De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hellow ladies!

Fijn dat de 20 weken echo goed was cherry! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht ;)

Hoe was jouw echo may? Gaat de vk iets doen voor je?

Hoe is het met je neefje gizzie? Veel beterschap voor hem!

Leuke kerstboom bianca88!

Goed dat je je ei hebt gespot delta, nu even afwachten!

Essie ook bijna de echo! Spannend meis en super dat je moeder mee gaat!

Fijn dat het vervelende gevoel minder/weg is noosa. Kan me voorstellen dat dat wel een opluchting is!

Succes met de drukke dag vandaag bianca82! Ik had van mvm de armband uitgezocht, maar eerlijk gezegd heb ik em nooit om.... Dat boek is wel echt hardstikke leuk!

Hier: vandaag de bedrijfsverpleegkundige aan de telefoon gehad. Ze vroeg zich af wat nu precies het probleem was? Ziek is ziek en misselijk is misselijk, en zolang ik kots mag ik gewoon niet gaan werken punt uit. En dat zou ze zo doorgeven. Als ik me beter voel en het kotsen is opgehouden moet ik eerst zorgen dat ik thuis mijn eigen huis op orde kan hebben/krijgen. Pas als dat goed gaat mag ik gedeeltelijk komen werken, met een aangepast rooster. Dit omdat ze weet wat voor een aanslag dit op je lijf kan hebben. En dat ik nu vooral goed voor mezelf en het kleintje in m'n buik moet zorgen.
    Pfffff valt een last van schouders af zeg!
    Als ik in januari nig ziekgemeld sta belt ze me weer een keertje op, om te kijken hoe het dan gaat. Dit omdat dan in principe de 13 weken voorbij zijn en de meeste mensen zich dan beter voelen.
    Echt super fijn dat er zo meegedacht word en dat er totaal geen druk achter gezet wordt!
    Verder is vandaag gewoon dikke vette prut! Heb een kop vol puisten (en die zijn al-le-maal vannacht op komen zetten! Gister had ik nergens last van.) Kan nog steeds maar moeiljk poepen, dus ik heb een pens alsof ik al 22 jaar zwanger ben, en heb vanmorgen wederom een giga jankbui gehad. Die horrormonen doen raaaaaaaare dingen met me! Vl zegt steeds: "doet ze anders noooooooooit" :D
    Ach, zolang ik nog om mezelf kan lachen zit het wel goed! En anders jammer dan! Ik heb toch maar mooi de 9 weken gehaald! Op naar de 40!

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag schatjes!

Wat een fijn nieuws lees ik weer.

Delta een ei :D Whoeehoee! Ik heb er een goed gevoel bij deze ronde, maar dat had je al vertelt he? Wordt wel weer tijd voor een roze wolkje erbij hier :D

Thee, wat fijn hoe ze gereageerd heeft. Altijd goed als ze op je werk zo meedenken. En zo hoef jij je ook niet schuldig of rot te voelen dat je thuis zit. Eerst maar even goed bijkomen!
    En 9 weken, wat fijn wat fijn :D Wanneer heb je n echo/controle/hartje luisteren?

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    12 dec de termijn echo, 20 dec controle bij de vk en dan ook weer hartje luisteren!
    Ja echt super dat ze zo reageren! Ik weet ook wel, ziek is ziek, maar nu voel ik me gewoon gesteund, en dat is fijn!

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Lars is thuis! We mochten hem om 12.30 uur mee naar huis nemen. Ze hebben een bacterie gevonden in zijn bloed, urine en ontlasting. Waarschijnlijk is die bacterie via de ontlasting in zijn bloedbaan terecht gekomen. Gevalletje van vette pech. Kun je niets aan doen. Maar omdat hij geen koorts meer had, en goed heeft gegeten, mocht hij mee naar huis. Nu goed in de gaten houden en nog 5 dagen antiobiotica geven.

Goed nieuws dus! Gelukkig, pfff, wat hebben we ons ongerust gemaakt zeg.

Fijne dag nog en bedankt voor jullie steun meisjes!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Gizzie: Goed nieuws!!!

@ Hier: echo was goed. Dame loopt m.b.t. buik en benen 3.5 week voor. Het hoofdje een halve week. De VK heeft goed naar me geluisterd en aangegeven dat we bij de volgende controle over 2 weken gaan kijken wat we doen. Ze zei dat het voor mij niet bevorderlijk was om nog langer door te lopen dan nodig. Als ik over 2 weken "week" genoeg ben, dan gaan ze misschien al strippen of inleiden.

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: haha jaa ik hoop ook dat het mooi raak mag zijn! stiekem hoop je dat elke maand weer he..! indd, er moeten gewoon meer zwangere bij komen! ben zo benieuwd wanneer we allemaal zwanger mogen zijn hier!

@ gizzie: super fijn nieuws!!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @essie ahjah dat is ook al gauw dat je op verlof mag gaan. Hopelijk krijg je na de zwangerschap gauw wel een baan meid. Hoeveel uur wil je na je bevalling gaan werken ?

