Ja doe ik ook maar.. Wat kan je dan weer onzeker worden zeg van die pijntjes... Hoe is het met jou MayD, trek je het nog een beetje? Bijna naar de VK toch? Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben
Ons neefje Lars van 3 maanden is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Hij had hoge koorts en greep steeds naar zijn hoofdje. Hij is acuut doorgestuurd op verdenking van een bloedinfectie of mengitis (hersenvliesontsteking). Oh, het is zo erg. Net mijn huilende schoonzus (mama) aan de telefoon. Ze hebben gisteren verschillende onderzoeken uitgevoerd. Via een ruggenprik beenmerg weggehaald en dat zag er gelukkig goed uit. Nu staan er nog twee testen op kweek. Als het meningitis is, moet die kweek dat uitwijzen. Hij krijgt nu twee verschillende antibioticakuren. Oh meiden, ik hoop zo dat het goed komt. Ik ben niet gelovig, maar ben nu gewoon in staat om te bidden. Denken jullie alsjeblieft mee aan hem? Weet niet wat ik nu moet doen. Wat doe ik hier op mijn werk? Ik wil bij hen zijn. Maar dat heeft ook weinig nut, want we kunnen alleen maar afwachten. En ik heb een beetje last van mijn maag, dus ik ga zeker niet aan zijn bedje staan. Vind het zoo verdrietig. Ik houd jullie op de hoogte meiden...
Och lieve Gizzie, wat een vreselijk nieuws!! Ik kan me voorstellen dat je van slag bent. Zo'n klein manneke en dan zulke grote zorgen. Weten ze op je werk van de situatie? Ik zou het ze iig vertellen, dan weten ze dat je weg moet als er iets gebeurd en als je wat meer afwezig bent dan weten ze waarom. Dikke knuffel voor jou, en ik ben al aan het duimen voor jullie! Hou je ons op de hoogte?
Ik hoop dat je een beetje afleiding kan krijgen op je werk. Wanneer komt de uitslag van de onderzoeken?
oh gizzie! kippenvel zeg.. ik duim en denk met je mee! net wat noosa zegt.. klein prulleke, grote zorgen!! sterkte lieverd! xx
Weet ik niet. Zo'n kweek duurt volgens mij minstens 24 uur. Mijn schoonzus was zo in tranen, dat ze eigenlijk niets kon zeggen. Ik bel straks mijn schoonmoeder wel een keer, misschien dat zij dan ondertussen meer weet. Bedankt ook Delta. Ik houd jullie op de hoogte.
@ MayD: Gelukkig kan er inderdaad op het laatste moment nog besloten worden waar ik wil bevallen. Ik blijf er wel goed over nadenken. @ Noosa: Wat vervelend die pijntjes!! Ik hoop dat het snel op houdt. Ik heb ook wel regelmatig pijn in mijn onderbuik, maar denk dat het bij mij de groei is van de baarmoeder. Maar die pijntjes kunnen je zeker onzeker maken. Ik zou als ik jouw was na de uitslag van de ha de vk bellen. En ik hoop dat je dan snel ff langs mag komen. Rustig aan meis! Knuffel! @ Gizzie: Wat een super naar bericht zeg! Zit in tranen je verhaal te lezen. Wat super erg en wat zielig voor dat kleine mannetje. Ik hoop zo dat er een positieve uitslag is! Ik ben wel gelovig en zal voor jullie bidden. Een super mega dikke vette knuffel voor jou. Heel veel sterkte! @ Troel: Hihi! Ja, nat op die manier ja. Dat is inderdaad wel een goeie voor een nieuwe jas. Mijn jas gaat nog dicht. Maar het liefst ga ik ook voor een nieuwe waar ik in kan groeien. @ CherryBelly: Fijn dat alles goed gaat! En super spannend vandaag de 20 weken echo. Ik hoop dat je mooie beelden te zien krijgt.
@ Gizzie: jee meid, wat een nieuws! Sterkte. Hoop dat ze er nog mooi op tijd bij waren. Ik zal een gebedje naar boven sturen. @ Cherry: ben ook benieuwd naar jouw echo. @ hier: vannacht weer slecht geslapen. elke keer weer wakker en na 5 uur kon ik vanmorgen al helemaal niet meer slapen. Ik ben er om 5.30 uur uitgegaan en heb maar bammetjes voor manlief gesmeerd. Ik hoop wel dat ik nog wat goede nachten voor de boeg heb hoor... M.b.t. pijn is het gewoon niet leuk meer... ik ben er klaar mee!
kan me voorstellen MayD dat je er klaar mee bent! hopelijk duurt het niet al te lang.. en heb binnen 3/4 weken je meisje in je armen!
