De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

troel: otto is gewoon heel betrouwbaar, ik bestel er vaker

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Fijn dat je nu weekend hebt en morgen bij je schoonzus bent.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je neefje snel weer beter mag worden en mee naar huis mag.
    Ik denk aan je! Dikke knuffel voor jou!

3. Troel

Troel Niet meer actief

Ja?? Oh fijn!!! Heb ook gehad dat je je rek nummer toch moest opgeven? terwijl je met acceptgiro wilt betalen? Wel fijn dat je t zegt, weet ik iig dat t goed zit... En de maten, kloppen die met de 'normale'? ;)

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ach, dat ligt niet aan jou hoor dat je broekmaat groter moest bestellen. Dat was ook bij mij. Hahaha... En ik vind die broeken super lekker zitten. Ben er zo blij mee.
    Ik eet ook altijd bruin stokbrood. Van wit raak ik zo verstopt en kan ik helemaal moeilijk naar de wc.
    Ik hoop dat mijn ouders snel weer gaan kaasfonduen, want dan schuif ik daar aan. ;) Mijn mannetje lust het niet. :( Echt jammer.
    Gaaf dat je de kleine voelt. Erg bijzonder!
    Verder ga ik vanaf morgen stoppen met snoepen. Ik eet teveel chocola niet normaal. Hihi.. Zit ook zoveel te eten.
    Dus vanaf morgen ga ik gewoon proberen een heel stuk minder te snoepen. Morgenochtend ook weer sporten. Dat is wel echt nodig. Hihi.. :p
    Otto is wel betrouwbaar zoals Delta aan geeft. Ik ben daar Vip member en heb daar zovaak besteld. Dus je rekeningnummer kan je wel invullen hoor.

5. Delta

Delta Niet meer actief

jups! uhm ja klopt, maar dat komt omdat ze je een acceptgiro sturen met jou rekening nummer erop! daarom moet je hem door geven... verschilt per merk met de maten.. meestal kun je dat even na kijken! en je maten opmeten.. geen idee hoe dat met positie kleding zit

6. Troel

Troel Niet meer actief

Oooh joepie Ess!! Ga ik t meteen doen!! Moet jij ook ff kijken! Die zwarte jas heb ik besteld... wat vind je er van? Volgens mij kan t niet missen.. de eerste jas, ze draagt m open :D:D

Eetse lieve schatten!!!

7. Troel

Troel Niet meer actief

Heb m besteld! Ja ben indd gaan meten... advies was maat 38.. Joepie! Ben helemaal blij! Is t makkelijk terug sturen als t niet goed is? Hoe is t trouwens met je???

8. Delta

Delta Niet meer actief

aah kijk aan! ja hoor is gewoon terug te sturen, moet je volgens mij bellen en komen ze hem halen.. maar ik heb nooit wat terug stuurt, of is heel lang geleden, zorgde er altijd voor dat ik de goede maat nam haha..
    maar met positie kleding lijkt me dat wel lastig ja!
    gaat goed met me :) thnx

9. Troel

Troel Niet meer actief

Denk misschien wel handiger met positiekleding... Is t altijd wat groter ronde de (.)(.) en buik.. Dus te klein zal t niet zijn! ;):D

Ik ga lekker etennn... X

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Troel wat ben jij hyper!! Niet zo gek dat de kleine zo druk is ;) maar super fijn dat alles goed is en wat gaaf dat je hem/haar voelt!!

Positiejas, moet ik ook nog hebben. Mag m geloof ik lenen van n collega. Niet helemaal mijn model maar toch fijn!

11. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid!!

Hoe is t?

13. brotherbear

Gaat best goed!

Had even tijd voor mezelf nodig. Boel op een rijtje zetten en het een en ander opstarten.

Zit nu thuis met een goed opknappende lichte hersenschudding dus had nu ook meer tijd om bij jullie rond te kijken.

14. brotherbear

Hoe is het jou Noos!? Jij gaat wel hard zeg!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen!
    Al klinkt n hersenschudding niet best...hoe is t zo gekomen?

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gaat hard he!
    Vrijdag 20 weken en volgende week echo :)
    Moet mezelf goed in de gaten houden, ben lichamelijk niet op mn sterkst helaas. Maar als t vanbinnen maar goed gaat!!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ BB: Hoe is het met je meis? Weer ff geleden. En wat lees ik?! Hersenschudding gehad? Hoe komt dat?
    Ben je nu verder wat rustiger in je hoofd? Rustig aan hoor!

@ Troel: Waar heb je op gezocht op otto? Positiejassen? Ga ik ook ff kijken.

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb die van 2 euries... Thee is te drinken. Soms doe ik er 1 suikerklontje in.

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BB: oei Hersenschudding... klinkt ernstig! Welcome back in ieder geval!!!

20. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha ja noos komt door al de sinaasappelsap! ;);)

Ess jep bij zwangerschapskleding maar moet je ff op 'meer' klikken want hij staat verborgen.. :D snappie? Haha misschien vind jij m ook wel leuk! ;):D

Deel Deze Pagina