Jammer Essie! Umm hoe het voelde...alsof er iemand in me zat die bewoog. Haha klinkt logisch maar voelde als een tikje aan de binnenkant van je hand..maar dan nog zachter. Heb dat ook al wat harder gevoelt....en daarna voelde ik echt dat er wat langs me heen ging. Kan het niet zo goed uitleggen, dat merk je wel....haha
Ow en ik vind Woezel en Pip ook heel geschikt voor jongens! Nijntje is ook super leuk, eigenlijk is al het babyspul leuk haha. Wij nemen een kamertje met n wit houten wandboom, vogels en 2 eekhoorntjes. Witte meubels en grijze muren. 1 kast wil ik roze of blauwe ruitjes. Verder aankleden met roze/blauwe dingetjes zoals waskussen, lakentjes etc. Owja en eigenlijk wil ik nog leuke (gekleurde) vogelhuisjes ophangen...
@ Noosa: Gaaf hoor dat je de kleine voelde. Bij mij voelde het als luchtbelletjes en borreltjes. Tis echt een drukteschopper. Leuk dat jullie al helemaal weten hoe jullie de babykamer willen hebben. Ik twijfel nog teveel. Hihi.. er zijn zoveel leuke dingen. Sowieso wil ik wel een grijs/zilver en witte babykamer. En thanks voor je mening. Hoe is het verder met je? Nog wat doen vandaag?
Nijntjeee... een lief klein konijntje !!! hihihi... Ik vind woezel en pip voor beiden kunnen meis! Nijntje vind ik ook leuk! Van winnie the pooh vind ik ook leuke spulletjes indd zoals tijgertje.. Ze hebben zoveel leuke spulletjes!!! Wij willen een lime-groene muur maken voor zowel jongen als meisje vind ik dat een mooie/frisse/stoere kleur.. maar misschien dat wij tegen die tijd alweer andere ideeen hebben haha.. Wij hebben niet zo een hele grote babykamer dalijk, er staat al een hang/legkast, hebben alleen een commode & ledikantje nodig. Maar wij zijn ook niet van plan hier nog jaren te blijven wonen. Gelukkig heeft een baby niet al te veel ruimte nodig de eerste paar jaar .
Lijkt me zo grappig als je straks misschien wel je hele buik ziet bewegen...Dan weet je tenminste zeker dat wat je voelt de beeb is! Voel me redelijk goed vandaag Komt zo een vriendin langs en vanavond gaan we op visite. Dus ik ben lekker bezig haha. Ga jij dat bedrijf nog bellen Essie waar je wat van zou horen of niet? En heeft je mannetje zich al ingeschreven bij uitzendbureau? Bianca, wij hebben ook een inbouwkast. Vind het wel super handig! En ons kleinste slaapkamertje wordt ook de babykamer. Vind ik wel zo schattig
Ja wij hebben ook een inbouwkast, maar daar staan nog andere dingen in (hebben niet zoveel plaats, wonen in een flat ) We hebben een apparte hang/legkast nog op die kamer staan, wat tevens straks voor de baby is.
@ Bianca en Noosa: Wij hebben ook een inbouwkast. Zo handig. Hij is al helemaal geschuurd en we gaan 'm grijs verven. We hebben deze kast nooit gebruikt en de vorige bewoners ook niet. Wij hebben dus afgelopen dinsdag een ledikant en commode gekocht via marktplaats. Zo blij mee. @ Noosa: Gezellig dat je visite hebt. Ik zit nu dus steeds met manlief thuis en ruimen elke dag van alles op. Het hele huis weer op orde. Ook qua administratie enzo. Dus dat is wel lekker dat dat nu ook weer gebeurd. M'n mannetje staat bij verschillende uitzendbureau's ingeschreven. Ik ga morgen naar het bedrijf bellen waar ik vorige week een gesprek heb gehad. Het duurt nu wel erg lang. Erg raar hoe het gaat. @ Bianca: Cool die lime groene kleur. Wij hebben lime groene gordijnen in de woonkamer. Lekker opvallend en staat erg leuk. Ik word echt gek van al die babyspulletjes. Ik wil alleen maar kopen, kopen en kopen. Maar ik moet juist op het geld letten, dus wacht nog even met kopen. Hihi.. Jij aan het aftellen naar de vakantie zeker?
@Essie: Ja meis ik kan me indenken dat het lastig is om nu dingetjes te kopen terwijl je op het geld nu extra hard moet letten .. Hopelijk hebben jullie beiden snel een nieuwe baan! Vind het wel stom van die organisatie om jou niets te laten weten? Normaal gesproken moeten ze toch meteen iets kunnen zeggen, vind het maar een raar verhaal wat ze zeggen.. Heb je nergens meer een solliciatie lopen? En bij een callcenter voor zolang, daar zoeken ze meestal nog mensen en betaald best goed?! Ja vind lime groen echt zo'n mooie stoere kleur hihi.. Stoer die gordijnen in de woonkamer! Wij hebben zelf alles grijs/wit met houten meubels en zwarte bank. Met aankleding tot kleur de planten/kaarsen Ben eens op internet aan het kijken naar die online varianten van de verzekeringen! Scheelt een hoop geld zeg wauw! Heb alles opgeschreven op papier, vanavond eens man ml samen kijken om over te stappen naar een goedkopere verzekering. Scheelt soms wel bijna 30 euro p.p per maand!