Aaaah shit Gizzie!!! Wat erg...! Ik snap het dat je dan zou willen bidden.. ik ken het ookal geloof ik ook niet... Ik ga t iig doen voor dat kleine jochie.. Laat hem sterk zijn....!!!! Dikke sterkte kus! @MayD: waarom zou ik wachten met een jas kopen? Als ik een positiejas koop pas ik er toch sowieso in als ik groei? tis nu koud en wordt alleen maar kouder.. En mn 2 andere jassen pas ik niet meer (bij buikje en boobies, ben nogal van de strakke jassen dus tsja dan gaat t al snel niet meer dicht.....) Cherry!!! Fijn even wat van je te horen!! Ja bij H&M hadden ze er nog 2.... Vond ik niet zo bij mij passen... helaas.. vanmiddag VK! hartje luisteren.. <3
@ MayD: Ohw, alweer zo rot geslapen. Het houdt maar niet op. Bah! Wel morgen bij de echo aangeven he dat je zoveel pijn hebt en het niet meer volhoudt. Ik hoop zo dat ze naar je gaan luisteren. @ Troel: Jij ook al van de strakke jassen? Hihi.. ik ook. Love it! Ik heb ook nog geen leuke jas gezien hoor. Maar laat me maar weten wanneer je een leuke jas gescoord hebt. Leuk vanmiddag weer naar het hartje luisteren. Veel plezier! @ Gizzie: Weet je al meer meis? Denk aan jullie.
Ownee Gizzie wat een nachtmerrie dit! Hou je ons ook een beetje op de hoogte? Heel veel sterkte voor jullie en dan vooral voor Lars en zijn ouders! May: dikke knuffel voor jou meis, ik hoop echt echt echt voor je dat je kleine dame zich snel meldt, of dat ze je anders morgen wel serieus nemen! Spannend cherry! Succes vandaag, ben benieuwd naar je echo! Troel: zwangerschapsjassen zijn gewoon lelijk :x ik heb hier nog een jas hangen van toen ik 10 kilo zwaarder was, heb goede hoop dat ik het daarmee kan redden tot aan april (ben begin maart 22 weken, beetje jammer als ik voor die laatste weken nog iets anders moet kopen...) Have fun vanmiddag met het hartje horen! Hier: van zwanger zijn wordt je een Pussy. Heb net onbedaarlijk zitten janken omdat izzi van grey's Anatomy gaat trouwen met Alex terwijl ze net te horen heeft gekregen dat ze een tumor heeft. Heb die serie op dvd, dus al triljoenen keer gezien. Nog nooit hoeven janken, tot net dus En verder: check m'n banner! 8+6! misschien heel suf, maar voor mij persoonlijk een mijlpaal! Morgen een telefonische afspraak met de bedrijfsverpleegkundige. Ben benieuwd!
Bedankt lieve Essie, Troel en Thee. Waarschijnlijk weet ik vanavond pas meer... Dan zal de uitslag van de kweek bekend zijn. Ik houd jullie zeker op de hoogte! Thee, inderdaad een mijlpaal hoor! Super meis.
@Gizzie, jeetje dat is schrikken. Hopelijk zijn de onderzoeken goed. Duim voor je! Dikke knuff voor jouw. @Cherrybelly, wat fijn om te horen dat alles goed verloopt. Ik zie dat je alweer op de helft bent van je zwangerschap. Rustig aan en we zien je wel weer verschijnen. @Troel, Fijn dat het goed gaat met je. Vandaag mag je weer naar de vk zie ik. Naar de kleine kijken en hartje luisteren. Geniet er van! Krijg je dan ook weer een echo mee? Dat je dat onthouden hebt, maar ik werkte idd op de dagbesteding. Helaas oproepcontract en niet meer gewerkt sinds september En het lijkt er op dat deze maand het ook niet meer hoeft. @Noosa, heb je al uitslag van de urinetest? Zo lang duurt dat normaal gesproken niet. Zou idd na de uitslag je vk bellen, kun je de uitslag direct in je verhaal meenemen. Begint de pijn al wat af te nemen? @Bianca88 wb, fijn dat het zo gezellig is geweest. Je had het ook wel verdiend. Heb je veel last van je rode duivels of valt dat gelukkig mee? @Thee, gisteren is me dat even ontschoten door de drukte, maar wil je nog wel een knuffel geven. Ben je gisteren een beetje doorgekomen. Zal vast heel dubbel gevoel zijn geweest. Gelukkig verloopt nu alles beter. Als ik iemand vergeten ben, sorry Thanx voor de lieve reacties. Ben ook weer helemaal rustig. Heb niet meer