De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Het is echt wel een gave jas!! I like!! :D Alleen kan ik helaas niet zoveel besteden. :( Ik pas nog redelijk in mijn jas. Moet helaas heel erg op ons geld letten. :(

2. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx Ess! Aaah jammer.... :( maar ik heb er ook n hoop voor bij zien komen voor de helft daarvan!

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Sowww weer flink gekletst hier ahahha hou het soms niet meer bij!
    Alles wel gelezen maar weet niet meer wie bij wat hoort :p

@gizzie lieverd heel veel sterkte met je neefje, hopelijk mag hij gauw terug en gezond naar huis. Sterkte lieverd. Ik denk aan je en brand een kaarsje voor jullie!

@troel nieuwe jas geshopt ;) leuk! Otto is betrouwbaar, bestel er ook wel eens wat op. Heb nu paar laarzen besteld via scapino.nl ben eens benieuwd, eerste x dat ik schoenen koop via internet. Maarjah niet goed breng ik ze terug...

@b.b oeiii meis hersenschudding? Wat heb je gedaan? Beterschsp meid en rust mssr goed uit! Xx

@bianca82 wat goed dat je met MvM bent gestart! Wat voor ketting heb je gekregen?

@cherry fijn om te horen dat het goed met je gaat meid!

Andere lieve dames vergeef me als ik ff niets heb getypt, heb zoveel gelezen hahah..
    Maar weet dat ik aan jullie denk!!

@hier nog steeds ongesteld, cd 5 alweer gaat gauw! Vandaag nieuwe kerstboom, kerstballen en deco wezen shoppen. Kerstboom meteen opgezet ;) aaahh zo gezellig!!!! Sorry sint :p
    Vanavond lekker met ml gegourmet en erna film gekeken. Zo lekker naar bedje toe.
    Morgen poets/was/strijkdag bleh!

Slaap lekker x

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hey dames ben ik weer even. We hebben gister 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit, Bieboe heeft geen afwijkingen als in hazenlip of open ruggetje. Hartje zag er goed uit tot nu toe. Alles goed in proportie.we zijn echt super blij. Geslacht weten we ook al! Alleen houden we die lekker geheim ;) binnenkort maar eens een afspraak maken voor een pretecho.

knuffels van mij.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goed nieuws Cherry!!! We laten ons verrassen over 20 weken (jongen of meisje)

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa Cherry wat een goed nieuws! Fijn dat je ons nog even op de hoogte houdt.
    Ik ben benieuwd wat het is. Ik denk n meisje hihi :)

Zo meiden, ik voel me een stuk beter dan gister. Vannacht was de pijn opeens over en heb redelijk goed geslapen.
    Ga wel naar mn werk zo, maar moet mezelf echt even koest houden daar. Wil graag zonder al teveel pijntjes mn weekend weg.
    Gister kreeg ik n brief van de Arbo dat ik langs moet komen. Ik ga vandaag even kijken of het een telefonisch consult kan worden. Tis een hele reis om met het OV daar te komen en dat zie ik niet zitten eigeniljk...
    Ik weet dat het mogelijk is, hebben collega;s van mij ook gehad. Ben benieuwd..

Hoe is het met de andere meiden?

Bianca, klinkt als een gezellige dag!!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vannacht weer lekker bagger geslapen...
    Erg raar gedroomd (vraag me niet wara het over ging, het was te zot voor woorden).

Straks om 10.30 liggingsecho bij VK...

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O MayD ik ben zo benieuwd!! Hoop echt dat ze gehoor aan je gaan geven.

Vaag he die dromen soms! Ik heb eergister voor het eerst over mn bevalling gedroomd...kreeg een heel gezond zuid-afrikaans meisje. En ik was niet eens verbaasd.. ;)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha... dat soort dromen heb ik nog helemaal niet gehad...

Die dromen had ik ruim voor mijn zwangerschap wel (misschien kwam dat door de klapperende eierstokken hahaha)

10. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    Goedemorgen,

@Bianca Ik heb een paarskleurige kralen/parel ketting gekregen met zilverkleurige soort bedeltjes waaronder het symbool van MvM. Zal er een foto van maken. Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
    Klinkt trouwens erg gezellig dat shoppen en nu al de kerstboom. Heb je het naar je zin gemaakt in huis of ben je nog niet helemaal klaar?

