De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: ja gestopt met de steen even.. hij ligt in een doosje.. wat denk jij van mijn temp? ei nog niet gehad?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik durf er niks meer over te zeggen meis... Ik zou zeggen: volgende ronde toch ovutesten als backup...

Als ie morgen weer hoger is, kan het ook zijn dat je vandaag je ei hebt... maar als je temp vanaf nu omhoog schiet en hoog lijft, kan het ook zijn dat je eergister gewoon je ei hebt gehad.

Het kan vriezen, het kan dooien.

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: ja lastig he! we zullen zien

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Echt super die :) op de ovutest. :D Worden we blij van. ;)
    Ik hoop zo dat het raak mag zijn. Ik ga volop voor je duimen. Erg spannend.
    Morgen inderdaad weer een gesprek. Ik wordt wel regelmatig voor gesprekken uitgenodigd, maar zodra ze dan zien dat ik zwanger bent houd het dus op. :( Erg jammer. Maar ik weet in iedergeval wel dat het niet aan mijn brief en cv ligt. Daar krijg ik dus wel altijd complimenten over.
    Vrijdag inderdaad ons kleine meisje weer zien. Super veel zin in en ik hoop zo dat ze gedraaid is en dat de echo niet inwendig hoeft.
    Ik ga vrijdag samen met m'n moeder. Mijn moeder vind het super fijn dat ik haar weer mee heb gevraagd.
    Hopen dat het hoofdje van de kleine er ook goed uit ziet. Toch wel weer spannend.

@ MayD: Super thanks voor de tip. Ik ga het proberen. Helpt het bij jou wel goed?

Ik heb net weer heerlijk gesport. Ik merk nu wel dat ik steeds vaker last krijg van mijn onderrug. Zal er wel bij horen. Maar tis wel een vervelend gevoel.
    Mannetje is nu bezig met de kast verven. Ben super benieuwd hoe het gaat worden.
    Verder ga ik me voorbereiden op het gesprek van morgen en solliciteren.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: de kleine ligt al vanaf heel vroeg op de blaas, en zeker nu na het indalen. De tip helpt bij mij nog steeds... anders zou ik elke 5 minuten wel naar de WC kunnen.

Het probleem in de zwangerschap is dat je continue signalen naar je hersenen gestuurd krijgt dat je moet plassen, terwijl het voor versterking van je blaas (ook voor na de zwangerschap) beter is om pas te gaan wanneer je blaas echt vol is.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: hou je je rug wel een beetje in de gaten? Kan 1 van de eerste tekenen van instabiliteit zijn...

Succes met de voorbereidingen voor morgen... ik hoop echt dat je snel wat vindt!

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Daar mag je gewoon trots op zijn Essie! Het ligt dus niet aan je kwaliteiten, aangezien je op basis van je brief/cv steeds wordt uitgenodigd. De werkgever durft dan gewoon geen zwangere dame in dienst te nemen... Niet fair, maar ja. Daar doe je op dit moment niets aan, met zo'n hoge werkloosheid.

Leuk dat je mams meegaat vrijdag!

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ik ga je tip zeker wel gebruiken. Hopen dat het helpt. Zal vast wel.
    Ik had eerst heel af en toe last van pijn in de onderrug, maar nu wordt het wel steeds vaker. Heeft dit niks te maken met het gewicht wat nu meer naar de voorkant hangt? En hoelang moet ik zoiets aan kijken?
    Bedankt voor je succeswens voor morgen. Het zou erg fijn zijn als ik nog wat mag vinden voor dat ik met verlof ga, maar ik ga er niet van uit.

@ Gizzie: Ik ben er ook wel trots op. :) Geeft gewoon een beetje vertrouwen. En het ligt dus inderdaad echt aan de werkgevers. Zij zijn niet eerlijk bezig.
    Ik neem mijn mams mee, omdat zij zelf nooit kinderen heeft gekregen. Ik ben geadopteerd. (wist niet of je dat al wist). Dus ik deel echt alles van mijn zwangerschap met m'n moeder en daar is ze super blij mee.

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, dat wist ik Essie, maar sta er nu eigenlijk pas bij stil. Dan is het extra bijzonder voor haar!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Ja, mijn moeder is ook erg blij dat ik alles met haar deel. Vindt ze erg bijzonder. En ik vind het helemaal niet erg om alles te delen met haar. Ik vind het juist fijn dat ik haar daar ook een plezier mee doe.

Trouwens mijn mannetje kan vanaf volgende week 3 weken bij PostNL werken. Ze hebben het daar erg druk. Dus dat gaat hij doen. Het verdient niet veel, maar het is wel meer dan de uitkering. Alle beetjes helpen, zo denken we dan maar.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's iig alvast een beetje goed nieuws Essie!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Inderdaad Essie, alle beetjes helpen. En dan kan hij aan het UVW laten zien dat hij gewoon welwillend is om te werken. Fijn meis, wat extra centjes voor de feestdagen!

13. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    @Essie dat is goed nieuws dat je vriend in ieder geval voor even een baan heeft. Alle inkomsten zijn natuurlijk meer dan welkom.
    En druk zullen ze het wel hebben, gezien de feestdagen die er aan komen.
    Net zoals Gizzie al schreef het ligt absoluut niet aan jou kwaliteiten, want je wordt wel elke keer uitgenodigd. Je hebt gewoon de pech dat banen schaars zijn en dan ook nog zwanger.
    Het blijft natuurlijk niet leuk om continue afgewezen te worden.
    Trouwens wat hebben jullie dat leuk aangepakt, fotolijstje met gedichtje. Wij zijn ook nog aan het denken hoe we het vertellen.

@Gizzie heerlijk voor je dat de test positief is. Ik hoop dat het raak voor je mag zijn en 12 dec. is wel een mooie datum om aan te houden.
    Dat plan van aanpak bij de familie is echt geen grapje. We hebben mijn vriends familie, dat is het probleem niet. Mijn schoonmoeder vertellen we het voor de kerst al, omdat we daar dan naar toe gaan en die gaat het dan toch wel opvallen. Ze moet alleen der mond dichthouden tot we anderen op de hoogte hebben gebracht.
    Dan hebben we mijn biologische vader die naar buitenland is verhuisd voor werk en ik niet vaak zie. En de familie die daar bij hoort bestaat uit zijn 2 zussen en een oma. Dus wil die groep samen krijgen om het te vertellen, anders krijg ik echt te horen waarom de 1 wel en de ander niet.
    Dan hebben we mijn stiefouders en nog een halfbroertje. Ohja en dan de oom/tante van mijn moeder (zij is overleden toen ik 14 was) maar hebben veel voor mij gedaan afgelopen jaren. En niet te vergeten mijn opa en oma van mijn moederskant wil ik het persoonlijk vertellen. Mijn enige beste vriendin woont in Belgie en die wil ik het ook persoonlijk, lees telefonisch vertellen. Ze wordt zeer binnenkort gesteriliseerd wat best ingrijpend voor haar zal zijn. En ik wil niet dat ze het via social media erachter komt.
    Maar daarna mag iedereen het weten.
    Maar zodoende zit er dus een heel plan aan vast, want zit ff wat ingewikkelder in elkaar zoals je kunt lezen:$:p.

Goed, zo maar weer eens naar de huisartsenpost om een longblaastest te doen om te kijken of ik astma heb i.p.v. bronchitis.

Fijne dag allemaal

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Poeh Bianca, daar is inderdaad een heel plan van aanpak voor nodig! En dan maar te hopen dat iedereen zijn/haar mondje dicht houdt, totdat jullie het aan al deze mensen hebben verteld. Nee, via social media zou niet leuk zijn inderdaad.

Succes met je test dadelijk!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Het is maar voor 2 weken en 4 dagen. Echt heel kort. Maarja.. nu even uitzoeken of hij dit geld als bijverdienste mag rekenen of dat deze dagen dan gewoon niet worden meegerekend als uitkering. Hoop dat we het als bijverdienste mogen meerekenen. Dan hebben we misschien ietsjes extra voor de babykamer.
    En hoelang moet ik het aankijken met m'n rug?

@ Bianca1982: Het is bij jou inderdaad een stuk ingewikkelder om het aan familie enzo te vertellen. Zoals je zegt, echt een plan van aanpak nodig. Het komt vast goed. Zolang ze er maar niet achter komen via social media. Dat is inderdaad niet leuk.
    Bedankt voor je lieve woorden. Erg lief van je.
    Jij heel veel succes en sterkte bij de test die je gaat doen.

@ Gizzie: Ik ga zo het uwv bellen om te vragen of we die dagen dat hij werkt als bijverdienste mogen zien. Ik hoop het zo. Dat zou wel lekker zijn. Ietje extra. En dat kunnen we dan mooi voor de babykamer gebruiken.

Pfff, pijn in m'n rug is echt vervelend. Zit gewoon niet echt lekker. :( Ik ga het sowieso vrijdag aangeven als ik de echo heb.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca 1982: idd een heel plan van aanpak... succes meis.

@ Essie: als je binnen nu en een 3 of 4 weken na beweging steeds erger wordende pijn in de rug (en het staartbotje) krijgt, kun je beter even naar de bekkenfysio gaan... zij kunnen dan met zekerheid zeggen of het BI is.

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Het is rustig hier vandaag!

MayD, wat staat er op het menu vandaag?

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Opwarmertje groentesoep (gister vers zelfgemaakt) en als toetje zelfgemaakte rijstepap.

En bij jullie?

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hutspot met worst! Hmmm

Bianca ik wilde nog even reageren op je vraag over de katten.
    Wij hebben als tip gekregen om de box wat eerder neer te zetten met balonnen erin. Zodat als de katten erop springen de balonnen klappen waardoor ze het snel af zullen leren.
    Dit kan je natuurlijk ook met de maxi-cosi en kinderwagen doen.

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mmm, dat klinkt lekker meiden!

Ik weet het nog niet, moet dadelijk nog boodschapjes doen. Ik denk aardappelpuree, met erwtjes & worteltjes, en dan nog een vleesje erbij.

Deel Deze Pagina