@mayd en gizzie wat een goed nieuws komen jullie vertellen! Ben echt blij !

@thee jeeuuujjj 9 weken!!! Op naar de 12 weken echo ;)!!

@delta was vanmorgen/vanmiddag niet meer ongi. Heb erna niet meer gekeken, ik ga dalijk eens even checken. Maar denk dat het het laatste zal geweest zijn. Ben ik het toch 5 dagen geweest. Op naar een eitje !!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow ja, ze woog iets van 2910 gram... bijna 6 pond dus. Gaat de goede kant op!

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Wat een super fijn nieuws zeg dat ze zo met je mee leeft. Heerlijk gevoel moet dat zijn en vooral een opluchting. Nu kan jij gewoon alle tijd voor jezelf nemen zonder je druk te hoeven maken om je werk. Neem ook lekker alle rust en tijd voor jezelf. Denk aan jezelf en de kleine korrel.
    Echt heel gaaf dat je nu 9 weken zwanger bent. Inderdaad op naar de 40. :D
    Inderdaad morgen de echo. Wel 's middags pas. Dus moet nog even geduld hebben. ;) Maar ben super benieuwd. Hoop zo dat ze er nu goed voor ligt, zodat ik niet weer met m'n benen wijd hoef te liggen voor een inwendige echo. :p

@ Gizzie: Wat een super nieuws dat hij weer thuis is. Zeker wel grote pech zeg met die bacterie. :( Wel fijn dat hij weer goed heeft gegeten. Hopen dat hij snel weer aansterkt.
    Logisch dat jullie je zo ongerust gemaakt hebben. Het is niet niks hoor en het is ook super zielig. Zo'n klein mannetje kan zelf niet aangeven wat er aan de hand is, dus het is gewoon goed dat er gelijk is ingegrepen.
    Echt lief dat je bij je schoonzus kon zijn vandaag.
    Hoe voel jij je verder?

@ MayD: Die kleine meid groeit goed zo te horen. Ze loopt flink voor zeg met d'r buikje en benen.
    Fijn dat de vk inziet dat ze je niet langer hoeven door laten lopen dan nodig is. Ik hoop gewoon dat ze zo snel mogelijk komt.
    Voor jou echt de laatste loodjes!! Super spannend!!
    Wil je trouwens verdoving tijdens de bevalling?

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Op naar je ei. Ohw, ik hoop zo dat je ei snel mag komen dit keer. Ga je je temperatuur bijhouden of niet?
    Ik hoop ook na mijn zwangerschap snel iets te mogen vinden. Ik blijf wel gewoon tijdens zwangerschapsverlof door solliciteren. Tijdens zwangerschapsverlof heb je geen sollicitatieplicht, vandaar.
    Ik wil 32 uur werken na mijn zwangerschapsverlof.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als verdoving niet nodig is, doe ik het liever zonder. Ik vind zelf dat dit onnodige extra risico's met zich meebrengt.

Liever op oerkracht dan met een spuitje.

12. Delta

Delta Niet meer actief

Bianca88: inderdaad meid op naar je eitje!! :D

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @essie ahjah dan heb je tijd genoeg om een baantje te vinden hopelijk, komt allemaal goed meid x
    Ja ik hoop ook op een eitje deze ronde, i.i.g wat gauwer dan weer 3 maanden wachten. Maar dat zullen we weer moeten afwachten, het is i.i.g al korter dan mijn vorige cyclus!

@mayd zooo mooi gewichtje! Kan niet wachten om een foto te zien van kleine reneetje ;)

Zo ik ga lekker zelfgemaakte frietjes maken...
    Smakelijk voor jullie ook xx

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Jeuuuujjjj idd ;)

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh wat fijn may dat de echo weer helemaal goed was! Het ziet er naar uit dat Renee het goed heeft bij jou in je buik! En super ook dat de vk nu je wel serieus nam. Hopelijk diet de thee z'n werk goed, en ben je over 2 weken goed 'week' !

Fijne avond allemaal!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoop ik ook thee!

Fijne avond allemaal!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ja, op eigen kracht is inderdaad wel beter. Maar het is natuurlijk gewoon afwachten hoe het loopt.
    Spannende weken nu. En laat die thee ook maar goed werken. ;)

Fijne avond allemaal!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    May, super fijn dat ze naar je gaan luisteren en dat alles er goed uit ziet. Echt aftellen nu naar de grote dag!

Fijne avond meiden!!

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Welterusten meiden xx

20. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi lieve meiden.

Weinig gekletst vandaag!

Ik ben nu op mn werk.... samen met mn kindje ;)

vind het zooooo spannend voor bianca en gizzie!! Zo'n beetje gelijk gaat het bij jullie ineens de goede kant op! DUIMEN!!

Jullie zullen wel slapen...... ben ook weer veul te laat..:(

xx

Deel Deze Pagina