@ Bianca: Ik koop daarom nu nog even niks, maar zit me wel blind te staren naar van alles en nog wat. Ik wil heeel graag kopen, maar blijf sterk en doe het nog even niet. Het is ook belachelijk dat ik nu nog steeds niks weet. Gemeen zelfs. Maarja... werkgevers zijn zo tegenwoordig. Callcenter is helaas ook niks, want die zoeken voor een langere periode iemand. Heb al vaak op een callcenter functie gereageerd, maar helaas iedere keer niks, omdat ze voor langere tijd mensen zoeken. Maar ik heb nog super veel openstaande sollicitaties. Maar bedrijven zijn niet zo snel met reageren. Ook zo vaag. Maarja.. Bizar he wat je betaald in totaal aan verzekeringen. Niet normaal. Ik zat net op internet te kijken of onze zorgverzekering niet wat goedkoper kon en misschien wel met betere zorg. Maar wordt er nog niet wijzer van. Het is gewoon duur allemaal en niet te betalen. Wij hebben ook een zwarte 2 en 3 zits bank. En verder best neutraal eigenlijk. Alles kan hier wel in huis. Lekker makkelijk.
Hoi Dames! Vandaag met schoonmams op stap, dus niet gereageerd. Schoonmams is nu tv aan het kijken en blijft lekker slapen. Over W&P: ik vind het eerder wat voor een meisje dan een jongetje... Jullie kennen de aankleding van ons kamertje: inbouwkast, lime, aqua en donker zeegroen... Ben er nog steeds helemaal happy mee! Verder niet veel te melden, gaat vandaag goed hier... Vanaamp saampjes met manlief puffen, morgen intake kraamzorg. Ik meld me morgen wel weer... sorry dames. druk, druk, druk!
@Essie: hmmm dat is indd jammer dat ze daar mensne voor een langere tijd momenteel zoeken .. Komt wel goed meis! Je hebt nog solliciaties lopen, hopelijk zit er een goede tussen voor je meis! @Mayd: Gezellie met je schoonmoeder op stap , nog iets leuks weten te scoren meis? Woont je schoonmoeder uit de buurt, dat ze blijft slapen? Wel gezellig! Amuseer jullie meis &nneee puf ze hihi Ik ga nog ff afwassen en zo met de hondjes uit & dan ga ik weer richting het werk... Avonddienst .... maar nog ff ben aan het aftellen nog 4 diensten en dan VAKANTIE!!!!
May, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Lekker van genieten... Bianc, nog even meid! Dan heb je vakantie Meiden ik vraag me af waar Cher is.....ze had toch vrij deze week? Hoop dat alles goed is met dr.
Klinkt als een gezellige dag may! Have fun nog! Werk ze Bianca, nog heeeeeeel even volhouden meis! Essie: ik weet niet of ik je morgen ochtend nog 'spreek' dus bij deze alvast heeeeeel veel succes! En vergeet niet te genieten van die mooie beelden van mokkababy! Laat het ons wel weten hè?! Ik zat net ook te denken aan cherry noosa, maar ik dacht dat ze volgende week vrij had? Ik weet het niet meer, begin nu te twijfelen.....
Hmm ik heb het even nagelezen, op 9 november schreef cherry dat ze 'volgende week een weekje vrij had' Ik hoop dat alles goed is met der......
@ MayD: Leuk dat je een fijne dag gehad hebt! En gezellig dat je schoonmoeder er is en blijft slapen. @ Bianca: Ik geloof niet dat ik nu nog een baan ga vinden. Dat gaat heeeel moeilijk worden. Ik ga er van uit dat ik na de zwangerschap hopelijk snel wat vind. Werkse meis. Nog even volhouden. @ Thee: Thanks voor je lieve berichtje. Het is super spannend en de zenuwen zijn echt erg. Maarja.. We zullen het zien. En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Uiteraard! Ik ben super benieuwd hoe het met Cherry is en de andere dames.
oh essie: wat ik me bedacht, je krijgt als je geen baan kan vinden en je partner is ook werkloos, kan je toch extra centjes krijgen voor de baby van de gemeente enzo?! of had je daar al naar gekeken?
@ Delta: Dat wist ik niet. Is dat zo? Waar heb je dat gelezen of gehoord? Thanks voor je tip. Ik zal eens zoeken op internet.