@ MayD: Op alle groeicurves loopt ze achter als je vergelijkt met een nederlandse baby. Maar vergeleken met mij is ze gewoon goed. Dus nu maar hopen dat ze verder gewoon goed blijft groeien. Het wordt gewoon een kleiner kindje.
dankjewel essie! inderdaad nu heeft ze geen pijn meer dat is belangrijkste! soms loop ik ook te huilen, moet er gewoon uit.. het idee dat ze niet meer op deze aardbol leeft doet pijn maar ja.. fijn dat alles goed is met de kleine! super fijn om te horen haha, mijn vriend is hindustaans, krijg ik dan ook een kleiner kindje? haha mn vriend en ik zijn allebei ook niet groot
@delta ahneee lieverd ! Dat ie nog snel gegaan zeg is ze zelf overleden of toch door een spuitje ? Veel sterkte lieve schat knuffel ! @mayd hahah ja idd, maar dan heb ik wel mooi een excuus om nieuwe schoenen te kopen als ik zwanger ben hahah @noosa ohh ben je nog niet weg haha? Is dat niet zolang rijden vanaf bij jou dan nar Zeeland dat jullie zo laat vertrekken? I,i,g heel veel plezier, ben benieuwd naar je kadootjes! @essie ah wat liefff dat ze jou neusje heeft hihi.. ben blij dat alles goed met haar is. Nu moet ze alleen nog wat groeien, maar se heeft nog 19 weken de tijd , en een iets kleinere baby is ook leuk, deste langer blijft ze baby hihi Zo ik ga eens aan het eten beginnen, vandaag babi pangang met kip, saté en rijst.
@ bianca: nee door de dierenarts.. een spuitje indd.. ze was echt op, ze kon niet eens meer lopen! dit was al een paar dagen aan de gang, dus meteen maar van haar lijden verlossen lekker! babi pangang.. wij eten een visje, gebakken krieltjes en blad sla met komkommer
Bianca, 1,5 uur ongeveer. De helft van de fam zit er al maar schoonvader en vriend moesten gewoon werken. En dan kan je ivm spits beter na t eten gaan. Essie, fijn dat alles goed is! En een klein kindje is niet erg toch? Misschien krijg je n makkelijkere bevalling O mayd ik vind het allemaal zo spannend voor je! Straks lig je opeens te puffen en lezen wij hier het verhaal van kleine renee!
@ Delta: Het is ook heel ***. Gewoon rot dingen. Ik mis die poes ook nog steeds en denk echt wel veel aan haar. Ze was zo lief en schattig. Ook de andere poes bij m'n ouders heeft haar enorm gemist. Ze zocht naar haar zusje onder de kasten en in elke hoek. Nu is dat wel over. Ze weet dat ze er nu echt niet meer is. Maar dat was ook zo'n zielig gezicht. Een hele dikke knuffel voor jou. Zou best kunnen dat jullie dan misschien ook een kleiner kindje krijgen, maar hoeft niet natuurlijk. Ieder kindje is weer anders. @ Bianca88: Lief dat je blij voor me bent! Thanks schat! Nu moet ze inderdaad goed blijven groeien. Ik hoop ook dat ze dat doet. En een kleinere baby vinden wij absoluut niet erg. Als ze verder maar wel gezond mag zijn. @ MayD: Ja, maar beter ook dat elk kindje anders is. Zou saai zijn alles hetzelfde. Ze weegt 370 gram. @ Noosa: Een kleiner kindje is inderdaad niet erg. Laten we hopen dat het een voordeel is voor bij de bevalling. Ik ga er niet van uit. Jij heel veel plezier dit weekend. Geniet ervan. Wij gaan vanaf volgend jaar sinterklaas vieren. Net heerlijk 2 broodjes frikandel met heel veel mayo gegeten. Heerlijk zo'n vette hap. Morgen gaan we gezellig bij m'n ouders eten. Hmmm... en morgenmiddag met m'n zusje naar de stad om de blije doos op te halen. Ben erg benieuwd wat er in zit. Zondag lekker relaxen en samen met mannetje gourmetten. Fijn weekend allemaal lieverds!!! Xxx
