Klinkt als een hele constructie Bianca! Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren! Mijn eerste inwendige echo met de mk werd gedaan door een vrouwelijke verloskundige, de 2de inwendige echo met de mk door een mannelijke gynaecoloog. En nu bij deze zwangerschap de inwendige echo door een vrouw. Mijn ervaring is dat het niet uitmaakte of het een man was of een vrouw. Ik was totaal niet bezig met die persoon, alleen maar heel gefixeerd op het scherm, zowel met de mk als nu. Uiteindelijk vind ik dat de mannelijke gyn het het netste heeft aangepakt. Hij zei heel netjes: "ik ga je nu aanraken, dus niet schrikken" en allebei de dames die ik gehad heb stopte gewoon ineens dat echoding naar binnen.
Fijn weekend Noosa! Hopelijk ga je niet ongesteld worden blijevrouw! Fijn dat je niet meer ongesteld bent Bianca! Op naar je ei! Hopelijk een wat sneller ei! Hier verder geen nieuws! Behalve dat ik eindelijk eens een keer goed naar de wc heb kunnen gaan! Jeuj!
Thanks allemaal lieverds! Ik hoop zo dat ze anders ligt. Dan hoef ik geen inwendige echo. Maar dat merk ik straks. @ Noosa: Heel veel plezier dit weekend. Geniet ervan. Helemaal gelukt met je gedicht? Vervelend he die puistjes. Ik heb vooral puistjes in m'n nek. En ook wel regelmatig in m'n gezicht. @ MayD: Wat fijn trouwens dat je nu beter hebt geslapen. Dat is wel lekker. @ Bianca1982: Fijn dat jullie een start hebben gemaakt met het plan van aanpak. Ben benieuwd, maar ze zullen allemaal vast erg leuk reageren. Hehe, eindelijk de brief gekregen. Dat heeft wel lang geduurd. Stom dat ze je toch ff hebben laten wachten. Dat is denk ik wel ff wennen dat je een mannelijke hebt. Bij ons zijn alleen maar dames in de verloskundigenpraktijk. Maar ik blijf het toch elke keer spannend vinden hoor, ook bij vrouwen. En die man heeft het al zovaak gezien allemaal. Voor hem is het normaal en zijn werk. Leuk dat jullie een commode, kast en hangplankje gezien hebben via internet. Via marktplaats of niet? Wij hebben onze ledikant en commode via marktplaats. Ziet er zo goed als nieuw uit. We zijn er ook zo blij mij. In mijn album staat een foto van de ledikant en commode. (foto van de website babypark) Het scheelt zoveel geld hebben wij al gemerkt. @ Blijevrouw21: Lekker dat je nu gestopt ben met dat werk. Ff wat meer tijd voor jezelf en andere dingen die belangrijk zijn. Vandaag wordt gekeken of het hoofdje er goed uitziet en het lipje. Toch wel spannend moet ik zeggen. Leuk dat je de sinterklaasviering hebt gehad op de PSZ. De kids waren zeker lekker hyper? Is er geen kans bij jou op een bevrucht eitje? Of weet je gewoon zeker dat je ongi gaat worden één dezer dagen? Ik hoop gewoon op een bevrucht eitje. Gisteren niet echt aan de schoonmaak toegekomen. Hihi.. dus vandaag een herkansing. PFFF.. zo geen zin in. Fijne dag allemaal en ik laat weten hoe de echo was uiteraard.
@ Bianca88: Ik hoop het ook dat het allemaal goed zit bij de echo. Beter dat je ongi nu weg is. Weer lekker klussen en genieten. Ik hoop zo dat je cyclus nu een heeeeel stuk korter mag zijn. @ Thee: Bij mij is ook iedere keer bij een inwendige echo aangegeven dat ze me ging aanraken en dat ik niet moest schrikken. Inderdaad erg netjes. Maar raar dat die vrouwen dat bij jou niet hadden gedaan. Lekker zeg dat je goed naar de wc hebt kunnen gaan. Wat een opluchting moet dat zijn. Gelijk tig kilo lichter zeker naar je gevoel? IK WIL OOK POEPUH!!!!!
