen.. alleen maar liggen piekeren erover... heb mijn maansteen ook af gedaan... zou het dan toch door de tarwekiemolie komen dat ik vorige keer een vroeg ei had? ben zo bang dat mn lf te kort is.. naja we zien het wel...
Goedemorgen, @MayD dat is fijn dat je weer wat beter geslapen hebt. Die wc onderbrekingen daar heb ik nu al snachts last van, gelukkig nog maar 1 keer per nacht. Grappig om te lezen welke vormen je buik aan kan nemen en dat je kan zien hoe de kleine ligt. Bijzonder lijkt me dat. Heb je daar veel last van of is het meer een soort gekietel? Bedankt voor je uitleg over de katten, dat wordt nog een uitdaging om hier alles kattenvrij te gaan houden, maar alles over voor de kleine. @essie succes met je sollicitatie morgen. Het is je zo gegund! Zal voor je duimen. @Delta, he meid bah dat je temp weer gezakt is. Controleer je alleen via temp of ook met cervixslijm? Heel logisch dat je baalt, schrijf maar lekker van je af. Knuffel voor jouw! Merkte dat ik gisteren overdag eigenlijk helemaal niet misselijk was en daarvoor savonds alle hevigheid kreeg. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. We hebben hier dat we naar bed gingen gepraat over wanneer vertellen we het en hoe. Nou daar moeten we een heel plan voor gaan stellen, zo ingewikkeld zit de famillie in elkaar Vanaf wanneer hebben jullie het verteld, iedereen of alleen ouders, overgrootouders, vriendinnen?
@ Bianca1982: ik controleer alleen met temp! wil niet nog meer door de war raken, ik kom daar ook geen wijs uit!
Goedemorgen lieverds, @ Delta: Een super mega vette dikke knuffel voor jou. Wat stom. Zoals Noosa ook aan geeft, is elke cyclus anders. Je ei komt nog wel. Houd moed meis. Probeer lekker afleiding te zoeken, ookal weet ik dat dat erg moeilijk is. @ MayD: Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Heerlijk hoor. Bij ons ligt de kleine meid nog steeds laag en vooral op mijn blaas. Ik blijf plassen. Wordt er af en toe wel gek van. Zit af en toe in m'n buik te duwen en hopen dat ze wat omhoog kruipt. Maar mevrouw is eigenwijs. @ Bianca1982: Wij hebben het al heel snel moeten vertellen aan m'n ouders, maar dit kwam ook door de vakantie en de vaccinaties die we moesten halen. Hihi... Wij hadden een fotolijst in hartvorm gekocht en ik had daar een versje ingeschreven: Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik word geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Dit vonden beide ouders errug leuk. Lieve schatten, ik ga nu eerst weer sporten en er tegen aan. Moet wel soepel blijven. Ben er straks weer. Fijne dag vandaag en succes met jullie bezigheden!
Hoi meiden, Delta, dikke knuffel meis! Ik duim dat je eitje snel mag komen. Misschien is je cyclus deze ronde wel iets langer? Bianca, meis, ben blij voor je dat je ongi bent! Natuurlijk liever een wondertje in de buik, maar gelukkig is deze cyclus van nature geeindigd, en niet met hulp van provera. En je hebt dus wel een eisprong gehad! Toch? Oh, ik duim zo voor je dat je deze cyclus eindigt met een bevrucht eitje!! Ga je nog iets speciaals doen? Tempen, ovutesten? Heb je een leuk weekend gehad in Zeeland? Bianca82, een heel plan van aanpak? Zo'n ingewikkelde familie? Wij zouden het zelf pas aan iedereen vertellen na 12 weken (zeg ik nu, misschien denk ik er wel anders over als het zover is). Essie, morgen weer een sollicitatiegesprek? Super meis! Ik duim voor je. En a.s. vrijdag weer een echo van jullie meisje! Toch? Thee, voor jou een extra dikke knuffel! Hoe gaat het met de rest? @hier: nou zaterdag dus een op mijn ovulatietest. Vrijdag om 15.00 uur was ie nog negatief, zaterdag om 13.00 uur positief. Binnen 48 uur springt dan je ei? We hebben zondagmorgen geklust. Normaal ga ik na de daad meteen naar de wc , maar ik ben nu lekker nog een kwartier blijven liggen, met het dekbed een beetje onder m'n kont gefrummeld, hahahaha. Zwemmen maar! Wanneer zal ik nu als NOD aanhouden? Maandag 12 december? Vind het wel gek, al die tijd heb ik me gefocust op symptomen die op een eisprong kunnen lijken. Nu heb ik helemaal niets gevoeld, en blijkt er zowat een rijp ei in mijn eierstok te zitten! Voelen jullie het wel altijd?
@ gizzie: ja dat hoop ik wel.. we wachten even af! jij nog goed geklust zie ik.. nee hoor gizzie ik voel mijn ei eigenlijk ook nooit!
Oh, ik dacht dat jij dat wel altijd voelde Delta! Wel rekbaar slijm toch? Er bestaan geen banners voor een cyclus van ca 145 dagen, dus heb nu maar gewoon even de 28-daagse cyclus aangehouden. Het gaat me nu alleen maar om het aftellen .
nee ik had hem vorige ronde wel gevoeld! maar volgens mij kwam dat door maansteen! of niet.. haha ik heb mijn maansteen afgedaan trouwens.. en slik alleen nog maar foliumzuur van het kruidvat.. nou ik merk alleen rekbaarslijm met het voelen van vingers, anders niet. en ik check niet meer met vinger bij mn bmm... spannend nu het aftellen! ik duim met je mee meid!
Ah, oke. Waarom heb je je maansteen eigenlijk afgedaan? Had je er last van? Mijn eerste ei! Vind het echt spannend... In het slechtste geval een ongi, en ook daar ben ik heel blij mee!
@ gizzie: nee omdat ik dacht dat het mijn cyclus teveel zou reguleren? ik weet het ook niet meer hoor! spannend je eerste ei!! haha kan me voorstellen dat je met het slechtste geval; een ongi, blij word!! kan je eindelijk verder
@ Gizzie: spannend meis! 12 december is een reele datum. @ Delta: dus toch maar gestopt met de steen? @ Essie: een tip die ik van mijn fysio kreeg is om je spieren van onderen bij de eerste aandrang voor ca. 50% van de kracht aan te spannen en dit een 10 tellen aan te houden... Blijft de aandrang, dan nog even aanhouden... als het goed is, hoef je na een halve minuut lichtjes de plas ophouden het eerste uur niet meer. Op die manier worden je hersenen "voor de gek gehouden". Hoe vaker je dat doet, hoe minder vaak je aandrang krijgt.