We wilden eerst een Woezel en Pip kamer doen, maar ineens twijfel ik of het niet meer iets is voor meisjes. Ik heb op een website allerlei leuke Woezel en Pip spulletjes gezien, maar vraag me af of deze kleuren niet meer voor meisjes zijn? Bal pluche Woezel en Pip pastel - Kids Art Company
essie: tja het kan als het zo graag wilt voor een jongen ook hoor... maar omdat er licht roze tussen zit snap ik dat je het meer voor een meisje vind.. ik zou het zelf ook wel voor een meisje kopen en niet voor een jongen..! maar ik vind het wel leuk, maar niet geweldig.. ik houd meer van beige/aardetinten en nijntje ofzo
Jeeeeeej, deel 2!!! Hahaha, leuke praat Thee/Mona/Noosa op het einde van het vorige topic . Eens kijken hoe lang het duurt voordat deel 2 (eigenlijk deel 3) is volgeluld . Oh Noosa, wat bijzonder!!! Pfff, kan me voorstellen dat je daar wel even emotioneel van wordt. Haha Thee, dat lijkt me inderdaad niet lekker! Als je dan een hapje stamp wil eten, krijg je je hele inhoud mee volgens mij. Gadver! Ik ga vandaag boerenkool maken, jammie! Vandaag 7 weken zwanger meis!!! Ja Bianca, vervelend is dat hè . Ik geloof ook echt in de kracht van positief denken, en heel vaak lukt me dat ook. Maar ja, dat lukt niet altijd natuurlijk. Gelukkig hebben we elkaar hier, dat helpt echt wel vind ik! Essie, ik vind Woezel en Pip voor allebei leuk! Ik denk dat wij een Nijntje kamer zouden willen. Niet overladen met Nijntje, maar gewoon neutrale kleuren en een paar Nijntje accessoires. Succes met je gesprek meis! Mayd: hoe voel je je vandaag?
Hoeveel zin ik ook heb om mee te kletsen, ik moet echt veeeeel doen vandaag op het werk. Hopelijk tot vanmiddag nog even!
jaaaa gizzie ! ik moet heel mn huisje schoon maken.. heb ook weinig tijd vandaag.. kijk tussendoor af en toe even snel... werkse meid! tot snel!
Ik denk dat we dan een Woezel en Pip voor een meisje doen en een Tigger kamertje voor een jongen. Tigger is teigetje van Winnie the Pooh. Gewoon wit met grijs en dat vind ik ook heel erg leuk. Kan je zelf nog leuk aankleden verder met accesoires. Morgen de grote dag!! Zooo benieuwd!!
Morning ladies! Succes voor alle dames die het druk hebben vandaag! Ooh leuk noosa dat je de kleine gevoelt hebt! Nog 1 nachtje slapen Essie! Hoe laat hebben jullie morgen de echo? Wij gaan ook voor een Nijntje thema, maar dan wel subtiel. Je hebt allerlei gekleurde Nijntje dingen, en zilver/grijs met wit. Wij willen gaan voor de zilver/grijs met wit. Met deze kwam vriend laatst al mee thuis: Beethoven Nijntje Grijs | Nijntje Grijs | Baby-Dump En deze hadden we de vorige keer al gekregen van vrienden: Bebe-Jou Badset Nijntje Wit Zilver | Babypark Dus hebben we besloten om maar door te gaan met Nijntje. Maar niet overdadig!
spannend morgen essiee!!! komt helemaal goed meid leukkkk thee ! moooooi houd ik ook van! oh en noosa wauw mooi dat je waarschijnlijk de beeb voelde !! komt gauw vast vaker ! geniet ervan
@ Thee: Goedemorgen!! Ja, ik twijfel dus nog over 3 thema's. Maar ik vind Nijntje ook erg leuk. Heb je zoveel leuke spulletjes van. I LIKE! Wij houden ook van wit met zilver grijs. Erg leuk. Maar morgen nemen we dus de echte beslissing. We hebben morgen om 10:45 de echo. Zooo spannend!
Zoo leuk om met al dat babyspul bezig te zijn! Oh fijn 's ochtends al de echo! Dat scheelt weer een hele dag in de zenuwen zitten! Mijn duimen draaien meid!
Thanks lieverd. Ja, zeker wel erg leuk om met al die babydingen bezig te zijn. Het gaat ook ineens zo hard allemaal. Kan me niet voorstellen dat ik alweer bijna op de helft zit. Tijd vliegt! Maar de grootste spanning heb ik voor morgen, omdat ik zo hoop dat de kleine gezond mag zijn met alles erop en eraan. Nog even geduld hebben.