Met poepen heb ik gelukkig nog geen last haha, ga gemakkelijk 2x per dag .. Maar in het weekendje weg kon ik ook niet naar de wc, heel gek maar dat heb ik altijd op vakantie. Hier heb ik mijn eigen vetrouwde wcpot hahah Kun je niet iets van lactulose krijgen? Want een opstopping lijkt mij ook niet prettig. Gaan jullie nog doen? Mijn schoenen zijn onderweg die ik heb besteld, ben benieuwd! Hopelijk passen ze,zijn ze leuk en zitten ze ook lekker. Was in de winkel zelf gaan kijken maar kon je alleen via internet bestellen. Dat vind ik het mindere eraan dat bijna alles via internet gaat tegenwoordig, schoenen pas ik het liefste zelf in de winkel.. maar ja we wachten af
He lieverds, Ben worstenbroodjes aan het afbakken, dus niet veel tijd om te reageren nu . Wilde Essie even veel succes wensen voor vanmiddag! Bianca88, meis, ik hoop echt dat je gauw je eitje mag vinden!! Denk aan je. Blijevrouw, hopelijk komt er geen ongi! Ik duim voor je meis. Bianca82, ja, Lars krijgt inderdaad nog 5 dagen antiobiotica (totaal 7 dagen). Straks eens kijken hoe het met hem gaat. Zo te horen hebben jullie je plan van aanpak goed in elkaar zitten. Toch een beetje een opluchting, of niet? Noosa, fijn Sinterklaasweekend! @de rest: hele dikke knuffel!!!!
ff ego berichtje: onze poes thuis is ziek en medicijnen helpen niet.. dus waarschijnlijk gaat mijn vader haar vanmiddag in laten slapen, ik ben best erg verdrietig zeg! enne bianca88: ik heb net een gebakken suikerei gemaakt zoals je dat een keer zei: Heerlijk! haha wilde je ff laten weten
Ohhhneee dat meen je niet germ, wat heeft je kat lieverd? Heel veel sterkte xx Hahah echt? Vond je het lekker? Hahah gekke druif @gizzie hmmmm worstenbroodjes!! Bewaar je er ook eentje voor mij
nou dat weten ze dus niet.. ze eet en drinkt niet meer! ze had al een vocht injectie gehad, toen begon ze wat te drinken en te eten.. en ook anti biotica ofzo.. en nu kan ze bijna niet meer lopen en laat ze ontlasting ook achter.. en tja we zouden eventuele onderzoeken kunnen doen en operaties, maar het beestje snapt er nu al niks meer van! ze is ook al bijna 10 jaar.. en een echte buiten poes! dus dat kunnen we haar niet aan doen.. en straks levert het niks op ook.. alleen maar stress ja was heerlijk hoor! echt haha had er ineens zin in!
Ah Delta, wat verdrietig . Maar als het poesje pijn lijdt en er is niets zinnigs meer aan te doen, is het de beste oplossing. Uit haar lijden verlossen. Maar oh, wat doet dat pijn hè. Heel veel sterkte meissie!
@delta wat een *** situatie bah.. ik kijk ook altijd in dat soort gevallen wat het beste voor het dier is. Ik denk als je kat dalijk niet meer naar buiten mag ook gek binnen word, het is zeker niet leuk om zo'n grote beslissing te maken, en ook echt moeilijk! Maar het is zoals je al zegt 10 jaar, en nu al in de war, betaal je dalijk een hoop kosten en overlijd de kat misschien plotseling toch. Ik wens je i.i.g heel veel sterkte meid. Jeujjj heb mijn schoenen binnen ! Ze zijn wel beetje ing van boven, je moet geen dikke kuiten hebben maar ze zitten zo wel lekker. Beetje wringen en je komt overal in hahah
nou ze is inderdaad net overleden dan.. mn vader heeft haar net naar de dierenarts gebracht. inderdaad, ze kon niet meer fatsoenlijk lopen, stond helemaal te trillen op dr pootjes en ze moest plassen, en ging naar de kattenbak toe, terwijl ze dat anders noooit deed! zo zielig.. heb het gelukkig allemaal niet gezien, want woon niet meer thuis.. maar ik ga dr wel missen zeg! heb niet eens afscheid kunnen nemen.. life goes on! thnx gizzie en bianca voor de lieve woorden haha bianca, beetje wringen kom je overal wel in! fijn dat ze mooi zijn en lekker zitten!