@ essie: aaah dat is helemaal zielig! en die andere poes snapte er natuurlijk ook helemaal niks van!! echt zo zielig zeg.. snap dat je haar nog steeds mist! ik vind het ook zo raar! nu was ik wel gewend dat ik haar niet vaak meer zag, omdat ik nu samen woon.. maar toch! vreselijk raar als ik straks op bezoek kom en ze is er niet meer.. ohh heerlijk broodje frikadel!! hihi ik ben zo moe en wat hoofdpijn.. vanavond naar de bios met mn vriend en zijn zusje en broers
@noosa ah vandaar dat jullie pas zolaat vertrekken ! Ja wij waren om 1400 uit Zandvoort vertrokken en kwamen door files en alcoholcontrole pas om 17.30 uur aan in Zeeland pfff! Dan kun je idd beter na de spits rijden, wat wel fijn is je mag op veel wegen richting zeeland 130 rijden . Amuseer je meid! Xxxx @delta aagghh germ, dan is het idd beter voor haar nu. Maar blijft toch altijd *** zon lief beestje waaraan je gehecht bent af te geven! @es graag gedaan meid, leuk morgen blijedoos ophalen heb je hem ook al van babydump en prenatal? Boohh is hier echt wat aan de hand 15 km verder op in Heerlen! Misschien wel gehoord op het nieuws? Winkelcentrum staat op instorten ....
Aaaah delta... Wat erg.. Dikke knuffel en sterkte.. X Worstenbroodjes?? Waar? Waarom ruik ik ze niet?? Hahahaha.. Ess Ja ik wilde ook zeggen, das fijn voor de bevalling..! Maar zonder dollen, alles was wel goed toch verder? Gewoon n wat kleinere baby? Net als zijn moeder! Voel je der al meer? Aaaah zo schattig... Dus ze kon al zien dat ze jouw neus heeft? Gaaf!!! Ons kindje zal de neus van papa wel krijgen.. Hij is joods.. Hihi en ik heb amper een neus! Haha! Maar ben dol op zijn neus! Mooi juist, klassiek. en zo groot is ie nou ook weer niet! oooohw haha nu hebben jullie een gek beeld! niet nodig! Nee dat denk ik omdat ze bij de 12 weken echo al een neusbotje zag.. Dus we zitten er al een beetje over te geinen. maar eigenlijk zegt t meer over een nu bijna nul % kans op t syndroom v down. Ik denk dat we een jongen krijgen.. Ik ga zo lekker sushi eten!!!!!!! (lees: vega) Maar niet minder lekker!! Ben er dol op! Oh enne die broodjes Ess die jij gegeten hebt.... die wil ik oohook! Elke keer zie ik ze voor me.. met mayo... OEH Met uitjes dan ook?
bianca88; ik heb nog niet getest maar mijn gevoel zegt heel sterk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Jaa ik hoorde het op het nieuws (radio) dat er van alles gaande was daar. Essie, wat fijn dat alles goed was bij de echo! Je hoort zoveel verschillende verhalen over groei e.d. maar het kan nog zoveel kante op, en met een kleine baby is niets mis.. Mijn moeder zij altijd wou dat jij ooit zo klein geweest was haha (ik was al flink bij mn geboorte). Delta; wat ontzettend K*t van je poes, ook al was het beter voor haar toch krijg je dat verdriet. Ik wil niet weten wat ik ooit zou doen als onze hond ziek word/ingeslapen moet worden of gewoon overlijd. Brrr Hier een verveel avondje alleen thuis, Morgen nog zon avond.
@blijevrouw ik hoop dat je gevoel het mis heeft meid, maar anders hoop ik dat je gauw ongi word en naar een nieuw eitje kunt leven! Tot welke cd wil je wachten als je nog niet ongi bent om te testen?
