De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ thee: lief van je poes! schattig.. nee nog geen ei kunnen spotten helaas..

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Toen ik nog rookte en ik moest op de kinderen oppassen, ging ik gewoon naar buiten om te roken... Geen behoefte om die jonge longetjes in de rook te zetten (ook al was het mijn eigen huis). Altijd als mijn zus ze dan weer kwam ophalen, vroeg ze altijd waarom de dames zulke rode wangen hadden... tja ;)

Zoals ik al schreef, ik ben echt geen anti-roker... maar ik vind het inmiddels ook zoooooo vies! Vooral als mijn schoonmoeder net een zwaar shaggie gerookt heeft en dan naast je komt staan.. bleehhh

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    sorry, ik moest zo hard lachen toen ik dat las hahahaha

Onze hond is nu heel vaag aan het doen... de laatste week ligt ie niet meer bij mij in de buurt, maar zodra mijn man of iemand anders binnenkomt gaat hij in bewakingsmodus... En wijkt ie niet van mijn zijde.

Misschien een voorbode dat het niet meer zo lang duurt? Ik hoop het.

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahaha, Thee, ik moet echt weer met je lachen. Ik zou ook liever thuis kotsen bij mijn vertrouwde wc-pot ;). Ah, wat lief die poes van jullie. Net zo lang wringen totdat het wel lukt.

Gezellig, samen op het wachtbankje voor de echo en NOD :p!

MayD, misschien ben ik dan ook geen anti-roker, maar vind ik het alleen maar ontzettend vies. Hihi, beter rode wangetjes dan vieze longetjes!

Bianca88, heb gisteravond de film Mother and Child gekeken. Daar had jij het toch over laatst? Inderdaad een mooie film! Jammer dat moeder en dochter uiteindelijk niet meer verenigd zijn, maar het was toch een mooie einde. Hoe gaat het met jou? Flink aan het vloeien of valt het mee?

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    :D hoe blij kan je zijn hè, met een hoop gekots! Voor vandaag maakt het me allemaal niet uit! Vandaag kots ik met alle liefde en plezier :)

Ik heb dat wel vaker gehoord, May, dat huisdieren ineens 'anders' gaan doen als de bevalling nadert. Ik hoop en duim voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten! Donderdag moest je weer naar de vk toch?

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jepz, donderdag liggingsecho... ik ben benieuwd.

Voor mijn gevoel heb ik nu echt een cocosnoot tussen de benen en is ze nog verder ingedaald... Hopelijk zet de Frambozenbladthee zoden aan de dijk.

Staat trouwens op de verpakking dat 1 kopje per dag aan het begin van de zwangerschap de misselijkheid kan helpen verminderen.

@ Gizzie: inderdaad meis, liever rode koontjes dan vieze longetjes... Wat ik ook altijd erg vind is dat de kinderen ook zo'n rooklucht om zich heen hebben...

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieverds,

Bedankt allemaal voor jullie succeswensen. Erg lief.
    Het gesprek ging goed. Wat wel even schrikken was is dat er 3 mensen tegenover me zaten. SLIK! Dat had ik niet verwacht.
    Dus ben aan alle kanten bekeken en aangestaard en ben ook helemaal uitgehoord. Gelukkig had ik overal een mooi antwoord op. Maar helaas zijn er nog aardig wat andere kandidaten die op gesprek mogen en hoor ik eind volgende week pas meer. Ik ga nergens van uit. Maar het gesprek ging wel goed. :) Dus daar heb ik geen slecht gevoel over.

@ Thee: Wat vervelend dat je zoveel kotst. Maar ik snap dat je het met alle liefde en plezier doet, zoals je het zelf zegt. ;) Het is een echt kwaal. :p Je moet het ermee doen helaas.

@ MayD: Ik heb zelf ook gerookt. Maar vindt wel dat de rokers rekening kunnen houden met de mensen die niet roken. Mijn man rookt nog. Maar wel buiten. Ik vind het nu zelfs stinken. Hihi.. sinds ik een positieve test in handen had ben ik gelijk gestopt. :D Trots op mezelf. ;)
    Maar ik zou zeker niet roken waar kleine kinderen bij zijn. Wel apart van je zus.
    Spannend donderdag liggingsecho. Hopen dat ze goed ervoor ligt.

@ Gizzie: Zoo spannend voor jou. Ik hoop zo dat het raak mag zijn. Duimduimduim. Hoe is het verder met je?

@ Delta: Nog geen temperatuursverhoging gehad? Jou ei komt echt nog wel. Houd moed meis. Knuffel voor jou!

@ Bianca1982: Je moet gewoon bij de POP-poli duidelijk aangeven hoe jij je voelt en hoe het nu gaat. Lijkt mij dat je niet alles weer naar boven hoeft te halen als het nu goed gaat. Gewoon duidelijk bij ze aangeven hoor meis, wat jij wil, want daar gaat het om.