Och Delta, wat een narigheid.. dikke knuffel meis. @ Bianca88: nu ben je je kuiten al in de laars aan het wringen... mocht je zwanger raken dan passen ze helemaal niet meer hahahahahaha
Haha Bianc, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he Zo...nog een paar dingetjes doen en dan vanavond na het eten gaan we weg. Gedichten zijn af, ben er erg tevreden over! Kadotje voor de baby is ingepakt (die sint slaat ook niemand over )....laat het sinterklaasfeest maar beginnen! Zo af en toe ben ik net een klein kind wat betreft 5 dec haha!
@ Gizzie: Wat lief dat je aan me denkt! Schatje! Heerlijk zeg een worstenbroodje. Hou ik ook wel van. @ Bianca88: Leuk nieuwe laarzen. Ik heb wel vaker schoenen via internet besteld en meestal zitten ze wel goed. Maar in de winkel zelf passen is natuurlijk veel makkelijker, want dan weet je gelijk of het goed staat en lekker zit. Ik heb vanmiddag gepoept jonguh! Wat een opluchting! Wat is dat dan heerlijk zeg! Hihi... was echt wel blij. @ Delta: Ohwww, wat erg zeg. Verschrikkelijk. Wat wel beter is, is dat die poes geen pijn meer heeft. Maar logisch dat je dat beessie gaat missen. Heel veel sterkte meis! Dikke kroel voor jou! Poezen/katten zijn mijn lievelingsdieren. Ik had dat 1,5 jaar terug ook. De poes bij mijn ouders ging achteruit en moest ook ingeslapen worden. Ik heb dagen gehuild en zelfs op werk. De andere poes leeft nog, maar is nu ook al 17 jaar. Maar ze doet het nog wel. Natuurlijk wel ouder. Alles gaat langzamer en ze is doof aan het worden. Hier vanmiddag de echo gehad. Alles ziet er goed uit. Ze heeft mijn neusje. Erg grappig om te horen. En ze lag er prima voor, dus hoefde geen inwendige echo. Ze lag heel anders dan 2 weken terug. Hihi.. Wel is alles kleiner bij haar, maar dat komt omdat ikzelf ook klein ben. Het is gewoon een kleinere baby. En haar hoofdje liep dus ook wat achter in groei. Dus ze willen me wel in de gaten houden. Dat betekend dat ik 23 dec. weer een echo heb. Hopen dat ze gewoon goed blijft groeien. Maar alles naar verhouding klopt gewoon. Ik zelf was ook een super kleine baby van 4 pond. Maar ik ben gewoon niet groot en een tenger vrouwtje. Baby's van Aziatische, chinese en Hindoestaanse vrouwen zijn ook vaak gewoon kleiner. Maar hopen dat ze gewoon goed blijft groeien.
Veel plezier Noosa! Hier de kraambedankjes in elkaar geprutst.. na de geboorte alleen even de naam en datum op de kaartjes schrijven.
@ Essie: wel fijn dat je de 23e al weer een echo hebt. Dat een lichaamsdeel middenin de zwangerschap iets kleiner is hoeft niks te zeggen... groeicurves kunnen aardig uiteenlopen. Onze dame is nu al groter dan mijn zus en ik ooit geweest zijn met de geboorte hahaha... (manlief heeft ook nog een beetje invloed hoor)