@bianca: lieverd! Ik heb de reactie gewist bij die van mij en mn vriend... vind ik niet zo leuk als hij dat zou lezen.... Lijkt t net of ik over zn neus zit te roddelen..... Snap je? vandaar dat de reactie weg is.....
ik wil graag wachten tot dag 50 dat is volgende week vrijdag, mijn langste cyclus duurde 49 dagen dus vandaar..
@Delta, jeetje meid. Wat lijkt me dat verschrikkelijk als je poes in moet laten slapen. Ze is toch een gezinslid waar je dan afscheid van moet nemen ongeacht hoe oud ze dan ook is. Ze heeft in ieder geval nu geen pijn meer. Sterkte en knuffel. Hopelijk heb je wat afleiding vanavond en kun je er wel wat gezelligs van maken. Naar welke film ga je? @essie, dat is goed nieuws dat alles goed is met je kleine meid. Al is ze wat kleiner, je bent zelf ook kleiner dus denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken. Ze houden je goed in de gaten en jij kan zo nog vaker naar je dochtertje gaan kijken. We gaan morgen kijken naar de meubeltjes en als we het nemen zal ik er foto's van maken en in fotoboek plaatsen. Het kost allemaal al genoeg en idd zijn veel leuke dingen op marktplaats te vinden. Wat echt nieuw moet zijn, zoals een matrasje, flesjes, speentjes etc kopen we nieuw en de rest mooi 2de hands. Heb je fotos even bekeken, maar ziet er leuk uit. Dat badsetje ziet er wel erg compact uit. Is dat ideaal voor kleine ruimtes? Aangezien wij echt een mini badkamer hebben. Vriendlief maakte gisteren nog de opmerking hoe wil jij straks de badkamer inkomen als we nu al overdwars tussen de wasmachine en wastafel doormoeten om tanden te kunnen poetsen en willen douchen. Echt mannen die daar dan nu al weer aandenken, al is het ook wel weer lief. @bianca, fijn dat je schoenen er zijn. Hoe bevallen ze, zitten ze niet te strak om je kuiten? Jij was toch degene die vroeg naar de foto van de MvM ketting. Ik heb in mijn fotoalbum foto geplaatst. @gizzie ben je nog bij je neefje geweest en gaat het alweer beter dan eerst? Goed dat ze zo snel die bacterie hebben ontdekt en dat de antibioica zijn ding doet. Des te eerder Lars er weer bovenop is. @Noosa, als het goed is ben jij al onderweg en aan het relaxen. Heel veel plezier en een fijne sinterklaas. Wat is het toch een goedheiligman dat hij zelfs aan de allerkleinste denkt Heb denk ik vandaag ff een offday. Hoofdpijn, vermoeidheid die er ff inhakt en kan al 2 dagen niet naar het toilet Wie was het ook al weer iets gebruikte van ons daarvoor volgens mij @thee denk dat ik ook maar wat moet gaan halen. Ik kan namelijk gezien mijn dieet niet meer tarwe/vezels binnen krijgen dan ik nu doe. Alle reacties omtrent mannelijke/vrouwelijke gynaecoloog/verloskundigen. De reden waarom ik het vroeg omdat ik ben aangerand toen ik 14 was. En dat is de reden waarom ik nu tegenop zie dat een wildvreemde man mij gaat begeleiden/onderzoeken. Maar om dit zo direct als vraag te stellen had ik het wat algemener gehouden, maar ja dan krijg ik geen reacties op hetgeen waar ik naar op zoek was. Misschien moet ik daar maar een apart topic voor openen om te kijken hoe anderen hier mee omgaan. Straks @tvoh kijken, anderen die dit ook volgen? Vrijdagavond hebben wij ons wekelijkse snackavond. We mogen dan allebei een zakje snoep/chips. Niet dat ik hierin veel keuze heb, maar gewoon even wat anders en dan samen voor de buis hangen. Al denk ik dat ik op de bank wel in slaap val, want ben echt gebroken.