@Cherry, oh wat fijn dat alles goed is. Toen jullie het geslacht te horen kregen, was het de uitslag waar jullie zelf aan dachten?

@MayD dat naar dromen had ik gisteren ergens gelezen in een boek dat dat er bij hoort, vooral aan het einde van je zwangerschap.
    Sterkte en succes straks bij de liggingsecho. Ik hoop dat ze naar je wil luisteren.

Hier lekker geslapen, zo als gewoonlijk weer even vroeg wakker geworden. Gelukkig weer in slaap gevallen.
    Iedereen een fijne dag toegewenst, denk dat ik vanmiddag/vanavond weer mijn gezicht laat zien. Beetje druk vandaag.

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen tjikkies,

@ Troel: Ja, ik probeer gewoon eerst zo lang mogelijk met deze jas te doen. Op de rug van die jas zit een zo'n zigzag veterversiering en die kan ik ook nog losser doen. ;) Dan heeft het weer wat meer rek. :p

@ Bianca88: Wel super gezellig hoor dat de kerstboom al staat. Bij oms komt ie op 6 december. Weer gezellig met de lichtjes. Heerlijk sfeertje altijd. :) Wat voor kleuren ballen hebben jullie erin hangen?
    En lekker zeg, gourmetten. Dat gaan wij beide kerstdagen doen. Hihi... met mijn ouders en een dag met zijn ouders. Wel balen dat de biefstukken doorbakken moeten. :( Maarja.. alles voor het goede doel.

@ CherryBelly: Wat fijn dat de 20 weken echo goed was. :D Zo blij voor jullie! En leuk dat jullie het geslacht weten. Ik ben super nieuwsgierig. :p Knap dat jullie het voor je kunnen houden. Maar we horen het over 20 weken ongeveer. ;) Zijn jullie al uit over namen?

@ Noosa: Fijn dat de pijn nu even weg is. Hopen dat het zo mag blijven. Ik heb nu ineens 2 dagen geen last meer gehad van mijn onderrug.
    Succes op je werk.
    Pfff.. en weer die stomme arbodienst. Wordt je ook niet goed van. Inderdaad maar vragen of het telefonisch kan. Toen ik ziek was (toen ik nog een baan had) moest ik ook naar de Arbo toe. En dat was ook zo'n mega lange reis met ov en tig keer overstappen. Toen kwam de arboarts gelukkig naar het bedrijf toe, dus dat scheelde weer. Maar anders had ik het ook niet zien zitten hoor. En nu je zwanger bent helemaal niet. Gedoe allemaal.
    Succes ook met de arboarts.

@ MayD: Echt rot dat je weer zo bagger geslapen hebt. :( Ik hoop dat je wel een beetje uitgerust bent als de bevalling begint.
    Spannend zometeen de liggingsecho. En trek maar lekker je mond open hoor daar over de pijn die je hebt!

@ Bianca1982: Ik ben ook steeds errug vroeg wakker. Soms val ik dan nog wel in slaap, maar niet altijd.
    Succes met de drukte vandaag.

@ Gizzie: Ik denk aan je meis! Ik hoop dat jullie snel goed nieuws mogen krijgen.

Ik zou vanochtend gaan sporten, maar kon er niet uitkomen vanochtend en had ook groeipijn.
    Dus ik ga nu vanmiddag sporten. Ook wel lekker.
    Verder vandaag schoonmaken en opruimen. Fijn dat dat elke keer weer terug komt. :( GRRR!
    Fijne dag allemaal!

12. Troel

Troel Niet meer actief

Dat heb ik precies ook gedroomd 3 weken geleden!!! En ook ik was niet verbaasd! Hahahaha bizar!

13. Delta

Delta Niet meer actief

nou eitje gespot, maandag gehad dus.. nu afwachten tot nod.. hopen dat lf langer is, hopelijk 8 maanden

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Fijn dat je je eitje gespot hebt! :D Ook 'leuk gehad' met elkaar? ;) Welke dag hou je als NOD aan?