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: fijn dat het gesprek goed ging! ik duim voor je!! ben zo benieuwd

ja nog niet echt een ei gevonden.. ik moet echt afwachten!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: ik ben benieuwd wat er uit dit gesprek komt meis... I'll keep my fingers crossed! Wat goed dat je meteen gestopt bent! Ik ben gestopt op 1 januari, omdat manlief aangaf ervoor te willen gaan... Nog steeds blij met die beslissing. En van het uitgespaarde geld de babyuitzet gekocht. Ik snap het rookgedrag van mijn zus ook niet hoor...

m.b.t. echo. Met 29 weken lag ze al ingedaald met het hoofdje naar beneden. Ik heb echt het gevoel dat ze nu nog verder is gedaald. De voetjes zitten iig bovenin, want ze heeft me gister vol in de maag geschopt. Ook kun je de voetjes vanaf de buitenkant voorbij zoelen schuiven.

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Dat is inderdaad wel even slikken, een kruisverhoor door drie personen... Ik duim voor je!

Gaat goed verder hoor! Ik kan af en toe al helemaal wegdromen, hahaha. Dat slaat nergens op, want hoe groot is de kans dat een eerste ei meteen bevrucht wordt. Gisteren zei ML dat hij met kerst graag lamsrack wil maken. Ik zei, ik weet niet of ik dat wel mag dan...haha. Hoezo op de zaken vooruit lopen. Ach, beetje dromen kan geen kwaad.

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmorgen !!!

We zijn weer thuis :(! Ohh wat was dat weekendje weg heerlijk!! Heeft ons echt goed gedaan zeg, jammer genoeg gaan leuke dingen altijd zo snel om! We hebben meteen gezegt volgend jaar weer te gaan maar dan een midweek.
    Fotos volgen snel op fb!

@noosa ahh wat toevallig hahah, wij zijn ook in port zelande geweest! Jammer dat je niet een week eerder er was, dan hadden we elkaar nog gezien ook ;).
    Zo leuk we lagen tegenover het huisje van Sinterklaas! Ze hadden een cottage helemaal versierd van binnen en buiten alsof Sinterklaas er logeerd :p echt leuk!
    Welk huisje liggen jullie? Super park gewoon daar hoor! En weer of geen weer word een super weekendje meid, leuk!

@gizzie jij goed geklusd zo te lezen! Ohhh spannend !! Ik duim voor je meid, 12 dec ga je testen toch? Ik hoop het zo voor je meid.
    Ja gek is dat he, dan heb ik toch een ei gehad ! Dat verklaarde 2 weken geleden ook mijn steekjes en rekbaarslijm! Maar helaas... maar ben echt blij ongi nu te zijn geworden! Wel rot in het weekendje dat we net weg waren, maar ja beter nu dan nog een maand of langer wachten! En het is natuurlijk gelukkig ja, ben toch blij dat mijn lichaam bewijst het zelf te kunnen. Zou het door de maansteen komen?
    Het vloeien valt mee, k had het erger verwacht. Ben het vrijdag eigelijk geworden onderweg had gelukkig wel tampon in voor de zekerheid omdat ik al wat vloeide paar dagen van te voren en buikpijn steken had. Maar tel vanaf zaterdag pas cd 1 omdat het toen echt doorzat. Mijn ongi is al bijna ten einde zit op cd 3. Hopelijk mag ik snel een nieuw eitjr krijgen.

@delta nog geen eitje gespot lieverd? Hoop gauw dat je een mooi eitje mag krijgen en over twee weken een posi test in handen mag krijgen schat!!!

@essie ohh meid wat fijn dat je mannetje voor 3 weken even werk heeft! Toch wat extra geld in het laatje voor de feestdagen he meid!

@thee hoe is het met je meid? Hoe voel je je?

@mayd de laatste loodjes he lieverd! Vind het zoooo gauw gegaan bij jou ongelofelijk! Ben je er klaar voor :p?

@bianca dat is een heel plan wat je moet opstellen voor iedereen het te gaan vertellen he meid wauw! Maar zijn we leuke dingen om te vertellen ;)
    Hopelijk houd iedereen zijn mond en kunnen ze het van jullie zelf horen! Ga je het nog op een speciale manier doen?

@b.b, lovely, troel hoe gaat het met jullie?

