@ Bianca88: Ohw heerlijk zeg ff shoppen. Ik wil ook, ik wil ook. Maarja.. ik groei nu alleen maar, dus moet maar wachten tot na de zwangerschap. Jullie hebben dus lekker geld uitgegeven zo te horen. Moet kunnen zo af en toe he?! Lekker jezelf verwennen. Ik heb verder weinig gedaan. Ff gesolliciteerd en ff bakkie gedaan bij m'n ouders. Vader is ook nog steeds werkloos. Arme man. Verveelt zich rot thuis. En m'n mannetje is klaar met de inbouwkast en kozijnen verven. Dus daar zijn we weer een stapje verder mee. Heerlijk gevoel.
Ahnee je vader ook nog werkeloos tis echt een kut tijd nu he! Bij ons gaan ze waarschijnlijk alle zorghulpen eruit gooien . Tis gewoon belachelijk wat ze allemaal aanvangen! Ik hoop echt dat jullie snel een baan krijgen meid! Ja niet al te veel geld uitgegeven vandaag, riem was 14,95 en legging 4,95 dus valt nog mee toch ..
@ Bianca88: Toen we terug kwam van onze vakantie Sri Lanka toen had mijn vader gelijk die maandag zijn eerste werkdag en gelijk ontslagen. Super triest. Hij werkte super hard voor dat bedrijf en zijn baas mocht hem niet en zat dus te zoeken naar foutjes waar hij m'n vader op kon pakken. Hoe kinderachtig?! Nu is mijn vader van 61 werkloos en tsjah... voor hem wordt het echt heeel moeilijk. Zielig hoor. Het is super triest hoe het nu gaat in de maatschappij. Er zijn zooooveeel mensen werkloos. Niet leuk gewoon. Allemaal de pineut van die rot crisis. Het valt inderdaad mee qua hoeveelheid geld wat jullie hebben uitgegeven. Maar bijna even een bed gekocht. Hihi.. dan hadden jullie wel aardig wat uitgegeven. Nieuw bed nodig?
Hoi ladies! Hoe is het hier? Thee ik denk aan je vandaag..! Ess lees ik t goed dat je mannetje tijdelijk wat heeft? Heb niet alles terug kunnen lezen.. Bianca82 Dank je wel dat je naar mn zwangerschap vroeg, sorry voor de late reactie.. Het gaat allemaal goed! Alweer op naar de 17 weken.. onvoorstelbaar.. Morgen weer hartje luisteren.. Super is dat! Volgens mij heb ik t al heel voorzichtig kunnen voelen.. zou kunnen al. dus ik let er goed op, vooral na een drukke dag, lekker languit en dan ecen concentreren.. Hoe is het met jou?? Hoe voel je je? Echt zoo leuk dat je er weer bent meid! Jij werkte toch bij dagbesteding? @myself: Vandaag een uurtje met mams gewandeld en heb me nu toch een pijn aan mn rug heeee... Ben wel bekent met hernia achtige verschijnselen en al dat geneuzel. maar daar heb ik al ff geen last van gehad eigenlijk.. laten we hopen dat t alleen even is door t wandelen.. slenteren nekt mij altijd. mn moeder kon wel lekker doorlopen maar ik kon nie zo snel nie.. hahaha en dan is t shittie voor mn rug. en steken richting mn lies! poeh!!!! Dat schijnt banden pijn te zijn en dat schiet door naar je liezen.. Nou die voel ik! af en toe maar... gelukkig... Gizzie!!!!!! zoo spannend voor jou!!!! Hebben jullie jullie best gedaan? hihihi.. hoe is t met je konijn???
Ik mis wat , Bianca??? Ongesteld??????????????? Echt??????? Das geweldig nieuws!!!!!!ik kan t niet terug vinden!!
Oeh Troel, niet te hopen dat je ook BI of een hernia gaat ontwikkelen. Hopelijk kwam het alleen door het wandelen. Bijna 17 weken zeg. Vind het bij jullie allemaal echt zo snel gaan! Uhm, nou ons best gedaan... Als het aan mij had gelegen vrijdagavond, zaterdagochtend, zaterdagavond en zondag , maar het is uiteindelijk alleen zondagochtend geworden, haha. Als het goed is had ik mijn eisprong gisteren, dus er is een kans! Met mijn knijn is alles goed! Afgelopen vrijdag nog bij de dierenarts geweest om haar nageltjes te laten knippen. Dat durf ik zelf niet te doen, en ML kan het niet alleen. Haha. Hoest met je poesjes?
Zo meiden, ik ga weer afsluiten. Thee, gelukkig is deze dag bijna voorbij! Knuffel meis! Voor de rest ook een dikke knuffel en tot morgen! xxx
@Troel: hahah ja meid je leest het echt goed Ik ben ongesteld!!!! Oma in de rode ferrari had een wereldreis gemaakt, maar is uiteindelijk toch bij mij terecht gekomen hahha Jullie morgen weer naar het hartje luisteren!!!! Super meid, leukleuk!!!! alweer bijna 17 weken ongelofelijk!!! @Essie: We waren gewoon eens gaan kijken we kwamen toch langs beterbed. En toen stond daar showmodel echt een super mooi bed voor 1200 euro! Met nachtkastjes, matrassen, electrisch. Maar ja zonder garantie, meteen meenemen en zelf vervoeren.. het vervoer was geen probleem mijn schoonvader rijd op de vrachtauto en kon het ophalen. Maar de garantie vond ik minder dat die er niet opzat, en ja het is toch 1200 euro he! Ons bed kraakt een beetje, maarja we hebben besloten nog voorlopig in dit bed te blijven liggen komt door al dat klussen hahahahahah
Hahahah jongû! Ja verdeur! Aaaah ja die nagels knippen is altijd wat he?? Poezenkinderen gaan goed.. ze zijn zo lief! Lekker knuffelen.. Oeh er is een kans!!! Zoo spannend he??? wat t ook wordt is allebei een mega opluchting, denk ik! Ongie of baby.. Liever baby maar ongie is zoo goed ook! vanavond ben ik er wat meer! Nu heel ff een bed op en neer brengen.. stond te staan ion ons toekomstige baby kamertje dus dan is die ook maar vast weg! voor als VL stout was.... Hahaha nee hoor..
fijne avond lieverd!!! Ik ga ook eens aan het eten beginnen, heb honger!!! Aardappelen, komkommer en kipkrokant! Wat eten jullie?
@ Troela: M'n mannetje heeft iets voor 3 weken in de maand december. Maar nu is het even afwachten hoeveel uitkering hij gaat krijgen. Als het werk bij PostNL meer is dan de uitkering dan gaat hij het sowieso doen, maar als het een stuk minder is dan niet. Want het is dus erg weinig wat hij krijgt betaald bij PostNL. Vandaag heeft hij dat te horen gekregen. Dus het is toch nog niet helemaal rond. Wat vervelend dat jij zo'n last hebt van je rug. Denk je lekker even een stuk te wandelen. Ik heb ook last van mijn rug. Is nu een weekje aan de gang, maar ik kijk het nog even aan. Echt een rotgevoel. En het is alleen mijn onderrug. Verder niet. En je buik begint nu lekker te groeien?