Spannend meid, knap dat je het vol probeert te houden tot je langste cyclus dag. Als ik eens terugkijk vanaf moment dat ik stopte met de pil, was ik elke keer strikt 28/29 dagen. Inene ging ik over naar 35 tot 38 dagen. En de laatste cyclus waarin ik dus zwanger bleek te zijn had ik inene weer 28 dagen. Er valt niets op te zeggen. Strooi nog wat hcg jouw kant op. Als ik me goed herinner was je toch wat rustiger aan gaan doen? Hoe voel je nu verder?
thnx.. klopt indd! maar door mijn pcos duren mijn cyclussen nu eenmaal langer en dat moest ik even een plekje geven maar het gaat al beter. Ben helemaal niet meer (zoveel) bezig met zwanger worden en houd niets meer bij. Vandaar dat ik ook even na moet denken op welke cyclusdag ik ook al weer zit. Ik doe het indd rustiger aan wat werken betrefd en houd veel meer energie over! Ik volg TVOH ook, altijd gezellig die vrijdag avonden. Geniet van jullie "snack" avond.
dankjewel lieverds! Blije vrouw: jaa daar wil je niet aan denken he?! pfff heel erg! en met een hond heb je nog meer band denk ik! vreselijk.. maar ja ze heeft nu geen pijn meer, het belangrijkste.. bianca1982: thnx meid.. ik ga naar de film desi boyz, bollywoodfilm ff gedachten verzetten.. jullie allemaal heel fijn weekend!!
@ Delta: Ja, dat was ook echt zielig om te zien. Ze snapte er inderdaad niks van. Ineens was haar zusje er niet meer. Ik zag die poezen ook niet elke dag meer. Maar kom sowieso wel elk weekend ff bij m'n ouders om de auto op te halen en weer thuis te brengen. Dus dan ook altijd even de poesies aandacht geven. @ Bianca88: Welke doos krijg je dan van de Prenatal? Ik dacht dat dat ook de blije doos was. Die van babydump moet ik nog steeds ophalen. Was ik daar en toen vergeten dat kaartje in te leveren. Lekker slim. Hihi.. Die van de etos heb ik wel. Maar hoe zitten je laarzen nu? Te strak of goed? @ Troel: Alles was verder goed. Ze is alleen kleiner dan een Nederlandse baby. Maar dat is niet gek natuurlijk. Ik was ook kleiner met alles. Ja, echt gaaf om te zien dat ze mijn neusje had. Ben benieuwd of dat ook wel echt zo is. Ik ben zo benieuwd wat jullie gaan krijgen. Jullie willen het wel weten toch? En mogen wij het dan ook weten? Hahaha... thanks voor het op de hoogte brengen van je ventje zijn neus. Weer helemaal op de hoogte. Hihi... De broodjes frikandel waren heerlijk! Krijg gelijk weer trek als ik er aan denk. Ik heb zonder uitjes genomen. Ook erg lekker. Maar ik ga proberen minder te vreten. Zit zoo te bunkeren. Zo was ik helemaal niet. Dus sinds vandaag eet ik normaal. En als ik trek krijg een fruithappie of volkorenkaakje.
@ Blijevrouw21: Alles heeft zijn voor- en nadelen. Als het kindje maar gezond mag zijn. Daar gaat het allemaal om. Kijk je ook TVOH vanavond of niet? Of ga je lekker meidenfilms kijken? @ Bianca1982: Meer echo's vind ik niet erg, als alles maar goed mag blijven gaan met de kleine. Dan blijft het leuk. Maar het is bij elke echo weer spannend hoe het er allemaal uit ziet. Ik moet gewoon niet stressen en gewoon relaxed blijven. De dingen die jullie nieuw kopen, kopen wij uiteraard ook nieuw. Maar de grotere spullen kopen wij wel tweedehands. Het nijntje badset hebben we bij babypark gekocht. Ik durf niet te zeggen of het ideaal is voor kleine badkamers. Het is wel makkelijk opbergen inderdaad. Standaard inklappen en badje eraf. Dat kan makkelijk. Lieverds, fijn weekend allemaal en een fijne avond! Xxx