nagedacht over de poli en laat het op me afkomen. Al ben ik best ongeduldig en wil graag weten wanneer ik langs mag komen. Over een uurtje komt MvM langs en dan hoor ik of ik voldoende hcg heb en of ik mag gaan deelnemen. Verwacht zelf geen problemen, maar goed ze moeten toch een vragenlijstje afgaan. Verder voel ik me goed, blijf soort spierpijn houden aan zijkanten van buik en stuitje blijft wat pijnlijk. Zei gisteren tegen vriendlief, straks ben ik al een maand langer zwanger. Ook al omdat hij zei dat bepaalde kwaaltjes ik al wel erg vroeg last van heb. Maar dan had die digi test volgens mij meer weken moeten aangeven, lijkt me. Ook de misselijkheid valt tot nu toe erg mee. Heb nog niet hoeven overgeven. Maar als ik dan kijk dat ik een aantal bloedneuzen heb gehad. minimaal 2 week voor ik mijn NOD zou hebben, dat kan toch nooit zo vroeg? Ik heb werkelijk nooit een bloedneus en kon het ook nergens aan koppelen. De bloedneuzen gaven mij wel het idee, zou ik zwanger zijn. Maar heb dat toen van me afgeschoven omdat op dat moment mijn vruchtbare moment. Ben beetje verward en weet even niet wat ik nu moet denken. Ik zal wel gewoon iemand zijn die sneller kwaaltjes heeft, tenslotte elke vrouw is anders natuurlijk.
@ Thee: Echt super!! Een mijlpaal bereikt! Goed nieuws!! Ben zo blij voor je. Erg he dat janken. Dat heb ik ook steeds. Ik weet allang hoe een film gaat en dan toch nog volop janken. Hihi.. hormonen!! Werkt het poeptoverdrankje eigenlijk? Al opgelucht? @ Bianca1982: Spannend hoor dat MvM vandaag langs komt. En wat je zegt over kwaaltjes. Iedere vrouw is inderdaad anders en de een heeft er sneller en meer last van dan de ander. Ook fijn dat de misselijkheid nog heel erg mee valt. Hoop dat het zo blijft.
@essie, elke keer als ik jou handtekening bekijk verward mij de volgende informatie. Er staat dat je op 18/11 een 20 weken echo hebt. Maar ook op 2/12 een 20 weken echo. Terwijl je al 21 weken zwanger bent. Of ik snap het niet, of zit er misschien een typfoutje
Nou meiden, ze hebben niks in mn urine kunnen vinden. De VK belt me straks terug, ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Heb zelf het idee dat het dan misschien iets met mn darmen is. Hoop niet mn blinde darm..pijn zwakt soms af en komt dan weer terug. Niet heftig genoeg om me er heel erg zorgen om te maken, maar wel genoeg aanwezig om er toch aan te denken.
@ Bianca1982: Met de 20 weken echo lag ons kleine meisje niet goed ervoor om het hoofdje op te kunnen meten. Dus a.s. vrijdag weer een echo en dan wordt het hoofdje opgemeten. Hopen dat ze nu goed ligt. En anders wordt het weer een inwendige echo. Dus even afwachten. Er is in iedergeval geen sprake van verwarring. Hihi... Maar dat kon jij niet weten natuurlijk!
@essie, Nu snap ik het. Vroeg het me al eventjes af, maar durfde het niet te vragen eerst. Dan hoop ik uiteraard dat ze vrijdag wel goed ligt. MvM is geweest en ik mag direct meedoen tot 13 februari. De volle periode. De test die gedaan werd knalde er direct van af, dat zat wel goed. Altijd leuk om weer die bevestiging dan te zien. Mocht kiezen tussen een armbandje en ketting. Heb gekozen voor ketting. Was toevallig al langere tijd op zoek naar zoiets. Ook heb ik het boek gekregen, omdat ze 80 jaar bestaan. Verder nog een tijdschrift en andere kleine info dingetjes gekregen. Nu staan de flessen op balkon uit te waaien, zodat de stank er een beetje uit is. Die tip kreeg ik van haar en ben blij dat ik de tip overneem, want gatsie wat stinken die flessen. Deze mevrouw gaf nog een advies, omdat ik al 2 vmk heb gehad en de poli laat maar niets van zich horen. Ik zelf gewoon erachter aan moet bellen en vragen om een echo. Gewoon als een gerustelling. Ga zo de brievenbus eens checken of er al een brief in ligt en even wat eten.