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hahaha ja het is best moeilijk om het voor ons te houden.
    We dachten beiden wat anders dus een van ons heeft maar gelijk ;) hihihi.
    Over 20 weken ongeveer weten jullie het ook :D

Namen hadden we al verzonnen voor beide geslachten. De een was wel makkelijker te verzinnen dan de ander, maar we waren het er unaniem over eens. We hebben traditionele Indiase namen gekozen die niet al te moeilijk zijn om uit te spreken ;)

@Bianca1982: MEID!!! Ik zie dat je zwanger bent!!! WOW gefeliciteerd!! Heb er gewoon overheen gelezen hahaha. SUPER!!!!

@Delta: Meis ik hoop echt heeeeeel erg met je mee!!! Ben aan het duimen voor je!!

@kerst: als het aan mij lag, hadden we de kerstboom 2 weken geleden al opgezet hahaha. Maar ik houd me in. 6 december gaan we helemaal los met de versiering hahaha.

@gekke dromen: bijna elke avond droom ik wel gek hahaha. Soms erg eng, soms moet ik er zo erg om lachen! :D

-x-

16. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel lieve essie en cherry!

essie: ik houd 9 dec als nod.. dan zou ik 11 dpo zitten.. dan zijn we ook precies 5 jaar samen... ja we hebben het zeker leuk gehad samen hoor! haha :D ik wacht rustig af.. :)

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Ben zo benieuwd naar het geslacht en de naam.
    Ik droom ook elke nacht en precies wat je zegt. Dan erg en eng en ik kan ook om m'n dromen lachen.
    Maar de meeste dromen gaan gewoon helemaal nergens over. :p
    Bij ons komt de kerstboom dus op dezelfde dag te staan als bij jullie. Als het aan m'n man lag stond ie ook allang. Hij is gek op de kerst met al die lichtjes en versiering. Hihi.. ;)
    Zijn ouders hebben ook elk jaar het hele huis vol met kerstmannen en van alles en nog wat. Niet normaal. Ik houd niet van dat overdreven gedoe, dus m'n mannetje moet zich in ons huis wel inhouden. ;)

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmiddag...

Zo nog even met de dweil erdoor en dan is alles weer klaar ;).

@cherry wat fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo.. ben echt benieuwd naar het geslacht, ik denk een jongetje! Maar dat zullen we over 20 weken te weten krijgen hihi ;)

@mayd succes lieverd xx

@essie nog iets van een sollicitatie gehoord meis?

@delta ohhh wat super dat je je eitje hebt gespot!!!! En goed geklusd!!
    ik hoop zo dat je goed nieuws mag krijgen als jullie 5 jaar samen zijn lieverd!!! Ik duim voor je!

@gizzie hoessie met jou mup ? Nog geen kwaaltjes? Hoe is het met je neefje?

@bianca nee we zijn helemaal klaar met de kerstboom en de versiering ;).
    Ik heb nieuwe ballen gekocht wilde dit jaar wat anders.
    Heb rode, oud-rose en zilveren ballen. Mat, glas en glitter ;)
    En die kadootjes ik vond ze zo leuk, ik moest ze gewoon hebben haha.
    Waren 3 kado's met lampjes erin voor 19,95 vond het erg meevallen!
    De maten zijn 30, 25 en 15 cm.
    Het gourmetten had ons gesmaakt ;).
    Normaal doen we ook gourmetten met de kerstdagen, maar gaan 1e kerstdag uiteten met mijn vader en aanhang. En 2e kkerstdag bij schoonouders maar wat weten we nog niet. En jullie?

Xxx

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: dankjewel meissie!! we gaan hopen.. en rustig aan doen :D niet stressen haha.. we zien het wel :D
    fijn dat gourmetten lekker was! ben je nog ongi trouwens?

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Ohw het is weer erg spannend. Ik duim volop voor je. Mijn duimen maken overuren. ;) Inderdaad proberen rustig te blijven en niet te stressen.
    Ik hoop het zo voor jullie!

@ Bianca88: Helaas niks meer gehoord van een sollicitatie. :( Ik denk dat ik gewoon moet wachten tot na de zwangerschap.
    Ik kan 28 februari of 13 maart met verlof. Dat is toch al best wel snel.

Deel Deze Pagina