De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Heerlijk toch zo'n krakend bed?! ;) Misschien kunnen de buren jullie wel horen?! Hihi.. :p
    Ik zit nu steeds meer te denken om thuis te bevallen, maar ben aan de andere kant bang dat de buren me dan horen blerren en schreeuwen. Stom he dat ik hier aan denk?! :);)

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Change of plans, Vl. Whats appt(d?) dat ie liever boerenkool wil. *zucht* mannen!

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha ons bed kraakt ook een beetje hoor! Denk dat je dat toch niet tegen houd. Of idd een boxspring kopen!

Als jij thuis wil bevallen Essie, moet je dat gewoon doen hoor! Jammer voor de buren! Het gaat erom wat jullie willen.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Fijne avond lieve dames! Ik ga eten koken, en daarna word ik weer even 'uitgelaten' door Vl. :D

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    en dan maar klagen dat zwangere vrouwen wispelturig zijn ;) ??!!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    was nota bene zijn idee :D

7. Troel

Troel Niet meer actief

Hihihihi... niet heeeel erg hopelijk MayD! Want dan neem ik de hihhi terug.. 'klonk' (las) zo grappig!!!

8. Troel

Troel Niet meer actief

hooooiiii Theee!!! (zoekt zelfde smilie)

Eten: Sperziebonen, aardappeltjes met schilletje en en visje uit de oven.. Mmmmmmmmmmmmmmmm

9. Troel

Troel Niet meer actief

Nou die van mij niet!!!!! :(

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ja, die van mij is steeds nat. Maar komt door afscheiding. Heb nu tijdens de zwangerschap echt veel afscheiding. Niet normaal. Ook wel vervelend hoor.

@ Thee: Ja, dat is ook zo. Als ik thuis wil bevallen moet ik dat gewoon doen. Maar twijfel nog teveel. Weet het echt nog niet.
    Jij ook een fijne avond en eet smakelijk!!!

11. Troel

Troel Niet meer actief

#671 Troel, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2011
    Ooooooooooooohhww ess op DIE manier...... ;)

waar kan ik een jas kopen??????????? waar ik in kan groeien???? Heb alles al gezien....:(

12. Troel

Troel Niet meer actief

Oef dat was wel erug groot hè? ...

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: die pijn in mijn poes hoort erbij... krijg je ook nog wel als de kleine is ingedaald. M.b.t. Jas: ik zou even wachten tot je buik wat groter is... maar heb goede ervaringen met de positiejas die ik bij BonPrix heb gekocht.

@ Essie: gelukkig kun je lastminute nog beslissen om toch in het ziekenhuis te bevallen... komt goed dus.

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff meiden...heb sinds gisteravond pijn rechts in mn onderbuik. Doortrekkend nr mn lies. Als ik beweegt wordt t erger...vannacht ben ik er wakker van geworden en na 2 paracetamol verder gaan slapen...nu nog steeds last....
    Wat kan t zijn?
    Verwaarloosde blaasontsteking...bandenpijn....darmen....Bah ;)

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hoi ladies, ik kom effe snel gedag zeggen en melden dat alles nog steeds goed gaat hoor. Ik denk aan jullie. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Hoop gauw weer een keer langer online te zijn.

@positiejas: die van mij komt van de h&m. Was in de aanbieding voor maar 30 euro. Mooie manteljas die in eerste instantie niet eens op een positie jas.
    Vandaag heb ik mijn 20 weken . Ben benieuwd! Ik laat nog weten hoe het is gegaan.

XOXO

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kan van alles zijn... maar je mag geen 2 paracetamol ineens meer slikken hoor! De max is 1 paracetamol per keer... met een maximum van 6 per dag.

Blaasontsteking kan voelen als een trek onderin je buik. Als je je ochtendurine opvangt en het is troebel, dan kan het dat zijn.

Verder zou ik eerder op bandenpijn gokken. Daar kun je echt dubbel van liggen van de pijn.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ochtendurine is helder....maar bel zo wel de huisarts of ik t toch langs jan brengen.
    En dan bel ik om 9 uur de vk....vorige keer had ik bandenpijn en dat was heel heftig maar duurde n half uur...dit duurt nu bijna 12 uur...en voelt toch anders...goed dat je t zegt van paracetamol..slik die dingen helemaal nooit tijdens zwangerschap eig. Maar nu moest ik wel..

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Voor 1x kan het denk ik ook geen kwaad hoor....

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo plasje is ingeleverd en werk afgezegd. Ik hou me even koest vandaag...
    Kan tussen 11 en 12 bellen voor de uitslag. Zit te twijfelen of ik ervoor de Vk al bel of pas bij de uitslag...

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zou bellen na de uitslag...

Deel Deze Pagina