Wij gaan even lekker de stad in ;)
    Tot strakjes xxx

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: fijn dat het superleuk was! ja volgend jaar maar een mid week he! haha tijd gaat snel!!

ohhh fijn he dat je ongi bent geworden! op naar een nieuw mooi eitje lieverd! ja ik baal er flink van dat ik mn ei nog niet gespot heb! maar we wachten rustig af.. meer kunnen we niet doen

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Ik denk dat ik het niet wordt hoor. Ze zoeken vanaf 1 januari dus een nieuwe. Ik kan dan dus nog maar tot maart werken. Dat is heel kort. Dus ik kan dan in juli ofzo pas beginnen. Maarja.. je weet maar nooit. Ik blijf positief. ;)
    Maar blijf geduld houden hoor. Je ei zal komen.

@ MayD: Ja, ben ook wel trots op mezelf dat ik gelijk gestopt ben. Maar ik vond het ook super makkelijk om te stoppen, want ik had nu echt een heeeel goed doel om te stoppen. Had al vaak geprobeerd om te stoppen met roken.
    Ik hoop echt voor je dat de bevalling niet meer lang gaat duren! Het wordt tijd dat jij nu ook rust krijgt in je lichaam en vooral zonder pijn. Hopen dat je wel fit blijft voor de bevalling.
    Ons kleine meisje was super druk gister. Niet normaal. Daar een trap en daar en daar. En ze ligt echt heel laag. Dat is wel vervelend. Maar ik ga het vrijdag allemaal aangeven wanneer ik de echo heb.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Heerlijk zo weg dromen af en toe. En dat moet kunnen hoor. :) Ben super blij voor je dat je gewoon een ei hebt. :D Moet voor jou ook echt wel een opluchting zijn.
    Moet je nog verder terug komen voor onderzoeken ofzo of is het nu helemaal van de baan nu je een ei hebt?
    Ik hoop zo dat je geen lamsrack kan eten. :p Hihi..

@ Bianca88: Welkom terug meis! Fijn dat je er weer bent. :D
    Het weekend is voorbij gevlogen. Super fijn dat het huisje zo naar jullie zin was. Maar jullie hebben er wel weer een stuk voor moeten rijden. Al een flinke klacht ingediend bij dat andere vakantiepark?
    Heerlijk hoor dat je nu ongi bent. Heeft je lichaam gewoon zelf gedaan. Super! :) Nu hoop ik dat de volgende ronde een heeel stuk korter mag zijn en het liefst gewoon zo snel mogelijk een ei en dan nog bevrucht. ;) Ik duim voor je schat!

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bianca, fijn dat jullie zo genoten hebben in Zeeland! Wel balen van dat eerste huisje hoor. Ben benieuwd naar de foto's. Gelukkig dat het vloeien weer bijna gestopt is. Nu op naar je eitje! Als er ander nieuws was gekomen uit de echo, had ik mezelf voorgenomen een maansteen te kopen. Dus meis, houd hem nog maar lekker om hoor. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Essie, nee, ik hoef nu niet meer terug. Officiele uitslag: geen afwijkingen, zeker geen PCO, mooie, schone baarmoeder en een fraaie follikel van 2.0 cm in rechtereierstok. Als ik ongi wordt, ga ik er eigenlijk ook wel vanuit dat het ontpilgedoe dan voorbij is. Hopelijk krijg ik dan ook een beetje een regelmatige cyclus.

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Echt fijn dat je verder geen onderzoeken hoeft en dat alles er dus goed uit ziet. :D Zo blij voor je. Inderdaad hopen dat je cyclus weer normaal wordt. Of gewoon zo snel mogelijk een bevrucht eitje. :p ;) Is het druk op je werk?

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat hoop ik ook!

Ja, heb het druk vandaag! Kom af en toe even spieken of er nieuwe berichtjes zijn, maar weinig tijd om uitgebreid te reageren... Hopelijk straks nog even.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca88: welkom terug meis!!! Was leuk zag ik op FB?

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Essie & Mayd: Thnxs lieverds!!! Jaa was super leuk!! De foto's zijn nu aan het uplaode op facebook ;) duurt ff zijn 200 foto's haha :D

@gizzie: Ja spannend bij jou meid, ik hoop echt dat je 12 dec een positieve test in handen mag krijgen lieverd!!
    Je ziet het wel mijn lichaam doet ook zijn werk lieverd, dus bij jou zeker weten ook ;) ik duim voor je!!

Zo net nieuwe legging en riem gekocht voor op mijn nieuwe jurkjes hihi ;).. Wilde nog nieuwe schoenen kopen, maar vond geen leuke :(.. Bijna ook nog een nieuw bed gekocht, was showmodel boxspring echt super mooi! Maar ja was beetje beschadigd en had geen garantie meer op de electrische motor en dat wilde ik niet riskeren als het straks kapot is. Dus blijven we nog maar lekker slapen in ons eigen bed ;)..

Jullie nog iets leuks vandaag gedaan??

20. Delta

Delta Niet meer actief

bianca: ik ga straks je foto's bekijken op je fb! leukk :D

Deel Deze Pagina